Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Roomalainen(suihku)  (Luettu 5248 kertaa)

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 590
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Roomalainen(suihku)
« Vastaus #20 : Maaliskuu 30, 2023, 08:58:36 »
Tuollainen harrastus vain ajan mittaan tuhoaa palveluntarjoajan hampaat ja ruokatorven.

Joo varmasti pidemmän päälle, satunnaisesta harjoittelusta tuskin on haittaa
Nokialla

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Roomalainen(suihku)
« Vastaus #21 : Huhtikuu 09, 2023, 01:42:57 »
Tuollainen harrastus vain ajan mittaan tuhoaa palveluntarjoajan hampaat ja ruokatorven.

Varmasti jos sitä harjoittaa usein. Ei tee myöskään hyvää sydämelle. Mutta satunnaisena palveluna suhteellisen turvallista kunhan ei käytä oksentamiseen irtonaisia esineitä mitkä on helppo nielaista, esim. hammasharja. Eli käyttäkää joko penistä tai sormia ja älkää oksennelko liian usein!
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Roomalainen(suihku)
« Vastaus #22 : Huhtikuu 09, 2023, 10:14:12 »
Kumeja on monen kokoisia. Toiset on isommalla säiliöllä ja toiset on soiroja, joissa on vain se pieni lyijykynän kokoinen säiliö.

On joo erilaisia kumeja, mut millä sä tuon "säiliön" sieltä kumin päästä häivytät?  :boozing:

Ja samalla puhuit jotain pienistä ja isoista terskoista, ne kaikki kyllä menee ihan perinteisen Sultanin tai muun sisään sen enempää terskalta kyselemättä  ;)

Odotan näillä sun kortsuvinkeillä allekirjoitusta tuohon profiilisi, että " Asiantuntevaa hupakointia jo kolmella vuosikymmellä"  :headbang:

En muista oliko se 2008 vai 2009 kun Joensuussa vaikutti vähän tuhdimpi Meeme, tosin hyvät kyydit silloinkin antoi :blowjob:

En oo valitettavasti vielä silloin älynnyt aloittaa. Horoamisen aloitin vasta paljon myöhemmin.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Roomalainen(suihku)
« Vastaus #23 : Elokuu 08, 2023, 13:11:49 »
Mulla löytyy palveluvalikoimasta, lisämaksullinen palvelu. Tarjoan vain antavana, en vastaanottavana

Oksennan näissä merkeissä max kerran kuussa, olettaen etten ole oksentanut muustakaan syystä (esim. kipeänä olon vuoksi) yli kuukauteen, joten tämä vaikuttaa toteutukseen
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Roomalainen(suihku)
« Vastaus #24 : Tammikuu 24, 2024, 13:39:07 »
Mulla löytyy palveluvalikoimasta, lisämaksullinen palvelu. Tarjoan vain antavana, en vastaanottavana

Oksennan näissä merkeissä max kerran kuussa, olettaen etten ole oksentanut muustakaan syystä (esim. kipeänä olon vuoksi) yli kuukauteen, joten tämä vaikuttaa toteutukseen

Nykyään en oo asettanut "kerran kuussa" tms rajotuksia, pidän toki erinomaista huolta hygieniasta ja terveydestä. Eli edelleen löytyy mulla tää palveluvalikoimasta niille joille tää on fetissinä tai haluna kokeilla :inlove:
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Roomalainen(suihku)
« Vastaus #25 : Helmikuu 13, 2024, 23:42:24 »
Multa on pyydetty joskus kurkkupanoa niin että oksennan. Joskus limaa tulee syvemmältä, mutta oksentamaan mua ei viel oo saatu... Muuten en ehkä tätä lähtis itse toteuttaan.
Helsingissä <3

Poissa Juhani__

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Roomalainen(suihku)
« Vastaus #26 : Huhtikuu 06, 2024, 04:43:10 »
Löytyykö vielä tämän toteuttajia suihinoton yhteydessä? 😍