Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suomiseuraa  (Luettu 7150 kertaa)

Poissa heba76

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Suomiseuraa
« : Lokakuu 31, 2019, 13:46:05 »
Kiireinen työ, kiireinen arki. Joskus harvoin huomaa, että kalenterissa on tyhjää tilaa ja kaipaisi siihen väliin seuraa :)
Aikamoinen työ on löytää sellaista suomalaista seuraa, jonka saisi lyhyelläkin varoituksella kiinni. Tai lyhyellä ja lyhyellä, nytkin puhutaan vuorokauden varoitusajasta, mutta eipä sitä seuraa silti tunnu löytyvän.

Onko vinkkejä? Saman ongelman kanssa eläjiä? Entä onko sitä seuraa? :)
 
 

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suomiseuraa
« Vastaus #1 : Lokakuu 31, 2019, 13:52:20 »
Kaikki hyvät tytsyt ovat lopettaneet ja uusia ei ole tullut. Tampere on tyhjä kaupunki kotimaisista sihteereistä. 


Poissa heba76

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiseuraa
« Vastaus #2 : Lokakuu 31, 2019, 14:06:18 »
Tätähän mä pelkäsin. Tampereella pitäisi aktivoitua huomattavasti :)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suomiseuraa
« Vastaus #3 : Lokakuu 31, 2019, 14:41:54 »

Mulla ei ole valittamista Tampereesta ;) Mutta ehkä toi vuorokauden varoaika on liian lyhyt mistä sitten homma jää kii (?) En osaa muuta sanoa...
Amator

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suomiseuraa
« Vastaus #4 : Lokakuu 31, 2019, 16:28:00 »
Vähän tietysti kiinni siitä mihin vertaa ja kun itse ajattelen vuosia 2011-2014 niin ei voi samana päivänäkään puhua.

SiroNeiti, Bettinah, Miia,Jonna, Anna-Sofia, Aada etc...ikävä kaikkia :-X

Poissa heba76

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiseuraa
« Vastaus #5 : Lokakuu 31, 2019, 16:34:16 »
Ja monta muuta..... Missä kaikki  tytöt on? Tuskin se innokkuus asiaan on mihinkään kadonnut, vai onko some vienyt kaikki mukanaan....

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suomiseuraa
« Vastaus #6 : Lokakuu 31, 2019, 18:50:22 »
Vähän tietysti kiinni siitä mihin vertaa ja kun itse ajattelen vuosia 2011-2014 niin ei voi samana päivänäkään puhua.

SiroNeiti, Bettinah, Miia,Jonna, Anna-Sofia, Aada etc...ikävä kaikkia :-X

Aaa, mä oon niin tuore kasvo etten tiedä mitään vanhoista hyvistä ajoista... vetäydyn vaivihkaa takavasemmalle ja pidän suuni kii :)
Amator

Poissa K.Olavinen

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiseuraa
« Vastaus #7 : Lokakuu 31, 2019, 21:59:33 »
Juu oli silloin aikoinaan nuo herkut mitkä Deedee mainitsi,minäkin kaikki tavannut.Nykyään onneksi kolme vakkaria joihin saa uppoamaan niin paljon että ei juuri ole varaa vieraissa käydäkkään.Näistäkin minun nykyisistä vakkareista kaksi oli aktiivisia jo tuolloin 2011-2013 mutta nykyään eivät enään ilmoittele missään.   

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suomiseuraa
« Vastaus #8 : Lokakuu 31, 2019, 22:57:09 »
Kuten yllä kerrottiin, hyviä löytyy muttei välttämättä ole ilmoitellut enää aikoihin. Oma lempparini tällä hetkellä ilmoitteli vain lyhyen hetken kesällä. Ehkäpä vähäisempikin asiakaskunta riittää hänelle, ja se kyllä näkyy aidosti kiimaisena mimminä. Parasta GFE:tä, kun tietää molempia panettavan aivan törkeästi.

Poissa heba76

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiseuraa
« Vastaus #9 : Marraskuu 01, 2019, 00:17:55 »
Se on tietysti helppo palveluntarjoajalle, jos saa itselleen vakioasiakaskunnan. Ei silloin kannatakaan ilmoitella, jos ne vakiokävijät on riittävästi.
Mulle ei siis jää muuta mahdollisuutta, kuin jatkaa etsintää. Ehkä se vakkari jostain löytyy
:)

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 639
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suomiseuraa
« Vastaus #10 : Marraskuu 03, 2019, 02:54:38 »

Onhan noita naapurisivulla muutamia. Esimerkiksi Olavisen rapsaama nuori seksipeto vaikuttaa aika lupaavalta tapaukselta.
En sitten tiedä, kuinka nopeasti saa tärskyt sovittua
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa arskatheman

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiseuraa
« Vastaus #11 : Marraskuu 04, 2019, 07:10:39 »
Kolme potentiaalista löysin pikku etsiskelyllä, toiset naapurisivuilta, yhden vinkistä muuten jolla maininta palveluista vain instaprofiilissa.
Vähän vaatii siis paneutumista.
Noh, sain tärskyt sovittua haluamani kanssa.
Naapurisivuston Aada palasi sitten viestin kera hieman viiveellä, ja jäi vielä mietityttämään...onkohan kukaan tavannut? Kuvien perusteella vois olla kuuma pakkaus, 23 v?

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1174
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suomiseuraa
« Vastaus #12 : Marraskuu 24, 2019, 18:39:27 »
Naapurisivuston Aada palasi sitten viestin kera hieman viiveellä, ja jäi vielä mietityttämään...onkohan kukaan tavannut? Kuvien perusteella vois olla kuuma pakkaus, 23 v?

Olin jo innoissani, että onko suosikkini vajaan vuoden takaa ilmaantunut taas saataville, mutta tuo olikin eri Aada. Ei tosin huonolta vaikuttanut tämäkään tapaus. Kaipaamani ihanuus oli vähän muhkeampaa lajia ja mahdollisesti vieläkin nuorempi. Kirjoitti muutaman viestin edelliselle foorumille nimellä StockingGirl. En tiedä, onko hän enää mukana kuvioissa, mutta jos on, niin kuulisin hänestä mielelläni.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suomiseuraa
« Vastaus #13 : Marraskuu 24, 2019, 23:34:47 »
Kiireinen työ, kiireinen arki. Joskus harvoin huomaa, että kalenterissa on tyhjää tilaa ja kaipaisi siihen väliin seuraa :)
Aikamoinen työ on löytää sellaista suomalaista seuraa, jonka saisi lyhyelläkin varoituksella kiinni. Tai lyhyellä ja lyhyellä, nytkin puhutaan vuorokauden varoitusajasta, mutta eipä sitä seuraa silti tunnu löytyvän.

Onko vinkkejä? Saman ongelman kanssa eläjiä? Entä onko sitä seuraa? :)

Suosittelen seuraamaan tuota yllä olevaa kalenteria, ja sen mukaan otat palveluntarjoajiin yhteyttä. Uskoisin, että saat helpostikin vuorokauden varoajalla tapaamisen sovittua!



Olin jo innoissani, että onko suosikkini vajaan vuoden takaa ilmaantunut taas saataville, mutta tuo olikin eri Aada. Ei tosin huonolta vaikuttanut tämäkään tapaus. Kaipaamani ihanuus oli vähän muhkeampaa lajia ja mahdollisesti vieläkin nuorempi. Kirjoitti muutaman viestin edelliselle foorumille nimellä StockingGirl. En tiedä, onko hän enää mukana kuvioissa, mutta jos on, niin kuulisin hänestä mielelläni.

Oi, kyllä on! ;)

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suomiseuraa
« Vastaus #14 : Marraskuu 24, 2019, 23:39:47 »
^^StockingGirl ilmoittelee aika-ajoin RE:n puolella. Ihan mukavaksi todettu nuori tyttö joskus SW:n aikoihin.

Poissa Japii

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiseuraa
« Vastaus #15 : Joulukuu 08, 2019, 13:47:58 »
Haastavaa näitä on kaivaa. Maileja useammalle neidille naapurista on tullut jo laitettua jos vaikka ensi lauantaille löytyisi viihdykettä, kun manseen tulen piipahtamaan. Laihat ovat toistaiseksi tulokset.

Liekö kyse toiveista kun etsinnässä on GFE, OWO & CIM vai tarjonnan puutteesta. Vinkkejä kotimaisista tätä settiä tarjoavista neidistä otan ilolla vastaan.