Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sopivat hinnat?  (Luettu 26534 kertaa)

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #200 : Helmikuu 17, 2023, 16:15:28 »
Turuntyttö nähtävästi laskee nämä loputtomat vänkäämiset tällä saitilla työaikaan. Muuten en voi ymmärtää, miten yhden pokan hoitamiseen voisi mennä 12 h.

Mä tiedän ettet ymmärrä, koska en mäkään ymmärrä. En mä yhteen asiakkaaseen käytä 12 tuntia. Täällä ei selkeästikkään moni tiedä kuinka paljon aikaa se kaikki turhakin viestittely ja kaikki muu vie aikaa. Olisi vähän hölmöä jos käyttäisi yhteen tunnin asiakkaaseen 12 tuntia.🤔
Päivystysluontoinen työ oli ehkä väärä sana kuvaamaan. Joku olikin tuolla aijemmin selittänyt asian paremmin, ja kuvaavampi sana voisikin ehkä olla yrittäjämäinen työ.

Yrittäjän jos kenen pitäisi osata priorisoida asioita oikein.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #201 : Helmikuu 17, 2023, 16:25:34 »
Turuntyttö nähtävästi laskee nämä loputtomat vänkäämiset tällä saitilla työaikaan. Muuten en voi ymmärtää, miten yhden pokan hoitamiseen voisi mennä 12 h.

Mä tiedän ettet ymmärrä, koska en mäkään ymmärrä. En mä yhteen asiakkaaseen käytä 12 tuntia. Täällä ei selkeästikkään moni tiedä kuinka paljon aikaa se kaikki turhakin viestittely ja kaikki muu vie aikaa. Olisi vähän hölmöä jos käyttäisi yhteen tunnin asiakkaaseen 12 tuntia.🤔
Päivystysluontoinen työ oli ehkä väärä sana kuvaamaan. Joku olikin tuolla aijemmin selittänyt asian paremmin, ja kuvaavampi sana voisikin ehkä olla yrittäjämäinen työ.

Yrittäjän jos kenen pitäisi osata priorisoida asioita oikein.

Juu-u, kiitti random faktasta👍 Nyt ei ollut kuitenkaan kyse asioiden priorioinneista. Joten en tiedä miten se tähän liittyi 😂
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #202 : Helmikuu 17, 2023, 16:44:21 »
Turuntyttö nähtävästi laskee nämä loputtomat vänkäämiset tällä saitilla työaikaan. Muuten en voi ymmärtää, miten yhden pokan hoitamiseen voisi mennä 12 h.

Mä tiedän ettet ymmärrä, koska en mäkään ymmärrä. En mä yhteen asiakkaaseen käytä 12 tuntia. Täällä ei selkeästikkään moni tiedä kuinka paljon aikaa se kaikki turhakin viestittely ja kaikki muu vie aikaa. Olisi vähän hölmöä jos käyttäisi yhteen tunnin asiakkaaseen 12 tuntia.🤔
Päivystysluontoinen työ oli ehkä väärä sana kuvaamaan. Joku olikin tuolla aijemmin selittänyt asian paremmin, ja kuvaavampi sana voisikin ehkä olla yrittäjämäinen työ.

Yrittäjän jos kenen pitäisi osata priorisoida asioita oikein.

Juu-u, kiitti random faktasta👍 Nyt ei ollut kuitenkaan kyse asioiden priorioinneista. Joten en tiedä miten se tähän liittyi 😂

Minuakin kiinnostaisi tietää, mihin tämä nyt oikein liittyi.
Terveisin, yrittäjä
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #203 : Helmikuu 17, 2023, 16:49:10 »
Sonjasisu, maksatko vain alvia?

Maksan muutakin kyllä. Kirjanpitäjäni (joka muuten laskuttaa 65e/tunti) pitää huolta siitä, että kaikki asiaan kuuluvat verot maksetaan. Eli ei tarvitse huolestua.
En nähnyt oleelliseksi eritellä jokaikistä verottajan viemää penniä, kun se ei olisi muuttanut keskustelua radikaalisti mihinkään suuntaan.

Toki laskelmassa nyt ei ylipäänsä ole vielä edes huomioitu yritykseni muita kuluja kuten matkakuluja, majoituskuluja tai tarvikekuluja.

Pitää osata huomata keskustelukumppanien ymmärryksen taso. Liika tieto, kun voi näes sotkea ja hämmentää lisää.  :inlove:

Ai sulla on oikein kirjanpitäjä.

Mitä ihmeen kettuilua nyt taas? Yleensä yrittäjillä on. Kuten itselläni myös. Helpottaa elämää huomattavasti. Hyvä kirjanpitäjä on kyllä kullan arvoinen.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #204 : Helmikuu 17, 2023, 16:49:16 »
Lukekaa viestiketju uudestaan ja miettikää mihin priorisointi viittaa.

Ettekö te herran jumala osaa edes omaa kirjanpitoa tehdä?
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 17, 2023, 16:50:54 kirjoittanut irritaatio »

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #205 : Helmikuu 17, 2023, 17:12:55 »
Lukekaa viestiketju uudestaan ja miettikää mihin priorisointi viittaa.

Ettekö te herran jumala osaa edes omaa kirjanpitoa tehdä?

Sama kun sanois vaikka sulle että etkö sä nyt herran jumala osaa käteen ite vetää jos käytät maksullisia palveluja. Ihan yhtä hölmön kuulosta🤦‍♀️ Ammattilainen on aina ammattilainen, hyvä kirjanpitäjä varmasti helpottaa elämää
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #206 : Helmikuu 17, 2023, 17:19:47 »
Niin siis tavallaan, ymmärrän vitutuksen et joku joutuu tekee 15h duunii et saa mun aikaa 30min, josta ite panemista on itsestä riippuen 20-25min.

Aivan, kuka edes nauttii tällaisesta paskasta?

Ja kuinka sulla voi mennä tunti markkinointiin joka päivä, skriivaatko joka päivä uuden ilmoituksen?


Markkinoinnin kehittäminen on markkinointia. Lasken onlyfansin+onlyfansin viesteihin vastaamisen osittaim myös markkinointiin, koska onlyfans on mulle lähtökohtasesti markkinointikanava.

Aiemmin kun mulla oli vielä insta tili postailin sinne, käytän twitteriä, jonne laitan postauksia tykkäilen ja jaan muitten hupakoiden twiittejä (kyllä se on strategista markkinointia koska näkyvyys.)
Tutkin uusia markkinointi tapoja ja päivitän mun nettisivua.

Tunti päivässä on helvetin vähän.


Mut niin, mun vastuulla ei ole silitellä kenenkään päätä sen takia että himassa ei saa seksiä ja on huono palkkasessa duunissa. Minä olen voittoatavoitteleva henkilö ja hoidan mun hyväntekeväisyystyön muilla hommilla.

Kyllä. Jos on yrittäjä, markkinointiin on käytettävä aikaa. Kuten myös asiakkaiden kanssa viestittelyyn. Se kuuluu asiaan. Ja sitä ei tunnu kovin moni ymmärtävän, kuinka paljon semmoiseen kuluu aikaa. Ihan hitokseen. Ei tämä(kään) työ koostu pelkästään asiakastapaamisista.

Moni tuntuu kuvittelevat, että helppo homma, raajat levälleen ja se on siinä. Kuinka moni on edes valmis maksamaan moisesta "palvelusta"? 🤣

Sit lähetään miettimään muita kuluja ja aikaa vieviä asioita. Valokuvat (markkinointia) ja niiden muokkaus. Sopivan välineistön ja vaatteiden hankinta. Näitä saa päivittää jatkuvasti. Jos on yhtään erikoisempaa asustetta / välineitä vaille, näidenkin metsästämiseen saa palamaan aikaa - ja rahaa.

Säännöllinen ulkonäöstä huolenpitäminen. Mahdolliset kampaajakäynnit, sokeroinnit, manikyyrit ja pedikyyrit, kynsien laitatus tai laitto, hiusten värjäys, meikit ja muu kosmetiikka, ripsien pidennykset, mahdolliset kosmeettiset leikkaukset, kehon huolto / treenaus, ehostautuminen. 

Töihin tarvittavien muiden tarpeistojen säännöllinen päivitys ja lisähankinnat. Lakanat ja pyyhkeetkin kuluu käytössä. Suihkusaippuat, käsisaippuat, hierontaöljyt, liukkarit, erikokoiset kortsut, nitriilihanskat, juomat (esim. vichyt ja mehut asiakkaille), työtilan pesuaineet, desinfiointiaineet, seksilelujen pesuaineet, pyykinpesuaineet (pyykkiä muuten tässä hommassa syntyy aivan jumalattomat määrät... Siihen pyykkäämiseen yms. saa myös kulumaan ihan kiitettävästi aikaa), valaisimet, mööpelit, sisustus, tyynyt, peitot, lamput, paristot, astiat, siivousvälineet jne, jne.

Kirjanpitäjän kulut, alvit ja ennakkovero, yel, työtilan vuokra, sähkö- ja vesilaskut, puhelinliittymän kulut, jne, jne.

Pesulla käynnit ja uudelleen ehostautumiset, sekä työtilan mahdolliset siivousoperaatiot asiakkaiden välillä.

Jos keikkailee tai tekee outcalleja matkoihin kuluu aikaa ja rahaa. Lisäksi majoituskulut ottavat osansa.

Niin. Kyllähän sitä työhön liittyvää aikaa kuluu hyvinkin paljon myös niiden viestittelyjen ja asiakastapaamisten ulkopuolella. Ja rahaa kuluu myös, mikäli mielii tätä työtä tehdä.

*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #207 : Helmikuu 17, 2023, 17:29:21 »
Lukekaa viestiketju uudestaan ja miettikää mihin priorisointi viittaa.

Ettekö te herran jumala osaa edes omaa kirjanpitoa tehdä?

Katsos kun kirjanpitäjällä on hallussaan sellaista varsin hyödyllistä tietoa, jota meillä kirjanpitoa opiskelemattomilla hupakoilla ei välttämättä ole. Eikä itselläni ainakaan aika riitä kirjanpidon opiskelemiseen. Olen käyttänyt aikaani ihan muiden alojen opiskeluun. (Kyllä, minulla on pari tutkintoa, opiskelen lisää yhä edelleen ja toimin muidenkin alojen yrittäjänä! En olekaan pelkkä sivistymätön huora! Whaaat!)

Sitäpaitsi minulla ei olisi edes aikaa tehdä kirjanpitoani yhtä taitavasti kuin miten kirjanpitäjäni, joka on todellinen oman alansa helmi, sen toteuttaa. Saati en saisi niitä kullan arvoisia neuvoja, joihin liittyviä asioita en ole löytänyt byrokratia-viidakosta.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #208 : Helmikuu 17, 2023, 17:30:23 »
Lukekaa viestiketju uudestaan ja miettikää mihin priorisointi viittaa.

Ettekö te herran jumala osaa edes omaa kirjanpitoa tehdä?

Katsos kun kirjanpitäjällä on hallussaan sellaista varsin hyödyllistä tietoa, jota meillä kirjanpitoa opiskelemattomilla hupakoilla ei välttämättä ole. Eikä itselläni ainakaan aika riitä kirjanpidon opiskelemiseen. Olen käyttänyt aikaani ihan muiden alojen opiskeluun. (Kyllä, minulla on pari tutkintoa, opiskelen lisää yhä edelleen ja toimin muidenkin alojen yrittäjänä! En olekaan pelkkä sivistymätön huora! Whaaat!)

Sitäpaitsi minulla ei olisi edes aikaa tehdä kirjanpitoani yhtä taitavasti kuin miten kirjanpitäjäni, joka on todellinen oman alansa helmi, sen toteuttaa. Saati en saisi niitä kullan arvoisia neuvoja, joihin liittyviä asioita en ole löytänyt byrokratia-viidakosta.

Ja tää on muuten itseasiassa juurikin sitä priorisointia. Nimittäin mm. ajan.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #209 : Helmikuu 17, 2023, 17:34:15 »
Niin siis tavallaan, ymmärrän vitutuksen et joku joutuu tekee 15h duunii et saa mun aikaa 30min, josta ite panemista on itsestä riippuen 20-25min.

Aivan, kuka edes nauttii tällaisesta paskasta?

Ja kuinka sulla voi mennä tunti markkinointiin joka päivä, skriivaatko joka päivä uuden ilmoituksen?

Hyvä markkinointi on hyvää markkinointia. Ja siihen kuluu aikaa. Opiskelin muuten myös yrittäjyyttä joitain vuosia sitten.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #210 : Helmikuu 17, 2023, 17:37:32 »
Huh mitä kommentteja täälläkin osa oli.

Mut hei, mullakin riittää kysyntää vaikka mun tuntihinta on 270e  :headbang:

Eli komppaan, et kannattaa aina alottaa pt-hommat yleisellä hintatasolla ja määrittää sitten suuntaan tai toiseen.

Tälläkin alalla toki pätee kysynnän ja tarjonnan laki, mut ei täysin samalla tavalla kuin muilla. Suurin osa, kun tekee tätä vaan sivubisneksenä ja / tai huvikseen, niin hintaa ei tarvitse laskea yhtä herkästi kuin esim muilla aloilla vaan pärjätäkseen.

Se miks ulkkikset pyytää "vähemmän" esim tsekit, johtuu siitä et ne elää halvemman hintatason maassa. Eli kun ne menee kotio, ne saa tienaamallaan rahalla hemmetisti enemmän, kuin mitä ikinä saisivat täällä. Plus huomion arvoista on myös yleinen palkkataso ja siihen verrattavuus. Suomi on kallismaa, niin tottakai jonkun nillittäjän mielestä huoratkin on kalliita.
Mut jos ei ole varaa, niin ei ole varaan. :sheep:

Älä Sherlock.

Mutta olet oikeassa kysynnän ja tarjonnan laista.

Toki mä oisin voinu laittaa tohon senkin et joa haluaa halvemmalla niin lähtee hupakoimaan sit niihin halvemman hintatason maihin tai tyytyä ulkkikseen suomessa.

Voihan sen niinkin ajatella et suomalaisen laatuhupsun valinta on ajan, vaivan ja rahan säästöä JOS matkustelu halvemman hinnan perässä ei nappaa.

En väitä olevani sherlock, mut kirjoitin kommentin siksi koska oon niin paljon törmänny siihen miten tuota perus asiaa ei ymmärretä.


Ite jos haluisin hupakoida muualla euroopassa, niin maasta riippuen mun tapaaminen voisi olla hintavampaa tai edullisempaa. Mut en oo suunnitellut sellaista :D

Onko sun mielestä 150€ puolituntia kohtuu hinta?

On, ainakin mun palveluista ja olettaisin että on muidenkin.

Tietty joku tuolla kommentoikin, ettei sitä kiinnosta muiden verojen maksu, mut varsinkin jos maksaa tuosta sen 24% alv nii kyllä on kohtuullista.

Mitä helvetin kohtuullista löydät tuosta.
Oikeesti..
Mutta ei se sun vika ole vaan meidän idioottien huoripukkien jotka maksetaan noita hintoja.

Ei tietenkään oo mun vika! Mun 150e on ihan linjassa mediaanin kanssa alalla. Mä ajattelen bisnes edellä, eli miksi myisin halvemmalla?

Teen perusduunia nollasopparilla 10e/h,sillon kun huvittaa joka oikeesti on ihan paskaa. Niin siis tavallaan, ymmärrän vitutuksen et joku joutuu tekee 15h duunii et saa mun aikaa 30min, josta ite panemista on itsestä riippuen 20-25min.
Mut esim psykoterapeutit laskuttaa tuon 150e/tunti, siitä et ne istuu ja esittää empaattista? Onko se kohtuullista?

Tästä huoraamisesta maksan jokaikisen veroeuron. Mulla ei ole joka päivä asiakkaita, koska en halua ottaa samanpäivän asiakkaita ja se menis vaikeeks sen perusduunarihomman kannalta.

Mulla on yel, sekä terveyteen ja tapaturmiin täydet vakuutukset sen varalta, jos joku asiakas hakkaa mut.

Jos lähtökohta on se, että lasketaan montako tuntia vaikka viikossa käytän markkinointiin, viesteihin vastailuun ja itse panemiseen ja halotaan sitäkautta mun todellinen tuntipalkka.

Päivittäin n. 2h, viikossa siis 14h viestittelyyn. 1h päivässä markkinointiin, viikossa 7h.

Asiakas tapaamisiin keskiarvollisesti normaalilla viikolla n.5-7h, koska atm teen vaan 1-2pokaa per päivä.

Reissuviikoilla työskentelen 11-22, mutta ei nyt lasketa sitä ettei tuu paha mieli.
Eli mennään tolla 7h vaikka.

Eli viikossa mulla menee tähän työhön 28h.

Tässä duunissa tuo 28 h työskentely tuo mulle rahaa keskimäärin 1800e.
Olettaen että 1x2h tapaaminen, 4x30min ja 3xtunnin tapaaminen.

1800euroa jaettuna 28 eurolla on n.65e ja tuosta maksan 24% alv. Joka on n.12e
Eli käteen jää oikealta työtunnilta n. 52e.

Aika moni firma/ yrittäjä lakuttaa tekemästään tuntityöstä enemmän kuin tuon.

No näinpä! Ihanaa, kun jaksat vääntää täällä rautalangasta yhä uudelleen, vaikka pahasti alkaa vaikuttaa siltä, ettei siitä ole joidenkin kohdalla yhtään mitään vitunkaan hyötyä. 🤦🏼‍♀️
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #211 : Helmikuu 17, 2023, 17:44:29 »
vuorokaudessa on 24tuntia, jos sen 270e jakaa sillä niin eihän siitä tule kuin 11,25e/h. Sun täytyy varmaan nostaa hintoja :)

Aaaa aivan en muistanukkaan että huorat ei ikinä nuku! Sori, mun moka😭

Varmasti nukkuu mutta täytyyhän siltäkin ajalta saada palkkaa kun ei oo normiduunissa, vai mitä?

Öö siis mitä? Kuinka helvetin hankalaa on käydä asiallista keskustelua? Ihan kuin herrasmies irritaation kommenteista paistaisi läpi jokin halveksunta palveluntarjoajia kohtaan, vai olenko väärässä?

Tämähän on kuin lukisi iltapäivälehtien kommenttipalstaa... Ei hyvää päivää nyt oikeesti.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #212 : Helmikuu 17, 2023, 18:05:29 »
vuorokaudessa on 24tuntia, jos sen 270e jakaa sillä niin eihän siitä tule kuin 11,25e/h. Sun täytyy varmaan nostaa hintoja :)

Aaaa aivan en muistanukkaan että huorat ei ikinä nuku! Sori, mun moka😭

Varmasti nukkuu mutta täytyyhän siltäkin ajalta saada palkkaa kun ei oo normiduunissa, vai mitä?

Öö siis mitä? Kuinka helvetin hankalaa on käydä asiallista keskustelua? Ihan kuin herrasmies irritaation kommenteista paistaisi läpi jokin halveksunta palveluntarjoajia kohtaan, vai olenko väärässä?

Tämähän on kuin lukisi iltapäivälehtien kommenttipalstaa... Ei hyvää päivää nyt oikeesti.

En usko että olet kovinkaan väärässä 😄
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #213 : Helmikuu 17, 2023, 19:04:03 »
No anteeksi jos tulee heitettyä vähän sarkastistaläppää, mutta kun täällä toiset pt:t heittävät sellaista läpändeerosta jossa ei ole mitään logiikkaa muuta kuin heidän omassa mielessä. Mutta hyvin tyypillistä naisille.

Ah, ihanan sovinistista!  :inlove:
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #214 : Helmikuu 17, 2023, 19:18:31 »
Joo-o.. oon kuullut että toiset huorat ne vaan myy sitä pillua ilman suurempia krumeluureja ja kauppa käy, hoitavat kuulemma useamman asiakkaankin päivässä. Eli, ihan sitä "pillubisnestä" pyörittävät, käyvät sitten vapaa-ajalle hoitamassa niitä omia henk.kohtaisia asioita kuten kampaajalla käynti. Eivät kuulemma tarvitse tässä kaikessa edes ulkopuolista apua, ihan itsenäisesti osaavat hoitaa kaiken alusta loppuun.   

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #215 : Helmikuu 17, 2023, 19:23:31 »
Aloittaja voisi laittaa itsestään selkeän kuvan tai mitat niin arvioidaan tavaralle hinta.

Onpa ällöttävä ajatusmaailma
Meinaatko että pitäisi mieluummin arvioida sikaa säkissä?

No voi yök, miten kuvottavia kommentteja. Ainakin tulee aloittajalle selväksi millä asenteella osa palvelunostajista on liikenteessä. 🤢
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #216 : Helmikuu 17, 2023, 19:40:25 »
Joo-o.. oon kuullut että toiset huorat ne vaan myy sitä pillua ilman suurempia krumeluureja ja kauppa käy, hoitavat kuulemma useamman asiakkaankin päivässä. Eli, ihan sitä "pillubisnestä" pyörittävät, käyvät sitten vapaa-ajalle hoitamassa niitä omia henk.kohtaisia asioita kuten kampaajalla käynti. Eivät kuulemma tarvitse tässä kaikessa edes ulkopuolista apua, ihan itsenäisesti osaavat hoitaa kaiken alusta loppuun.

Meinaatko että heillä ei mene asiakkaiden viestittelyyn, laittautumiseen yms aikaa?
Jos käyt kampaajalla yms sen takia että pidät itsesi kunnossa asiakkaita varten, niin se ei ole varsinaisesti vapaa-aikaa.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #217 : Helmikuu 17, 2023, 19:44:24 »
Aloittaja voisi laittaa itsestään selkeän kuvan tai mitat niin arvioidaan tavaralle hinta.

No hyi hitto mikä kommentti.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #218 : Helmikuu 17, 2023, 19:49:02 »
^
Jaa, palvelujen laajuuntesakin vuoksi hän on kaikkea muuta.

❤️❤️❤️ :inlove: Kiitos!
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #219 : Helmikuu 17, 2023, 19:53:29 »
^
Oletko nyt tosi ilkeä. Jos et ole vielä käynyt, niin mistä tiedät, ettei Bee ole Ferrari.

Amen sister 😁

❤️
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️