Helsingissä näin, klo 16 lähtien. Lisää tänne oman kaupunkisi tai taajamasi juttu.
https:.......hel.fi/fi/uutiset/valoa-ukrainaan-tule-sytyttamaan-kynttila-ja-muistamaan-sodan-uhreja-senaatintorille-24
Erittäin kummaa on, jos tämäkin poistetaan, vaikka ...vastainen mielenilmaus on saanut olla.
Saako täällä sanoa ”...”?
https:.......hel.fi/fi/uutiset/valoa-ukrainaan-tule-sytyttamaan-kynttila-ja-muistamaan-sodan-uhreja-senaatintorille-24
Erittäin kummaa on, jos tämäkin poistetaan, vaikka ...vastainen mielenilmaus on saanut olla.
Saako täällä sanoa ”...”?
