Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lääkärileikit? Palveluntuottajia?  (Luettu 2574 kertaa)

Poissa Gar

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Lääkärileikit? Palveluntuottajia?
« : Helmikuu 02, 2023, 16:41:32 »
 Löytyisikö palveluntuottajia potilaaksi toteuttamaan Gyne-fantasiaa? Tutkimusta päältä ja sisältä. Sormin ja välinein.  ;)

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Lääkärileikit? Palveluntuottajia?
« Vastaus #1 : Helmikuu 02, 2023, 21:18:16 »
Ehkäpä... 😉
Mulla ei vaan ole (vielä) gyne-pöytää. 😭
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa pihla666

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 52
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Lääkärileikit? Palveluntuottajia?
« Vastaus #2 : Helmikuu 04, 2023, 00:53:15 »
No mikä jottei..! ::) Olisihan se kiihottavaa ujona tulla lääkärisedän luokse, kysymään hennosti vaikkapa "Minulla on ollut hieman tuhmia ajatuksia, voisitko tutkia että onko ne synnit tehneet mitään vaivaa tuonne.. alakertaan". Johon gyne voisi vastata että "Älä huoli, olet asiansaosaavissa käsissä", ja tunnustella ja tutkiskella paikkoja oikein kunnolla, laittaa ensin yksi sormi sisään ja sitten useampia, kysellä tuntemuksia, analysoida pillumehujen koostumusta.. :p Ja ehkä lopulta sanoa että "Tiedän mikä parantaa kaikki vaivat tässä kohtaa, sulla on selvästi vaginan seinämät päässeet hieman kiristymään, ja mulla olisi hyvä idea miten saada ne hieman rentoutumaan...." :behind:

Esimerkiksi jotain tuollaista voisi olla hauska puuhailla, kyllähän näitä keksisi kaikenlaisia skenaarioita tuohonkin gyne-asetelmaan! ;D
Kujeilevaa ja kurvikasta <3

Melko epäaktiivinen tällä hetkellä, mutta joskus saattaa outcall onnistua Tampereella, jos käy tuuri! 🍒

Poissa Yönsini

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lääkärileikit? Palveluntuottajia?
« Vastaus #3 : Helmikuu 26, 2023, 10:10:55 »
Kyllähän sitä aina välillä pitää varmistua siitä, että paikat on hyvässä kunnossa, toimii oikein ja näyttää terveeltä 😋

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Lääkärileikit? Palveluntuottajia?
« Vastaus #4 : Maaliskuu 01, 2023, 21:53:29 »
"en ole gynekologi, mutta voin aina kurkata"

Gynepöytä on hyvä varuste. Itse on tullut oltua sellaisella useamman kerran selällään. Lääkärileikkejä ei ole leikitty, mutta toimii muuhunkin.

Poissa oulum

  • Jr. Member
  • Viestejä: 75
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lääkärileikit? Palveluntuottajia?
« Vastaus #5 : Maaliskuu 03, 2023, 10:23:18 »
Tekisi mieli, että domme aukaisisi vaginanlevittimellä pyllyni. Lieneekö nuo ammattivälineet vain lääkäreiden ostettavissa, sitä en tiedä.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1192
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Lääkärileikit? Palveluntuottajia?
« Vastaus #6 : Maaliskuu 03, 2023, 13:58:22 »
Tekisi mieli, että domme aukaisisi vaginanlevittimellä pyllyni. Lieneekö nuo ammattivälineet vain lääkäreiden ostettavissa, sitä en tiedä.

Mulla rektaalilevitin. Se on hieman kapeampi kärjestä kuin vaginalevitin. Vaikka sellainenkin löytyy.
Kivoja leluja lääkärileikkeihin.  :)
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa oulum

  • Jr. Member
  • Viestejä: 75
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lääkärileikit? Palveluntuottajia?
« Vastaus #7 : Maaliskuu 03, 2023, 14:28:19 »
oi, hyvä tietää jos oulussa satut käymään keikalla ;)

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Lääkärileikit? Palveluntuottajia?
« Vastaus #8 : Maaliskuu 04, 2023, 00:24:54 »
Tekisi mieli, että domme aukaisisi vaginanlevittimellä pyllyni. Lieneekö nuo ammattivälineet vain lääkäreiden ostettavissa, sitä en tiedä.

Minultakin löytyy semmoinen. 😁
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️