Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sussu viitasaari  (Luettu 2901 kertaa)

Poissa Jörnii

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Sussu viitasaari
« : Helmikuu 01, 2023, 22:14:24 »
Onko kukaan käyny tätä kokeilee? Kävin ja suuri pettymys. Ikä ja kuvaus ei sinne päinkään. No kohti uusia pettymyksiä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sussu viitasaari
« Vastaus #1 : Helmikuu 02, 2023, 06:02:09 »
Minä asuin siellä ulkopaikkakuntalaisena monta vuotta ja kaikki lähes, nuoremmatkin naiset oli ylipainoisia ikäväluonteisia ihmisiä. Ja kaikki ne siellä on sukua keskenään ja sisäsiittoisia, oikeen suomen Kauniit ja rohkeat, miinus kauneus.
Taidan tietää tuon Sussun. Minun pelastus oli, että sain talon myytyä ja pääsin pois tuosta hyvin oudosta periferiasta.

Poissa koyote

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sussu viitasaari
« Vastaus #2 : Helmikuu 02, 2023, 12:33:01 »
Kiitokset Jörniille rapsasta, aikatauluja jo sovittelin, mutta jätän kyllä tapaamatta. En ole ihan Viitasaarelta, vaan naapurikunnasta, mutta Ninan muutettua muualle ollut laatu-neitojen suhteen täälläpäin hiljaista.

Poissa Perusjannu

  • Full Member
  • Viestejä: 130
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sussu viitasaari
« Vastaus #3 : Helmikuu 02, 2023, 15:34:17 »
Jyväskylään joutuu ajaan...

Poissa dimmu81

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sussu viitasaari
« Vastaus #4 : Helmikuu 02, 2023, 17:09:49 »
missäs hän ilmoittelee

Poissa Jörnii

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sussu viitasaari
« Vastaus #5 : Helmikuu 02, 2023, 22:48:41 »
Minä asuin siellä ulkopaikkakuntalaisena monta vuotta ja kaikki lähes, nuoremmatkin naiset oli ylipainoisia ikäväluonteisia ihmisiä. Ja kaikki ne siellä on sukua keskenään ja sisäsiittoisia, oikeen suomen Kauniit ja rohkeat, miinus kauneus.
Taidan tietää tuon Sussun. Minun pelastus oli, että sain talon myytyä ja pääsin pois tuosta hyvin oudosta periferiasta.
Nimara oli kyllä todellinen menetys.😪 Eipä siinä auta ku ajella Jyväskylään ja tavata siellä paremmalla onnella. Toivottavasti nimara kävisi joskus keski-suomessakin. 👍