Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mentoria aloittavalle palveluntarjoalle?  (Luettu 1283 kertaa)

Poissa Miseree

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Mentoria aloittavalle palveluntarjoalle?
« : Helmikuu 18, 2023, 10:07:13 »
No hei vaan. Tässä 29v kantasuomalainen naishenkilö joka on kiinnostunut alasta. Tähän topicciin saa tulla kertomaan do's and don'ts mut haluaisin että ehkä joku minua kokeneempi palveluntarjoa voisi pienimuotoista jutteluapua antaa vaikka yksäreiden puolella.

Kiitos jo etukäteen <3

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 499
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mentoria aloittavalle palveluntarjoalle?
« Vastaus #1 : Helmikuu 18, 2023, 13:55:43 »
Jos kaipaat mentoria asiakkaan näkökulmasta, niin tarjoudun toteuttamaan käsikirjoittamasi tapaamisen😘

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 943
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mentoria aloittavalle palveluntarjoalle?
« Vastaus #2 : Helmikuu 18, 2023, 14:15:43 »
Mulle saa aina laittaa viestiä jos on jotain kysyttävää tai muuten vaan😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Bee

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 35
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mentoria aloittavalle palveluntarjoalle?
« Vastaus #3 : Helmikuu 18, 2023, 16:20:42 »
Tosi hienoa että kysyit! En tiedä onko täällä jotain yleistä lankaa mihin aloittelevat ja kokeneemmat palveluntarjoajat saavat kontakteja, itsekin olen vasta aloittelemassa. Turuntyttö vaikuttaa kivalta ja Freyjalla on varmasti hyviä vinkkejä ja yleisestikkin olen saanut vaikutuksen että pt:t ottaa uuden tytön tosi lämpimästi vastaan ja auttaa mielellään mieltä askarruttavissa jutuissa. Onnea taipaleellesi 😘 Ja vaikken juuri käytännön vinkkejä vielä osaa antaa niin kysyä saa toki multakin ja autan jos osaan, ennenkaikkea voin toimia henkisenä tukieläimenä ja antaa vertaistukea 😁

Ps. Ennenkuin alat tekemään asiakastapaamisia, suosittelen lämpimästi että kysyt kokeneemmilta ainakin turvallisuus ja anonymiteetti-asioista. Siitä on hyvä lähteä rakentamaan muuta pohjaa 😊
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 18, 2023, 16:23:24 kirjoittanut Bee »

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5171
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mentoria aloittavalle palveluntarjoalle?
« Vastaus #4 : Helmikuu 18, 2023, 16:26:38 »
Pro tukipisteen toimintaan kannattaa tutustua alussa. Siellä toimii myös vertaistukiryhmiä eli pääsee tutustumaan kollegoihin 😊

Jos omassa kaupungissa ei ole tukipistettä niin mielestäni jeesivät myös etänä.

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mentoria aloittavalle palveluntarjoalle?
« Vastaus #5 : Helmikuu 18, 2023, 18:07:34 »
Moi! Saa laittaa viestiä :)
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?