Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Äiti haussa...  (Luettu 4336 kertaa)

Poissa LaihaUnelmoija87

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Äiti haussa...
« : Marraskuu 01, 2019, 00:37:41 »
Onko antaa neuvoja mistä löytyisi tälläinen äiti hahmo leikkeihin? Itse kun innostun ajatuksesta päästä juomaan rintamaitoa ja ei tunnu löytyvän ainakaan Satakunnan alueelta.

Jostain syystä en saa kysyttyä tätä puhelimen kautta, kun olen soittanut palveluntarjoajalle... :(

Useammalle sivulle rekisteröitynyt, mutta niistä ei suomalaisia löydy ja suomalainen sivusto, jonka löysin ei päästä kirjautumaan, kun ei varmistussähköpostia tule :P

Poissa Jormaaho

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Äiti haussa...
« Vastaus #1 : Marraskuu 03, 2019, 19:31:16 »
Haluatko äitin roolissa olevan sihteerin vai sihteerin, jolta tulee tissistä oikeaa maitoa?

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Äiti haussa...
« Vastaus #2 : Marraskuu 03, 2019, 19:44:13 »
En tiedä satakunnasta, mutta kannattaa kokeilla dominoja - he ovat tottuneet erilaisiin roolileikkeihin, hupakon näyttelevät yleensä parhaiten tyttöystävää.
Ainakin Lady Pamela tarjoaa tuota palvelua, jos lontoonkieli sujuu.  :)

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Äiti haussa...
« Vastaus #3 : Marraskuu 03, 2019, 21:12:45 »
Satakunnan naapurissa Varsinais-Suomessa mä ainakin tykkään leikkiä kaikenlaisia roolileikkejä. Äiti- ja äitipuolileikit ovat tulleet hyvin tutuiksi. :)
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa LaihaUnelmoija87

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Äiti haussa...
« Vastaus #4 : Marraskuu 04, 2019, 15:52:25 »
Rintamaito olisi se ihana huipennus, mutta taitaa olla harvinaisempi herkku :)

Ihanin fantasia mitä päässä pyörinyt on ollut siis, tälläinen "äiti" laittaa vaipan, kehuskelee kuinka hyvä poika olen, syöttää ihan rintamaitoa ja tarkastaa vaipan vielä. Tässä vaiheessa kuvitelmaa yleensä alkaa innostua ja jos oikeassa tilanteessa näin käy, "äiti" rentouttaisi jotta vaippa menisi uudestaan paikoilleen.

Suomi äidinkielenä ja englantia taittuu kanssa, kuulemma kuin syntyperäiseltä :)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Äiti haussa...
« Vastaus #5 : Marraskuu 04, 2019, 17:25:15 »
Voi harmi, kun minä en ole tuota maidon reseptiä hoksannut, muuten tämä kuulostaisi kovasti minun heiniltäni :) No, sijainti tietysti poislukien.
Eläkkeellä.

Poissa LaihaUnelmoija87

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Äiti haussa...
« Vastaus #6 : Marraskuu 07, 2019, 01:12:33 »
Kuningater Perseen luo kolme tuntia matkaa XD Ei ehkä ihan heti tule tehtyä sitä reissua vaikka ajella tykkäänkin... bbwanna vähän päälle tunnin ajon päässä... Hmmmm....