Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Noora  (Luettu 6345 kertaa)

Poissa Vieras1456

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • ** Piristää muiden päivää
Noora
« : Tammikuu 19, 2023, 09:05:57 »
Nooran yhteystiedot löytyivät naapurisaitilta ja kuvien perusteella oli vastassa kaunis 27 vuotias nuori nainen. Tavoittelin Nooraa sähköpostilla aikaisemmin päivällä ja sainkin vastauksen todella nopeasti muutamissa minuuteissa. Muutamien viestien vaihdon jälkeen iltapäivän suunnitelmat olivatkin selvä. Vastausten perusteella vastassa olisi todella ilonen ja mukava nuori nainen.
Kellon lähestyessä viittä olinkin parkissa lähistöllä ja viesti Nooralle, joka antoi lopullisen lähestymisen ohjeet. Oven avatessa olin todella iloisesti yllättynyt näkemästäni. Nuori, siro ja kaunis nainen avasi oven ujosti hymyillen. Kumpaakin selvästi jännitti eka tapaaminen. Nooran puketuminen oli kuten toivoinkin ja tästä allekirjoittunut oli erittän iloinen. Hetki jutustelua ja pyysin päästä suihkuun. Suihkun jälkeen Noora tulikin lähelle ja suuteli intohimoisesti. Kuorittuani Nooran asusteistaan minun oli pakko vain ihastella hänen upeaa vartaloaan. Upeat pienet, mutta käteensopivat rinnat eivät olleet vielä ikinä kuulletkaan painovoimasta. Timmi silkkinen vartalo huusi kosketusta, ja tuo täydellinen pieni peppu kaipasi huomiotani. Laskin Nooran makaamaan sängylle ja siirryin nauttimaan hänen pyhimmästään. Noralla on ihana tyyli (harjoiteltu tai ei) vääntelehtiä ja ynistä antaessani huomiota hänen herkimmille alueilleen.
Seuraavaksi oli minun vuoro saada osani oraalisesta nautinnosta, ja Noora osaa asiansa todella hyvin. Nooran kieli leikki todella ahnaasti kiveksilläni ja hepilläni. Todella uskomaton kielikylpy. Jos kieli oli kiveksillä niin kyrpä oli osaavissa sormissa ja toisinpäin. Tästä hullaantuneena oli minun pakko päästä panemaan, ja pyysin ekaksi asennoksi päästä panemaan takaapäin tuota uskomatonta persettä.
Tämä oli "virhe" koska se jäi myöskin viimeiseksi asennoksi. Nooralla on todella pieni ja tiukka pillu joka yhdistettynä Nooran pieneen vikinään aiheutti sen että laukesin todella nopeasti ja lujaa. Huokailujen saattelemana kaaduimme molemmat sänkyyn ja hetken hengähtämisen jälkeen sain vihdoin jotain järkevää suustani. Tästä hetki sylikkäin makoilua ja keskustelua kaikesta mahdollisesta. Noora osaa myös tämän jälkipelin ja on todella iloinen ja nauravainen sielu. Tämä kauniilla silmillä ja ihanalla hymyllä oleva nuori nainen antoi hetkeksi tunteen että maailma on sittenkin ihan hyvä paikka.
Kellon kuitenkin käydessä vääjämättömästi, oli minun pian aika suunnata kohti Turun kylmiä katuja. Vettä satoi ja muutama aste plussaa. Mutta mieltäni kutkutti se että vastaantulijoiden päivä oli todennäkoisesti kylmempi kuin minun.
Tulen varmasti vielä uudestaan. Ja uudestaan. Kiitos Noora.

Poissa Akba

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Noora
« Vastaus #1 : Tammikuu 19, 2023, 12:45:24 »
Hyvä ja kuvaava raportti. Nooranen on ehdottomasti käymisen arvoinen kokemus jos tykkää sirosta hymyilevästä gfe-tytöstä. Ehdottomasti menen uudelleen kunhan hän taas joskus Turkuun saapuu. Sähköpostilla kommunikointi tuntuu sujuvan oikein hyvin.

Poissa Jesselaa

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Noora
« Vastaus #2 : Tammikuu 19, 2023, 22:49:31 »
Missä hän on ilmoittanut

Poissa Vieras1456

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Noora
« Vastaus #3 : Tammikuu 20, 2023, 09:11:15 »
Naapurisaitillahan hän ilmoittelee, mutta ilmeisesti vain silloin kun on tavattavissa.

Poissa Vieras0366

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Noora
« Vastaus #4 : Helmikuu 04, 2023, 12:57:44 »
Tä ei taida olla se nimimerkillä norvilicious jolla oli viime kuussa keikka Turussa?

Poissa Sakusaku

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Noora
« Vastaus #5 : Helmikuu 08, 2023, 15:47:27 »
Tä ei taida olla se nimimerkillä norvilicious jolla oli viime kuussa keikka Turussa?

Ei ole sama tyttö, tämä on hoikempi ja muutama vuosi vanhempi. Ilmoittaa aina silloin tällöin Turussa muutaman päivän.

Poissa Homer70

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Noora
« Vastaus #6 : Helmikuu 17, 2023, 22:10:00 »
Onko tuosta norvilicious-typystä kokemuksia? Strippikeikkaa tekee toisinaan Tampereella ja vaikuttaa kuvien mukaan upealta tapaukselta?