Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sijainti  (Luettu 3077 kertaa)

Poissa helmi

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Sijainti
« : Marraskuu 04, 2019, 19:54:44 »
Heippa!

Olen harkinnut tässä esim A-vuokrausta, sillä harmittavan moni potentiaalinen asiakas karsiutuu kun kerron tekeväni vain outcallia. Siispä kysymys (etenkin pk-seudulla asuville, miksei muillekin) koskien sijaintia. Onko tärkeämpää, että horon luokse voi tulla autolla, vai, että sijainti on keskustassa jonne pääsee julkisilla hyvin liikkumaan? Pitäisikö jotain muita seikkoja ottaa huomioon?
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 04, 2019, 20:06:03 kirjoittanut VanDamme »

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sijainti
« Vastaus #1 : Marraskuu 04, 2019, 20:04:44 »
Tuota... Tuo A ei kuulosta kovin hyvältä idealta.Varsinkin jos se on vain satunnaisesti vuokralla. Vuokraaja tuskin on mielissään siitä että kämppään lappaa tuntematonta porukkaa, josta ei vuokratessa ole ollut mitään puhetta. Samoin asiakkaana tuntuisi oudolta mennä jonkun sellaisen kotiin, joka ei tiedä mitä siellä tapahtuu.
Suosisin mieluummin huoneistohotelleja tms. varsinaisessa vuokrakäytössä olevia kämppiä.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 04, 2019, 20:06:11 kirjoittanut VanDamme »
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sijainti
« Vastaus #2 : Marraskuu 04, 2019, 20:07:41 »
Tämä ei välttämättä ole aihe, jossa kannattaa mennä yksityiskohtiin. Se onko kämppä keskustassa julkisten tavoitettavissa vai lähiössä on ihan ok. Vaan ei kannata mennä siihen mistä niitä asuntoja saa.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa helmi

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sijainti
« Vastaus #3 : Marraskuu 04, 2019, 20:25:51 »
Tuota... Tuo A ei kuulosta kovin hyvältä idealta.Varsinkin jos se on vain satunnaisesti vuokralla. Vuokraaja tuskin on mielissään siitä että kämppään lappaa tuntematonta porukkaa, josta ei vuokratessa ole ollut mitään puhetta. Samoin asiakkaana tuntuisi oudolta mennä jonkun sellaisen kotiin, joka ei tiedä mitä siellä tapahtuu.
Suosisin mieluummin huoneistohotelleja tms. varsinaisessa vuokrakäytössä olevia kämppiä.

Hyvä pointti, mulla oli ollut aikeissa kysyä onko ok jos tulee käyttötarkoitukseen x. Mutta kuinka moni siihen suostuu, on kysymys erikseen.

Poissa helmi

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sijainti
« Vastaus #4 : Marraskuu 04, 2019, 20:26:20 »
Tämä ei välttämättä ole aihe, jossa kannattaa mennä yksityiskohtiin. Se onko kämppä keskustassa julkisten tavoitettavissa vai lähiössä on ihan ok. Vaan ei kannata mennä siihen mistä niitä asuntoja saa.

Eli sijainnilla ei ole väliä +1.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sijainti
« Vastaus #5 : Marraskuu 04, 2019, 20:28:23 »
Jos ja kun vierailen pääkaupunkiseudulla ja alkaa tekeen mieli niin kuljen julkisilla.
Amator

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sijainti
« Vastaus #6 : Marraskuu 04, 2019, 20:37:30 »
Mulla on samanlainen tilanne kuin sulla, ja kokemukseni mukaan päivän - parin incall silloin tällöin kyllä kannattaa. :) Mä olen ollut itsekäs ja mennyt sellaisiin sijainteihin, joissa noin muuten itse tykkään olla. Kivasti on asiakkaat löytäneet, jos joku jää sijainnin takia pois niin joku toinen tulee sit tilalle. :) Ja kun ei ole vaki-konttoria, niin sijaintiahan voi muuttaa ja kokeilla  erilaisia vaihtoehtoja: mikä toimii ja mikä ei.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa helmi

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sijainti
« Vastaus #7 : Marraskuu 04, 2019, 20:38:38 »
Mulla on samanlainen tilanne kuin sulla, ja kokemukseni mukaan päivän - parin incall silloin tällöin kyllä kannattaa. :) Mä olen ollut itsekäs ja mennyt sellaisiin sijainteihin, joissa noin muuten itse tykkään olla. Kivasti on asiakkaat löytäneet, jos joku jää sijainnin takia pois niin joku toinen tulee sit tilalle. :) Ja kun ei ole vaki-konttoria, niin sijaintiahan voi muuttaa ja kokeilla  erilaisia vaihtoehtoja: mikä toimii ja mikä ei.

Kiitti! Hei mä pistän sulle viestiä jos sopii :D

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sijainti
« Vastaus #8 : Marraskuu 04, 2019, 21:13:07 »
Itselleni sijainnilla ei ole suurta merkitystä. Kiinnostavan palveluntarjoajan luo pääsen n. 200 km toimintasäteeni sisällä kyllä.

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sijainti
« Vastaus #9 : Marraskuu 05, 2019, 16:34:30 »
Mielummin Helsinki kuin Vantaa. Helsingissä paikalle pääsee helposti ja siellä on elämää ja ihmisiä sen verran että ei tunnu oudolta odottaa sisäänpääsyä kadunkulmassa.

Noin muuten, jos olen päättänyt jonkun tavata tapaamispaikan osoite ei ole ikinä ollut este, jos siis PK seudusta puhutaan. Incallin puute taas on, tuli aikoinaan pari huonoa kokemusta siitä että varasin hotellin ja Suomalainen hupakko teki oharit.

 

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sijainti
« Vastaus #10 : Marraskuu 05, 2019, 17:05:21 »
Hyvä pointti, mulla oli ollut aikeissa kysyä onko ok jos tulee käyttötarkoitukseen x. Mutta kuinka moni siihen suostuu, on kysymys erikseen.

En ole ihan varma mitä oli ajatuksena kertoa kun kämpän vuokraa, mutta jos se oli mitään tähän duuniin liittyvää, niin ei todellakaan kannata kertoa.
Myöntävää vastausta tuohon tuskin tulee, ja pahimmassa tapauksessa vuokraaja vielä alkaa levittämään tietojasi varoituksena.
Ja todennäköisesti A:sta tunnukset suljetaan jos vuokraaja raportoi sinne.
Näistä hommista kannattaa olla ihan hissukseen.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Jyväskylässä su 21.4.!

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sijainti
« Vastaus #11 : Marraskuu 05, 2019, 18:01:55 »
"Hei olen neiti-X, olisin tulossa tuolloin paikkakunnalle ja asuntosi vaikuttaa sopivalta huoraamista varten. Kysyisin vielä, onko talossa ovisummeri, ettei minun tarvitse hakea asiakkaita alhaalta..."  ;D
Mutta oikeasti, vuokrasin kerran asunnon A:n kautta. Pari päivää ennen vierailua vuokranantaja(mies) soitti:
Tunnetko ketään Nimaraa?
-En, pitäisikö tuntea.
Missä sinä olet töissä?
-Öö, mitähän se tähän asunnonvuokraamiseen kuuluu, olen kosmetiikka-edustaja.
Tiedätkö Sihteeri-opiston?
-En ole ikinä kuullutkaan, onko se joku merkonomikoulu.
Otatko myös minut vastaan, jos tulen vierailulle?
-No nyt on kyllä niin oudot jutut, että perun A:n kautta koko varauksen ja vaihdan toiseen asuntoon.
Silloin minulla ei vielä näkynyt naama keltaisen ilmoituksessa, mutta pienehköllä paikkakunnalla heppu oli silti osannut ehkä varaus-/vierailupäivämäärien yhteneväisyyden vuoksi yhdistää Nimaran minuun. A:ssa ja keltaisessa oli myös eri puhelinnumerot. Onneksi en tyypistä kuullut sen jälkeen, eikä myöskään tehnyt ilmoitusta A:lle.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 05, 2019, 18:07:04 kirjoittanut nimara »

Poissa helmi

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sijainti
« Vastaus #12 : Marraskuu 05, 2019, 21:49:42 »
"Hei olen neiti-X, olisin tulossa tuolloin paikkakunnalle ja asuntosi vaikuttaa sopivalta huoraamista varten. Kysyisin vielä, onko talossa ovisummeri, ettei minun tarvitse hakea asiakkaita alhaalta..." 

Taisin olla ”vähän” naiivi :D

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sijainti
« Vastaus #13 : Marraskuu 05, 2019, 22:05:41 »
^^ No ei oo aina sihteerilläkään helpoa  ;D