Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mitä haluaisit ostaa just nyt (pillun lisäksi)
Kellopeliappelsiini:
Toisen pillun...
Puutarhuri:
Hierontaa
Pekonen:
--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Tammikuu 20, 2023, 16:05:23 ---Eli kuten otsikko kuuluu. Aloitan Aston Martin DBS:llä
--- Lainaus päättyy ---
Minulle riittäisi citroen c5 vm <2007 alle 200 tuhatta ajettu 2 litran bensakoneella ja ilma/nestejousilla, sellaiset mukavat plyyshipenkit ja käsinojat ja automaattiloota. Ihan perkeleen mukava auto ajella silloin kun se toimii.
Eikä se ruostukaan.
Vieras0361:
--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Tammikuu 20, 2023, 17:21:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Tammikuu 20, 2023, 16:05:23 ---Eli kuten otsikko kuuluu. Aloitan Aston Martin DBS:llä
--- Lainaus päättyy ---
Minulle riittäisi citroen c5 vm <2007 alle 200 tuhatta ajettu 2 litran bensakoneella ja ilma/nestejousilla, sellaiset mukavat plyyshipenkit ja käsinojat ja automaattiloota. Ihan perkeleen mukava auto ajella silloin kun se toimii.
Eikä se ruostukaan.
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä tarkennus tuo: "kun toimii". Kaks sitikkaa ollu ja ei toiminu.
Oli komeen näkönen ku kaverilla oli BX. Ilmajousista toinen jumitti ala-asentoon ja toinen yläasentoon😁
Pekonen:
--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Tammikuu 20, 2023, 17:31:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Tammikuu 20, 2023, 17:21:43 ---
--- Lainaus päättyy ---
Eikä se ruostukaan.
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä tarkennus tuo: "kun toimii". Kaks sitikkaa ollu ja ei toiminu.
Oli komeen näkönen ku kaverilla oli BX. Ilmajousista toinen jumitti ala-asentoon ja toinen yläasentoon😁
--- Lainaus päättyy ---
Minusta autoilun ei pidä olla corollamaisen tylsää.
Pieni jännitys ja alituinen uusien asioiden oppiminen, esim. missä citikan jousituksen pumppu sijaitsee ja kuinka se toimii tuo elämään sisältöä ja asioihin oppii suhtautumaan kuten ranskalaiset, eli kiireettömästi.
Huollettuna kyllä ihmeen luotettava peli.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta