Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sinun Kerttusi  (Luettu 11094 kertaa)

Poissa sunkerttu

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #20 : Helmikuu 03, 2023, 13:56:06 »
Heipsan vaan kaikille <3

Yleensä jätän nämä täysin huomioimatta enkä jaksa välittää spekuloinnista, mut nyt on kyllä pakko tulla kertomaan myös oma näkemys.

Itse palveluntarjoajana olen äärimmäisen tarkka asiakkaistani ja minulla on siihen täysi oikeus, eikä kyse ole pelkästään ulkonäöstä. Perus jantterit on just parhaita ❤️ Jos puhelimessa jo tiuskitaan tai puhutaan alentavaan sävyyn tai käyttäydytään ylimielisesti, niin ei. En aio ottaa sinua vastaan. Harva asiakas ymmärtää kuinka paljon me palveluntarjoajat saadaan ikäviä viestejä tai jos otetaan se vähän hämärän oloinen tyyppi vastaan, joka rikkoo meidän rajat ja ottaa esim. kumia pois kesken tapaamisen tai ihan vain, että jo valmiiksi tietää, ettei kemiat natsaa, niin puurtamistahan se on miellyttää toista ja yrittää pitää keskustelua yllä, jos mikään toistenne välillä ei toimi.  Itse en jaksa rahan kiilto silmissä painaa menemään noita tapaamisia, raja on omalta osalta tullut täyteen. Arvostan enemmän tapaamisia, joista itselle jää hyvä fiilis ja pystyn myös itse rentoutumaan tapaamisella, ne hetket on parhaita  :-*

Se, että täällä puhutaan turskien huonosta kohtelusta on pintaraapaisu siitä, mitä moni alalla oleva nainen joutuu kokemaan ja mistä ei vaan kauheesti puhuta. Mä pyydän edelleen anteeksi Entolta, että en kehdannut silloin 3-4 vuotta sitten suoraan sanoa ettei kemiat kohtaa ja edelleen, varmasti löytyy upeita muita palveluntarjoajia :)

Me ollaan kaikki ihmisiä, niin me hupakot kuten myös turskatkin, joten kunnioitetaan toinen toisiamme niin tapaamisella kuin myös sitä ennen <3

Ps. Te jotka olette käyneet, niin iso kiitos teille!  :inlove: Ootte ihan huippuja <3

Suukoin Kerttu



Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #21 : Helmikuu 03, 2023, 14:39:50 »
Heipsan vaan sinulle. Voinet korjata, ettei hupputyyppi Entto kuulu tuohon avautumiseesi.
Jos sinusta kuuluu, niin olen täysin eri mieltä. Entto on ihuna mies.

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 219
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #22 : Helmikuu 03, 2023, 15:58:12 »
Heipsan vaan kaikille <3

Yleensä jätän nämä täysin huomioimatta enkä jaksa välittää spekuloinnista, mut nyt on kyllä pakko tulla kertomaan myös oma näkemys.

Itse palveluntarjoajana olen äärimmäisen tarkka asiakkaistani ja minulla on siihen täysi oikeus, eikä kyse ole pelkästään ulkonäöstä. Perus jantterit on just parhaita ❤️ Jos puhelimessa jo tiuskitaan tai puhutaan alentavaan sävyyn tai käyttäydytään ylimielisesti, niin ei. En aio ottaa sinua vastaan. Harva asiakas ymmärtää kuinka paljon me palveluntarjoajat saadaan ikäviä viestejä tai jos otetaan se vähän hämärän oloinen tyyppi vastaan, joka rikkoo meidän rajat ja ottaa esim. kumia pois kesken tapaamisen tai ihan vain, että jo valmiiksi tietää, ettei kemiat natsaa, niin puurtamistahan se on miellyttää toista ja yrittää pitää keskustelua yllä, jos mikään toistenne välillä ei toimi.  Itse en jaksa rahan kiilto silmissä painaa menemään noita tapaamisia, raja on omalta osalta tullut täyteen. Arvostan enemmän tapaamisia, joista itselle jää hyvä fiilis ja pystyn myös itse rentoutumaan tapaamisella, ne hetket on parhaita  :-*

Se, että täällä puhutaan turskien huonosta kohtelusta on pintaraapaisu siitä, mitä moni alalla oleva nainen joutuu kokemaan ja mistä ei vaan kauheesti puhuta. Mä pyydän edelleen anteeksi Entolta, että en kehdannut silloin 3-4 vuotta sitten suoraan sanoa ettei kemiat kohtaa ja edelleen, varmasti löytyy upeita muita palveluntarjoajia :)

Me ollaan kaikki ihmisiä, niin me hupakot kuten myös turskatkin, joten kunnioitetaan toinen toisiamme niin tapaamisella kuin myös sitä ennen <3

Ps. Te jotka olette käyneet, niin iso kiitos teille!  :inlove: Ootte ihan huippuja <3

Suukoin Kerttu

Kiitos kun jaoit oman näkökulmasi, joka selvensi asiaa, ja erittäin hieno teko myöntää myös omia virheitäsi. Siihen ei moni elämässään pysty :)

Moni turska ei tosiaankaan pohdi, millaisia epämääräisiä yhteydenottoja hupakko voi saada. Niitä tulee varmaan todella paljon, ja niitä on todellakin hyvä ohittaa näin. Mutta välillä voi tulla erehdyksiä, mikä on aivan ymmärrettävää :(
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä
Anal-ass-greek
🍑

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3941
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #23 : Helmikuu 03, 2023, 19:29:10 »
....

 Mä pyydän edelleen anteeksi Entolta, että en kehdannut silloin 3-4 vuotta sitten suoraan sanoa ettei kemiat kohtaa ja edelleen, varmasti löytyy upeita muita palveluntarjoajia :)

....

Suukoin Kerttu

Arvostan tätä.

Anteeksi on annettu, lupaan pitää jatkossa mölyt mahassani.
Saitin Bud Spencer

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #24 : Helmikuu 04, 2023, 12:41:10 »
....

 Mä pyydän edelleen anteeksi Entolta, että en kehdannut silloin 3-4 vuotta sitten suoraan sanoa ettei kemiat kohtaa ja edelleen, varmasti löytyy upeita muita palveluntarjoajia :)

....

Suukoin Kerttu

Arvostan tätä.

Anteeksi on annettu, lupaan pitää jatkossa mölyt mahassani.

Näissä viesteissä on sellaista aikuismaisuutta ja kypsyyttä, jota tälle foorumille kaivattaisiin enemmän. Kiitos Entolle ja Kertulle näistä viesteistä, ne jääköön hyväksi esimerkiksi meille muille. Kun potentiaaliset konfliktit ja mieltä kaivelemaan jääneet jutut hoidetaan näin, kaikilla on mukavampaa.

Vilpitön kummarrus molempien suuntaan!
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #25 : Helmikuu 05, 2023, 07:36:28 »
Heipsan vaan sinulle. Voinet korjata, ettei hupputyyppi Entto kuulu tuohon avautumiseesi.
Jos sinusta kuuluu, niin olen täysin eri mieltä. Entto on ihuna mies.
En myöskään oikein tajunnut miten Entto tuohon liittyi.

Poissa Sakusaku

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #26 : Helmikuu 08, 2023, 14:39:14 »
Hyvä kokemus jos täyttää hänen kriteerinsä  :P

Poissa Vieras1437

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #27 : Helmikuu 08, 2023, 21:31:08 »
Heipsan vaan sinulle. Voinet korjata, ettei hupputyyppi Entto kuulu tuohon avautumiseesi.
Jos sinusta kuuluu, niin olen täysin eri mieltä. Entto on ihuna mies.
En myöskään oikein tajunnut miten Entto tuohon liittyi.

Tässäkin langassa asia käy ilmi.

Oli jätetty kahteen kertaan pelipaikalle oman onnensa nojaan.

Ja lähes jokaiseen lankaan, jossa tästä Kertusta mainitaan, tulee Entto kertomaan omasta pettymyksestään.
En kyllä kelvannut minäkään ton asiakkaaksi, vaikka tuon kumppaneiden kanssa ollu huikeat tapaamiset.
Sellaista sattuu.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #28 : Helmikuu 08, 2023, 22:34:55 »
Heipsan vaan kaikille <3

Yleensä jätän nämä täysin huomioimatta enkä jaksa välittää spekuloinnista, mut nyt on kyllä pakko tulla kertomaan myös oma näkemys.

Itse palveluntarjoajana olen äärimmäisen tarkka asiakkaistani ja minulla on siihen täysi oikeus, eikä kyse ole pelkästään ulkonäöstä. Perus jantterit on just parhaita ❤️ Jos puhelimessa jo tiuskitaan tai puhutaan alentavaan sävyyn tai käyttäydytään ylimielisesti, niin ei. En aio ottaa sinua vastaan. Harva asiakas ymmärtää kuinka paljon me palveluntarjoajat saadaan ikäviä viestejä tai jos otetaan se vähän hämärän oloinen tyyppi vastaan, joka rikkoo meidän rajat ja ottaa esim. kumia pois kesken tapaamisen tai ihan vain, että jo valmiiksi tietää, ettei kemiat natsaa, niin puurtamistahan se on miellyttää toista ja yrittää pitää keskustelua yllä, jos mikään toistenne välillä ei toimi.  Itse en jaksa rahan kiilto silmissä painaa menemään noita tapaamisia, raja on omalta osalta tullut täyteen. Arvostan enemmän tapaamisia, joista itselle jää hyvä fiilis ja pystyn myös itse rentoutumaan tapaamisella, ne hetket on parhaita  :-*

Se, että täällä puhutaan turskien huonosta kohtelusta on pintaraapaisu siitä, mitä moni alalla oleva nainen joutuu kokemaan ja mistä ei vaan kauheesti puhuta. Mä pyydän edelleen anteeksi Entolta, että en kehdannut silloin 3-4 vuotta sitten suoraan sanoa ettei kemiat kohtaa ja edelleen, varmasti löytyy upeita muita palveluntarjoajia :)

Me ollaan kaikki ihmisiä, niin me hupakot kuten myös turskatkin, joten kunnioitetaan toinen toisiamme niin tapaamisella kuin myös sitä ennen <3

Ps. Te jotka olette käyneet, niin iso kiitos teille!  :inlove: Ootte ihan huippuja <3

Suukoin Kerttu
On tämä ihmeellistä tarinaa.

Joo, on sulla oikeus toimia ihan kuten haluat ja kuten olet tehnyt. Sinä nyt ilmeisesti teet ajanvarausta yritteleville tiedusteluita iästä, ulkonäöstä jne ja sitten kurkit ikkunasta ukkoa jonka kanssa olet sopinut tapaamisen. Ja jos huomaat että ajanvaraaja on antanut itsestään liiankin positiivisen kuvauksen realismiin verrattuna, et ota häntä sisälle.

Mitenkähän monta kertaa on tullut vierailtua naisen luona joka on kuvaillut itseään positiivisemmin kuin tilanne oikeasti on? Ulkomaalaisten kohdalla on erittäin yleistä että ilmoituksen kuvat ovat vuosien takaa. Suomalaisten kohdalla taas kuvista ei pysty edes muodostamaan käsitystä. On vissiin jonkinlainen "kirjoittamaton sääntö" jonka mukaan ulko-ovelta saa kääntyä jos pt on selkeästi valehdellut joskin "selkeä valehtelu" on kuin veteen piirretty viiva. Edelleen lisäksi palvelujen ostajalla eli maksajalla luulisi olevan suurempi perustelu perua kuin palvelujen tarjoajalla.

Minä olen aina vain jättänyt kääntymättä ulko-ovelta jos tapaaminen on sovittu olkononkin että mieleen on tullut että tässä jouduin taas huijatuksi. Olen ajatellut että tämä on enemmän tai vähemmän "sika säkissä" hommaa ja jos petyn johonkin kerran, en pety kahta kertaa eli toista vierailua ei tule.

Mutta jos sunkerttusi toiminta saa yleisen hyväksynnän niin päätän muuttaa omia toimintatapoja minäkin. Käännyn ovelta entistä pienemmin perusteluin jos minusta tuntuu että palveluntarjoajan rehellisyys jätti toivomisen varaa. Jos joku kertoo olevansa kaunis tai söpö niin hänen on oltava sitä ennenkaikkea minun mielestäni.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #29 : Helmikuu 09, 2023, 06:32:10 »
Kertulla on oikeus valita asiakkaansa.....turha siitä on vollottaa.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Paikalla Kirppu69

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #30 : Helmikuu 09, 2023, 14:58:29 »
Kertulla on oikeus valita asiakkaansa.....turha siitä on vollottaa.

On tietysti kaikki oikeudet mihin vaan. Mutta jos pistää asiakkaat seisomaan johonkin että voi kiikaroida onko hän mieleinen poka, ja jos ei halua ottaa pokaksi niin hiljenee eikä vastaa enää mitään tai keksii muita tekosyitä. Onhan se nyt ihan perseestä tuollainen käytös vaikka mitenpäin asiaa katselisi. Kyllä huorillakin käytöstavat pitää olla kun kerran asiakaspalvelualan ovat itselleen valinneet.

Lisättäköön tähän, etten ole Kerttua tavannut, eikä kyllä ole suunnitelmissakaan tämän ketjun luettuani.

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 219
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #31 : Helmikuu 09, 2023, 15:12:10 »
Kertulla on oikeus valita asiakkaansa.....turha siitä on vollottaa.

On tietysti kaikki oikeudet mihin vaan. Mutta jos pistää asiakkaat seisomaan johonkin että voi kiikaroida onko hän mieleinen poka, ja jos ei halua ottaa pokaksi niin hiljenee eikä vastaa enää mitään tai keksii muita tekosyitä. Onhan se nyt ihan perseestä tuollainen käytös vaikka mitenpäin asiaa katselisi. Kyllä huorillakin käytöstavat pitää olla kun kerran asiakaspalvelualan ovat itselleen valinneet.

Lisättäköön tähän, etten ole Kerttua tavannut, eikä kyllä ole suunnitelmissakaan tämän ketjun luettuani.

Kerttu pyysi käytöksestään jo anteeksi, minkä myös tulkitsen niin ettei hän tulevaisuudessakaan enää toimi näin. Älkää nyt turhaan lynkatko, varsinkaan jos ette ole edes vielä tavanneet. Tämänhän on rapsaketju, johon ei sovi tämmöiset keskustelut tai spekuloinnit  :-\
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä
Anal-ass-greek
🍑

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #32 : Helmikuu 09, 2023, 15:44:57 »
Kertulla on oikeus valita asiakkaansa.....turha siitä on vollottaa.

Kannattaisi valita mieleinen miesystävä ja antaa toosaa vaan sille.
Asiakkaden kyttääminen ja ohareiden tekeminen ei oikein kuulu asiakaspalvelu alalle.

Paikalla Kirppu69

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #33 : Helmikuu 09, 2023, 16:03:13 »


Kerttu pyysi käytöksestään jo anteeksi, minkä myös tulkitsen niin ettei hän tulevaisuudessakaan enää toimi näin. Älkää nyt turhaan lynkatko, varsinkaan jos ette ole edes vielä tavanneet. Tämänhän on rapsaketju, johon ei sovi tämmöiset keskustelut tai spekuloinnit  :-\

Missään kohtaa Kertun vastausta ei lue että olisi lopettanut tämän toimintatavan, vaan nimenomaan että on jatkossakin äärimmäisen tarkka asiakkaistaan. Itse tulkitsen että jatkossa ehkä uskaltaa sille räntäsateessa seisovalle ressukalle laittaa viestin että voi lähteä seuraavalle huoralle kokeilemaan onneaan eikä jätä sinne seisomaan loppuillaksi.

Ja olet oikeassa, tämä on rapsaketju, mutta tänne nimenomaan kuuluu nämä asiat. Asiakkaalla on oikeus tietää että joutuu matkustamaan pihalle syynättäväksi ennenkuin ovi mahdollisesti aukeaa.


Poissa AAANNIKA

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #34 : Helmikuu 10, 2023, 14:21:58 »
Kertulla on oikeus valita asiakkaansa.....turha siitä on vollottaa.

Kannattaisi valita mieleinen miesystävä ja antaa toosaa vaan sille.
Asiakkaden kyttääminen ja ohareiden tekeminen ei oikein kuulu asiakaspalvelu alalle.

En oikein ymmärrä sun tyyliä nyt "riehua" täällä kertun rapsalla. Kertun kanssa itse kimppoja tehneenä voin sanoa että tyyli ei todellakaan ole toi että laitetaan sateeseen odottelemaan ohareita, me kyllä rehdisti ollaan epäsiisteille luurissa sitten sanottu ettei kemiat kohtaa. Meille tärkeää on pitää tämä harrastus hauskana ja silloin voidaan kaikki siinä tapaamisessa nauttia eikä tarvitse esittää tai feikata. Ja aina kyse ei edes ole siitä että olisi suttuinen tyyppi ovella vaan asenne on jo alkujaankin tosi töykeä pt:tä kohtaan puhelimessa. Näin se maailma toimii joku tykkää äidistä, joku tyttärestä mutta kenenkään ei kuuluisi seksiä harrastaa sitä vasten tahtoaan vaikka alalla ollaankin.  :inlove:

Panemisiin! Suukoin Annika  :headbang:

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #35 : Helmikuu 10, 2023, 16:35:54 »
^
Joku muu kirjoitti tuosta ulkona seisottamisesta, ikkunasta kyttäämisestä ja ohareista.
Minusta se ei ole asiallista käytöstä asiakasta kohtaan, ehkä se sinusta on riehumista.
Minkäs takia sinä muuten vastaat Kertun puolesta?
Ja miten te pystytte luurissa sanomaan, että joku on epäsiisti, onko teillä hajupuhelin?
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 10, 2023, 16:39:50 kirjoittanut Nina »

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #36 : Helmikuu 10, 2023, 16:48:17 »
Olen tavannut Kerttua ja ensimmäinen tapaaminen meni niin, että pyydettiin tulemaan erään kuppilan eteen ja ottamaan sen edestä yhteys. Kai mä nyt tiesin miksi näin ja ei tämä ollut eka kerta tapaamisten historiassani vaan näin ovat muutkin tehneet joskus.
Tietenkin läpäisin Kertun seulan ja tapaaminen oli oikein mainio.

Poissa AAANNIKA

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #37 : Helmikuu 10, 2023, 17:08:59 »
^
Joku muu kirjoitti tuosta ulkona seisottamisesta, ikkunasta kyttäämisestä ja ohareista.
Minusta se ei ole asiallista käytöstä asiakasta kohtaan, ehkä se sinusta on riehumista.
Minkäs takia sinä muuten vastaat Kertun puolesta?
Ja miten te pystytte luurissa sanomaan, että joku on epäsiisti, onko teillä hajupuhelin?

Tämä on rapsa, ei sun mielipideketju. Voit mennä omalle rapsalle juttelemaan. Tottakai vastaan kollega ystäväni puolesta kun huomaan tälläistä mustamaalaamista. Oot ensimmäinen monista tuntemistani hupakoista joka on tuolla asenteella liikenteessä. Edelleen joku ottaa vastaan kaikki ja joku ei. Kaikilla tyylinsä. Kunnioitetaan sitä  :inlove: Sitten on turha itkeä jos jotain kamalaa käy alalla, kun ei ole omaa intuitiota kuunnellut. Edelleen hajupuhelin ei tässä se pääpointti ole vaan pt:n arvostus muunakin kuin liha barbarana.
Mulla olisi paljon muutakin sanottavaa mutta kuten totesin tämä on rapsa (mulla oli kertusta kokemus  :kiss: :kiss:) niin muut mölyt voi hoitaa lätinäketjuissa.

Terkuin Annika.
Ja edelleen panemisiin!  :headbang:

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #38 : Helmikuu 10, 2023, 18:12:05 »
^
Kerrotko vielä kollega ystäväsi puolesta, miksi hän tekee asiakkaille ohareita ja onko se sinusta/teistä ok ?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #39 : Helmikuu 11, 2023, 19:04:13 »
Olen tavannut Kerttua ja ensimmäinen tapaaminen meni niin, että pyydettiin tulemaan erään kuppilan eteen ja ottamaan sen edestä yhteys. Kai mä nyt tiesin miksi näin ja ei tämä ollut eka kerta tapaamisten historiassani vaan näin ovat muutkin tehneet joskus.
lammas on lammas vaikka voissa paitais.

Kaveri kyselee että olitko huoriin menossa vai treffit = true LOVE
Why so fragile?