Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nuori upea Valtiatar Olivia  (Luettu 1504 kertaa)

Poissa MissOlivia

  • Newbie
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Nuori upea Valtiatar Olivia
« : Elokuu 03, 2023, 11:08:29 »
Hei,

Valtiattaresi odottaa sinua lumoavalla kartanolla. Olen kiinnostunut ihmisistä, löydän kaikissa jotain viehättävää ja haluan sinun alistuvan minun käsittelyyni. Sessio voi olla lempeä, tai pirullinen. Mistä sinä sytyt? Mitkä ovat sinun salaisimmat fantasiasi?

linkistä näet lisää kuviani, sekä esittelytekstini:
villi-ira.net/fi/dominat/olivia

Pidätkö siitä mitä näet? ;) Laita minulle rohkeasti mailia.

Tässä vähän tietoa minusta !

Olen 24 vuotias, Domina. Tästä nuoresta iästäni huolimatta olen omassa elämässäni ollut alistuvan roolissa vuosia, ymmärrän siis mitä sinä koet.

Teen hellempiä ja lempeitä mutta myös rajumpia sessioita, mikä on sinun fantasiasi? Tarjoan myös tantraa yhdistettynä kevyeen alistukseen.

Olen pitkä, 177 senttinen ja korkojeni kanssa vieläkin pidempi, ruumiinrakenteeltani hoikka, mutta muodokas. Arkena rakastan harrastaa ilmajoogaa, tankontassia ja erilaisia ilma-akrobatian muita muotoja.

Dominana olen leikkisä ja utelias, mutta minussa on myös vakava ja ilkikurinen puoleni. Pidän sekä rajummista että hellemmistä sessioista, aina yhteisistä säännöistä kiinnipitäen. En tupakoi ( paitsi fetissisessiossa, jossa tätä toivot )

Olen uteliaan kiinnostunut erilaisista ihmisistä ja siitä mikä saa kenenkin koneen käyntiin. Haluatko lähteä kanssani toteuttamaan sessiotoiveitasi? Ymmärrän ensikertalaisuutesi, jännityksen ja uteliaisuutesi tätä maailmaa kohtaan. Puhun sekä suomea että erinomaista englantia. Kuuntele sujuvasti kaikkia murteita.

Hoitoalalla toimiessani olen saanut arkailemattoman kosketuksen ihmisiin, olen sairaanhoitoalan opiskelija. Minulla on myös meikkaaja-maskeeraajan koulutus ja siksi myös ladyjen sekä itseni laittaminen onnistuu oikein näppärästi. Kuvailen itseäni esteetikoksi, minulla on visuaalista silmää ja rakastan laittautumista ja kauniiksi pukeutumista. Luova puoleni pääsee myös esiin sessioissani, siksi rakastan sitä mitä teen. Niin roolileikkien, anaalileikkien sekä hellempien nautinnollisten pehmeidenkin sessioiden saralla.

Minun käsittelystäni et lähde kylmänä, vaan janoten lisää.

Odotan yhteydenottoasi ja tapaamisiamme

Vastailen maileihini päivittäin.

- Olivia xoxo
« Viimeksi muokattu: Elokuu 03, 2023, 12:49:01 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 242
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nuori upea Valtiatar Olivia
« Vastaus #1 : Elokuu 06, 2023, 23:30:38 »
Olet kyllä oikein näyttävä valtiatar. ;) Mahdatkohan keikkailla Suomessa tyyliin Tampere-Kuopio akaelillakin vai onko tultava pk-seudulle, jos meinaisi päästä sessioon asti? :stiletto: