Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Roolileikkivät palvelutuottajat?

<< < (2/3) > >>

PaksUkko:
Tiistai toivoa täynnä.

Tuon edellä olevan roolileikin toteutus on edessä tiistaina palvelutuottajan kanssa.

Yhden ihanan aiemman toteutetun roolileikin perusteella hän on tähänkin leikkiin mitä parhain vastapari.

Toki tuossa ensimmäisessä hänen kansaan toteutetussa roolileikissä minä olin ”roisto”, jota rangaistiin. Nyt roolit ovat juuri toisin päin. Mutta hän sanoo sen olevan ok ja minä uskon häneen.

Muodollisesti hän on rooliin sopiva. Sopivan siro mutta riittävän muodokas. Hoikka ja hieman yli 170-senttinen, sellaisiahan monet tämän päivän nuoret neidit ovat. Mukavan kokoiset rinnat ja todella terhakat nännit. Pimppi on kaunis, pieni ja maukas.

Odotan tiistaita innolla, mutta ei se sitä tarkoita, ettei joku muukin palvelutuottaja kuin Meeme saisi kommentoida. Ja vaikka esittää itseään roolileikkiin PaksUkon kanssa.

Freyja:

--- Lainaus käyttäjältä: PaksUkko - Tammikuu 29, 2023, 19:49:31 ---Tiistai toivoa täynnä.

Tuon edellä olevan roolileikin toteutus on edessä tiistaina palvelutuottajan kanssa.

Yhden ihanan aiemman toteutetun roolileikin perusteella hän on tähänkin leikkiin mitä parhain vastapari.

Toki tuossa ensimmäisessä hänen kansaan toteutetussa roolileikissä minä olin ”roisto”, jota rangaistiin. Nyt roolit ovat juuri toisin päin. Mutta hän sanoo sen olevan ok ja minä uskon häneen.

Muodollisesti hän on rooliin sopiva. Sopivan siro mutta riittävän muodokas. Hoikka ja hieman yli 170-senttinen, sellaisiahan monet tämän päivän nuoret neidit ovat. Mukavan kokoiset rinnat ja todella terhakat nännit. Pimppi on kaunis, pieni ja maukas.

Odotan tiistaita innolla, mutta ei se sitä tarkoita, ettei joku muukin palvelutuottaja kuin Meeme saisi kommentoida. Ja vaikka esittää itseään roolileikkiin PaksUkon kanssa.

--- Lainaus päättyy ---

Meemen luokseko sä oletkin menossa? 🤓

PaksUkko:

--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Tammikuu 29, 2023, 20:36:10 ---
--- Lainaus käyttäjältä: PaksUkko - Tammikuu 29, 2023, 19:49:31 ---Tiistai toivoa täynnä.

--- Lainaus päättyy ---

Meemen luokseko sä oletkin menossa? 🤓

--- Lainaus päättyy ---

Meeme on kokematta. Mutta toki on hyvä, että niinkin kehuttu palvelutuottaja on vielä ”varastossa”. Jos vaikka sattuisi niin ikävästi, että pahoittaisin jollain tapaa uuden löytöni mielen :-[

Meemeä kiitän siitä, että ensimmäisenä palvelutuottajana kommentoi tuota kirjoittamaani tarinaa. Ja nyt Freyja heitti samaan ketjuun ”väärän arvauksen” ;D

Kuka Arvon Ladyistä haluaa olla seuraava? Siis kommentoija 8)

Pertti55hki:
Tuosta voisi aloitella ja kokeilla, omaan käyttöön vähän muokaten. On mielessä jo joku jonka kanssa voi onnistua, täytyy kokeilla ensi viikolla kun on maisemissa

Pertti55hki:
Vaikea on kyllä löytää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta