Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Eva Vantaalla
pacific:
Terve, onko kokemuksia Evasta joka RE.lla ja Vantaalla?
Jukkis1:
On kaksikin hyvää kokemusta! 🙂
Kuvat on tuoreet ja vastaa todellisuutta. Pituus on ilmotuksen mukainen ja tissit on isot, luomut ja ihanat. :inlove:
Koko maksettu aika on käytettävissä ja maksetut extrat toteutuu myös oikeasti. Puhdas ja raikas tyttö. Keskittyy asiakkaaseen eikä räplää puhelinta tapaamisella.
Kaksiosainen sänky aiheutti omat ongemansa viimeksi mutta eipä tuo paljon haitanut. 😃
Vahva suositus! :headbang:
pacific:
Kiitos nopeasta vastauksesta.
Masamasa:
Oho, en ole itse käynyt hänen kylässään, mutta mulla oli jotenkin muistikuva että joku vuosi pari sitten kokemukset hänestä olivat aika ristiriitaisia. Olen aivan varma että lankoja PT:stä on ollut täällä ennen, mutta Evoja on tusinoittain niin en kyllä viitsi käyttää aikaa niitten esiinkaivamiseen.
Olisiko ryhdistäytynyt sitten? Pitääpä ehkä poiketa paikalla lähiaikoina ellei Karolina kerkeä pääkaupunkiseudulle ekana. :D
Jukkis1:
Lisätään vielä, että toisella tapaamisella maksettu aika loppui kun olin laittamassa kenkiä jalkaan. Evan hymy hyytyi ja ovi lensi auki varsin vauhdikkaasti... Saatesanoina tuli hyvin tiukasti: ”You have to leave NOW”. 😀 Onneksi oli lähtöhalit ja -pusut hoidettu hetkeä aiemmin. Hiukan jäi tuommoinen tylyys harmittamaan kun en tahallaan viivytellyt lähtöä. En vaan seurannut ajan kulumista ollenkaan.
Mutta siis ihana ja tempperamenttinen nainen! 😍
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta