Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miksi palveluntarjoaja ei vastaa?  (Luettu 2505 kertaa)

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Miksi palveluntarjoaja ei vastaa?
« : Helmikuu 18, 2023, 10:08:06 »
Tämähän on varmasti monille sangen turhauttava ilmiö. Tähän voivat nyt sitten sekä palveluntarjoajat avata syitä vastaamattomuuteen, että palvelunostajat purkaa turhautumiaan. Koska hei, tunteiden on hyvä päästä pihalle, etteivät ne jää kehoon pyörimään ja kaihertamaan. 😘

Aloitan omasta näkövinkkelistäni.

Lähdetään liikkeelle melko itsestään selvistä keisseistä.
Viestit, joissa ei mainita muuta kuin "paljon maksaa?", "Moi" jne. eivät välttämättä houkuttele vastaamaan, varsinkaan mikäli on jonossa kymmenen muuta viestiä, joissa palvelunostaja on antanut itsestään järkevän ja kommunikointikykyisen kuvan. Toki ymmärrän, että skene voi olla hämmentävä, eikä välttämättä ole oikein selvää, mitenkäs niitä palveluntarjoajia kannattaisi lähestyä. Tai saatetaan samanaikaisesti ja mahdollisesti vielä kiireessä lähestyä useampaa pt:tä kerralla, sekä kartoittaa esim. hinnastoa ja tapaamismahdollisuuksia eri pt:iden välillä.

Toinen skenaario ovat henkilöt, jotka lähettävät viestin ja mikäli siihen ei suhteellisen nopealla aikataululla vastata, pistetään perään kärsimättömästi kysymysmerkkejä. Ei houkuttele vastaamaan. Eri asia on, mikäli myöhemmin lähestytään asiallisella viestillä uudemman kerran.

Mikäli palveluntarjoaja on ilmoituksessaan kertonut, ettei vastaa puheluihin, häntä on turha pommittaa puheluilla. Ei hän niihin todennäköisesti vastaa, ärsyyntyy vaan. Tämä myös kertoo siitä, että joko ei ole jaksettu lukea ilmoitusta loppuun asti / kunnolla tai ei vain välitetä palveluntarjoajan asettamista rajoista. Jos rajoja ei osata kunnioittaa edes tässä alkuvaiheessa, miten pt voi luottaa siihen, että niitä osattaisiin noudattaa myöhemminkään, mahdollisessa palvelutilanteessa? Toki tässä pt:iden viidakossa myös välillä unohtuu, kenelle nyt saikaan soittaa ja kuka haluaa pelkkiä tekstiviestejä. Varsin inhimillistä. Osa palveluntarjoajista myös haluaa yhteydenotot nimenomaan puhelinsoitoilla, ei tekstiviestein. Mokia sattuu ja se on ymmärrettävää. Muista en tiedä, mutta itselleni on melkoinen punainen vaate, mikäli minua pommitetaan puheluilla tai jos ne saapuvat keskellä yötä. Toki puhelin on äänettömällä, mutta silti.

Myös, mikäli pt on jollekulle mahdollisesti jo useampaankin otteeseen avannut hinnastonsa ja ehtonsa, ei välttämättä jaksa samoja asioita jankata samalle henkilölle uudestaan kerta toisensa jälkeen. Tietysti on ymmärrettävää, että osa poistaa puhelimestaan tietyt viestiketjut, eikä muistissa enää ole mitä kyseinen pt on joskus aiemmin vastannut. Mutta joku roti näissäkin.

Monet palveluntarjoajat eivät myöskään vastaa viesteihin / puheluihin samaan aikaan kun tapaavat muita asiakkaita. Tämä on myös palvelunostajien kannalta sangen mukavaa. Vaikka nyt sattuisikin olemaan se henkilö, joka ei kyseisellä hetkellä tavoita kyseistä pt:tä.

Myös, mikäli pt:n päivä on jo ns. täynnä, hän ei välttämättä ehdi vastaamaan viesteihin. Edes asiakkaiden välillä, koska seksityöntekijätkin tarvitsevat taukoja työn ohessa. Ne tauot heidän on määriteltävä itse, koska meillä ei kukaan ulkopuolinen taho määritä mitään lakisääteisiä taukoja.

Sitten voidaankin edetä ei niin itsestään selviin skenaarioihin.

Toisinaan viestejä tulee paljon. Ja usean eri viestintäkanavan myötä. Tavallisesti palveluntarjoajilla on myös siviilielämä, joka toisilla saattaa olla kiireisempi, toisilla vähemmän kiireinen, elämäntilanteista riippuen. Silloin voi olla, ettei yksinkertaisesti ehdi vastaamaan kaikkiin viesteihin sellaisella aikataululla kuin olisi soveliasta tai itse haluaisi. Tämä on tietysti kurjaa. Voi syntyä viestisumia, jolloin vanhemmat viestit valitettavasti hautautuvat uudempien alle ja joutuvat unholaan, vaikka kyseessä olisikin ollut asiallinen ja hyvin muotoiltu aloitusviesti. Erityisen kurjaa.

Itse toivon, että asiallisia viestejä lähettävät henkilöt olisivat minuun uudemman kerran yhteydessä, mikäli vastausta ei ala muutamaan päivään kuulua, mikäli siis yhä mielivät tavata. Sen sijaan, että jäädään miettimään, miksei se vastannut. Ei varmaan halua tavata ollenkaan.

Toisinaan palveluntarjoaja haluaa myös pitää taukoa työasioista, eikä ole tavoitettavissa jatkuvasti. Ihan kuten muissakin töissä. Myös yrittäjät saattavat joskus asettaa rajoja työn ja vapaa-ajan välille. Tosin yrittäjille / seksityöntekijöille rajanveto vapaa-ajan ja työn välillä voi olla haastavaa. Olenko töissä vai vapaa-ajalla silloin kun vastailen asiakkaiden viesteihin? Useimmiten vapaa-aika ja työ limittyvät epämääräiseksi mössöksi, jossa vapaa-ajan ohessa vastataan myös asiakkaiden viesteihin. Toiset pt:t ovat tosin osanneet rajata nämä asiat paremmin, kuin ehkä itse olen. Ruuhkavuosien keskellä viesteihin vastaillaan silloin kun siihen tarjoutuu mahdollisuus. Siinä ehkä samalla pyritään antamaan lapsille huomiota, hoitamaan kotitaloustöitä ja muita arjen askareita ja samanaikaisesti kommunikoimaan asiakkaiden kanssa.

Aiheesta voisi jatkaa pidemminkin, mutta jätetään tämä nyt toistaiseksi tähän.

Tarkoitus ei ole valittaa, vaan ainoastaan avata syitä mahdolliseen vastaamattomuuteen.

Toivottavasti tämä ei nyt ollut provosoiva aloitus. 😅
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 18, 2023, 10:10:05 kirjoittanut Freyja »
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5219
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miksi palveluntarjoaja ei vastaa?
« Vastaus #1 : Helmikuu 18, 2023, 11:39:17 »
Mä en luultavasti vastaa viestiin, jossa kysytään aikaa samalle päivälle, mutta luen viestin vasta pari päivää myöhemmin. Oletan, että asia ei ole enää ajankohtainen.

Toi soittelu on myös aika varma keino päästä blokkeriin, jolloin viestitkään ei tule läpi. Ilmoituksessani kerron, että en vastaa puheluihin.

Myös pelkkä "Anna osoite?" on varma keino jäädä ilman vastausta.

No eräs tyyppi kerran soitteli pitkin päivää (olin siviilityössäni) ja lopulta laittoi perään viestin "VASTAA VITUN LÄSKI!". Se oli myös keino jäädä ilman vastausta.

Ja joskus oikeesti asiallinen yhteydenotto vaan vahingossa unohtuu. Toki näissä toivon, että saisin joskus toisen viestin, mutta ymmärrän jos en.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi palveluntarjoaja ei vastaa?
« Vastaus #2 : Helmikuu 18, 2023, 12:05:21 »
Mä en luultavasti vastaa viestiin, jossa kysytään aikaa samalle päivälle, mutta luen viestin vasta pari päivää myöhemmin. Oletan, että asia ei ole enää ajankohtainen.

Toi soittelu on myös aika varma keino päästä blokkeriin, jolloin viestitkään ei tule läpi. Ilmoituksessani kerron, että en vastaa puheluihin.

Myös pelkkä "Anna osoite?" on varma keino jäädä ilman vastausta.

No eräs tyyppi kerran soitteli pitkin päivää (olin siviilityössäni) ja lopulta laittoi perään viestin "VASTAA VITUN LÄSKI!". Se oli myös keino jäädä ilman vastausta.

Ja joskus oikeesti asiallinen yhteydenotto vaan vahingossa unohtuu. Toki näissä toivon, että saisin joskus toisen viestin, mutta ymmärrän jos en.

Tuota olen miettinyt paljon, mikäli en ehdi vastaamaan saman päivän aikana tekstiviestiin, jos kyseessä on ennalta tuntematon henkilö, onko parempi vain jättää vastaamatta, vai mitä tehdä? Osa on kiitollisia siitä vaikka vastaus tulisikin viiveellä, mutta toisilla saattaa olla tilanne, etteivät he todellakaan halua yhtäkkiä palveluntarjoajan viestiä muutaman päivän viiveellä. Siinähän saattaa olla vaikka vaimo kyselemässä vieressä.

Ehkä olisi parempi kehittää jokin neutraali tapa vastata, mikäli viiveellä vastaa ja kysyä onko asia vielä ajankohtainen. Kuitenkin sillä tavalla hienotunteinen tahtoisin olla. Mun luuria ei kattele kukaan muu minun lisäkseni, mutta joillain toisilla tilanne saattaa olla eri. Ja jokuhan saattaa vainoharhoissaan vaikka googlata numeroni, eikä ole kiva, että sieltä pamahtaa samantien naapurisivustojen linkit naamalle. Siinä on sitten parisuhdekriisin paikka. Ja mulle vihat niskaan.

Toi "Anna osoite" on myös melko varma tapa minunkin kohdallani jäädä vaille vastausta. Tai "olen siellä tunnin päästä!" Ilman että oltaisiin kysytty sopiiko se minulle ensinnäkään. Tosin jälkimmäisiin kyllä tuppaan vastaamaan, ettei valitettavasti sovi (mikäli ei siis käy).

Toi "VASTAA VITUN LÄSKI!" oli kyllä aikamoinen. 🙄 Saletisti heruu aikoja tuolla taktiikalla...

*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 380
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi palveluntarjoaja ei vastaa?
« Vastaus #3 : Helmikuu 18, 2023, 13:49:08 »
En yleensä ota itseeni jos asiallinen yhteydenotto jää ilman vastausta koska yllä olevissa viesteissä mainitut syyt, mutta kyllähän se syö pt:n kiinnostavuutta jatkossa.

Tässä pari kuukautta sitten eräältä ennestään tutulta ei tullut automaattivastauksen jälkeen mitään yli vuorokautta etukäteen laitettuun sähköpostiin. Se kyllä jonkin verran vituttaa edelleen, etenkin koska en sitten ehtinyt järkätä kenenkään muunkaan kanssa tapaamista.

Ihan hirveästi en jaksa ymmärtää että tekstailee horojen kanssa sellaisella puhelimella jota puolisokin räplää. Jos asiasta on sovittu niin ei kai siinä mitään. Mutta jos on päättänyt puuhailla salassa niin se pitää tehdä kunnolla.

Poissa exhobo

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi palveluntarjoaja ei vastaa?
« Vastaus #4 : Helmikuu 20, 2023, 12:54:48 »
Kiitos Freyja hyvästä pohdinnasta näiden viestien vastausten kanssa. Itse viime viikolla taas mietin, että olisi kiva löytää seuraa ja uskoakseni
aika neutraalin ja informatiivisen viestin laitoin kohteelle joka oli aika hyvä match, no odottelin josko vastaa... ei vastannut. Tuli mieleen, että
täytyy varmaan olla plan B ja plan C jos aikoo jonain tiettynä aikana tavata kun vastaukset, varmaankin suuren viestimäärän tai muuten sopimattoman
profiilin takia jää saamatta, kuten Freyja selvitti. Mitä tuosta edellä kirjoitetusta seuraa, kun on useampi plan ja useampi viesti niin jos sattuukin
niin hyvä tuuri, että useampi plan kohde vastaa niin joku taas jää sitten jatko tapaamisviestiä vaille ja miettii mielessään, että ihan turhaan
vastasin tuollekin tapaamista yrittäneelle hemmolle kun se luopui kesken kaiken. Ei tämä easy call ole ainakaan kaikilta osin saada treffit aikaiseksi niin, että molemmille osapuolille sopii tietty aika.   
Too late to feel sorrow
Too late to feel pain
I'm just an old hobo

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi palveluntarjoaja ei vastaa?
« Vastaus #5 : Helmikuu 20, 2023, 13:21:53 »
Tuohon vastaamattomuuteen/vastaamiseen nopeasti vaikuttaa tosi paljon päivystääkö hän, onko hän vapaalla, hakeeko hän ennakkovarauksia kiertueelleen, tarvitseeko lisärahaa vaan joulun lähestyessä, haluaako seuraavan vartin päästä...vai haluaako hän vain olla rauhassa.
Joskus tässä niinkun kaikissa töissä pitää olla pää vapaalla, siis yläpää. Ja tiedän; minulla on vastaamattomia yksäreitä, tekstareita ja puheluita. Vastaan kun jaksan. Olen ihan vitsin hyvä keksimään sijaistekemistä silloin kun pitäisi tehdä jotain, mitä oikeasti pitää. Eilen järkkäilin mieluummin akvaarioita ja lenkkeilin etanamato joka paikkaa haistelevan isopään kanssa. Matka oli varmaan jotain muutama km, mutta se kesti pari tuntia. No emäntä etana muistuttaa jo koiraansa. Lopun iltaa kattelin kuvia hienoista Malawiakvoista googlesta ja näin kuin vieressä oleva puhelin pippaili. Hautasin luurin sohvatyynyn alle. Sitä paitsi joskus viime vuonna ollut minulla jossain ilmoitus, että ei se siitä johdu. Joskus vaan haluaa omaa zen-aikaa.
No joo, loppuu se saatanan mietiskely ylihuomenna ja sitten taas bailabaila with minun yksi ihunainen.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi palveluntarjoaja ei vastaa?
« Vastaus #6 : Helmikuu 20, 2023, 18:53:13 »
Koska joku urpo on juuri sillä hetkellä kyntämässä ja pt saamassa valtavaa orkkua, joten ymmärrettävää ettei luuriin vastata.

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 321
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi palveluntarjoaja ei vastaa?
« Vastaus #7 : Helmikuu 20, 2023, 19:26:40 »
Tuli mieleen, että
täytyy varmaan olla plan B ja plan C jos aikoo jonain tiettynä aikana tavata kun vastaukset, varmaankin suuren viestimäärän tai muuten sopimattoman
profiilin takia jää saamatta, kuten Freyja selvitti. Mitä tuosta edellä kirjoitetusta seuraa, kun on useampi plan ja useampi viesti niin jos sattuukin
niin hyvä tuuri, että useampi plan kohde vastaa niin joku taas jää sitten jatko tapaamisviestiä vaille ja miettii mielessään, että ihan turhaan
vastasin tuollekin tapaamista yrittäneelle hemmolle kun se luopui kesken kaiken.

Mie laittelen viestin perään, että "Nyt kävi näin että sainkin ajan toisaalta, koetetaan ensi kerralla jos aikataulut osuis", jos ollu ns ajolähtö että kysyny useammalta kun pitäny saada se aika poikkeuksellisesti juuri tiettyy välii lyhyellä aikataululla ja sitte eka nappaa mutta pari muuta viel ilmassa ettei niiden tarvi turhaan alkaa vastaamaan.


Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi palveluntarjoaja ei vastaa?
« Vastaus #8 : Helmikuu 20, 2023, 19:28:56 »
Tuli mieleen, että
täytyy varmaan olla plan B ja plan C jos aikoo jonain tiettynä aikana tavata kun vastaukset, varmaankin suuren viestimäärän tai muuten sopimattoman
profiilin takia jää saamatta, kuten Freyja selvitti. Mitä tuosta edellä kirjoitetusta seuraa, kun on useampi plan ja useampi viesti niin jos sattuukin
niin hyvä tuuri, että useampi plan kohde vastaa niin joku taas jää sitten jatko tapaamisviestiä vaille ja miettii mielessään, että ihan turhaan
vastasin tuollekin tapaamista yrittäneelle hemmolle kun se luopui kesken kaiken.

Mie laittelen viestin perään, että "Nyt kävi näin että sainkin ajan toisaalta, koetetaan ensi kerralla jos aikataulut osuis", jos ollu ns ajolähtö että kysyny useammalta kun pitäny saada se aika poikkeuksellisesti juuri tiettyy välii lyhyellä aikataululla ja sitte eka nappaa mutta pari muuta viel ilmassa ettei niiden tarvi turhaan alkaa vastaamaan.

Ai että, ihana tapa! Arvostan suuresti tällaista ☺️
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi palveluntarjoaja ei vastaa?
« Vastaus #9 : Helmikuu 20, 2023, 20:17:11 »
Tuli mieleen, että
täytyy varmaan olla plan B ja plan C jos aikoo jonain tiettynä aikana tavata kun vastaukset, varmaankin suuren viestimäärän tai muuten sopimattoman
profiilin takia jää saamatta, kuten Freyja selvitti. Mitä tuosta edellä kirjoitetusta seuraa, kun on useampi plan ja useampi viesti niin jos sattuukin
niin hyvä tuuri, että useampi plan kohde vastaa niin joku taas jää sitten jatko tapaamisviestiä vaille ja miettii mielessään, että ihan turhaan
vastasin tuollekin tapaamista yrittäneelle hemmolle kun se luopui kesken kaiken.

Mie laittelen viestin perään, että "Nyt kävi näin että sainkin ajan toisaalta, koetetaan ensi kerralla jos aikataulut osuis", jos ollu ns ajolähtö että kysyny useammalta kun pitäny saada se aika poikkeuksellisesti juuri tiettyy välii lyhyellä aikataululla ja sitte eka nappaa mutta pari muuta viel ilmassa ettei niiden tarvi turhaan alkaa vastaamaan.

Ai että, ihana tapa! Arvostan suuresti tällaista ☺️

Samoin! ❤️
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6954
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miksi palveluntarjoaja ei vastaa?
« Vastaus #10 : Helmikuu 20, 2023, 20:22:45 »
Enpä ole jäänyt miettimään, jos vastausta ei ole tullut asialliseen kyselyyn.
Varmasti on välillä ruuhkaa ja se täytyy elämässä vaan ymmärtää.

Ilmon mukaan olen laitellut kyselyä ja yleisesti olen hyvin saanut vastauksia.
Aikataulutus on oikeastaan haastavinta, siksi usein on "vaihtoehtosuunnitelma(t)" mielessä

Joka tapauksessa kohteliaasti tulee peruttua, jos jotain muuta kiireellistä osuu samaan aikaan.
Kun koko elämää ei vaan voi panna, niin täytyy välillä tehdä muutakin.
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 44 )

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi palveluntarjoaja ei vastaa?
« Vastaus #11 : Helmikuu 20, 2023, 21:00:20 »
Tuota olen miettinyt paljon, mikäli en ehdi vastaamaan saman päivän aikana tekstiviestiin, jos kyseessä on ennalta tuntematon henkilö, onko parempi vain jättää vastaamatta, vai mitä tehdä? Osa on kiitollisia siitä vaikka vastaus tulisikin viiveellä, mutta toisilla saattaa olla tilanne, etteivät he todellakaan halua yhtäkkiä palveluntarjoajan viestiä muutaman päivän viiveellä. Siinähän saattaa olla vaikka vaimo kyselemässä vieressä.

Tää on itselläkin aina mielessä kun syystä tai toisesta vastaan tosi paljon myöhässä. Olen silti vastannut aina kaikkiin asiallisiin kyselyihin myöhässäkin tyyliin "anteeksi kun vastaamisessa kesti, minulle ei olisi sopinut. Jos joskus toiste kiinnostaa tavata, niin minulle kävisi esim. xxxxx". Pidän tätä parempana vaihtoehtona kuin olla ikinä vastaamatta mitään.

Vastaan pääsääntöisesti kaikkiin viesteihin, jopa niihin "moi" -viesteihin siitä huolimatta, etten muista yhdenkään ikinä johtaneen tapaamiseen :D Ainoat mitkä jää vastaamatta, on niitä tosi törkeitä ja epäasiallisia viestejä, mitä niitäkin valitettavasti tulee joka viikko. Puheluihin en vastaa kuin sovitusti, ja se lukee jokaisessa ilmoituksessani ja kotisivuillani. Silti minulle koitetaan soittaa n. 10-40 kertaa päivän aikana. Näitä en kieltämättä arvosta, mutta puhelut ei varsinaisesti haittaakaan kun puhelin on oikeastaan aina äänettömällä.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miksi palveluntarjoaja ei vastaa?
« Vastaus #12 : Helmikuu 20, 2023, 21:34:10 »
^
Miksi vastaat ”moi” -viesteihin
.
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6954
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miksi palveluntarjoaja ei vastaa?
« Vastaus #13 : Helmikuu 20, 2023, 22:00:37 »
^
Miksi vastaat ”moi” -viesteihin
.

Veikkaan et siksi, että on Moi -liittymä  8)
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 44 )

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi palveluntarjoaja ei vastaa?
« Vastaus #14 : Helmikuu 20, 2023, 22:10:03 »
^
Miksi vastaat ”moi” -viesteihin
.

Vaikka siitä syystä että siten löytää aviomiehen 😉 Ei mutta oikeesti, pääasiassa niihin vastaaminen on ”turhaa”, mutta koskaan ei tiedä
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 321
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi palveluntarjoaja ei vastaa?
« Vastaus #15 : Helmikuu 21, 2023, 00:17:21 »
Ilmeisesti kun "moi" viestiin lähettää sen asiallisen palveluviestin niin jatko lienee "mitäs sulle kuuluu?"

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1463
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi palveluntarjoaja ei vastaa?
« Vastaus #16 : Helmikuu 21, 2023, 00:25:22 »
Tuota olen miettinyt paljon, mikäli en ehdi vastaamaan saman päivän aikana tekstiviestiin, jos kyseessä on ennalta tuntematon henkilö, onko parempi vain jättää vastaamatta, vai mitä tehdä? Osa on kiitollisia siitä vaikka vastaus tulisikin viiveellä, mutta toisilla saattaa olla tilanne, etteivät he todellakaan halua yhtäkkiä palveluntarjoajan viestiä muutaman päivän viiveellä. Siinähän saattaa olla vaikka vaimo kyselemässä vieressä.

Tää on itselläkin aina mielessä kun syystä tai toisesta vastaan tosi paljon myöhässä. Olen silti vastannut aina kaikkiin asiallisiin kyselyihin myöhässäkin tyyliin "anteeksi kun vastaamisessa kesti, minulle ei olisi sopinut. Jos joskus toiste kiinnostaa tavata, niin minulle kävisi esim. xxxxx". Pidän tätä parempana vaihtoehtona kuin olla ikinä vastaamatta mitään.

Vastaan pääsääntöisesti kaikkiin viesteihin, jopa niihin "moi" -viesteihin siitä huolimatta, etten muista yhdenkään ikinä johtaneen tapaamiseen :D Ainoat mitkä jää vastaamatta, on niitä tosi törkeitä ja epäasiallisia viestejä, mitä niitäkin valitettavasti tulee joka viikko. Puheluihin en vastaa kuin sovitusti, ja se lukee jokaisessa ilmoituksessani ja kotisivuillani. Silti minulle koitetaan soittaa n. 10-40 kertaa päivän aikana. Näitä en kieltämättä arvosta, mutta puhelut ei varsinaisesti haittaakaan kun puhelin on oikeastaan aina äänettömällä.

Tämä on oikea palveluasenne kun tätä hommaa tehdään työkseen ja ammattimaisesti. Pusu pakaraan moisesta.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi palveluntarjoaja ei vastaa?
« Vastaus #17 : Helmikuu 21, 2023, 06:55:07 »
No nyt on vissiin hoidettu yksärit, vielä luuri.
Mikä kannattaa kaikkien arvoisien herrojen muistaa, niin sen maksuseksiä myyvän kiiltokuvan takana on aina kuitenkin ihminen, jolla on murheita ja huolia ehkä lähimmäisistään kuin kaikilla "normaaleillakin" ihmisillä.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi palveluntarjoaja ei vastaa?
« Vastaus #18 : Helmikuu 21, 2023, 07:20:14 »
Tiesittekö muuten että puhelimeen vastaaminen kiihdyttää ilmastonmuutosta.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi palveluntarjoaja ei vastaa?
« Vastaus #19 : Helmikuu 21, 2023, 07:41:27 »
Emme tienneet.
Tiesittekö, että euroopan olutpanimot kärsivät hiilidioksidi pulasta.
Tiedättekö, miten ilman ylisuuret hiilidioksidi pitoisuudet saataisiin säiliöön ja myydyksi olutpanimoille?
Voisi lopettaa koko pillun myynnin, jos sen keksisi.