Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Sinun Kerttusi

<< < (8/10) > >>

Vieras0395:
^
Joku muu kirjoitti tuosta ulkona seisottamisesta, ikkunasta kyttäämisestä ja ohareista.
Minusta se ei ole asiallista käytöstä asiakasta kohtaan, ehkä se sinusta on riehumista.
Minkäs takia sinä muuten vastaat Kertun puolesta?
Ja miten te pystytte luurissa sanomaan, että joku on epäsiisti, onko teillä hajupuhelin?

ShyGuy:
Olen tavannut Kerttua ja ensimmäinen tapaaminen meni niin, että pyydettiin tulemaan erään kuppilan eteen ja ottamaan sen edestä yhteys. Kai mä nyt tiesin miksi näin ja ei tämä ollut eka kerta tapaamisten historiassani vaan näin ovat muutkin tehneet joskus.
Tietenkin läpäisin Kertun seulan ja tapaaminen oli oikein mainio.

AAANNIKA:

--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Helmikuu 10, 2023, 16:35:54 ---^
Joku muu kirjoitti tuosta ulkona seisottamisesta, ikkunasta kyttäämisestä ja ohareista.
Minusta se ei ole asiallista käytöstä asiakasta kohtaan, ehkä se sinusta on riehumista.
Minkäs takia sinä muuten vastaat Kertun puolesta?
Ja miten te pystytte luurissa sanomaan, että joku on epäsiisti, onko teillä hajupuhelin?

--- Lainaus päättyy ---

Tämä on rapsa, ei sun mielipideketju. Voit mennä omalle rapsalle juttelemaan. Tottakai vastaan kollega ystäväni puolesta kun huomaan tälläistä mustamaalaamista. Oot ensimmäinen monista tuntemistani hupakoista joka on tuolla asenteella liikenteessä. Edelleen joku ottaa vastaan kaikki ja joku ei. Kaikilla tyylinsä. Kunnioitetaan sitä  :inlove: Sitten on turha itkeä jos jotain kamalaa käy alalla, kun ei ole omaa intuitiota kuunnellut. Edelleen hajupuhelin ei tässä se pääpointti ole vaan pt:n arvostus muunakin kuin liha barbarana.
Mulla olisi paljon muutakin sanottavaa mutta kuten totesin tämä on rapsa (mulla oli kertusta kokemus  :kiss: :kiss:) niin muut mölyt voi hoitaa lätinäketjuissa.

Terkuin Annika.
Ja edelleen panemisiin!  :headbang:

Vieras0395:
^
Kerrotko vielä kollega ystäväsi puolesta, miksi hän tekee asiakkaille ohareita ja onko se sinusta/teistä ok ?

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: ShyGuy - Helmikuu 10, 2023, 16:48:17 ---Olen tavannut Kerttua ja ensimmäinen tapaaminen meni niin, että pyydettiin tulemaan erään kuppilan eteen ja ottamaan sen edestä yhteys. Kai mä nyt tiesin miksi näin ja ei tämä ollut eka kerta tapaamisten historiassani vaan näin ovat muutkin tehneet joskus.
--- Lainaus päättyy ---
lammas on lammas vaikka voissa paitais.

Kaveri kyselee että olitko huoriin menossa vai treffit = true LOVE

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta