Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Palveluntarjoajien oharit  (Luettu 4701 kertaa)

Poissa AnaVaan

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • ** Piristää muiden päivää
Palveluntarjoajien oharit
« : Tammikuu 18, 2023, 22:48:23 »
Onko muissa kaupungeissa kun meillä täällä Lappeenrannassa palveluntarjoajilla useinkin jättää tulematta sovittuun kotikäyntiin tai tuntuu että täällä usein on ilmoituksia joihin ei sitten vastata. Täällä on jokunen hyvä vakkari ja ulkomaalaisista useimmiten hyviä kokemuksia mutta näitä Suomi neitojen tai oletettujen neitojen ilmoituksiin kun vastaa niin joka toinen tuntuu jo olevan ettei vastata lainkaan ja sitten kun ollaan sovittu viestittelyjen jälkeen kotikäynti kestoinen ja palveluineen niin vielä joku tunti ennen voi tulla viesti että nähdään sitten ja sitten loppuu viestittely kun laitat viestiä kun daamia ei näy. En ymmärrä syytä miksi näin pitää toimia että yrittääkö joku mustis ottaa ukkoaan kiinni hupakoissa käynneistä vai onko joku muuten vaan kiinnostunut että kuka juoksee hupakoissa? Tiedän että myös palveluntarjoajille tehdään hupivarauksia ja en ymmärrä kuollakseni sitäkään. Eikö ihmisillä ole elämää, selkärankaa vai mistä tämä johtuu. Kertokaa muunkin kylän kaverit kokemuksianne kyseisen aiheen tiimoilta.

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #1 : Tammikuu 19, 2023, 08:43:12 »
Omalla kohdalla yleisin tapahtuma on viestiin vastaamattomuus. Se on itselle ihan OK, koska kysyn samaan aikaan yleensä parilta eri pt:ltä. Sitten kun on aika sovittu, se peruttiin viime vuonna kerran ja sekin asiallisesti noin viitisen tuntia etukäteen. Paikalle tulematta/olematta jättämisiä ei ole onneksi omalle kohdalle sattunut.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1276
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #2 : Tammikuu 19, 2023, 09:53:38 »
En ymmärrä minäkään, että miksi näin toimitaan tällä alalla, mutta se on ikävä kyllä toimintatapa. Aina b- ja c- plan.

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #3 : Tammikuu 19, 2023, 12:43:20 »
Kyllä ainakin palveluntarjoajalle tulee Tampereenkin suunnalla ikävän paljon ohareita. Se on ajanut tilanteen siihen, että ei viitsi tarjota ensikertalaiselle kuin puolen tunnin aikoja, jotta saisi mahdollisen tappion minimoitua jos sattuu ohari kohdalle. Ikävää tässä on se, että tosi asialla olevat mukavat ja hyvät asiakkaatkin kärsivät siitä kun meistä tarjoajista tulee koko ajan epäluuloisempia.
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa jasminh

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 73
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #4 : Tammikuu 19, 2023, 12:51:06 »
Kyllä ainakin palveluntarjoajalle tulee Tampereenkin suunnalla ikävän paljon ohareita. Se on ajanut tilanteen siihen, että ei viitsi tarjota ensikertalaiselle kuin puolen tunnin aikoja, jotta saisi mahdollisen tappion minimoitua jos sattuu ohari kohdalle. Ikävää tässä on se, että tosi asialla olevat mukavat ja hyvät asiakkaatkin kärsivät siitä kun meistä tarjoajista tulee koko ajan epäluuloisempia.

Tässä just keikkareissulla Lahti/Tampere ja päätin, etten anna yli tunnin aikoja uusille asiakkaille, ellei halua maksaa varausmaksua. Vaikka yleensä mulla ei varausmaksua olekaan käytössä, niin uusi asiakas, joka haluaa useamman tunnin ajan, soittaa oharikelloja sen verran, etten halua ottaa riskiä.
Pitkä ja pehmeä BBW 💖
Kotkassa

Poissa AnaVaan

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #5 : Tammikuu 19, 2023, 14:54:29 »
Itselläni ollut aina tapana ottaa jo ekallakin kertaa se pari tuntia ja kun tutustunut niin sitten molempien mielen mukaan pidempiä aikoja. Kerran olen vain joutunut itse jättämään sovitun tapaamisen väliin ja ilmoitin siitäkin 8 tuntia ennen koska jouduin pikaleikkaukseen sairaalaan. On miullakin aina varalla ainakin se b suunnitelma mutta täällä pikku kyläpahasessa se että olisi varasuunnitelmia ei ikävä kyllä ole mahdollista koska vähän neitoja. Ja sitten vaikka vakkari olisi kuinka ihania niin itsellä on sellainen taipumus että haluan aina tavata uusia neitoja mahdollisuuksien mukaan.

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #6 : Tammikuu 21, 2023, 10:59:15 »
Kyllä ainakin palveluntarjoajalle tulee Tampereenkin suunnalla ikävän paljon ohareita. Se on ajanut tilanteen siihen, että ei viitsi tarjota ensikertalaiselle kuin puolen tunnin aikoja, jotta saisi mahdollisen tappion minimoitua jos sattuu ohari kohdalle. Ikävää tässä on se, että tosi asialla olevat mukavat ja hyvät asiakkaatkin kärsivät siitä kun meistä tarjoajista tulee koko ajan epäluuloisempia.

Tässä just keikkareissulla Lahti/Tampere ja päätin, etten anna yli tunnin aikoja uusille asiakkaille, ellei halua maksaa varausmaksua. Vaikka yleensä mulla ei varausmaksua olekaan käytössä, niin uusi asiakas, joka haluaa useamman tunnin ajan, soittaa oharikelloja sen verran, etten halua ottaa riskiä.

Tämäpä juuri! En kyllä muutenkaan ota uusille asiakkaille pidempiä varauksia lainkaan kuin ihan poikkeustapauksissa. Näissä intuitio on pelannut ja olen säästynyt ohareilta onneksi, sen sijaan olen saanut erittäin mieluisia tapaamiskokemuksia  :inlove:

Tapanani on myös vastata aina asiallisiin viesteihin, mutta KÄSITTÄMÄTTÖMÄN PALJON tulee ihan täysin haahuiluviestejä "moi", "mitä kuuluu?", jne joihin ei ikävä kyllä aika riitä. Oikeat asiakkaat tunnistaa hyvin nopeasti viestin sisällöstä, ei tarvitse hirveästi kysellä. Mutta jaksan ihmetellä sellaisten asiasisällöltään tyhjänpäiväisten viestien määrää, onko kyseessä silkka kokemattomuus palvelujen käytöstä, tahallinen ajantuhlaus, kiusanteko vai yleisesti vain ajattelemattomuus..? Mene ja tiedä.
Your part-time lover 💕

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1276
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #7 : Tammikuu 21, 2023, 12:50:44 »
^ Missä ilmoitat?

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #8 : Tammikuu 22, 2023, 07:23:25 »
^ Missä ilmoitat?

Naapurissa vilautan aika ajoin, tosi harvakseltaan RE:n puolella. Lisäksi yhteystietoni ovat IG:ssa näkyvillä.
Your part-time lover 💕

Poissa Hopeanuoli31

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #9 : Helmikuu 03, 2023, 16:22:15 »
Tänään tuli ikävät oharit palveluntarjoajalta täällä treellä. Tuntui ekstrapahalta kun on ikkunasta kytätty ja sitten tehty päätös vaikka keksitty selitys toki annettiinkin. No kyseessä on sen verran nuori ihminen että toisaalta ymmärrän arvomaailman.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 577
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #10 : Helmikuu 03, 2023, 19:58:47 »
Tänään tuli ikävät oharit palveluntarjoajalta täällä treellä. Tuntui ekstrapahalta kun on ikkunasta kytätty ja sitten tehty päätös vaikka keksitty selitys toki annettiinkin. No kyseessä on sen verran nuori ihminen että toisaalta ymmärrän arvomaailman.

Ei tuollaista käytöstä pidä ymmärtää eikä selitellä millään. Se pidetään mikä on sovittu.
Nokialla

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5179
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #11 : Helmikuu 25, 2023, 08:09:58 »
Eilen sattui seuraavaa. Otin yhteyttä erääseen hupakkoon jonka ilmoitus miellytti minua. Kyselin mahdollisuudesta vierailla luonaan vielä saman päivän aikana ja tein hintatiedustelun mainiten haluamani pelvelun sekä ajan. Sain vastauksen vajaa tuntia myöhemmin ja kerroin tarjouksen tyydyttäneen minua ja lisäsin että otan yhteyttä myöhemmin saman päivän aikana kunhan minulle selviää mihin aikaan voin tulla, tällöinkin siis tiedustellen löytäisimmekö molemmille sopivan ajan.

Meni useita tunteja ennenkuin minulla oli mahdollisuus vierailuun. Tänä aikana nainen otti minuun itse yhteyden ikäänkuin muistuttaakseen itsestään. Laittoi jonkun hymiöviestin, toisaalta merkityksettömän mutta toisaalta ihan kiva. Kunnes sitten ohjelmani oli muilta osin vapaa ja lähetin naiselle viestin jossa esitin tapaamisaikaa joka olisi 40 minuutin kuluttua. Nainen kysyi että kävisikö 10 minuuttia ehdottamastani ajasta myöhäisempi aika koska hän on supermerketissa. Vastasin että sopii. Olin jo aiemmin saanut osoitetiedot jopa kahteen kertaan.

Olimme keskustelleet vain tekstiviesteillä. Saavuin hyvissä ajoin pelipaikalle, ehkä vähän liiankin aikaisin ja käveleskelin lähiympäristössä noin 15 minuutin ajan. Koska olimme sopineet tarkan ajan, oletin että sisäänkutsu voisi tulla naisen viestistä mutta koska mitään ei kuulunut, lähetin sovittuna aikana txt-viestin jossa kysyin että joko sopisi tulla sisälle? Sain vastaukseksi viestin "milloin haluat tulla?" joka hämmensi minua koska olimme jo yhdessä sopineet ajan. Vastasin viestiin kirjoittamalla kellonajan ja lisäsin että mehän sovimme tästä. Nainen vastasi minulle kysyen että voisinko odottaa vielä 20 minuuttia koska hän on supermerketissa.

Vastasin siihen että en voi ja lisäsin että lähden pois. Niin teinkin ja koska minulla ei ollut varasuunnitelmaa, lähdin kotiini. Periaatteessa olisin kai voinut odottaa vielä kysytyt 20 minuuttia mutta ajattelin että minun ei tarvitse hyväksyä kyseisenlaista käyttäytymistä.

Kirjoitin tämän kuvauksen lähinnä kertoakseni miten voi käydä, onneksi kovin usein ei käy mutta aina joskus tuontyyppistä sattuu. Naisen kertomuksen perusteella kyse ei ollut aiemmasta myöhästelevästä asiakkaasta. Mietin myös sitä mainitsenko naisen käyttämän nimimerkin mutta päätin että niin en tee.

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 737
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #12 : Helmikuu 25, 2023, 09:24:16 »
Mikähän "oharikyhäelmä"on ilmestynyt naapurin Helsinki,ja Vantaa osioihin.... Otsikoilla "mitä kuuluu?"tai "tuu panee kuin likaista horoa".. Säpollä yhteydet,mutta osoitteesta puuttuu ilmeisestikin eräs kirjain ennen mail... Siinä mielessä varmaankin harmiton,koska ei lähde eteenpäin posti.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa exhobo

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #13 : Helmikuu 25, 2023, 13:10:07 »
Et ole Kolli menettänyt mitään,KIK'llä saa kiinni mutta ei tee liveä ainakaan vielä, myy kuvia ja videoita yms.
Taitavasti tuo ilmo hämää että olisi live tarjolla.
Too late to feel sorrow
Too late to feel pain
I'm just an old hobo

Poissa Herccusuu

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #14 : Helmikuu 25, 2023, 13:31:50 »
Mikähän "oharikyhäelmä"on ilmestynyt naapurin Helsinki,ja Vantaa osioihin.... Otsikoilla "mitä kuuluu?"tai "tuu panee kuin likaista horoa".. Säpollä yhteydet,mutta osoitteesta puuttuu ilmeisestikin eräs kirjain ennen mail... Siinä mielessä varmaankin harmiton,koska ei lähde eteenpäin posti.

Joo,

Ilmoitin kyllä, ettei tarkoitukseni tosiaan ole ostella materiaalia vaan nähdä livenä. Tämän jälkeen radiohiljaisuus. EN alkanut tietenkään vääntämään tai enempiä selittemään. Lisäksi kieliasu oli luonnollisesti koreampi kuin tässä. :)

Poissa Kemppi

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #15 : Huhtikuu 28, 2023, 08:18:42 »
Juuri eilen oharit Jyväskylässä "pohjoisesta saapuneen opiskelijaneidon kanssa" ja asian hoitaminen oli mielestäni erittäin heikkoa, todennäköisesti rahaa on jo liikaa kun ei kauppa maistu.

Ti käytiin keskustelu, siihen saakka kun esitin asutoiveet niin homma sujui. Ne olivat hyvin geneerisiä, mutta vastaukset loppuivat kuin seinään.
Kun sitten eilen lähellä sovittua aikaa kyselin, että mikähän tämä homma on kun kommunikaatio nollassa niin tulee epämääräistä selitystä puhelimeen liittyvistä ongelmista, tässä huomio, että puhui kuitenkin itsensä sitten vähän pussiin asiaan liittyen.

Ehdotus tuli, että olisi voitu siirtää myöhempään ajankohtaan ja kun tiedustelin saatavilla olevaa pukeutumista niin toki siitä oikein mikään ei onnistunut. Esitin vaihtoehtoja ja taas oli radiohiljaisuutta siihen saakka, etten enää olisi ehtinyt uuteenkaan tarjottuun ajankohtaan. Kun sitten kommentoin, että antaa olla niin sitten vastaus onnistui taas minuutin viiveellä.

Tällaiset toimijat toki vain korostaavat sitten niiden oikeasti mahtavien ja täydellisten hupakkojen hyvyyttä, en kävisikään muualla kuin Eveliinalla jos se olisi joka viikko mahdollista 😍

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 577
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #16 : Huhtikuu 28, 2023, 19:20:43 »
Eilen sattui seuraavaa. Otin yhteyttä erääseen hupakkoon jonka ilmoitus miellytti minua. Kyselin mahdollisuudesta vierailla luonaan vielä saman päivän aikana ja tein hintatiedustelun mainiten haluamani pelvelun sekä ajan. Sain vastauksen vajaa tuntia myöhemmin ja kerroin tarjouksen tyydyttäneen minua ja lisäsin että otan yhteyttä myöhemmin saman päivän aikana kunhan minulle selviää mihin aikaan voin tulla, tällöinkin siis tiedustellen löytäisimmekö molemmille sopivan ajan.

Meni useita tunteja ennenkuin minulla oli mahdollisuus vierailuun. Tänä aikana nainen otti minuun itse yhteyden ikäänkuin muistuttaakseen itsestään. Laittoi jonkun hymiöviestin, toisaalta merkityksettömän mutta toisaalta ihan kiva. Kunnes sitten ohjelmani oli muilta osin vapaa ja lähetin naiselle viestin jossa esitin tapaamisaikaa joka olisi 40 minuutin kuluttua. Nainen kysyi että kävisikö 10 minuuttia ehdottamastani ajasta myöhäisempi aika koska hän on supermerketissa. Vastasin että sopii. Olin jo aiemmin saanut osoitetiedot jopa kahteen kertaan.

Olimme keskustelleet vain tekstiviesteillä. Saavuin hyvissä ajoin pelipaikalle, ehkä vähän liiankin aikaisin ja käveleskelin lähiympäristössä noin 15 minuutin ajan. Koska olimme sopineet tarkan ajan, oletin että sisäänkutsu voisi tulla naisen viestistä mutta koska mitään ei kuulunut, lähetin sovittuna aikana txt-viestin jossa kysyin että joko sopisi tulla sisälle? Sain vastaukseksi viestin "milloin haluat tulla?" joka hämmensi minua koska olimme jo yhdessä sopineet ajan. Vastasin viestiin kirjoittamalla kellonajan ja lisäsin että mehän sovimme tästä. Nainen vastasi minulle kysyen että voisinko odottaa vielä 20 minuuttia koska hän on supermerketissa.

Vastasin siihen että en voi ja lisäsin että lähden pois. Niin teinkin ja koska minulla ei ollut varasuunnitelmaa, lähdin kotiini. Periaatteessa olisin kai voinut odottaa vielä kysytyt 20 minuuttia mutta ajattelin että minun ei tarvitse hyväksyä kyseisenlaista käyttäytymistä.

Kirjoitin tämän kuvauksen lähinnä kertoakseni miten voi käydä, onneksi kovin usein ei käy mutta aina joskus tuontyyppistä sattuu. Naisen kertomuksen perusteella kyse ei ollut aiemmasta myöhästelevästä asiakkaasta. Mietin myös sitä mainitsenko naisen käyttämän nimimerkin mutta päätin että niin en tee.

Jos se on töissä siellä supermarketissa😂
Nokialla

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5179
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #17 : Huhtikuu 28, 2023, 20:33:45 »
Niin kaipa tähän on parempi suhtautua naureskellen eikä hupakkoa tuomiten?
Toisin kuin niissä tapauksissa joissa mies tekee oharin hupakolle, sehän on hurjan suuri vääryys ja ehdottomasti tuomittavaa toimintaa. Tällaisen epäkohdan takia hupakko on oikeutettu ottamaan suurempi taksa niiltä asiakkailta jotka oikeasti tulevat ja eivät tee oharia.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #18 : Huhtikuu 28, 2023, 20:53:56 »
Juuri eilen oharit Jyväskylässä "pohjoisesta saapuneen opiskelijaneidon kanssa" ja asian hoitaminen oli mielestäni erittäin heikkoa, todennäköisesti rahaa on jo liikaa kun ei kauppa maistu.

Ti käytiin keskustelu, siihen saakka kun esitin asutoiveet niin homma sujui. Ne olivat hyvin geneerisiä, mutta vastaukset loppuivat kuin seinään.
Kun sitten eilen lähellä sovittua aikaa kyselin, että mikähän tämä homma on kun kommunikaatio nollassa niin tulee epämääräistä selitystä puhelimeen liittyvistä ongelmista, tässä huomio, että puhui kuitenkin itsensä sitten vähän pussiin asiaan liittyen.

Ehdotus tuli, että olisi voitu siirtää myöhempään ajankohtaan ja kun tiedustelin saatavilla olevaa pukeutumista niin toki siitä oikein mikään ei onnistunut. Esitin vaihtoehtoja ja taas oli radiohiljaisuutta siihen saakka, etten enää olisi ehtinyt uuteenkaan tarjottuun ajankohtaan. Kun sitten kommentoin, että antaa olla niin sitten vastaus onnistui taas minuutin viiveellä.

Tällaiset toimijat toki vain korostaavat sitten niiden oikeasti mahtavien ja täydellisten hupakkojen hyvyyttä, en kävisikään muualla kuin Eveliinalla jos se olisi joka viikko mahdollista 😍

Jäin vaan miettimään, että esititkö asutoiveita vasta kun aika oli sovittu? Jos asut on kovin tärkeitä niin kannattaa heti alkuun mainita niistä, niin PT osaa sitten heti sanoa jos ei ole sopiva tyttö sulle. On molempien ajantuhlaamista sopia aika ja hinta ja sitten vasta esittää erikoistoiveet, jotka ei välttämättä ole mahdollisia toteuttaa😊
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 577
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #19 : Huhtikuu 28, 2023, 21:02:45 »
Niin kaipa tähän on parempi suhtautua naureskellen eikä hupakkoa tuomiten?
Toisin kuin niissä tapauksissa joissa mies tekee oharin hupakolle, sehän on hurjan suuri vääryys ja ehdottomasti tuomittavaa toimintaa. Tällaisen epäkohdan takia hupakko on oikeutettu ottamaan suurempi taksa niiltä asiakkailta jotka oikeasti tulevat ja eivät tee oharia.

No ei todellakaan, oharit puolin tai toisin on erittäin ala-arvoista toimintaa eikä sitä pidä kenenkään sietää. Tossa oli vaan minusta hassua se että hän oli jatkuvasti siellä marketissa.
Nokialla