Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen  (Luettu 8434 kertaa)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 767
  • ***** Huikea tyyppi
PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« : Tammikuu 31, 2023, 00:19:13 »
Kiinnostaisi tietää, miten hyvin te palveluntarjoajat muistatte yksittäisiä (ei vakkari-)asiakkaita? Jäävätkö asiakkaat mieleen ja jos jäävät, mikä sen selittää, kun asiakkaita kuitenkin tulee ja menee.

Joskus kun on käynyt jonkun PT:n luona vain kerran tai pari ja edelliskerrasta on jo puoli vuotta tai yli vuosikin aikaa, sitä aina ajattelee, että PT tuskin minua enää muistaa. Että kannattaa aloittaa vähän niinkuin puhtaalta pöydältä. Olen ollut kuitenkin erittäin yllättynyt miten monet muistavat ja miten hyvin he muistavat. Joskus ihan nimestä ja joskus kun lyhyesti mainitsen jonkin jutun edelliseltä tapaamiselta tai jonkin tuntomerkin itsestäni. Voisi kuvitella, että jos asiakkaita vuoden aikana käy vaikka edes kolmekymmentäkin, niin ei siinä jotakuta yksittäistä muistaisi ainakaan yli vuoden takaa.

Juuri taannoin laitoin viestiä yhdelle PT:lle, jonka luona kerran tapasimme hotellissa ennen koronaa. Nyt olen menossa samalle paikkakunnalle ja huomasin hänen ilmoittelevan edelleen. Laitoin viestin ja mainitsin milloin ja missä hotellissa tapasimme ja pienen yksityiskohdan tapaamisesta ja hän muisti minut oikein hyvin. Jopa niin hyvin, että tapaamisella hänellä oli mukanaan yksi juttu, jonka kun hän otti esiin, kysyi, että muistanko oikein, että sinä tykkäsit tästä. No ihan oikein muisti, mutta miten ihmeestä. Siinä on kuitenkin ehkä kolme vuotta ja ehkä yli sata asiakasta välissä. Toisella kertaa taas menin yhden edellistalvena tavatun luo ns. puhtaalta pöydältä viittaamatta mitenkään aiempaan tapaamiseen, hän heti ovella totesikin, että sinähän oletkin jo käynyt minun luona viime talvena.


Turskat varmaan muistavat suunnilleen kaikki tapaamansa palveluntarjoajat vuosienkin takaa. Ja vaikka kohtaaminen olisi ollut hyvin tavanomainen ja vaikka niitä olisi ollut paljon (ainoastaan C2H6O:n liiallinen esiintyminen tapaamisella voi vaikuttaa asiaan). Mutta turskilla tapaamisia on kuitenkin vähemmän ja palveluntarjoajilla enemmän.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Pupu7000

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #1 : Tammikuu 31, 2023, 01:45:29 »
Onko siitä yksityiskohtaisesta jutusta jonka ap mainitsi, ollut jokin maininta viimeksi aikaa varatessa? Olisiko pt vaan katsonut oletko varannut ajan joskus aiemmin ja bongannut sen jutun sieltä vanhoista muistiinpanoista? Näin kun mietittiin, kuinka tuollainen muistaminen on mahdollista, tuossa mahdollinen selitys.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #2 : Tammikuu 31, 2023, 01:54:47 »
Onko siitä yksityiskohtaisesta jutusta jonka ap mainitsi, ollut jokin maininta viimeksi aikaa varatessa? Olisiko pt vaan katsonut oletko varannut ajan joskus aiemmin ja bongannut sen jutun sieltä vanhoista muistiinpanoista? Näin kun mietittiin, kuinka tuollainen muistaminen on mahdollista, tuossa mahdollinen selitys.

Nooh, eipä mene takuuseen että vaikkapa vuosien vanhoja tarinointeja on tallessa monellakaan tylleröllä. Mutta onhan se mahdollista.
Kävin visiitillä yhdellä neitosella 4vuoden tauon jälkeen, ja olen käynyt hänen luonaan vain kerran aiemmin, ja kun sanoin että ollaan muuten tavattu aikasemmin, niin hän mietti että ehkä pari vuotta sitten eikä voinut uskoa että siitä on 4+ vuotta... noh muisti kuitenkin mitä teki mun kanssa viimeksi ilman että avitin... :D Eikä siitä ollu puheita watsupissa.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 586
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #3 : Tammikuu 31, 2023, 06:50:22 »
Jotkut jää mutta yleensä ei, mulla on huono nimimuisti muutenkin. Onneksi on yleensä vanhat viestit tallessa
Nokialla

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #4 : Tammikuu 31, 2023, 07:09:15 »
Pääsääntöisesti jää mieleen, kyllä tässä niin intiimisti ja lähellä toista ihmistä ollaan.
Your part-time lover 💕

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 767
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #5 : Helmikuu 04, 2023, 12:47:32 »
Onko siitä yksityiskohtaisesta jutusta jonka ap mainitsi, ollut jokin maininta viimeksi aikaa varatessa? Olisiko pt vaan katsonut oletko varannut ajan joskus aiemmin ja bongannut sen jutun sieltä vanhoista muistiinpanoista? Näin kun mietittiin, kuinka tuollainen muistaminen on mahdollista, tuossa mahdollinen selitys.

Miten yleistä mahtaa olla, että PT pitää muistiinpanoja? Entä vanhoja viestejä?
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #6 : Helmikuu 07, 2023, 19:20:27 »
Ne jää jotka näkee ;) Välillä parikeikoissa tehdään niin että mun silmät on peitetty enkä näe kuka panee mua. Silloin pitäisi saada väline suuhun tai pyllyyn että tunnistaa. Jotkut vakkarit tunnistaa mausta, muodosta ja tuoksusta...
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #7 : Helmikuu 07, 2023, 19:48:31 »
Kyllä jotkut jää hyvinkin elävästi. Allekirjoitan tuon Emilian vastauksen kyllä.
Yleensä sen tapaamisen tapahtumat edesauttavat mieleen jäämistä. Muutamia esimerkkejä mainitakseni asiakas on saattanut kehua mun suikkaria jo siinä mulkkua imiessä eritavalla kuin muut, tai asiakas on nuollut ja sormettanut mulle sellasen orkun et sillä on menty runkku/nuoluorkkujen top 3 kirkkaasti. Tai kuinka outcall keikalla aika kuluu kuin iltamissa pannessa ja jutellessa. Tai kuinka ihan viittä vaille tekee mieli komentaa asiakasta panemaan kovempaa..
Mut siis joo, todellakin jää pääsääntöisesti asiakkaat mieleen. Tosin mä teen harvakseltaan ja oon ollu vasta vähän aikaa kuvioissa mukana.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #8 : Helmikuu 07, 2023, 20:19:05 »
Mun muistinihan on loistava, mutta lyhyt... 😂 Ja myös ihan omalla logiikallaan valikoiva 😏 Tarkoittaen, että joitain asioita sitä muistaa, joitain asiakkaita, joitain hetkiä, joitain keskusteluja, mutta ei toki kaikkea. Yleensä jos tapahtuu jotain tavallisesta poikkeavaa, se jää mieleen, tai jos on vaikka joku toive tai teema tapaamisella, joka on erilainen. Tai keskustelu ei-tyypillisestä aiheesta, sellaisia muistaa vuosienkin päästä, vaikka olisi tavannut asiakkaan vain sen yhden kerran.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Sapho

  • Jr. Member
  • Viestejä: 92
  • * Kelpo kaveri
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #9 : Helmikuu 07, 2023, 20:20:10 »
Varmaan tässäkin työssä auttaa, jos asiakasrekisteri on kunnossa vaikka ei ihan Salesforcea käyttäisikään. GDPR:n perään en ole vielä lähtenyt kyselemään  :P Siitä rekisteristä voisi hämärät tahot olla kiinnostuneita eli toivotaan ettei mitään kovin kriittistä löydy omalla nimellä mistään.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5159
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #10 : Helmikuu 07, 2023, 20:48:34 »
Jotkut jää jotkut ei,ei kai siinä sen kummempaa.

Mulle ei välttämättä niinkään panotaidot jää mieleen, mutta joidenkin kainalossa on mielettömän ihana maata. Lämmin rintakehä ja käsi joka silittelee selkää ja hiuksia. Niin joskus kun on hellyyttely olo niin saatan toivoa, että laittaispa herra x tai y viestiä niin pääsis kainaloon 😅
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #11 : Helmikuu 07, 2023, 21:00:47 »
Mulle ei välttämättä niinkään panotaidot jää mieleen, mutta joidenkin kainalossa on mielettömän ihana maata. Lämmin rintakehä ja käsi joka silittelee selkää ja hiuksia. Niin joskus kun on hellyyttely olo niin saatan toivoa, että laittaispa herra x tai y viestiä niin pääsis kainaloon 😅

Tästä ei ole enää pitkä matka siihen, että lähetetään asiakkaan puhelimeen viestiä mainoksen muodossa.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5159
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #12 : Helmikuu 07, 2023, 22:01:06 »
Mulle ei välttämättä niinkään panotaidot jää mieleen, mutta joidenkin kainalossa on mielettömän ihana maata. Lämmin rintakehä ja käsi joka silittelee selkää ja hiuksia. Niin joskus kun on hellyyttely olo niin saatan toivoa, että laittaispa herra x tai y viestiä niin pääsis kainaloon 😅

Tästä ei ole enää pitkä matka siihen, että lähetetään asiakkaan puhelimeen viestiä mainoksen muodossa.

Toivottavasti säkin joku päivä pääset jonkun kainaloon. Oot niin luttana mussukka  :kiss: Siitä ei oo sitten pitkä matka enää siihen, että saat pilluakin joskus.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Maria

  • Jr. Member
  • Galleria (21)
  • Viestejä: 80
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #13 : Helmikuu 19, 2023, 21:24:23 »
Tapaan eniten tuttuja asiakkaita joten tottakai muistan heidät, kiitos :inlove:

Uusia asiakkaita tapaan säännöllisen epäsäännöllisesti ja kyllä kaikista jää jotakin mielen sopukoihin.. se voi olla esim. ääni, katse, puhutut ja tehdyt asiat tai vaikkapa mun oma tunne tapaamisella  ;)

Alkuaikoina jos tapasin useamman uuden asiakkaan samana päivänä en sitten illalla hektisen päivän päälle muistanutkaan kaikkia päivän asiakkaita ja se vähän huvitti mua.. naureskelin itselleni että "hirveä lutka" ;D .. mutta jos "unohtamani" asiakas tuli myöhemmin uudestaan niin muisti tapaamisesta palasi heti kun kohtasin asiakkaan uudestaan.

Uskoisin että suurin osa ihmisistä muistaa.. ainakin tunnistaa seksikumppaninsa.. oli kyse sitten maksuseksistä tai ei
Sportti blondi Tren seudulla 😘

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #14 : Helmikuu 21, 2023, 22:39:25 »
Joskus nuorempana muistan kyllä että klubilla on tullut joku tyttö tai pari vastaan, joita ilmeisesti olen joskus pari vuotta aiemmin nusassu, mutta en vaan muistanut yhtään kuka hän oli.. ja otti itseensä :D, noh kun riittävästi kerinnyt hoitelemaan porukkaa ja joskus ollut niitä vähän huuruisempiakin öitä niin ei sitä jokaista voi muistaa. Mutta kyllä nyt 99% seksikumppaneista varmaan muistais jos näkis vaikka siitä ois 10 vuotta, olettaen että kehon piirteet eivät ole merkittävästi muuttuneet.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #15 : Helmikuu 21, 2023, 22:42:12 »
Tapaan eniten tuttuja asiakkaita joten tottakai muistan heidät, kiitos :inlove:

Uusia asiakkaita tapaan säännöllisen epäsäännöllisesti ja kyllä kaikista jää jotakin mielen sopukoihin.. se voi olla esim. ääni, katse, puhutut ja tehdyt asiat tai vaikkapa mun oma tunne tapaamisella  ;)

Alkuaikoina jos tapasin useamman uuden asiakkaan samana päivänä en sitten illalla hektisen päivän päälle muistanutkaan kaikkia päivän asiakkaita ja se vähän huvitti mua.. naureskelin itselleni että "hirveä lutka" ;D .. mutta jos "unohtamani" asiakas tuli myöhemmin uudestaan niin muisti tapaamisesta palasi heti kun kohtasin asiakkaan uudestaan.

Uskoisin että suurin osa ihmisistä muistaa.. ainakin tunnistaa seksikumppaninsa.. oli kyse sitten maksuseksistä tai ei

Asunko minä väärässä kaupungissa, kun viimeaikoina on tuntunut näyttävän siltä, että tampereella on useampi nätti suomihupakkotyttö.  :headbang: c===3 ?

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #16 : Helmikuu 22, 2023, 07:43:02 »
Kyllähän nuo jäävät. Mikä on kiva juttu, sillä silloin aina seuraavat tapaamiset ovat kotoisampia kun on tuttu naama vastassa.   :drinking:
Siviilissäkin heihin silloin tällöin törmää, mutta silloin luonnollisesti korrektius 110% - eikä reagointia.
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #17 : Helmikuu 22, 2023, 07:56:06 »
Rupesin ihan tosissaan miettimään että muistanko ketään jota olen selkä hiessä rahaa vastaan nussinut. Ja onneksi tämä huora ei muista kuin kaksi Kyllikki tätiä. Toivottavasti unohdan heidätkin.
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #18 : Helmikuu 22, 2023, 08:37:06 »
Kyllä he tuppaa jäämään mieleen, hekin keitä nähnyt kuin kerran vaan. Minun mieli on iso ja sinne mahtuu useampikin samaan aikaan :inlove:

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: PT, jäävätkö asiakkaasi mieleen
« Vastaus #19 : Helmikuu 22, 2023, 08:58:44 »
Nyt on vielä ihan pakko sille hedelmämiehelle, eli mun Kike Elomaa hemmolle, kuka lukee muttei ole rekisteröitynyt että pääsisi kuolaamaan tissi ja peppu kuvia. Rekisteröidy rakas, sinun nimimerkki voisi olla vaikka Kike E+ :laught:
Kuullostaa vähän apteekin vitamiinilta, jotenkin se sopii sulle. Ja jos et rekisteröidy, niin et pääse kuittaamaan takaisin.