Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Siro vai naisellinen nainen mielessä  (Luettu 2310 kertaa)

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1441
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Siro vai naisellinen nainen mielessä
« Vastaus #20 : Helmikuu 23, 2023, 12:48:00 »
Olen paneskellut, seurustellut, asunut ja ollut aviossa ihan erityyilisten naisten kanssa ilman että tyypillä olisi ollut vaikutusta seksiin. Maksuseksissäkin se tapa kantaa itseään merkkaa eniten. Tosin päivästä riippuen saatan etsiä juuri tietynlaisen kropan kantajaa.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2678
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Siro vai naisellinen nainen mielessä
« Vastaus #21 : Helmikuu 23, 2023, 12:54:07 »
Kuten aiemmin mainitsin niin pidän siroista että muodokkaista mutta kallistun vain enemmän muodokkaisiin. Tunnen yhden viehättävän (ja valitettavasti varatun) naisen joka on siro mutta hänellä on tiimalasivartalo. Ahh...
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1253
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Siro vai naisellinen nainen mielessä
« Vastaus #22 : Helmikuu 23, 2023, 19:48:33 »
Miksi sinusta tuolta tuntuu? Olen jatkanut vaan keskustelua ja sanonut oman mielipiteeni. Sinullakin saa olla omansa. Politiikka piti pysyä siellä omassa ketjussaan, mutta jos et ole huomannut, niin olen persu nyt, aina ja iankaikkisesti ja Halla-aho on jumalani. Amen.


Minun mielipide on se että nimaralla on kypsän naisen upea muotoinen vartalo. ! :drinking:

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Siro vai naisellinen nainen mielessä
« Vastaus #23 : Helmikuu 24, 2023, 18:03:51 »
Mä olen kaikkiruokainen.
En syty ainoastaan sairaalloisen laihoista enkä sairaalloisen ylipainoisista.

Kaikki tuolta väliltä on kokeiltu ja kaikki ovat näyttäneet hyviltä siinä tilanteessa.

Fitness-tyylistä naista en ole saanut, mut sekin on nyt työn alla.
Silloin, kun olin sinkku, fitness lajina oli marginaalissa ja siten myös harrastajat vähäisiä. Ei ollut mahdollisuutta. Nyt on onneksi muutama fitnesspt alalla.

Jos saisin "duunata" ihannenaiseni vartalon, niin kyllä se olisi osastoa Salma Hayek, Margot Robbie, Monica Bellucci yms.

Mut kuten todettu, skaalani on varsin leveä ja naiskauneutta on hyvinkin monenlaista.

« Viimeksi muokattu: Helmikuu 24, 2023, 18:06:36 kirjoittanut Olavi »