Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kertausharjoitukset  (Luettu 4805 kertaa)

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kertausharjoitukset
« Vastaus #20 : Marraskuu 02, 2019, 10:03:30 »
^ ei taida onnistua. miinanpolkijan paikkoja on vain aseistakieltäytyjille ja kansan uutisten lukijoille. ;D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kertausharjoitukset
« Vastaus #21 : Marraskuu 02, 2019, 10:08:24 »
Muistan jossain työmaalla nähneeni kyltin jossa luki :Lopettakaa hirvittävät eläinkokeet! Käyttäkää niissä siviilipalvelus miehiä.

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kertausharjoitukset
« Vastaus #22 : Marraskuu 02, 2019, 10:59:26 »
Kerran olen käynyt kertaamassa viikon. Samalla lätkäisivät sijoituksen.
Yksikkö lakkautettiin ja luulin jo homman osaltani loppuneen.

Paskan marjat. Kun viimeksi lähettelivät tornikirjeitä niin olivat keksineet uuden sijoituspaikan ja lähtö tulee heti, jos pilliin vihelletään.

Nyt sitten odotellaan uutta kutsua.

Sotimisesta en ole kovin innostunut. Menen, jos isänmaan etu sitä vaatii - mutta mieluummin paneskelen venäläisiä kuin tapan.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kertausharjoitukset
« Vastaus #23 : Marraskuu 03, 2019, 00:44:03 »
Ei ole tarvinnut kertailla kun tuli ns. kerralla selväksi se homma pinkkoineen ja pakkeineen. Rynkynkin opin kokoamaan.

Taitaa toi kertaaminen olla niitä tyhmempiä varten. Siis niitä jotka on säälistä ja kustannussyistä päästetty luku- ja kirjoitustaidottomina luokaltakin.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kertausharjoitukset
« Vastaus #24 : Marraskuu 03, 2019, 00:54:08 »
Hurstin jonossa tosin olisi paikka kertausharjoutuksille, koska se tuppaa välillä kiemurtelemaan miten sattuu. Samoin Lidlissä.

Rivit Suorina!

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kertausharjoitukset
« Vastaus #25 : Marraskuu 03, 2019, 07:55:57 »
En ole käynnyt kertausharjoituksissa."Mahdollisen sodan syttyessä minun pitää ilmoittautua työvelvolliseksi kotirintamalle,tarkemmin sanottuna siitostöihin sillä väistämättä tulee myös miestappioita ja pitää saada syntyvyys nousuun.Homma toimii niin että minua kuljetetaan talosta taloon joko vesikelkalla tai maitorattailla etten vaan väsyisi".
Tämä on suora lainaus hyvän ystäväni,korpraali Möttösen (nimi muutettu) tulkinnasta tehtävästäni mihin pitää ilmoittautua palvelukseen mahdollisen kriisin syttyessä.

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kertausharjoitukset
« Vastaus #26 : Elokuu 23, 2020, 22:02:53 »
Mie en ole vielä kertaakaan päässyt ;( Tosin inttikin jäi kesken...
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kertausharjoitukset
« Vastaus #27 : Elokuu 24, 2020, 00:51:56 »
Ei ole onneksi tarvinnut mennä kertaamaan. Yksi vuosi siviilipalveluksessa riitti kyllä ihan hyvin. Oli tarpeeksi traumaattinen kokemus jo sekin, vaikka ei tullutkaan yhtään työtehtävää. Odottelin vuoden Oulun lentokentällä, että jos lentokone sattuu mätkähtämään nurinpäin ilmasta alas kiitoradalle, niin minä menen ensiapuryhmän jälkeen pesemään paloletkun kanssa verijäljet pois. Ja esimies simputti. Oli sekin joku vanha ..., joka ei tykännyt sivareista. Siirsi pari kertaa lupaa kysymättä meidän tennisvuoron alkamaan työajan jälkeen. Ja ei kerran päästänyt minua kesken työvuoron kaupungille ostoksille, vaikka minulla loppui walkmanista paristot kesken biisin  >:(.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2020, 00:54:47 kirjoittanut kocour »