Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen  (Luettu 8448 kertaa)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #20 : Helmikuu 22, 2023, 21:44:26 »
Rupesin ihan tosissaan miettimään että muistanko ketään jota olen selkä hiessä rahaa vastaan nussinut. Ja onneksi tämä huora ei muista kuin kaksi Kyllikki tätiä. Toivottavasti unohdan heidätkin.

Sinullahan on sitten mennyt kaikki tähän käyttämäsi rahat hukkaan. Elämyksistä on iloa vain, jos ne muistaa jälkikäteen. Jos mitään ei muista, homma on ollut niin konemaista ja zombimaista menoa, ettei sellaisesta kannata maksaa.

Mutta taitaa kuitenkin olla niin kuin Maria (ja vähän sama ajatus Emiliallakin) tuolla ylempänä sanoi, että "kyllä suurin osa ihmisistä taitaa muistaa tai ainakin tunnistaa seksikumppaninsa, oli kyse sitten maksuseksistä tai ei". Kyllä seksissä kuitenkin toinen ihminen niin lähelle päästetään.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #21 : Helmikuu 22, 2023, 22:34:23 »
Rupesin ihan tosissaan miettimään että muistanko ketään jota olen selkä hiessä rahaa vastaan nussinut. Ja onneksi tämä huora ei muista kuin kaksi Kyllikki tätiä. Toivottavasti unohdan heidätkin.

Sinullahan on sitten mennyt kaikki tähän käyttämäsi rahat hukkaan. Elämyksistä on iloa vain, jos ne muistaa jälkikäteen. Jos mitään ei muista, homma on ollut niin konemaista ja zombimaista menoa, ettei sellaisesta kannata maksaa.

Taisi L puhua kerroista, joissa hän oli saamapuolella finanssimielessä.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #22 : Helmikuu 23, 2023, 14:09:47 »
^No siinä tapauksessa taas asiakaskokemus ei ole voinut olla ihan huipussaan eikä palveluote kovin henkilökohtainen, jos PT on vetänyt niin koneena ja zombina, että ei muista jälkikäteen ketään eikä mitään. Yleensä niin voi käydä vain, jos homma on täydellisen tunteetonta vetoa. Voisin vieläpä kuvitella, että erityisesti naisasiakkaiden kohdalla kyse on miehiäkin olennaisemmasta asiasta, koske heille sessiot öienevät vieläkin harvemmin pelkkiä teknisiä toimituksia kuin miesasiakkailla (joista heistäkin enemmistö taitaa hakea tapaamisesta jotain muutakin kuin pelkkää kassien tyhjennystä). Minulla ei ole kokemusta myymisestä tässä lajissa, joten saatan toki olla väärässäkin.

Parhaimmillaanhan tämä(kin) laji on, kun PT kohtaa asiakkaan ihmisenä ja asiakas PT:n ihmisenä. Ihmiseltä ihmiselle. Mutta silloin toinen yleensä jää ainakin jotenkin mieleen, kuten ylempänä olevat lukuisat vastaukset kertovat.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #23 : Helmikuu 23, 2023, 14:39:48 »
Sanoisiko kukaan PT ettei muista, se olisi sellasta huonoa markkinointia.
Mutta silloin kun liukuhihnailin, niin en voi sanoa että kaikkia muistaisin.
Joskus sattui niinkin, että tuli toisen kerran ja pölötin samat jutut.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6824
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #24 : Helmikuu 23, 2023, 15:13:04 »
Mulla on muutamia kokemuksia, että hupakko ei ole muistanut aikaisempaa tapaamista tai sitten on vaan halunnut unohtaa paskan panon  :headbang: :whipping: Näissä on ollut useampi vuosi väliä. Ja kyllä ne ääneen sanoivat, etteivät muista. Toisaalta suurin osa on tunnistanut, jonka tosiaan voisi olettaa olevan yleisempää.

Täytyy samaan settiin sanoa, että olen minäkin unohtanut hupakon, jota olin kuulemma aikaisemmin jo pannut!
No ei haittanut ollenkaan uusinnassa.
 
Joiden kanssa synkkaa jää helpommin mieleen  :kiss: :inlove: Toisaalta nekin panot mitkä ei ole menneet ollenkaan pulkkaan jää sitten mieleen toisesta syystä. Lienee neutraalit perusjyystöt tuppaa unohtumaan  :headbang: 8)
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #25 : Helmikuu 24, 2023, 19:30:45 »
En tiedä olenko jäänyt kenenkään mieleen mutta jos olen niin toivottavasti positiivisesti. 🤔🫣
Yhden henkilön muistan että satuin löytämään hänet eri ilmoituksista, aina oli sama henkilö vastassa 😂
Kohtalo puuttui peliin 🤔

Mutta muutamat PT:t muistan kuin eilisen 🤔
Sen verran huikeat tapaamiset olleet  :inlove:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #26 : Helmikuu 24, 2023, 19:47:49 »
^No siinä tapauksessa taas asiakaskokemus ei ole voinut olla ihan huipussaan eikä palveluote kovin henkilökohtainen, jos PT on vetänyt niin koneena ja zombina, että ei muista jälkikäteen ketään eikä mitään. Yleensä niin voi käydä vain, jos homma on täydellisen tunteetonta vetoa.
Tuohon en osaa muuta sanoa kuin että vakioasikkaat mulla oli. Mitään aitoa minun puoleltani tapaamisissa ollut. Valehtelin kaiken itsestäni ja kerroin mitä asiakas haluaa kuulla. Jaksa romaania rustata mutta kyseessä on rooli. NS.työrooli.

Ja totta puhuakseni jos mennään nykyiseen ammattiini eli raksalle, niin en minä muista minkälaisia taloja ollaan rakennettu. En halua muistaa vapaa-ajallani mistään mun työstä yhtään mitään.

Mutta ei sen puoleen, ei mulla ole jäänyt siviili panotkaan mieleen. Yleisesti ottaen ainoat naiset jotka ovat jääneet mieleen ovat he joille löin sormuksen sormeen. Kaikki muut naiset (sukulaisia ja ystäviä lukuunottamatta) ovat olleet elämässäni täysin merkityksettömiä.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 24, 2023, 19:49:54 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Candy92

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #27 : Helmikuu 25, 2023, 16:11:50 »
Sanoisin niin, että muistan aina kun näen ihmisen. Jos joku mainitsee viestissä, että ollaan nähty niin ei sytytä valoa. Ellei löydy viestiketjua.
Xoxo - Candy 💋💌

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #28 : Helmikuu 25, 2023, 17:18:48 »
Mutta ei sen puoleen, ei mulla ole jäänyt siviili panotkaan mieleen. Yleisesti ottaen ainoat naiset jotka ovat jääneet mieleen ovat he joille löin sormuksen sormeen. Kaikki muut naiset (sukulaisia ja ystäviä lukuunottamatta) ovat olleet elämässäni täysin merkityksettömiä.

Surulliselta kuulostaa.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #29 : Helmikuu 25, 2023, 17:32:41 »
Yksi kaveri on kanssa raksamies ja aina haluaa muistutella mitä on ollut tekemässä. Tietenkin nämä eivät ole mitään heinälatoja tms.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #30 : Maaliskuu 01, 2023, 21:58:38 »
Eipä ole tuntuneet hupsut muistavan. Toki, jos vakkarisysteemi ollut, mutta jos muutaman kerran harvakseltaan nähty, niin huomannut, että ihan uusi tuttavuus olen. Enkä kyllä odotakaan, että minua muistettaisiin.

Poissa Vieras0385

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #31 : Maaliskuu 14, 2023, 23:19:52 »
Väittäisin, että jää mieleen ja muistan kaikki asiakkaat ja panot.. mut en ole kyllä oikeasti 100% ihan varma :D


Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #32 : Maaliskuu 22, 2023, 18:01:50 »
Lähes kaikki jäävät mieleen jollakin tavalla. Tietty muistan erityisen hyvät ja huonot kokemukset paremmin kuin ihan jees-asiakkaat.
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #33 : Maaliskuu 23, 2023, 10:33:40 »
Pakko on myöntää, että yksittäisiä parin vuoden takaisia en mieleeni varmasti saa kaikkia. Toisaalta monesta jää mieleen joku tietty juttu, minkä muistaa seuraavalla tapaamisella heti: ääni, tatuointi, hiukset, parta, tuoksu, nauru, joku tollanen ihmisen ihana asia.
Helsingissä <3

Poissa pekka peitsi

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #34 : Maaliskuu 23, 2023, 15:24:29 »
palvelun vastaanottajan näkökulma tähän.

oli parikymmentävuotta sitten tosi huonoja kokemuksia damissa.

reilu 10v sitten tapasin helsingissö yhden nykyisin vakio PT jota nään silloikän kun ei ole parisuhdetta

vaihdoin puhelinnumeroa yhdessä vaiheessa ja sovittiin tapaaminen. kun ovi aukes ni hän oli aika ilahtunut ja "en tiennytkään et olet sinä"

kannattaa kohdella hyvin niin saa myös hyvää palvelua myös

odottelen täs et kyseinen henkilö tulee mahdollisesti vapun jälkeen visiitille vielä ainakin kerran. on paljon juteltavaa kaikista asioista

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #35 : Maaliskuu 23, 2023, 22:31:01 »
Sanoisiko kukaan PT ettei muista, se olisi sellasta huonoa markkinointia.
Mutta silloin kun liukuhihnailin, niin en voi sanoa että kaikkia muistaisin.
Joskus sattui niinkin, että tuli toisen kerran ja pölötin samat jutut.

Ei ole eka (eikä vika) kerta kun harjoitan huonoa markkinointia. ;D
Mutta en mä ainakaan muista ihan kuin murto-osan mun asiakkaista (jos ne vakkarit nyt oli poisluetut tässä).
Joo okei, mulla on keskimääräistä huonompi kasvomuisti, se ilmeisesi vaikuttaa aika paljon.
Mutta silti, olen liukuhihnannut luokkaa 10 vuotta, joten...
Jos ammattihuora muistaa jokaisen asiakkaan oltuaan alalla vuosia, niin joko omaa maagisen muistin, tai sitten niitä asiakkaita ei ole ollut tarpeeksi.
 ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #36 : Maaliskuu 24, 2023, 06:54:47 »
Kasvomuisti on minullakin huono - mitäköhän se kertoo ihmisestä.
Henkilöä vaikka ei muista, niin muistaa jotain häneen liittyvää. Vaikka että jotain vedin auton perässä, joku runkkasi auton konepellille, joku haisteli käytettyjä kumeja roskiksesta, yksi leikki koiraa ja en naurunpyrskähdyksistä johtuen oikein osannut käskyttää sitä, yksi paiskasi oven suutuspäissään niin kovaa kiinni, että ikkunat helisivät, yhden kanssa polteltiin kukkaa terassilla, yhdellä oli lävistyksiä terskassa, eräs oli kuin viikinki punaisine partoineen, yksi oli ihan älyn hyvä suihinottaja, yksi toi minulle hirvenpaistin, yhden kanssa vaan juteltin koko pari tuntia, yksi tuli asunto-autoon taksilla juomat mukana viettämään aikaa, eräs maksoi 150 ja yksi viisikypänen oli tehty kopiokoneella minkä vasta myöhemmin huomasin. Loputon lista, mitä muistaa.
Eli kun hutsu ei kuitenkaan muista miltä näytit, niin älä suotta tuhlaa aikaasi peilin edessä. Tee jotain erikoista, niin jäät mieleen ;D

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5035
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #37 : Maaliskuu 25, 2023, 02:07:10 »


Turskat varmaan muistavat suunnilleen kaikki tapaamansa palveluntarjoajat vuosienkin takaa. Ja vaikka kohtaaminen olisi ollut hyvin tavanomainen ja vaikka niitä olisi ollut paljon (ainoastaan C2H6O:n liiallinen esiintyminen tapaamisella voi vaikuttaa asiaan). Mutta turskilla tapaamisia on kuitenkin vähemmän ja palveluntarjoajilla enemmän.

Se mitä sanot matssonni on täyttä asiaa, mutta tuota viimeistä kappaletta ei voi ainakaan meikäläinen allekirjoittaa parhaalla tahdollakaan (vaikka ehkä haluaisinkin) - mutta esim Tallinnan - ja Helsinginkin - Sihteeritapaamisista 1990-luvun jälkipuoliskolta lähtien ei voi mitenkään muistaa kaikkia (vaikka muisti olisi kuinka hyvä), kasvomuisti on itsellä huono, nimet sen sijaan eivät häviä mielestä hevillä, mutta joku "aktviivinen unohtaminen" on aiheuttanut näemmä esim sen, että tulee aina yhteydenottoa sovittaessa kysyttyä Sihteerin osoitetta koska joku läppä painaa yksityiskohdat (jotka muuten jäisivät mieleen) pimentoon. - En tiedä oliko tämä nyt kovin selkeästi/järkevästi sanottu...

Poissa TuomasTJK

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #38 : Maaliskuu 25, 2023, 03:20:18 »
Turskana täytyy kompata, että kun 20+ vuotta on harrastanut, niin ei tosiaan niitä kaikkia PT:tä voi millään ilveellä muistaa. Joukossa on huteja, känni ja ulkomaan seikkalujakin. Toisaalta kaikki tapaamiset  jotka ovat jollain tavalla erityisesti säväyttäneet muistaa kyllä kuin eilisen ja niitä on paljon. Kotimaan foorumeiden Ilmoista kun selaa, jos nimimerkki tms. ei ole muuttunut, kyllä muistaa kenet on tavannut. Tietenkin riippuu paljonko on harrastanut.  😊

Olen aina olettanut että PT ei voi muistaa esim. yksittäistä tapaamista vaikka 1-2 vuoden takaa tai esim. jotain 3-4 taapamista vaikka  5+ vuoden takaa. On tullut yllätys aika usein kun muistaakin. Toki viesti historia auttanee, mutta kyllä se on puheissakin tullut esiin kun on viitannut johonkin juttuun. Turskasta on tietenkin mukavaa tälläinen muistaminen, mutta ei sitä tule oletettua yleensä jollei kyseessä  oli pienempi aika väli. Se ois kyllä kauheeta jos joku vanha vakkari ei enää muistais ollenkaan.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #39 : Maaliskuu 25, 2023, 07:38:39 »
Täytyy kyllä todeta että en kertakaikkiaan pysty jokaista kullinkantajaa muistamaan, en parhaalla tahdollakaan, varsinkin jos edellisestä tapaamisesta on jo hitokseen aikaa.  ;D
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.