Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Palveluntarjoajien oharit  (Luettu 4797 kertaa)

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #20 : Huhtikuu 28, 2023, 21:04:57 »
^^ juurikin näin, toiveet on hyvä esittää ENNEN kun aikaa varaa.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #21 : Huhtikuu 28, 2023, 21:06:07 »
Olen viimeisen 6 kk aikana tehnyt enemmän ohareita kuin aiemmin.Se voi johtua siitä etten enää asennoidu kuin aiemmin. Sovitut teen, epäilyttävät perun, mutta vähintään 12h ennen.

Poissa Kemppi

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #22 : Huhtikuu 29, 2023, 17:55:23 »
Juuri eilen oharit Jyväskylässä "pohjoisesta saapuneen opiskelijaneidon kanssa" ja asian hoitaminen oli mielestäni erittäin heikkoa, todennäköisesti rahaa on jo liikaa kun ei kauppa maistu.

Ti käytiin keskustelu, siihen saakka kun esitin asutoiveet niin homma sujui. Ne olivat hyvin geneerisiä, mutta vastaukset loppuivat kuin seinään.
Kun sitten eilen lähellä sovittua aikaa kyselin, että mikähän tämä homma on kun kommunikaatio nollassa niin tulee epämääräistä selitystä puhelimeen liittyvistä ongelmista, tässä huomio, että puhui kuitenkin itsensä sitten vähän pussiin asiaan liittyen.

Ehdotus tuli, että olisi voitu siirtää myöhempään ajankohtaan ja kun tiedustelin saatavilla olevaa pukeutumista niin toki siitä oikein mikään ei onnistunut. Esitin vaihtoehtoja ja taas oli radiohiljaisuutta siihen saakka, etten enää olisi ehtinyt uuteenkaan tarjottuun ajankohtaan. Kun sitten kommentoin, että antaa olla niin sitten vastaus onnistui taas minuutin viiveellä.

Tällaiset toimijat toki vain korostaavat sitten niiden oikeasti mahtavien ja täydellisten hupakkojen hyvyyttä, en kävisikään muualla kuin Eveliinalla jos se olisi joka viikko mahdollista 😍

Jäin vaan miettimään, että esititkö asutoiveita vasta kun aika oli sovittu? Jos asut on kovin tärkeitä niin kannattaa heti alkuun mainita niistä, niin PT osaa sitten heti sanoa jos ei ole sopiva tyttö sulle. On molempien ajantuhlaamista sopia aika ja hinta ja sitten vasta esittää erikoistoiveet, jotka ei välttämättä ole mahdollisia toteuttaa😊

Aika piti varata heti, jotta keskustelu sen enempi etenee. Tämä ei ollut myöskään itselleni ongelma, koska panemaanhan tässä oli tarkoitus mennä ja ilman ajanvarausta se ei tässä tapauksessa toteudu :)

Ajanvarauksen jälkeen tuli siis kuittaus, että tottakai toiveita saa esittää. Esitin mielestäni hyvin asiallisen ja sinällään melko geneeriset toiveeni (steikkarit, sukkanauhaliiviä, korkkaria) ja tähän viestiin ei koskaan vastattu. Odotin sitten tapaamisajankohtaa lähemmäs ja otin sitten itse yhteyttä hieman ennen tapaamisajankohtaa, että koska osoitetta tai mitään muutakaan elonmerkkiä ei ole tullut niin katson tämän ohariksi.

Tähän tuli nopeasti vastaus ja selitys puhelimeen liittyvästä ongelmasta. Näin on voinut käydäkin, joten kun vaihtoehtoa siirtä aika myöhempään tarjottiin ajattelin, että joustan mukana ja varasin alustavasti pari tuntia myöhäisemmän ajan. Tiedustelisin tässä kohden noiden toiveiden perään ja sain nopeasti vastauksen, että stayuppeja enempää ei toiveisiini voi tällä kertaa vastata. Tiedustelisin millaista muuta varustusta on mukana ja siihen tuli nopeasti listaus mekoista mitä saatavilla. Yhdestä sellaisesta pyysin, että tilanteen ollessa tämä niin voisiko mekosta laittaa kuvaa, jotta voisin päätellä millainen se voisi olla. Tässä kohden alkoi taas täysi hiljaisuus jota kesti siihen saakka, että hieman ennen seuraavaksi sovittua ajankohtaa ilmoitin, etten enää ehdi säädetyssä ajassa kohteeseen, varsinkaan kun en sitä edelleenkään tarkkaan tiennyt (kaupunginosan vain). Tähä viestiin taas vastattiin alle minuutissa, että ompa harmi juttu.

Itselleni siis jäi päällimmäisenä ajatuksena puhtaasti oman aikani tuhlaaminen ja ns. myyjän puolelta kyllä täysin ala-arvoinen toiminta jos kerran ostajalla on rahatukko kourassa ja palvelut päätetty. Joku voi nähdä asian toisinkin, mutta itse en kantaani muuta. Varsinkin kun hupakot ovat joutuneet kokemaan allekirjoittaneelta tasan 0 oharia koko "urani" aikana.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #23 : Huhtikuu 29, 2023, 18:15:56 »
^ Mä näen tän niin että kuvitteli sut runkkariksi kun pyydät kuvia. Lisäksi oletti ehkä ettet halunnut tulla tapaamiselle, koska ei voinut täyttää sun toiveita.

Kuulostaa omaan korvaan vähän kommunikaatiohaasteilta puolin jos toisin.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3995
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #24 : Huhtikuu 29, 2023, 19:42:27 »
^^
Juu, mitä enemmän säädät treffejä, sitä suuremmalla todennäköisyydellä tytöt luulee sua runkkariksi.

 :wanker:

Välillä on helpompaa siirtyä seuraavaan palveluntarjoajaan, jos treffien järjestäminen on pelkkää säätöä.
Saitin Bud Spencer

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #25 : Huhtikuu 29, 2023, 19:57:44 »
^^
Juu, mitä enemmän säädät treffejä, sitä suuremmalla todennäköisyydellä tytöt luulee sua runkkariksi.

 :wanker:

Välillä on helpompaa siirtyä seuraavaan palveluntarjoajaan, jos treffien järjestäminen on pelkkää säätöä.

Se on kyllä valitettavasti just näin, että aika helposti saa sen runkkari tuomion 😅
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Kemppi

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #26 : Huhtikuu 29, 2023, 20:57:56 »
^^
Juu, mitä enemmän säädät treffejä, sitä suuremmalla todennäköisyydellä tytöt luulee sua runkkariksi.

 :wanker:

Välillä on helpompaa siirtyä seuraavaan palveluntarjoajaan, jos treffien järjestäminen on pelkkää säätöä.

Se on kyllä valitettavasti just näin, että aika helposti saa sen runkkari tuomion 😅

Tämä on mahdollista ja sellaisessa tapauksessa alkaa olla niin himmeää logiikkaa, että hyväkin ettei tapaamisesta lopulta mitään tullut 👌

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #27 : Toukokuu 03, 2023, 01:20:52 »
Joku mainitsi että jotkut PT:t eivät vastaa viesteihin. Mulla lukee ilmoituksessa etten vastaa mihinkään "moi", "hei", "😉🍆💦"-tyylisiin viesteihin koska a) saan viestejä PALJON ja b) tähän mennessä yksikään näistä ei oo ollut asiallinen.

Ohareita en tee. Jos tulee jokin este, vaikkapa sairastuminen, ilmoitan asiasta mahdollisimman pian. Kerran tein kyllä vahinko-oharit kun nukuin pommiin 🤦‍♀️ Onneksi asiakas oli ymmärtäväinen ja itse asiassa tavattiin vaan muutama tunti myöhemmin kuin oli tarkoitus.
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #28 : Toukokuu 24, 2023, 21:50:05 »
Joku mainitsi että jotkut PT:t eivät vastaa viesteihin. Mulla lukee ilmoituksessa etten vastaa mihinkään "moi", "hei", "😉🍆💦"-tyylisiin viesteihin koska a) saan viestejä PALJON ja b) tähän mennessä yksikään näistä ei oo ollut asiallinen.

95% "moi", "hei", "hi" -viestittelijöistä ei enää vastaa, kun vastaa samalla sanalla. Mene ja tiedä, mitä sieltä odotetaan, jonka takia onkin ihan hyvä ne unohtaa.

Itse oon kerran peruuttanut ajan 10 minuuttia ennen tapaamista (asiakas taisi keikkapaikalla olla jo alaovella), koska aiemmat asiakkaan kanssa oli mennyt vähän rajan yli ja oma olo oli niin sekava. Tämä hävettää vieläkin.
Helsingissä <3

Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 174
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #29 : Toukokuu 30, 2023, 22:59:21 »
Ohari tuli aikoinaan mutta opin virheestäni. Ensinnäkin kyseessä oli ilmoittaja jota en ollut aiemmin nähnyt naapurisivulla. Kuvia ei myöskään ollut. Tekstin varassa mentiin.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palveluntarjoajien oharit
« Vastaus #30 : Toukokuu 31, 2023, 00:41:05 »
Parit totaalioharit ja pari viime hetken peruutusta on tullut. Kaikissa olen ajanut jokusen pätkän autolla turhan takia ja sekös on ottanut aivoon  :whipping: Suomalaisia kaikki oharoijat. Joko ei ole ollut rapsoja heistä tai sitten rapsoissakin on ollut jo ”varoitusmerkkejä” ohariherkkyydestä.

Ulkkareista olen valkannut vain hyväksi rapsattuja ja homma on toiminut ihan yhtä hyvin kuin parhaiden kotimaisten kanssa. Huoran asiakaspalvelutaidot eivät riipu kansallisuudesta tai etnisyydestä, vaan jostain ihan muusta. Persoonallisuuspiirteet ja empatiakyky noin ekana tulee mieleen.

Itse en ole oharoinut yhtäkään palveluntarjoajaa, peruuttanut kyllä muutaman kerran ja sama toiseen suuntaan. Mutta näitä sattuu puolin ja toisin ja usein peruutukset voi paikata jollain toisella ajalla.