Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia SLAVKA-LAURA GODDESSOFTOUCH  (Luettu 10031 kertaa)

Poissa MySizePro

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Kokemuksia SLAVKA-LAURA GODDESSOFTOUCH
« : Marraskuu 10, 2020, 00:29:13 »
Onko kenelläkään kokemuksia tästä hupakosta? Mainostaa joka puolella, mutta rapsoja ei oikein löydy. Kannattaako käydä kokeilemassa?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemuksia SLAVKA-LAURA GODDESSOFTOUCH
« Vastaus #1 : Marraskuu 10, 2020, 07:46:33 »
^Ei ole. Mutta jossain vaiheessa kiinnitin huomion, että tätin ilmoitus on aktiivinen melkein koko ajan. Siitä nokkelimmat voisivat päätellä, että ttäti asuupi Suomessa. Serviiseistä en ossoo sanno mitteen.   

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kokemuksia SLAVKA-LAURA GODDESSOFTOUCH
« Vastaus #2 : Marraskuu 15, 2020, 13:40:34 »
Olen vuosien mittaan tavannut naisen kolmasti, joka kertoo siitä, että olen pitänyt tapaamisista. Joka kerta olen testaillut hieman erilaista tantrapakettia, eikä koskaan ole tullut pettymystä.

Nyt ilmossa näkyy, että hinnat alkaisi olemaan turhan korkeat tunnin sessiolle.

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kokemuksia SLAVKA-LAURA GODDESSOFTOUCH
« Vastaus #3 : Marraskuu 15, 2020, 17:18:52 »
Aikanaan kävin kun vielä tarjosi seksiä. Nyt tosiaan hinnat karanneet käsistä. No, jos on muutama aktiivi vakkari ei tartte kun kolme pokaa viikossa..
Aina etsimässä

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kokemuksia SLAVKA-LAURA GODDESSOFTOUCH
« Vastaus #4 : Joulukuu 28, 2020, 01:23:10 »
Ylivoimaisesti paras tähän astisista. Ekalla kerralla (02/2019) oli hieronta ja pano ja tokalla kerralla (04/2020) sauna ja hieronnat ja muut. Tokalla kerralla ei pantu, mutta ehkä se oli vaan siks, että sanoin etten halua leikkiä kumin kanssa, nii sit oli vaan käsitöitä.

Ekalla kerralla otti owo/cim, mutta tokalla ei. Sanoinkin tosin, että nyt saat tehdä ihan just mitä itse haluat. Olen elävä dildosi.

Tuo toka kerta oli muuten paras GFE:kin koskaan. Vein pullon viiniä niin juotiin se ja saunottiin. Välillä parvekkeella jäähyllä ja takas saunaan ja sitä rataa.

Kummallakin kerralla annoin 450€,en muista aikaa, eikä se Laurakaan kelloa katsellut

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kokemuksia SLAVKA-LAURA GODDESSOFTOUCH
« Vastaus #5 : Joulukuu 28, 2020, 17:15:07 »
Ylivoimaisesti paras tähän astisista. Ekalla kerralla (02/2019) oli hieronta ja pano ja tokalla kerralla (04/2020) sauna ja hieronnat ja muut. Tokalla kerralla ei pantu, mutta ehkä se oli vaan siks, että sanoin etten halua leikkiä kumin kanssa, nii sit oli vaan käsitöitä.

Ekalla kerralla otti owo/cim, mutta tokalla ei. Sanoinkin tosin, että nyt saat tehdä ihan just mitä itse haluat. Olen elävä dildosi.

Tuo toka kerta oli muuten paras GFE:kin koskaan. Vein pullon viiniä niin juotiin se ja saunottiin. Välillä parvekkeella jäähyllä ja takas saunaan ja sitä rataa.

Kummallakin kerralla annoin 450€,en muista aikaa, eikä se Laurakaan kelloa katsellut

Tuo selittää hieman hintoja jos pano kuuluu pakettiin.
Aina etsimässä

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kokemuksia SLAVKA-LAURA GODDESSOFTOUCH
« Vastaus #6 : Joulukuu 29, 2020, 01:18:38 »
Ylivoimaisesti paras tähän astisista. Ekalla kerralla (02/2019) oli hieronta ja pano ja tokalla kerralla (04/2020) sauna ja hieronnat ja muut. Tokalla kerralla ei pantu, mutta ehkä se oli vaan siks, että sanoin etten halua leikkiä kumin kanssa, nii sit oli vaan käsitöitä.

Ekalla kerralla otti owo/cim, mutta tokalla ei. Sanoinkin tosin, että nyt saat tehdä ihan just mitä itse haluat. Olen elävä dildosi.

Tuo toka kerta oli muuten paras GFE:kin koskaan. Vein pullon viiniä niin juotiin se ja saunottiin. Välillä parvekkeella jäähyllä ja takas saunaan ja sitä rataa.

Kummallakin kerralla annoin 450€,en muista aikaa, eikä se Laurakaan kelloa katsellut

Tuo selittää hieman hintoja jos pano kuuluu pakettiin.

Laura on vähä sellainen tyttö, että sen pitää päästä tekemään niitä omia rituaalejaan ja antaa olla vietävänä. Se sit syttyy niistä itsekin.

Silläkään ekalla kerralla ei ollut puhetta panosta, mutku se laitto sen kankaan silmille ja hoiti sua selällään niin jossain vaiheessa se vaan laitto kumin ja alko ottaa poskeen ja nousi ratsaille.

Kymmenen vuotta sitten seukannu viimeks. Kaikkee sitä tuleekin mieleen..

Poissa Jasu_

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemuksia SLAVKA-LAURA GODDESSOFTOUCH
« Vastaus #7 : Tammikuu 22, 2023, 20:41:46 »
Laura on vähä sellainen tyttö, että sen pitää päästä tekemään niitä omia rituaalejaan ja antaa olla vietävänä. Se sit syttyy niistä itsekin.

Tätä ei voisi paremmin kyllä tiivistää. Käväisin viikonloppuna visiitillä ja paras osuus oli ehdottomasti se missä omia toiveita ei tarvinnut esittää vaan hän päätti mitä tehdään ja kuinka kauan. Kunnon ammattilainen työssään ja kaikki vakiojutut oli kunnossa: kuvat piti paikkansa, kommunikaatio hoitui hyvin, asunto oli siisti, pyyhkeet olivat isoja ja puhtaita, suihku oli hyvä ja sänky ja tunnelma mainio. Maksunkin sai hoidettua kortilla jos halusi. Ja tietysti rahoille sai erinomaista vastinetta, vaikka hinta vähän normaalia isompi olikin.

Ajattelin myös kirjoitella tähän vähän pidemmän kuvauksen visiitistä, jos jotain kiinnostaa mitä kaikkea tapaamiseen sisältyy. Otin siis tuon hänen kotisivuillaan mainitun saunahoidon + hieronnan.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 22, 2023, 20:53:04 kirjoittanut Jasu_ »

Poissa Jasu_

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemuksia SLAVKA-LAURA GODDESSOFTOUCH
« Vastaus #8 : Tammikuu 22, 2023, 20:43:35 »
Ensivaikutelma oli juuri semmoinen kun kuvittelinkin kun hän astui hissistä saappaat, tiukat housut ja paita päällä. Vanhempi, tyylikäs ja hyvin arvonsa tietävä neiti. Small talk taidot ja englannin puhuminen ei ollut ihan sitä mitä odotin, mutta onneksi se ei tässä pääpointti ollutkaan. Muutaman hissin ja muutaman käytävässä olleen perheen ohi pelipaikalle.

Kämppä oli hieno, pyyhkeet olivat isoja ja puhtaita, vettä tai mehua oli heti tarjolla ja suihku oli hyvin toimiva ja sauna tietysti. Sänky oli ensiluokkainen niinkuin pitääkin ja valaistus sekä musiikki oli täydellistä. Maksu hoitu kätevästi kortilla tällä kertaa. Tiliotteessa luki jälkeenpäin jotain slovakialaisesta firmasta.

Hän selitti mitä tulisi tapahtumaan ja selitys oli sama mitä olinkin jo lukenut nettisivuilta. Käskettiin ottamaan vaatteet pois ja jättämään olohuoneeseen, hänkin vähensi vaatteet vain alusvaatteisiin ja tässä vaiheessa näki, että oli kuvissa hieman sivellintä käytetty ainakin vatsan kohdalla. Ikäisekseen hän oli kyllä niin hiton timmissä kunnossa ja kaunis, ettei mitään valittamista todellakaan ollut. Samat alusvaatteet kuin tuoreissa kuvissa sivuilla myöskin.

Homma alkoi yhteisellä suihkulla, joten alusvaatteetkin lähtivät nopeasti pois. Yhteinen suihku tuntui vähän tönköltä, oli vähän vaivaantunutta, itseäni jännitti ja jotenkin ei ollut ihan odotusten mukaisesti sulavaa. Leviteltiin kuorintavoiteet ja pestiin pois, leviteltiin vaahtoshampoot ja hiveltiin. Mukavaa, muttei ihan niin sujuvaa kuin olin odottanut. En jotenkin edes tajunnut koskea häneen ja se oli muutenkin vaikeaa kun hän levitteli käsillään jatkuvasti juttuja käsiini. Joten päädyin vain seisomaan ja katselemaan hänen toimintaansa.

Saunassa jatkui tavallaan sama tönköhkö meininki, tämä ei selkeästi ollut hiotuin osa hänen repertuaariaan. Itse menin ylälauteelle ja sauna oli aivan liian kuuma. Heitin vähän löylyä designkiukaalle ja hän jäi alalauteelle. Hän levitteli öljyä jaloille ja nivusiin ja liu'utteli käsiään edestakaisin. Ei taas ihan sitä mitä odotin eikä kovin ihmeellistä, mutta ihan mukavaa oli käydä saunassa. Tästä sitten suihkun kautta makuuhuoneen puolelle. Alkoi olla pieni epäilys siitä oliko tämä sen kaiken rahan arvoista.

Tunnelma oli makuuhuoneessa tosiaan hyvä, ei mitään ylimääräistä, juuri oikean verran valoa ja eteeristä tunnelmamusiikkia. Käskettiin mahalleen pyyhkeen päälle, ensi kerralla pitää olla varovaisempin kun penis jäi vähän huonoon asentoon, sitä ei ihan heti korjatakkaan kun toinen istuu selän päällä. Pää mukavasti tyynyyn ja silmät käskystä kiinni. Laura aloitti käsillään ja ilmeisesti höyhenellä koskettelun. Hän sanoi ensimmäiset ja viimeiset sanansa hyvin pitkään aikaan: "Focus on my touch, forget everything else. Follow my touch and relax." Tämä oli hyvä neuvo, koska jostain syystä pelkkä kosketus tuntui aivan uskomattomalta jo tässä vaiheessa.

Hän koski jatkuvasti kahdesta paikkaa yhtäaikaa ja käytti myös puhaltelua ja henkäyksiä välineenä. Kun olet silmät kiinni ja kuuntelet rauhallista musiikkia, muut aistit vahvistuvat, varsinkin kun keskityt. Tämä oli havaittavissa joka osiossa ja tämä oli varmaan ensimmäinen kerta kun en juurikaan ihastellut palveluntarjoajan kaunista vartaloa vaan olin silmät kiinni valtaosan ajasta. Tässä vartalossa olisi kuitenkin riittäny ihastelemista. Välillä kuitenkin avasin silmät ihan vain sen takia, että jäisi jotain muistijälkiä tapahtuneesta. Ajantajuni katosi täysin ja keskityin ainoastaan siihen mitä juuri nyt tapahtuu.

Seuraavana muistikuvieni mukaan oli kuuman hierontaöljyn kaatamista ja levittämistä joka puolelle kehoni takaosaa. Hän ei tosiaan missään vaiheessa arkaillut sivellä ja vähän kovempaakin koskettaa peräpuolta ja palvelutarjonnassa onkin ties mitä leikkejä siihen liittyen. Tämä oli erittäin mukavaa ja kiihottavaa, itse kun tykkään paljon sieltä koskettamisesta. Öljy oli todella kuumaa ja vähän säpsähdinkin siitä, mutta juuri rajalla ettei se sattunut. Tämän jälkeen olinkin todella liukas ja lämmin ja hän käytti tätä taidokkaasti hyödykseen seuraavissa vaiheissa.

Kosketukset jatkuivat, mutta ne alkoivat muuttua enemmänkin sivelyiksi ja puristuksiksi. Varmaan joka puolelta kehoa koskettiin ja kaikki tuntui taivaalliselta, en osaa selittää miksi tai miten, mutta se vain tuntui. Sitten kuroteltiin vähän sivusta kehoni yli ja tissit osuivat selkääni. Se tuntui sähköiseltä kaiken tämän hennon alkukoskettelun jälkeen. Kehomme olivat hyvin lähekkäin ja hän liukui edestakaisin yli ja huokaili välillä korvani vieressä ja puhalteli niskaani. Kaikki sujui todella sulavasti ja tämä olikin selkeästi piinkovan ammattilaisen työtä, tätä oli treenattu. Yhteisen suihkun ja saunan pieni vaivaantuneisuus ja jännittyneisyys oli tiessään.

Tämän jälkeen siirryttiinkin istumaan selän päälle ja tunsin hänen alakarvoituksensa pistelevän mukavasti selässä kun hän selkeästi itsekin nautti siitä kun hän hieroi itseään minua vasten. Hän liukui ylitseni ja takaisin, selän päällä, reisien päällä ja välillä otti myös jalkansa käyttöön hieronnassa. Ihan kuin hän olisi tanssinut ja paininut päälläni yhtäaikaa, niin sulavalta kaikki tuntui. Tässä vaiheessa alkoi myös olla todella kiihottunut olo kun tunsin hänen rintansa ja pillunsa sykkeen selkäni ja reisieni päällä.

Hän kääntyi toisinpäin ja alkoi hyväillä persettäni tisseillään ja jatkoi alapäänsä työntämistä selkääni vasten. Kädet liukuivat reisillä ja tätä olisi voinut jatkaa ikuisuuden. Tuntui siltä että olimme yhdessä tässä hetkessä ja millään muulla ei ollut väliä ja olin täysin antautunut siihen mitä hän seuraavaksi tekee, minulla ei ollut mitään sananvaltaa tai painetta tehdä päätöksiä, sain vain nauttia ja keskittyä tähän hetkeen. Ajatusleikkinä kokeilin miettiä hetken töitä, mutta ne ajatukset eivät päässä pysyneet sekuntia kauempaa, niin intensiivinen hänen kosketuksensa oli.

Seurasi ensimmäinen todellinen yllätys kun hän kumartui ja alkoi nuolla kassejani ja niiden ympärystä vielä istuessaan selkäni päällä. En oikein voi kuvailla miltä se tuntui ja miten yllättävää se oli, mutta erittäin nautinnollista. Tämä toistui ainakin kolme kertaa ja odotin jokaista kertaa enemmän kuin edellistä. Ei tälläistä ole ennen tullut tehtyä kenenkään kanssa. Melkein harmitti ettei tullut otettua lisäpalveluna pientä eturauhashierontaa samalla, mutta en voinut etukäteen tietää millaista menoa tämä tulee olemaan.

Hän rikkoi hiljaisuuden ja käski kääntymään selälleen. En meinannut saada sanoista selvää koska olin niin tokkurassa ja suorastaan huumaantuneena koko hoidosta, varsinkin viimeisen nuolemissession jälkeen. Levitin jalkani todella leveälle ja kädet myös, semmoinen kätevä X-asento. Pidin silmiäni hetken auki, mutta pian suljin ne ihan käskemättäkin, koska se avasi kosketusaistiani niin paljon. Öljyä tuli vielä lisää ja taas säpsähdin sen lämmöstä, mutta nyt osasin jo arvostaa sen ominaisuuksia.

Poissa Jasu_

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemuksia SLAVKA-LAURA GODDESSOFTOUCH
« Vastaus #9 : Tammikuu 22, 2023, 20:43:55 »
Etupuolelle tehtiin hyvin samanlaista hoitoa ja liu'uttelua, nyt kädet kävivät hyvin tiheään perseen puolella ja penistä hyväiltiin lyhyissä tiiviissä pätkissä, ei kerralla liikaa, kuin kiusoitellen. Tämä piti yllä jatkuvaa seksuaalista energiaa. Hienointa oli se, että olin täysin hänen käsissään, hän kontrolloi milloin saan orgasmin ja minkälaisen, minä otan vain vastaan kaiken ja nautin, ei tarvitse stressata mistään. Kun penikseni oli saanu tarpeeksi kiihotusta ja oli täysin kovana, kuulin hyvin hennon repäisyäänen ja kondomi laitettiin hellästi paikalleen.

Harvoin pidän silmiäni kiinni suihinoton aikana, kun yleensä tekee mieli liikaa katsella sitä mukavaa näkyä. Tämän kokemuksen jälkeen varmasti kokeilen myös pitää silmiä kiinni useammin, koska jokainen kerta kun penikseni upposi tuohon suuhun se tuntui paremmalta kuin mikään suihinotto ennen tätä. Samalla hänen kätensä vaeltelivat rinnallani ja kasvoillani. Suihinotto oli pätkittäistä ja väleissä aina hierottiin muita paikkoja. Tämä aiheutti samaa kuin aiemmassa kassien nuolemisessa, jokaisen kerran kun suihinotto loppui, sitä odotti ja kaipasi entistä enemmän ja odotus palkittiin jokainen kerta. En kertaakaan tämän aikana avannut silmiäni vaan odotin kiihkeästi seuraava kertaa kun hänen huulensa koskettaisivat taas.

Ikuisuudelta tuntuneen hetken jälkeen hän siirtyi istumaan rintani päälle ja kun penikseni liukui hitaasti hänen sisäänsä niin avasin silmäni ja ihastelin tätä ihanaa näkyä. Hän piti jalkojaan minun leveässä asennossa olevien jalkojeni päällä ja käytti niitä apunaan taidokkaasti. Öljy mahdollisti hyvin vaivattoman ja kiihottavan tavan ratsastaa päälläni ja tahti oli täydellinen. Hivelin hänen selkäänsä, jalkoja ja niskaa. Yritin koskettaa häntä samalla tavalla kuin hän oli koskettanut minua. En osaa sanoa kauan tässäkään vietettiin aikaa, kaikki tuntui vain ajattomalta ihanalta massalta.

Olin lukenut hänen sivuillaan olevasta portfoliosta useasta kohtaa miten hän kontrolloisi täysin orgasmiani ja olin suoraan sanoen hieman epäileväinen miten se onnistuisi. Olin kuitenkin sataprosenttisesti väärässä. Jossain vaiheessa hän alkoi kiihdyttämään tahtiaan ja siirtyi pystympään asentoon. Tässä vaiheessa tajusin, että loppu on tulossa ja olisin ollut täysin tyytyväinen. Ihastelin hänen täydellisiä ja tasaisia liikkeitään ja olin valmis saamaan todella kovan orgasmin.

Kuitenkin juuri kun olin jo ylittänyt pisteen minkä jälkeen ei ole paluuta, hän nousi vikkelästi päältäni, otti terskan käteensä ja teki nopeita puristavia edestakaisia liikkeitä. Olin ihan sekaisin enkä tajunnut mitä tapahtuu. Tuntui samaan aikaan hyvältä ja pahalta, terska oli todella herkkä ja olin juuri tulossa, mutta sitä ei kuitenkaan tapahtunut. En ehtinyt miettiä sen enempää kun hän oli jo toisinpäin päälläni ja sain ihastella tuota erittäin kiinteää persettä hetken, kunnes taas suljin silmäni ja antauduin toiselle kierrokselle ratsastusta ja nautintoa. Hän oli välillä kumarassa asennossa ja välillä pystymmässä, piti jaloistani hyvää huolta ja ratsastus vain jatkui ja jatkui. Kuten jo tylsyyteen asti olen toistellut, ei mitään hajua kauan tässä meni.

Hän nousi pois päältäni juuri kun olin taas tulossa ja teki saman tempun uudestaan, hieman hellemmin kuin viimeksi. Hän hieroi persettäni toisella kädellä ja melkein työnsi sormeakin sisään, muttei ihan. Toisella kädellä hän otti kondomin pois ja hyväili hellästi penistäni. Hän laittoi uuden kondomin ja kysyi että missä asennossa haluaisin jatkaa. En ollut tottunut ajattelemaan että minulla olisi mitään sananvaltaa ja jouduin pyytämään häntä toistamaan muutaman kerran että mitä pitikään päättää.

Päädyin panemaan häntä takaapäin ja se olikin hyvä valinta, sen verran kaunis perse hänellä oli. Tuntui että olin jo tullut kerran jos toisenkin, mutta energiaa oli vielä jäljellä. Tuntui ettei energia voinut loppua kesken. Hän voihki allani maltillisesti, mutta seksikkäästi, eikä kauaa tarvinut enää suorittaa. Hän oli todella tiukka ja osasi käyttää lihaksiaan taidokkaasti myös tässä asennossa, ei varmaan ollut enää kenellekkään yllätys tässä vaiheessa.

Lysähdin alas ja en halunnut tehdä muuta kuin maata tässä ikuisesti ja levätä. Hän siivosi paikat ja antoi vielä lyhyen rintahieronnan lopuksi. Hän kysyi pidinkö tästä ja en osannut sanoittaa tuntemuksiani kovin hienosti. Lähinnä sanoin että se ylitti odotukseni, vaikka en edes tarkasti tiennyt minkälaisia odotuksia minulla edes oli, paitsi että tämän pitäisi olla jotain todella erilaista ja sitä se todella oli. Katsoin yöpöydällä ollutta kelloa ja oli kulunut 70 minuuttia 60 minuutin ajastani jo ennenkuin kävin suihkussa ja juttelimme hetken.

Lopulta pääsin ulos 90 minuutin kohdalla, mitään kiirettä ei missään vaiheessa ollut ja jostain syystä päädyimme vielä filosofiseen keskusteluun siitä, miten pitäisi elää hetkessä eikä huolehtia tulevasta eikä menneestä. Hänen englantinsa ei taipunut ehkä ihan täydellisesti tälläiseen keskusteluun, mutta idea oli kuitenkin selvä. Pääni oli koko loppupäivän ja seuraavankin hyvällä tavalla pilvissä, ei paljon muita huumeita tarvinnut hyvään oloon muutaman päivän ajan. Ehdottomasti pitää käydä uudestaan joskus, näillä hinnoilla toki ei ihan liian usein. Tuntui siltä että opin ja koin jotain aivan uutta, joten seuraava kerta ei välttämättä ole niin hyvä. Toisaalta ehkä silloinkin voi taas oppia jotain yllätyksellistä.

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemuksia SLAVKA-LAURA GODDESSOFTOUCH
« Vastaus #10 : Tammikuu 22, 2023, 21:13:59 »
^ Yhdyn edelliseen kirjoittajaan. Sen verran täytyy sanoa, että kolmannen kerran alkaa mantrat muistuttamaan toisiaan. Kaksi kertaa jos käy niin on hyvä, kolmas kerta ei tarjoa enää mitään uutta.

Tokalla kerralla tarjos lasillisen valkoviiniä ja kolmannella kerralla vein pullon itse joka juotiin. Itse asiassa kolmas kerta oli paras siinä mielessä, että vei minut saunaan ja "hoiti" minua siellä.

Viimesellä kerralla totes, että miten kukaan voi olla niin tyyni seksin aikana. "emmä tiiä" totesin. Ei tullu hänen käsittelyssään sillä kertaa niin totesin, että saanko runkata loput sinun päälle ja suostui. Ekalla kerralla laukesin itseasiassa suuhun, mutta en muista yhtään mihin toisella kerralla. Kolmannella kerralla meni polvilleen maahan ja teki jotain mantraa ja loppujen lopuksi laukesin hänen rinnoilleen.

Vika kerralla istuttiin sohvalla ja juotiin viinipullo loppuun niin yrtii niitä jotain juttujansa, että miehet on hänen armoillaan, niin 10 min. yritti ja totesi, että en haluis olla sinun kanssa samassa neuvottelupöydässä. Jäänyt vaan mieleen.

Yks-kaks kertaa ihan todella ok, ehkä paras, mutta ei siitä kyllä vakkariks ole jos aina jotain uutta haluaa. Ehdottomasti suosittelen, ei epäilystä. Menin ekälla kerralla ja sanoin, että tuossa on 500€, ilmoita kun aika on täynnä. Tein saman myös kahdella seuraavalla kerralla. Olisko viimesellä kerralla ollu jotain 1,5-2 tuntia kun sanoi, että hällä alkaa webinaari niin jos viitit lähtee. Lähdin, ja halit päälle  :)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 22, 2023, 21:15:42 kirjoittanut Kinder »

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kokemuksia SLAVKA-LAURA GODDESSOFTOUCH
« Vastaus #11 : Tammikuu 27, 2023, 02:15:49 »
En tiedä onko tämä 500erkkiä handuun, sano kun pitää lähteä normi käytäntö muillakin hupakoilla vai oliko tämä erityiskohtelua... nimittäin itse voisin ajatella että aika monelta horolta sais spesiaalimpaa kohtelua jos noudattais samaa kaavaa... olettaen että palveluvalikoima on laaja.