Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä sai sinut nauramaan tänään?  (Luettu 199932 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #1200 : Lokakuu 20, 2021, 15:46:07 »
Ei vittujen kevät  :laught: Siinä on teille rasismia https://www.youtube.com/watch?v=Ox9fQ5LSaD4
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #1201 : Lokakuu 20, 2021, 16:03:06 »
Helsingin yliopisto: Afrikan tähti on rasistinen

Helsingin yliopisto: Twitterissä levisi keskiviikkona tietoa siitä, että Helsingin yliopiston teologisen tiedekunnan urapalveluista on soiteltu opiskelijoille ja tarjottu työpaikkaa suomalaiselta kuulostavien sukunimien perusteella.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #1202 : Lokakuu 20, 2021, 17:01:13 »
Euroopan Tähti

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7661
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #1203 : Lokakuu 20, 2021, 17:25:18 »
.
Tämä oli viimeinen piste. Nyt riitti. Olen rasisti.

Se että "rasismia" yritetään kokoajan kytkeä sieltä missä sitä ei ole = teki minusta rasistin

Good job BBC meat lovers  :headbang:

Löytyyhän näitä kohteita:
- Inkan aarre - peli
- Indiana Jones - elokuvat
Sisältävät sellaista historiallista kontekstia, joka ei välttämättä sovellu nykypäivään.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #1204 : Lokakuu 20, 2021, 20:04:27 »
Tuttavani (nainen) mukaan mies on vasta neljännellä sijalla naisen ”vastustajissa”. Eka on toinen nainen, toka peili, kolmas vaaka. Toisten naisten vuoksi on kuitenkin tärkeä sanoa että ykkösvastus on mies. Kollektiivinen naisten solidaarisuus nääs..
Huh kyllä helpotti tämä tieto :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #1205 : Lokakuu 21, 2021, 09:21:50 »
^Antti Rinteen naama Villen avatarkuvassa.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #1206 : Lokakuu 21, 2021, 09:28:39 »
Tintit oli pari päivää ilman aamupuuroa kun 4 viljan hiutaleet oli loppu.
Testasin kaupan jälkeen että syökö keitettyä puuroa.

Nyt on tinteillä naama puurossa  :inlove:  :laught:
Why so fragile?

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2391
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #1207 : Lokakuu 21, 2021, 11:34:11 »
Työttömän tähti.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #1208 : Lokakuu 21, 2021, 12:34:13 »
Peliuudistukset laittaa nauramaan 😂 :laught:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #1209 : Lokakuu 21, 2021, 16:46:34 »
Kaveri soitti hetki sitten ja pyysi viikonloppuna tulla pelaamaan Musta Pekka pelikorteilla. Oli löytänyt ullakolta. Sanoin, että menen jos värjäämme naamat mustiksi.  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #1210 : Lokakuu 21, 2021, 20:13:12 »
osiossa mitä viet palvelun tarjoalle, vekkulin postaus. piti lukea kolmesti kun ihmetytti,
mitä viddua olen taas kirjoittanut, sitten heräsin... sehän on mun nikki jostain toisaalta. :D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #1211 : Lokakuu 22, 2021, 09:27:17 »
Moderaattorin kyrpä rajoittaa yksilön vapautta ja Vaari ei saa tätä tänne kirjoittaa. Tässä on ilmeisesti jotakin loukkaavaa että Vaaria naurattaa *****:n höpinät :laught:

edit: viittaukset *****:hen foorumijäsenyytenä voi jättää pois.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 22, 2021, 12:35:54 kirjoittanut Mummo »
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #1212 : Lokakuu 22, 2021, 13:00:40 »
Moderaattorin kyrpä rajoittaa yksilön vapautta ja Vaari ei saa tätä tänne kirjoittaa. Tässä on ilmeisesti jotakin loukkaavaa että Vaaria naurattaa *****:n höpinät :laught:

edit: viittaukset *****:hen foorumijäsenyytenä voi jättää pois.
Missään en viitannut foorumijäsenyyten mummo rakas. Höpistiin puhelimessa tiitiin kanssa  ::) Jos tänne saa kirjoittaa että paska jaakon höpinät ja autolla ajo naurattaa, niin kait mä saan tiitiin kanssa puhelimessa höpistä ja kertoa että naurattaa  ::)

Älä nyt mummo rakas vihjaile että se täällä olisi!   :whipping:
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 22, 2021, 13:02:23 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0234

  • Full Member
  • Viestejä: 308
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #1213 : Lokakuu 22, 2021, 13:32:56 »
Kaveri soitti hetki sitten ja pyysi viikonloppuna tulla pelaamaan Musta Pekka pelikorteilla. Oli löytänyt ullakolta. Sanoin, että menen jos värjäämme naamat mustiksi.  :laught:

Ei helvetti. Ville kyllä tunnetaan tuhansista älyvapaista postauksistaan, mutta tämä on silti aivan huippu. Ville menee viikonloppuna kaverin luo pelaamaan Musta Pekka pelikorteilla ja värjää naamansa mustaksi. Mitähän tuonkin sedän päässä liikkuu? Ei kait nykyään lapset enää ala-asteellakaan kerro näin typeriä ja alkeellisia puujalka vitsejä. Kait meidän pitää kuitenkin nauraa, kun Ville kerran vitsailee  :laught: :laught: :laught: :laught: APUVA, APUVA  :laught: :laught: :laught: :laught:
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 22, 2021, 13:37:49 kirjoittanut Granado »

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #1214 : Lokakuu 22, 2021, 14:37:13 »
^
No en kait minä oikeasti nyt naamaani ala värjäämään ja en mene pelaamaan kyseistä peliä. Oli katkelma naurua täynnä olleesta puhelusta ja ne vaan piristää ankeaa arkea oli ne sitten miten tyhmiä tahansa.  ;)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #1215 : Lokakuu 22, 2021, 15:29:15 »
^
No en kait minä oikeasti nyt naamaani ala värjäämään ja en mene pelaamaan kyseistä peliä. Oli katkelma naurua täynnä olleesta puhelusta ja ne vaan piristää ankeaa arkea oli ne sitten miten tyhmiä tahansa.  ;)

Ottamatta tähän aiheeseen kantaa niin se on jännä tuo ihmisen mieli. Täysin sama ihminen jos puhuu jotain tai ajattelee jotain, niin reagointi ihmiseen on täysin erilaista. Esimerkkinä vaikka joku murhaaja. Naapurit ja sukulaiset on päivälehden haastattelussa ihan hämmentyneitä, että kui se ny sillai meni naapurin tappamaan? Sama ihminen, sama lopputulos.

Itse kyllä sanon usein mitä ajattelen. Olen esim. alkanut nauramaan 19 vuotiaana kuolleen kaverini hautajaisissa. Muita nauratti sama tilanne ku minua, mutta muut pyrki hillitsemään itsensä siinä tilanteessa. En nauranut tietenkää sille kuolemalle, mutta tilanne vaan oli sellainen mille en olisi pystynyt olemaan nauramatta missään tilanteessa.

Ville kertoi tilanteen mikä nauratti kaverin kanssa puhelimessa. Olisin naureskellu itsekin. Muuttaako se Villeä ihmisenä sanoo se asioita ääneen vai ei? Ei

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #1216 : Lokakuu 22, 2021, 18:15:58 »
Tämä  :laught:

”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0234

  • Full Member
  • Viestejä: 308
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #1217 : Lokakuu 22, 2021, 19:07:51 »
^
No en kait minä oikeasti nyt naamaani ala värjäämään ja en mene pelaamaan kyseistä peliä. Oli katkelma naurua täynnä olleesta puhelusta ja ne vaan piristää ankeaa arkea oli ne sitten miten tyhmiä tahansa.  ;)

Ottamatta tähän aiheeseen kantaa niin se on jännä tuo ihmisen mieli. Täysin sama ihminen jos puhuu jotain tai ajattelee jotain, niin reagointi ihmiseen on täysin erilaista. Esimerkkinä vaikka joku murhaaja. Naapurit ja sukulaiset on päivälehden haastattelussa ihan hämmentyneitä, että kui se ny sillai meni naapurin tappamaan? Sama ihminen, sama lopputulos.

Itse kyllä sanon usein mitä ajattelen. Olen esim. alkanut nauramaan 19 vuotiaana kuolleen kaverini hautajaisissa. Muita nauratti sama tilanne ku minua, mutta muut pyrki hillitsemään itsensä siinä tilanteessa. En nauranut tietenkää sille kuolemalle, mutta tilanne vaan oli sellainen mille en olisi pystynyt olemaan nauramatta missään tilanteessa.

Ville kertoi tilanteen mikä nauratti kaverin kanssa puhelimessa. Olisin naureskellu itsekin. Muuttaako se Villeä ihmisenä sanoo se asioita ääneen vai ei? Ei

Pyydän anteeksi Ville. Minulla vaan paloivat käämit. Ei olisi pitänyt sanoa noin pahasti. En vaan siedä mitään rasistisen tyylistäkään vitseilyä, vaikka sen kuinka pukisi viattoman toverillisen hauskuuden kaapuun. Ihminen ei voi itse valita ihonsa väriä. Sitä syntyy tänne maan päälle sen värisenä kun sattuu syntymään. Ymmärrän että et varmaan tarkoittanut mitään pahaa. Minulla on kaksi afrikkalaissyntyistä hyvää ystävää, ja minulla on nollatoleranssi näissä asioissa. Me kaikki ihmiset olemme tasa-arvoisia. Ja vaan käymässä täällä maan päällä.

Kiitos mukavista privakeskusteluista ja hyvistä vinkeistä Teneriffalle.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 22, 2021, 19:09:35 kirjoittanut Granado »

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #1218 : Lokakuu 22, 2021, 19:09:29 »
^
Ei siinä mitään, no hard feelings.  :)

Edit: keneltäpä ne käämit ei joskus palaisi. Kaikki hyvin.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2391
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #1219 : Lokakuu 22, 2021, 21:18:06 »
Tämä  :laught:

Noi kaksi varmaan panee myös.  :laught: