Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pahin turn off pt vierailulla  (Luettu 3824 kertaa)

Paikalla Sapho

  • Jr. Member
  • Viestejä: 92
  • * Kelpo kaveri
Pahin turn off pt vierailulla
« : Helmikuu 07, 2023, 19:42:18 »
Onneksi on paljon hyviä hupsuja, mutta iltani ratoksi mietin mikä on itselle ollut se pahin turn off. Ehkä tästä on joku ketju, mutta oon niin itsekäs etten jaksa nyt etsiä.

Itsellä vastaan on tullut feikkikuvilla varustettuja, kiirehtijöitä, tylsistyneitä, rahastajia, kiukuttelijoita, lihavia ja laihoja (liian vanhat kuvat ja kroppa muuttunut tms.), huonolla kielitaidolla varustettuja, surkeita runkkaajia ja vaikka mitä.

Lista voi tuntua pitkältä, mutta usein nuo yhdistyvät eli yhdellä hupsulla monta edellä mainittua ominaisuutta.

Mulla kuitenkin ykköspaikan ottaa silti huono hygienia. Se kun doggyssa haiskahtaa kirjaimellisesti pesemätön perse niin tarvitsee kyllä lähes maagisia kykyjä hoitaa homma loppuun. Sellasen jälkeen etoo kaks päivää  ;D

Lähes jaettu ykkössija on sitten hoputtava suutahtaja. Sellasen jälkeen vituttaa kaks päivää  ;D

Jos joku haluaa nokittaa niin siitä vaan vai pitäisikö keksiä positiivisempi topikki?

Poissa Vieras1442

  • Hero Member
  • Viestejä: 685
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pahin turn off pt vierailulla
« Vastaus #1 : Helmikuu 08, 2023, 10:03:40 »
Pahin turn off oli yksi ulkomainen neito jonka nimeä en enää muista. Unkarista sanoi olevansa kotoisin.

Kuvat pitivät suurin piirtein paikkansa ja muutaman minuutin hän yritti kiehnätä tapaamisen alussa. Mutta pian ilmeet ja eleet paljasti että homma ei oikein kiinnosta. Silmien pyörittely ja naaman vääntely ei omia haluja nostaneet. Eikä koskea ei saanut sillä rinnat ja alapää olivat kuulemma hellänä.

Paikalta piti poistua pettyneenä ja hyvän opetuksen ilmoitusten lukutaidosta sentään sain.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15136
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pahin turn off pt vierailulla
« Vastaus #2 : Helmikuu 08, 2023, 10:24:09 »
Parisen kertaa aikojen alussa on kakka haissut.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Paikalla Sapho

  • Jr. Member
  • Viestejä: 92
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pahin turn off pt vierailulla
« Vastaus #3 : Helmikuu 08, 2023, 13:32:55 »
Näitä kun lukee niin alkaa melkein katumaan omaa aloitusta  ;D

Poissa Emmlinu

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pahin turn off pt vierailulla
« Vastaus #4 : Helmikuu 08, 2023, 16:24:47 »
Ei hirveämmin ole huonoja kokemuksia, mutta seuraava on ärsyttänyt:

- Asunnossa paikanpäällä jokin ulkopuolinen henkilö. Ymmärrän että on joillekin turvallisuus tekijä, mutta ostajana se hivenen latistaa tunnelmaa. Lisäksi omia tavaroita ei uskalla jättää vartioimatta, koska onhan tuossa ulkopuolisella houkutus käydä taskuilla.

- Huono palveluasenne: Hoputus, tiuskinta ja näyttäminen että homma ei kiinnosta.

- liukkareilla läträäminen, vaikka huoruli selkeästi riittävän kostea. Ymmärrän että paikat pitää olla kunnossa, mutta silti aina turn Off

- Erikoiset säännöt: Esimerkiksi hiuksiin ei saa koskea, ei myöskään rintoja nuolla, ei saa suudella... Jos mitään ei saa tehdä, niin miksi maksaa? Pelkkää pillun jyystämistä saa kyllä kotona ilmaiseksikin  :)

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pahin turn off pt vierailulla
« Vastaus #5 : Helmikuu 09, 2023, 08:52:18 »
Useita tärkeitä pointteja mainittu ylhäällä.

-Asenne.

Jos tämä kusee, mikään ei pelasta tapaamista voitoksi. Pätee myös normielämässä, sukupuoleen katsomatta.
Hymy, lämpö, läsnäolo, kontakti.
Ilman yllämainittuja on mahdotonta kuvitella onnistunutta tapaamista. Ja oma persoona esiin!

-Hygienia ja asunnon siisteys.

Olen sen verran naiivi, että oletan moisten asioiden olevan itsestään selvyyksiä jokaiselle aikuiselle.
Muiden kokemukset kertovat muuta. Itselläni vain kokemuksia, mitä siviilipuoleltakin:
naiset aina puhtaita ja huumaavia ominaistuoksuissaan.

-Asunnossa ei muita

Tästäkään ei itselläni kokemuksia.
Jos ulkopuolisia, homma loppuu siihen.
Sovitut Duo-setit toki eri asia.

Ekstrana voisi laittaa näin intuitiivisena ihmisenä, että jos jokin kello hälyttää, poistun paikalta. Myös siviilissä.

Päihdeongelmaiset ona lukunsa. Välitön ovella kääntyminen.

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pahin turn off pt vierailulla
« Vastaus #6 : Helmikuu 10, 2023, 18:07:11 »
Useita tärkeitä pointteja mainittu ylhäällä.

-Asenne.

Jos tämä kusee, mikään ei pelasta tapaamista voitoksi. Pätee myös normielämässä, sukupuoleen katsomatta.
Hymy, lämpö, läsnäolo, kontakti.
Ilman yllämainittuja on mahdotonta kuvitella onnistunutta tapaamista. Ja oma persoona esiin!

-Hygienia ja asunnon siisteys.

Olen sen verran naiivi, että oletan moisten asioiden olevan itsestään selvyyksiä jokaiselle aikuiselle.
Muiden kokemukset kertovat muuta. Itselläni vain kokemuksia, mitä siviilipuoleltakin:
naiset aina puhtaita ja huumaavia ominaistuoksuissaan.

-Asunnossa ei muita

Tästäkään ei itselläni kokemuksia.
Jos ulkopuolisia, homma loppuu siihen.
Sovitut Duo-setit toki eri asia.

Ekstrana voisi laittaa näin intuitiivisena ihmisenä, että jos jokin kello hälyttää, poistun paikalta. Myös siviilissä.

Päihdeongelmaiset ona lukunsa. Välitön ovella kääntyminen.

Ei päästy edes vierailuun asti, kun erään vanhemman pt:n näppäimistöstä alkoi tulla suoranaista vittuilua meiliini, koska en taivu hänen tiukkoihin aikaraameihinsa.

"Ikävää, jos kuri on kotona noin kova..." WTF?
Eli isketään miehyyden ytimeen, jos en pääse pt:n ehdottamana ajankohtana? Ei nyt saatana.

Kyseinen pt yli 50 vuotta.
Me emme tule tapaamaan.

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 497
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pahin turn off pt vierailulla
« Vastaus #7 : Helmikuu 10, 2023, 23:35:06 »
Melkein arvaankin, kenestä on kyse. Haiskahtiko viesti lonkerolle?

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pahin turn off pt vierailulla
« Vastaus #8 : Helmikuu 11, 2023, 07:54:47 »
Melkein arvaankin, kenestä on kyse. Haiskahtiko viesti lonkerolle?

Ei nyt mielestäni, mutta aika nopeasti viestien sävy muuttui ystävällisestä ylimieliseksi.
Tuo "olet sitten vaimon tossun alla"- oli sit oikea loppuanticlimax.

Muutenkin isomman kuvan ymmärtämisessä vaikutti olevan ongelmaa, kuten myös muistissa.
Omat vittuilut unohtui heti ja mä olinkin sit se erikoinen tapaus.

Ehkä siellä jotain päihteitä imettiin, en tiedä.

Mainoksen ja havaintojeni perusteella eri henkilö, mihin viittaat, mut mistä näitä tietää.

Ylimielinen ja vittuileva. Kuulostaa vaimokokemukselta.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 11, 2023, 07:56:29 kirjoittanut Olavi »

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pahin turn off pt vierailulla
« Vastaus #9 : Helmikuu 11, 2023, 08:51:50 »


Ylimielinen ja vittuileva. Kuulostaa vaimokokemukselta.

Pitäisiköhän ottaa palveluvalikoimaan mukaan vaimokokemukset, kun onhan tuota gfe:takin.. 🤔

"Mitä sä siinä tuijotat?! Älä lääpi! Et oo taaskaan vienyt roskia! Ei tänään, mun päätä särkee ja mun pitää hoitaa sata asiaa, kuten varsin hyvin tiedät ja oon saatanan väsynyt! Haisetsä kaljalle??!"

Rakkaudella kaikkia vaimoja kohtaan. ❤️ Saattoi sisältää pienen annoksen mustaa huumoria. Älkää ristiinnaulitko mua, pyydän.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 11, 2023, 08:56:04 kirjoittanut Freyja »
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pahin turn off pt vierailulla
« Vastaus #10 : Helmikuu 11, 2023, 09:19:15 »


Ylimielinen ja vittuileva. Kuulostaa vaimokokemukselta.

Pitäisiköhän ottaa palveluvalikoimaan mukaan vaimokokemukset, kun onhan tuota gfe:takin.. 🤔

"Mitä sä siinä tuijotat?! Älä lääpi! Et oo taaskaan vienyt roskia! Ei tänään, mun päätä särkee ja mun pitää hoitaa sata asiaa, kuten varsin hyvin tiedät ja oon saatanan väsynyt! Haisetsä kaljalle??!"

Rakkaudella kaikkia vaimoja kohtaan. ❤️ Saattoi sisältää pienen annoksen mustaa huumoria. Älkää ristiinnaulitko mua, pyydän.

Kaikellehan löytyy faninsa, miksei myös tällaiselle palvelulle😁.

Itsehän sytyn ystävällisyydestä ja hymystä, mutta meitä on moneen junaan.

Ja mä katselen sitä Stadin reissua ja vierailua sun luokse tässä koko ajan😉.
Se on kuitenkin ajoineen hiukan pidempi setti, niin joutuu sumplimaan.

Tähän kohtaan sit voi ottaa kilarit ja syyttää mua tossun alla olemisesta😁

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pahin turn off pt vierailulla
« Vastaus #11 : Helmikuu 11, 2023, 14:47:06 »


Ylimielinen ja vittuileva. Kuulostaa vaimokokemukselta.

Pitäisiköhän ottaa palveluvalikoimaan mukaan vaimokokemukset, kun onhan tuota gfe:takin.. 🤔

"Mitä sä siinä tuijotat?! Älä lääpi! Et oo taaskaan vienyt roskia! Ei tänään, mun päätä särkee ja mun pitää hoitaa sata asiaa, kuten varsin hyvin tiedät ja oon saatanan väsynyt! Haisetsä kaljalle??!"

Rakkaudella kaikkia vaimoja kohtaan. ❤️ Saattoi sisältää pienen annoksen mustaa huumoria. Älkää ristiinnaulitko mua, pyydän.

Kaikellehan löytyy faninsa, miksei myös tällaiselle palvelulle😁.

Itsehän sytyn ystävällisyydestä ja hymystä, mutta meitä on moneen junaan.

Ja mä katselen sitä Stadin reissua ja vierailua sun luokse tässä koko ajan😉.
Se on kuitenkin ajoineen hiukan pidempi setti, niin joutuu sumplimaan.

Tähän kohtaan sit voi ottaa kilarit ja syyttää mua tossun alla olemisesta😁

Joo, senkin luuseri-ovimatto! Kasvata munat!! Ja selkäranka! Onneton nuhjake!

...Ei vaiskaan. Lämpimästi tervetuloa sitten kun. 😘😘😘 :inlove: :inlove: :inlove:
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1776
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pahin turn off pt vierailulla
« Vastaus #12 : Helmikuu 11, 2023, 15:11:19 »


Ylimielinen ja vittuileva. Kuulostaa vaimokokemukselta.

Pitäisiköhän ottaa palveluvalikoimaan mukaan vaimokokemukset, kun onhan tuota gfe:takin.. 🤔

"Mitä sä siinä tuijotat?! Älä lääpi! Et oo taaskaan vienyt roskia! Ei tänään, mun päätä särkee ja mun pitää hoitaa sata asiaa, kuten varsin hyvin tiedät ja oon saatanan väsynyt! Haisetsä kaljalle??!"

Rakkaudella kaikkia vaimoja kohtaan. ❤️ Saattoi sisältää pienen annoksen mustaa huumoria. Älkää ristiinnaulitko mua, pyydän.

tossahan on melkeen valmis kinky sessio vielä kun on raha annettu käskee alasti ja suutelemaan

kengät ja heti siivoomaan  :whipping:  :laught:
kysyvälle vastataan

Poissa Kössi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pahin turn off pt vierailulla
« Vastaus #13 : Helmikuu 11, 2023, 15:14:59 »
Ei nyt suoraan samasta sarjasta kuin muut listatut jutut, ehkä mutta omassa kokemuksessa: putoava kylppärin katto. Rautavaaraa lainatakseni, "tämä tarina on tosi". Onneksi tapahtui vasta loppusuihkun aikana, olisi muuten voinut olla paskahalvaukselta vaikea herätellä kaveria henkiin, vaikka PT olisi tehnyt mitä temppuja päällään seisten.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pahin turn off pt vierailulla
« Vastaus #14 : Helmikuu 11, 2023, 15:48:16 »


Ylimielinen ja vittuileva. Kuulostaa vaimokokemukselta.

Pitäisiköhän ottaa palveluvalikoimaan mukaan vaimokokemukset, kun onhan tuota gfe:takin.. 🤔

"Mitä sä siinä tuijotat?! Älä lääpi! Et oo taaskaan vienyt roskia! Ei tänään, mun päätä särkee ja mun pitää hoitaa sata asiaa, kuten varsin hyvin tiedät ja oon saatanan väsynyt! Haisetsä kaljalle??!"

Rakkaudella kaikkia vaimoja kohtaan. ❤️ Saattoi sisältää pienen annoksen mustaa huumoria. Älkää ristiinnaulitko mua, pyydän.

tossahan on melkeen valmis kinky sessio vielä kun on raha annettu käskee alasti ja suutelemaan

kengät ja heti siivoomaan  :whipping:  :laught:

Mietin ihan samaa. 🤔
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1157
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pahin turn off pt vierailulla
« Vastaus #15 : Helmikuu 11, 2023, 17:17:00 »
Onhan näitä jo täälläkin puitu muutaman kerran, mutta edelleen huono käytös, huono asiakaspalvelu ja olematon laittautuminen on hupakkojen yleisimpiä ongelmia ja deal-breakereita itselleni. Tietysti myös väärät kuvat voi olla kohtalokas ongelma, jos nainen itse onkin turn-off.

Huono hygienia on todella kuvottavaa, mutta jossain tapauksessa senkin pystyy sietämään, esimerkiksi jos pt pieraisee pahanhajuisen fartin, niin onhan se ikävää, mutta kaikille sattuu, jatketaan.

Omista huonoista kokemuksista pahimmat mokat liittyy kuitenkin itseeni ja siihen että ei ole suostunut ottamaan varoitusmerkkejä tosissaan. Esim. se kerta kun mulle markkinoitiin nukkuvaa naista ja tajusin kauhukseni että olin puhunut ihan toisen matamin kanssa. Häippäsin hyvin nopeaan.

Kertaakaan en ole tullut kusetetuksi tai vedätetyksi mitenkään vakavasti.
You and me, part-time lovers

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pahin turn off pt vierailulla
« Vastaus #16 : Helmikuu 11, 2023, 17:55:24 »
Pieru verkkarit.
Why so fragile?

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1252
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pahin turn off pt vierailulla
« Vastaus #17 : Helmikuu 11, 2023, 18:33:48 »
Pahahaju, jos hienhaju lemuaa,  alapää ei ole raikas, niin käynti jää viimeiseksi.
Toinen jos pt ei puhuu eikä elää mukana, on mukavaa jos ainakin pientä huohotusta ja nautinnon äänet kuuluu... se lisää tunnelmaa.

Poissa Herra_Hoo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pahin turn off pt vierailulla
« Vastaus #18 : Helmikuu 14, 2023, 04:05:39 »
Ensimmäiseksi tuli mieleen pahan hajuinen ja / tai moskainen myyntitavara. Mutta onhan niitä muitakiin saman suuntaisia asioita. Pahan hajuinen hengitys, perse haisee paskalta, hien haju.

Sitten yleisesti huoneiston siisteys tai siivottomuus kertoo mielestäni paljon palvelun tarjoajasta vaikka ei varsinaisesti turn off olisikaan.

Mutta onhan sellaiset asiat kuin asenne, hoputtaminen, yleinen ilmapiiri tapaamisella joko turn offeja tai turn oneja.

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pahin turn off pt vierailulla
« Vastaus #19 : Helmikuu 16, 2023, 11:04:56 »
Lateksin maku kielarissa ennen ku on kumia edes kaivettu esiin on itelle ehkä pahin heti nikotiinkn maun jälkeen.