Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lily Kööpenhaminassa  (Luettu 2912 kertaa)

Poissa combatparamedic

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Lily Kööpenhaminassa
« : Helmikuu 28, 2023, 12:53:25 »
Sain vihdoin vierailtua Lilyn luona Kööpenhaminassa ja olihan se jotain aivan käsittättämättömän intensiivistä ja eroottista

http://sensationsbylily.com/

Vierailu Lilyn luokse vaati tavallista tarkemman screenin minkä itse ajattelen aina olevan vain hyvä merkki. Emme saaneet aikatauluja sopimaan ihan ekalla reissulla kaupunkiin mutta hyvää kannatti todellakin odottaa. Lily on mielestäni hyvän vartalon omaava, kauniiksi voi sanoa ja iältään ehkä noin 35 vuotias ja ainakin session tunnelman perusteella tekee työtä mistä nauttii  :inlove:

Vierailun aluksi luonnollisesti suihkuun jota ennen käytiin läpi tuleva tunti ja siihen liittyvät säännöt, Lily evästi myös kertomaan jos tuleminen on ennenaikaista niin hän holdaa hetkeksi :-)

Itse hoito oli aluksi selän puolella hieronnan puolesta jo hyvää ja body to body erittäin intesiivistä ja hyvää. Erityismainintana se että Lilyllä oli käytössä lämmitettyä öljyä  :inlove:

Siinä vaiheessa kun käännyin toisinpäin havahduin siihen kuinka mahtavat (ehkä silikoni) rinnat Lilyllä on ja niitä hän tosiaan osasi hyvin käyttää, etupuolen hierontaan sisältyi vartalohierontaa vähän joka suunnasta ja myös jalkojen käyttö lingahieronnassa tuli uutena ja erittäin kiihottavana elementtinä mukana. Harvoin (ehkä 15-20 maassa tullut kokeiltua) olen saanut näin kiiretöntä, kokonaisvaltaista ja ennenkaikkea intensiivistä hoitoa kokea ja olinkin aivan pyörryksissä vielä kun kävelin autoa kohden ja tietenkin menin vähän ohi :-)

Lilyn kanssa viestitellyt tämän jälkeen ja houkutellut Suomeen ja sehän innostui että voisihan sitä tulla vierailulle. Lupasin kysellä arvon kanssa kulkijoilta olisiko teillä kiinnostusta maksaa arviolta +200€ tällaisesta tunnin hieronnasta jos Lily tulisi Suomeen?

Itse menossa taas Kööpenhaminaan ja lennot varaan niin että kerkiän käydä Lilyn luona. Ja loppukaneettina se että minkään näköistä seksipalvelua Lilyltä ei saa

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lily Kööpenhaminassa
« Vastaus #1 : Helmikuu 28, 2023, 18:06:52 »
Jos mukana on taitava loppuhuipennus käsin tai rinnoilla on 200 euroa ok.
Aina etsimässä

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lily Kööpenhaminassa
« Vastaus #2 : Helmikuu 28, 2023, 19:42:43 »
Hinta varmasti ihan OK. Mitä lie sitten tarkoittaa ”tarkempi screeni”? Itse en ainakaan jaksaisi hierontaan päästäkseni alkaa esimerkiksi mitään kyselylomakkeita täyttää.

Poissa combatparamedic

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lily Kööpenhaminassa
« Vastaus #3 : Helmikuu 28, 2023, 20:43:14 »
Joo taitava käsihoito lopuksi sisältyy hintaan.
Tosta screenauksesta että Kööpenhaminassa on kaiken laista hiihtäjää niin vähän valikoi asiakkaita eli muutama kyssäri whatsapissa tms ensin 🙏🏻

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lily Kööpenhaminassa
« Vastaus #4 : Maaliskuu 01, 2023, 08:44:49 »
Joo taitava käsihoito lopuksi sisältyy hintaan.
Tosta screenauksesta että Kööpenhaminassa on kaiken laista hiihtäjää niin vähän valikoi asiakkaita eli muutama kyssäri whatsapissa tms ensin 🙏🏻

Okei, kiitos tiedosta. Kuulostaa ihan kohtuulliselta. 👍

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lily Kööpenhaminassa
« Vastaus #5 : Maaliskuu 01, 2023, 09:48:38 »
Sain vihdoin vierailtua Lilyn luona Kööpenhaminassa ja olihan se jotain aivan käsittättämättömän intensiivistä ja eroottista

http://sensationsbylily.com/

Vierailu Lilyn luokse vaati tavallista tarkemman screenin minkä itse ajattelen aina olevan vain hyvä merkki. Emme saaneet aikatauluja sopimaan ihan ekalla reissulla kaupunkiin mutta hyvää kannatti todellakin odottaa. Lily on mielestäni hyvän vartalon omaava, kauniiksi voi sanoa ja iältään ehkä noin 35 vuotias ja ainakin session tunnelman perusteella tekee työtä mistä nauttii  :inlove:

Vierailun aluksi luonnollisesti suihkuun jota ennen käytiin läpi tuleva tunti ja siihen liittyvät säännöt, Lily evästi myös kertomaan jos tuleminen on ennenaikaista niin hän holdaa hetkeksi :-)

Itse hoito oli aluksi selän puolella hieronnan puolesta jo hyvää ja body to body erittäin intesiivistä ja hyvää. Erityismainintana se että Lilyllä oli käytössä lämmitettyä öljyä  :inlove:

Siinä vaiheessa kun käännyin toisinpäin havahduin siihen kuinka mahtavat (ehkä silikoni) rinnat Lilyllä on ja niitä hän tosiaan osasi hyvin käyttää, etupuolen hierontaan sisältyi vartalohierontaa vähän joka suunnasta ja myös jalkojen käyttö lingahieronnassa tuli uutena ja erittäin kiihottavana elementtinä mukana. Harvoin (ehkä 15-20 maassa tullut kokeiltua) olen saanut näin kiiretöntä, kokonaisvaltaista ja ennenkaikkea intensiivistä hoitoa kokea ja olinkin aivan pyörryksissä vielä kun kävelin autoa kohden ja tietenkin menin vähän ohi :-)

Lilyn kanssa viestitellyt tämän jälkeen ja houkutellut Suomeen ja sehän innostui että voisihan sitä tulla vierailulle. Lupasin kysellä arvon kanssa kulkijoilta olisiko teillä kiinnostusta maksaa arviolta +200€ tällaisesta tunnin hieronnasta jos Lily tulisi Suomeen?

Itse menossa taas Kööpenhaminaan ja lennot varaan niin että kerkiän käydä Lilyn luona. Ja loppukaneettina se että minkään näköistä seksipalvelua Lilyltä ei saa

200e hieronnasta on överi. Tohon rahaan saa hieronnan ja persettäkin. Setä ei lämpiä

Poissa Ju4ani

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lily Kööpenhaminassa
« Vastaus #6 : Maaliskuu 01, 2023, 16:34:07 »
Kyllä se etukäteen näkemättä mahdottomuus lupailla mitään.
Ihan ensimmäiseksi pitäs nähdä se nainen livenä ilman vaatteita. Onko ne rinnatkaan (ehkä silikonit) nyt niin mahtavat minun mielestä sit kuitenkaan. Isot terhakat pystyt nännit ainakin pitää olla että huhhuttelemaan alkaisin.
Sit vähän juteltas ja otettas työnalle se 200 € kustantava hieronta.
Hieronnan jälkeen ois jo huomattavasti helpompi arvioida tehdyn työn hintaluokkaa.

Mut jos se hieroja tosiaan sattus oleen sellanen omaan makuun kauniskasvoinen ja hyväntuoksuinen unelmien nuori eloisa jumpattu tiukkaperse ja hieronnan aikana sais pilluakin nuolla rajattomasti, niin kyllä mä saattasin hierontanimikkeelläkin  tapahtuneesta toiminnasta sen kaks rahaa maksaa.

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lily Kööpenhaminassa
« Vastaus #7 : Maaliskuu 01, 2023, 23:18:30 »
Sain vihdoin vierailtua Lilyn luona Kööpenhaminassa ja olihan se jotain aivan käsittättämättömän intensiivistä ja eroottista

http://sensationsbylily.com/

Vierailu Lilyn luokse vaati tavallista tarkemman screenin minkä itse ajattelen aina olevan vain hyvä merkki. Emme saaneet aikatauluja sopimaan ihan ekalla reissulla kaupunkiin mutta hyvää kannatti todellakin odottaa. Lily on mielestäni hyvän vartalon omaava, kauniiksi voi sanoa ja iältään ehkä noin 35 vuotias ja ainakin session tunnelman perusteella tekee työtä mistä nauttii  :inlove:

Vierailun aluksi luonnollisesti suihkuun jota ennen käytiin läpi tuleva tunti ja siihen liittyvät säännöt, Lily evästi myös kertomaan jos tuleminen on ennenaikaista niin hän holdaa hetkeksi :-)

Itse hoito oli aluksi selän puolella hieronnan puolesta jo hyvää ja body to body erittäin intesiivistä ja hyvää. Erityismainintana se että Lilyllä oli käytössä lämmitettyä öljyä  :inlove:

Siinä vaiheessa kun käännyin toisinpäin havahduin siihen kuinka mahtavat (ehkä silikoni) rinnat Lilyllä on ja niitä hän tosiaan osasi hyvin käyttää, etupuolen hierontaan sisältyi vartalohierontaa vähän joka suunnasta ja myös jalkojen käyttö lingahieronnassa tuli uutena ja erittäin kiihottavana elementtinä mukana. Harvoin (ehkä 15-20 maassa tullut kokeiltua) olen saanut näin kiiretöntä, kokonaisvaltaista ja ennenkaikkea intensiivistä hoitoa kokea ja olinkin aivan pyörryksissä vielä kun kävelin autoa kohden ja tietenkin menin vähän ohi :-)

Lilyn kanssa viestitellyt tämän jälkeen ja houkutellut Suomeen ja sehän innostui että voisihan sitä tulla vierailulle. Lupasin kysellä arvon kanssa kulkijoilta olisiko teillä kiinnostusta maksaa arviolta +200€ tällaisesta tunnin hieronnasta jos Lily tulisi Suomeen?

Itse menossa taas Kööpenhaminaan ja lennot varaan niin että kerkiän käydä Lilyn luona. Ja loppukaneettina se että minkään näköistä seksipalvelua Lilyltä ei saa

200e hieronnasta on överi. Tohon rahaan saa hieronnan ja persettäkin. Setä ei lämpiä

Persettähän saa aina mutta hyvä tantrinen hieronta tai Nuru on kyllä mahtavaa. Prahassa, Lontoossa, Espanjassa näitä tullut kokeiltua ja edelleen paras orgasmi ikinä oli Prahassa Nuruhieronnassa. Tyttökin voihki session jälkeen...

Mutta jos näitä ei ole kokeillut on perse paras siihen asti, joskin ei siinäkään mitään vikaa ole.
Aina etsimässä

Poissa KalleKarpaasi

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lily Kööpenhaminassa
« Vastaus #8 : Maaliskuu 07, 2023, 17:53:33 »
Moi,
Täällä ainakin yksi potentiaalinen asiakas hyvälle hieronnalle. Tervetuloa Lily Suomeen.