Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kiihottaako silmälasit?  (Luettu 13847 kertaa)

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kiihottaako silmälasit?
« Vastaus #20 : Lokakuu 28, 2019, 21:27:56 »
Tää mun ulkonäkö on mitä on niin mieluiten ilman laseja :D vaikka seksyltä ne näyttääkin ;)

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kiihottaako silmälasit?
« Vastaus #21 : Lokakuu 28, 2019, 23:28:52 »
Multakin on silmälaseja joskus tilattu päähän, lähinnä sihteerileikkien yhteydessä, mutta kyllä muutenkin. Lukulasit omistan; nytkin tässä läppärin äärellä istun rillit nokalla. :)

Ymmärrän täysin sen silmälasien poisottamisen kiihottavuuden. Tietyssä tunnelmassa se on parhainta esileikkiä: kohta mennään! ;)
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kiihottaako silmälasit?
« Vastaus #22 : Lokakuu 30, 2019, 16:52:08 »
Mielenkiintoista kuulla et te pidätte laseja ns. vakiona tapaamisilla!
Mä otan aina pois ennen kuin asiakas tulee ja usein pidän sit vaan piilareita. Jotenkin vaan ollut tapa alusta asti, mutta sit taas toisaalta, on ollut hyvä et kun sitä toivotaan niin laseja löytyy omasta takaa. :)

No mä mietin ennen aloittamista, että pitäisikö säätää piilarien kanssa. Mutta totesin, että helpompaa on laittaa lasit pois sitten kun ne on tiellä, kuin tuskailla silmään kuivuvan muovinkappaleen kanssa.

Laserleikkauksesta haaveilin, kunnes löysin optikon, joka osaa myydä mulle laseja, jotka päässä näytän melkein enemmän itseltäni, kuin ilman.  :D
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kiihottaako silmälasit?
« Vastaus #23 : Lokakuu 30, 2019, 18:46:24 »
Mulla ei ole mitään fetissiä silmälaseihin, mutta kyllä se vaan niin on että joillekkin ne sopii ja näyttää tosi seksikkäältä. Se ei kuitenkaan ole se koko juttu vaan osa ja muut asiat ratkaisevat tässäkin eli se kokonaisuus. Joskus olen leikkinyt roolileikkiä siviilissä ja ostettiin sihteerin asu seksikaupasta johon kuului silmälasit ja olihan se seksikästä ja mukavaa vähän tuhmailla sihteerin kanssa 😉
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiihottaako silmälasit?
« Vastaus #24 : Lokakuu 30, 2019, 19:06:13 »
No sihteeriin jos tarvii tsekata ovella että ketä sieltä kömpii sisään niin tietty silloin, muuten en henk. koht. laseista välitä. Mielummin ilman, kiitos.  ;)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kiihottaako silmälasit?
« Vastaus #25 : Lokakuu 30, 2019, 22:30:29 »
No mä mietin ennen aloittamista, että pitäisikö säätää piilarien kanssa. Mutta totesin, että helpompaa on laittaa lasit pois sitten kun ne on tiellä, kuin tuskailla silmään kuivuvan muovinkappaleen kanssa.

Laserleikkauksesta haaveilin, kunnes löysin optikon, joka osaa myydä mulle laseja, jotka päässä näytän melkein enemmän itseltäni, kuin ilman.  :D

Toi on kyllä totta tuo kuivuminen. Ei kiva.
Mä vähän tasapainoilen sen kaa oonko kypsä laseihin vai koenko ne niin vahvasti jopa osaksi itseäni etten enää oikein ees luopuisi niistä. Mulla on ollut lasit ihan penskasta asti, joten oon niiiiin tottunut niihin. Mutta silti kutkuttaa et millasta olisi jos joskus ei tarttiskaan enää laseja/piilareita. :)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 30, 2019, 22:36:58 kirjoittanut Venla »
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa pe 19.4.!

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kiihottaako silmälasit?
« Vastaus #26 : Lokakuu 30, 2019, 22:35:00 »
Mulla on ollut lasit ihan penskasta asti, joten oon niiiiin tottunut niihin. Mutta silti kutkuttaa et millasta olisi jos joskus ei tarttiskaan enää laseja/piilareita. :)

OT: sama vika, mutta ei luopuakaan voi kun pipo valalahtaisi silmille ilman laseja  ;D

Mutta rillipäät on seksikkäitä!
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3235
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kiihottaako silmälasit?
« Vastaus #27 : Lokakuu 30, 2019, 22:57:58 »
^Eli mie oon seksikäs ku mulla on rillit?😁😁😎
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kiihottaako silmälasit?
« Vastaus #28 : Lokakuu 30, 2019, 23:04:11 »
^Eli mie oon seksikäs ku mulla on rillit?😁😁😎

Olet  :-*
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa pe 19.4.!

Poissa CoinMint

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kiihottaako silmälasit?
« Vastaus #29 : Lokakuu 30, 2019, 23:47:54 »
Kyllä lasit on seksikkäät. joskus jopa valinnut sihteerinki kun luvannu laittaa kehykset silmille.


ja ohan se sihteerillekkin hyvä jos laseille on hyvää syytä käyttää. Kun sihteeri ottaa lasit pois niin minustakin tulee varmaan sihteerille mieluisemman näköinen.

Poissa Palkokasvi

  • Full Member
  • Viestejä: 357
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kiihottaako silmälasit?
« Vastaus #30 : Lokakuu 31, 2019, 20:44:32 »

Mites on, kiihottaako silmälasit ja liittyykö se sitten johonkin roolileikkiin?
Tytöt voi kertoa onko tälläistä toteuttaneet. :)

Itseltä pyydetty laseja useimmiten sihteerikkö/opettaja-leikeissä, mutta muutaman kerran muutenkin.

Lasit eivät aiheuta sellaisia reaktioita kuin tässä kenties haetaan, mutta ovathan ne joskus oikein viehättävän näköiset. Asian voisi yhdistää samaan kategoriaan kuin asutoiveet. Mikäli niitä käytetään roolileikeissä apuna luomaan tunnelmaa ja ilmapiiriä, mainitut esimerkit toimivat hyvin. Tapaamisen viehättävyyttä heti alkumetreistä lähtien lasien käyttö ei vähennä ollenkaan. Ottaa sitten kiihkeämmissä vaiheissa pois.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kiihottaako silmälasit?
« Vastaus #31 : Marraskuu 09, 2019, 12:43:08 »
Riippuu siitä sopivatko ne naiselle. Joillekin lasit sopivat paremmin kuin toisille. Varsinaisesti pellillä laseilla ei ole yksinään suurta merkitystä, mutta kokonaisuuteen ne voivat vaikuttaa hyvinkin positiivisesti.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kiihottaako silmälasit?
« Vastaus #32 : Marraskuu 09, 2019, 12:59:15 »
Riippuu todellakin kantajasta. Yleensä ei ole mitään vaikutusta onko rillit vai ei, mutta yhden poikkeuksen tiedän, kenen päässä lasit näyttää jotenkin vaan todella seksikkäältä.

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiihottaako silmälasit?
« Vastaus #33 : Marraskuu 09, 2019, 22:10:33 »
Monilla naisilla silmälasit ovat seksikkäät. Seksikästä on myös jos laukee naisen naamalle, kun hänellä on silmälasit. ;)

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5029
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Kiihottaako silmälasit?
« Vastaus #34 : Marraskuu 09, 2019, 22:38:47 »
Kiihottaa hyvinkin paljon tietyissä asetelmissa.

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kiihottaako silmälasit?
« Vastaus #35 : Marraskuu 10, 2019, 22:34:58 »
OT, mutta pikku anekdootti.

Metsis oli joskus 90-luvun lamavuosina kaveriporukassa jossain E-Hgin pillubaarissa juomassa kaljaa ja katselemassa striptease-naisia, niinkuin siinä biisissä. No ois sieltä rahalla seuraakin saanut, mut silloin ei vielä uskaltanut...

Mutta nauruhermoja koeteltiin, kun kapakissa oli joku poikain polttariporukka ja näille pöytään tilattu strippari. Neiti esitti viehkon tanssin, jonka päätteeksi kaikki sulot olivat julkisesti nähtävillä. Polttarien juhlakalu oli jokseenkin jäyhä silmälasipäinen heppu, mutta stripparineiti tempaisi juhlakalun rillit käteensä, uitti ne huolella häpyhuuliensa välissä ja istutti takaisin juhlakalun naamalle. Mahtoi olla hähmäiset näkymät nuoren herran tulevaisuudessa ;D

(Ei haittaa rillit hupakolla, mutta ei erityisesti kiihotakaan. Joskus omiani etsinyt session jälkeen pää pilluhuuruista sekaisin :D)


Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2606
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kiihottaako silmälasit?
« Vastaus #36 : Marraskuu 14, 2019, 23:41:47 »
Kaippa ne lasit joillekin sopivat, ei kaikille välttämättä. Itselleni se on oikeastaan ihan sama onko vai ei, pois ne pitää kuitenkin ottaa.
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kiihottaako silmälasit?
« Vastaus #37 : Marraskuu 15, 2019, 18:44:25 »
Mites on, kiihottaako silmälasit ja liittyykö se sitten johonkin roolileikkiin?

Riippuu kenen päässä ne silmälasit ovat. Ja pelkästään silmälasit eivät kiihota. En myöskään usko että mulla keulisi jos Letsmenoks laittaisi silmälasit päähän....kuten ei myöskään Päivi Räsänen aiheuta nytkähtelyä alapäässä, oli sitten minkälaiset rillit tahansa päässä.
Why so fragile?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15152
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kiihottaako silmälasit?
« Vastaus #38 : Marraskuu 15, 2019, 19:10:11 »
Tapaamisilla itse ainakin heitänlasit pois.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa abcdefg

  • Full Member
  • Viestejä: 102
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kiihottaako silmälasit?
« Vastaus #39 : Marraskuu 21, 2019, 18:46:42 »
Itseltä pyydetty laseja useimmiten sihteerikkö/opettaja-leikeissä, mutta muutaman kerran muutenkin.

Tunnustaudun kuuluvani tuohon Venlan ”muutamaan kertaan” ja olen ylpeä siitä  :)
Otsikon kysymykseen siis vastaus on kyllä. Ainakin sillä kerralla