Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sinun Kerttusi  (Luettu 11091 kertaa)

Poissa Pezku

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Sinun Kerttusi
« : Tammikuu 19, 2023, 13:59:15 »
Löytyykö aihetta hänestä?

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3940
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #1 : Tammikuu 19, 2023, 16:12:35 »
Saitin Bud Spencer

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 219
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #2 : Tammikuu 19, 2023, 16:44:10 »
Valitettavasti Kerttu ja hänen kumppanit on tunnettu siitä, että seulovat asiakkaitaan ulkonäön perusteella ulko-ovella  :(
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä
Anal-ass-greek
🍑

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #3 : Tammikuu 19, 2023, 20:32:00 »
Voisiko mies alemmas vajota kuin mennä rahat kourassa huoran luokse ja alaleuka väpättäen kysyä "kelpaanko?"

Kunnon simpit vielä koittaa tarjota satasen tippiä jos sillä muuttuisi komeaksi.

Hyvä meidän joukkue!
Why so fragile?

Poissa Vieras1437

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #4 : Tammikuu 19, 2023, 23:40:23 »
Sitkeitä herroja..
Itse kokeilin kahdesti. Kummallakin kerralla copy&paste vastaus ja hiljaisuus sen jälkeen.

 Saa olla mun osalta.

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #5 : Tammikuu 20, 2023, 08:40:32 »
Kiitos tiedosta. Itsekin olen välillä katsonut Kertun & kumppaneiden ilmoituksia, mutta ei olla vielä satuttu samaan paikaan samaan aikaan. Näiden kommenttien perusteella jätän kuitenkin suosiolla väliin, vaikka oma naama sattuisikin kelpaamaan. Joku raja kuitenkin ihmisten kohtelussa…

Poissa PeTre

  • Full Member
  • Viestejä: 198
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #6 : Tammikuu 20, 2023, 09:38:19 »
Kiitos tiedosta. Itsekin olen välillä katsonut Kertun & kumppaneiden ilmoituksia, mutta ei olla vielä satuttu samaan paikaan samaan aikaan. Näiden kommenttien perusteella jätän kuitenkin suosiolla väliin, vaikka oma naama sattuisikin kelpaamaan. Joku raja kuitenkin ihmisten kohtelussa…

Jäin tässä pohtiin, että miksi se on väärin, että palveluntarjoaja valitsee asiakkaansa, kun asiakas kuitenkin valitsee palveluntarjoajan jolle menee. Veikkaisin, että iso osa turskista valitsee palveluntarjoajan ulkonäkö edellä, niin miksi sitten ei saisi tehdä toisin päin.

Mutta voi kai se olla ihmisten huonoa kohtelua. Mistäs minä tiedän. Itsellä mennyt Kertun kanssa kivasti, joten olen kai sitten onnekas

Poissa Waverunner

  • Full Member
  • Viestejä: 295
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #7 : Tammikuu 20, 2023, 10:55:12 »
Itse olen miettinyt välillä, että onks noi hinnat korkeat siksi että ilotytöt joutuu sietämään myös niitä epäsiistejä, petolinnun perseen näköisiä hampuuseja asiakkainaan.

Kyllä meidän komeiden ja sporttisten miesten pitäisi saada nämä palvelut -50%  ;D

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3940
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #8 : Tammikuu 20, 2023, 11:37:16 »
Sitten kun menette Kerttua tapaamaan, ja alkaa tulla selityksiä miksi juuri nyt ei onnistu, tiedätte että voitte lähteä kotiin.
( Saattaa olla korjausmies tullut yllättäen tms.)

Suoraan ei sanota että olet liian lihava.
Ja etukäteen tästä ei välttämättä ole varoitettu.

Palveluntarjoajille tiedoksi:
-Asiakkaan olisi kiva tietää ulkonäköön liittyvistä rajoituksista.
-Mikäli asiakkaan ulkonäkö ei miellytä, sanoo sen suoraan.
Saitin Bud Spencer

Poissa Mr. Naughty_Guy

  • Newbie
  • Viestejä: 43
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #9 : Tammikuu 20, 2023, 12:17:41 »
Aikamoista.

Itse olen kokenut, että nuorena keski-ikäisenä ja normaalivartaloisena, söpöksikin joskus "haukuttuna" miehenä olen ollut ilotytöille todennäköisesti ihan miellyttävä asiakas.

Olisihan se "domina-mielessä" kiihottavaa, mutta samalla itsetunnolle aika karua, jos tuollainen Kerttu kertoisi* ovella, että sori, mutta en mä halua sulle antaa edes rahasta  ;) :D.

*=kertoisi, mikäli siis noudattaisi tuota Enton neuvoa eli sanoisi suoraan, eikä keksisi tekosyitä.

Poissa jimi

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #10 : Tammikuu 20, 2023, 13:11:35 »
Kiitos tiedosta. Itsekin olen välillä katsonut Kertun & kumppaneiden ilmoituksia, mutta ei olla vielä satuttu samaan paikaan samaan aikaan. Näiden kommenttien perusteella jätän kuitenkin suosiolla väliin, vaikka oma naama sattuisikin kelpaamaan. Joku raja kuitenkin ihmisten kohtelussa…

Jäin tässä pohtiin, että miksi se on väärin, että palveluntarjoaja valitsee asiakkaansa, kun asiakas kuitenkin valitsee palveluntarjoajan jolle menee. Veikkaisin, että iso osa turskista valitsee palveluntarjoajan ulkonäkö edellä, niin miksi sitten ei saisi tehdä toisin päin.

Mutta voi kai se olla ihmisten huonoa kohtelua. Mistäs minä tiedän. Itsellä mennyt Kertun kanssa kivasti, joten olen kai sitten onnekas

Ei valikointi sinänsä olekaan väärin, sen suhteen pitäisi vain olla rehellisempi. Jos on sovittu tapaaminen, minkä vuoksi asiakas on suunnitellut aikataulujaan ja matkustanut pelipaikalle, niin eihän se ihan oikeinkaan ole, että siinä vaiheessa ruvetaan valikoimaan. Jonkun ihan ääritapauksen kohdalla voi ehkä ymmärtää, mutta tässä ilmeisesti ei ole ollut sellaisista kyse.

Poissa Vieras1437

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #11 : Tammikuu 20, 2023, 20:21:43 »
Sitten kun menette Kerttua tapaamaan, ja alkaa tulla selityksiä miksi juuri nyt ei onnistu, tiedätte että voitte lähteä kotiin.
( Saattaa olla korjausmies tullut yllättäen tms.)

Suoraan ei sanota että olet liian lihava.
Ja etukäteen tästä ei välttämättä ole varoitettu.

Palveluntarjoajille tiedoksi:
-Asiakkaan olisi kiva tietää ulkonäköön liittyvistä rajoituksista.
-Mikäli asiakkaan ulkonäkö ei miellytä, sanoo sen suoraan.


Äijä ei näköjään oo vieläkään päässyt yli.
Mutta tuohon vielä lisäys. Mikäli edes pääsee torille asti.

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #12 : Tammikuu 20, 2023, 21:36:27 »
Kiitos tiedosta. Itsekin olen välillä katsonut Kertun & kumppaneiden ilmoituksia, mutta ei olla vielä satuttu samaan paikaan samaan aikaan. Näiden kommenttien perusteella jätän kuitenkin suosiolla väliin, vaikka oma naama sattuisikin kelpaamaan. Joku raja kuitenkin ihmisten kohtelussa…

Jäin tässä pohtiin, että miksi se on väärin, että palveluntarjoaja valitsee asiakkaansa, kun asiakas kuitenkin valitsee palveluntarjoajan jolle menee. Veikkaisin, että iso osa turskista valitsee palveluntarjoajan ulkonäkö edellä, niin miksi sitten ei saisi tehdä toisin päin.

Mutta voi kai se olla ihmisten huonoa kohtelua. Mistäs minä tiedän. Itsellä mennyt Kertun kanssa kivasti, joten olen kai sitten onnekas

Ei olekaan väärin ja saa valita. Kysymys oli enemmän tavasta, jolla se on ilmeisesti tehty. Jos ulkonäkö on kynnyskysymys, sen voi silloin ilmoittaa ja pyytää vaikka kuvaa etukäteen tms. Mutta jos asiakas on kaikki järjestelyt tehnyt jne, eikä itse ole asiassa huijannut, niin ovelta käännyttäminen on mielestäni tyylitöntä toimintaa.

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 219
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #13 : Tammikuu 20, 2023, 21:40:55 »
Otsikon palveluntarjoaja (tai hänen kollega) voisi tulla tänne kertomaan heidän näkemyksiä tästä... olisihan se reilua nähdä molempien osapuolien näkemykset, ennen lopullista tuomiota.
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä
Anal-ass-greek
🍑

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #14 : Tammikuu 20, 2023, 21:44:16 »
Kertusta löytyy tarinaa enemmänkin, tarinalla on aina kaksi puolta - siihen en ota kantaa mikä on "oikea" 

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,1403.0.html

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,6357.msg244988.html#msg244988
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Ju4ani

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #15 : Tammikuu 20, 2023, 21:44:42 »
Joskus...tai aika useinkin tulee kaupungilla jossain kahvilassa istuessa katseltua ohi kulkevia naisia sillä silmällä että jos itse olisinkin seksipalvelujen tarjoaja. Siinä kun hetken istuksii ja katselee, niin ihan kylmät väreet kulkee pitkin selkää. Tuo ja tuo, tai herran jestas tuokin matami jos tulis asiakkaaksi ja pitäis alkaa hyvänä pitämään ja painaan, niin eihän siitä mitään tulis, no laatta saattas lentää kyllä. Kansalaisissa kuten palveluja tarjoavissakin todella hyvännäköisiä naisia on melko vähän ja mitä vähemmän on vaatetta, niin todella hyvännäköisten määrä sen kun pienenee. Muutama nainen on osunut kohdalle että jokaisen vaatekappaleen poistuessa ulkonäkö vain paranee mutta harvinaista on että ilman vaatteita parhaimmillaan.
Varmaan monen naisen mielestä sama miehissä, uskoisin.

Ja sama toisin päin. Ihan pahaa tekee kun näkee ainakin omasta mielestä epäsiistin ruman ukon ja funtsii että jos tuo menee jonkun nuoren kauniin palvelun tarjoajan luokse läähättämään tunniksi ja siitä tytölle palkkio pari rahaa.
Hurjaa touhua on, yäk.
Kerran kävi niin kun menin ennalta kauniiksi tietämäni pt:n luokse, niin rapussa näin minua edeltävän asiakkaan joka oli mielestäni todella ruma ja epäsiisti ukko. Varjosti tapaamista...riittävästi sekin mut kävi se pt sentäs suihkussa ensin, kävin minäkin.

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #16 : Tammikuu 21, 2023, 09:16:52 »
Joskus...tai aika useinkin tulee kaupungilla jossain kahvilassa istuessa katseltua ohi kulkevia naisia sillä silmällä että jos itse olisinkin seksipalvelujen tarjoaja. Siinä kun hetken istuksii ja katselee, niin ihan kylmät väreet kulkee pitkin selkää. Tuo ja tuo, tai herran jestas tuokin matami jos tulis asiakkaaksi ja pitäis alkaa hyvänä pitämään ja painaan, niin eihän siitä mitään tulis, no laatta saattas lentää kyllä. Kansalaisissa kuten palveluja tarjoavissakin todella hyvännäköisiä naisia on melko vähän ja mitä vähemmän on vaatetta, niin todella hyvännäköisten määrä sen kun pienenee. Muutama nainen on osunut kohdalle että jokaisen vaatekappaleen poistuessa ulkonäkö vain paranee mutta harvinaista on että ilman vaatteita parhaimmillaan.
Varmaan monen naisen mielestä sama miehissä, uskoisin.

Ja sama toisin päin. Ihan pahaa tekee kun näkee ainakin omasta mielestä epäsiistin ruman ukon ja funtsii että jos tuo menee jonkun nuoren kauniin palvelun tarjoajan luokse läähättämään tunniksi ja siitä tytölle palkkio pari rahaa.
Hurjaa touhua on, yäk.
Kerran kävi niin kun menin ennalta kauniiksi tietämäni pt:n luokse, niin rapussa näin minua edeltävän asiakkaan joka oli mielestäni todella ruma ja epäsiisti ukko. Varjosti tapaamista...riittävästi sekin mut kävi se pt sentäs suihkussa ensin, kävin minäkin.

Hyvä näkökulma tämäkin, ja tosiaan ihan ymmärrettävää. Itse ehkä naivisti oletan, että ovelta käännytetyt ovat olleet siistejä keskivertoasiakkaita, mikä ei välttämättä tietenkään pidä paikkaansa. Kolikolla on tosiaan kaksi puolta. Mutta koska tarjontaa (molemmin puolin) riittää, niin tämä tieto riittää minulle ko pt:n skippaamiseen. Ei tarvitse tuhlata kummankaan aikaa. :)

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #17 : Tammikuu 21, 2023, 17:29:53 »
Mieshuoralle tuo olisi kahta kauheampi paikka. Ylipainoin, hiellehaiseva, pillunsa pesemättä jättänyt siideri valas odottaisi hotellihuoneessa jonne saavut ja ehdottaisi heti kättelyssä hinnan alennusta koska et vastaa hänen standartejaan ja sen jälkeen rojahtaisi sängylle ja vaatisi orkkua.

Poissa MisterMr

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #18 : Tammikuu 23, 2023, 13:15:46 »
Kerttu ja Annika yhdessä on jumalainen kokemus  :inlove:

Poissa MrTwister

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sinun Kerttusi
« Vastaus #19 : Tammikuu 24, 2023, 13:44:57 »
Kerttu on ihana. Aivan mahdottoman kaunis takapuoli. Ehdottomasti top3.