Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vähän huvitti  (Luettu 2494 kertaa)

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 350
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vähän huvitti
« : Tammikuu 18, 2023, 11:14:52 »
Tässä taannoin kävin Oulussa vierailevan hupakon luona aamulla. Kun olin menossa tapaamiseen, niin talon käytävällä samassa kerroksessa kuin hupsu majaili oli pari siivoojaa kuuraamassa käytävän lattioita! He tuijottivat hieman pitkään minua kun soittelin ovikelloa ja menin asuntoon sisälle. Mietin että tunsivatkohan he minut jostain?? Ite en ainakaan tunnistanut kumpaakaan tyttöä! Noo,hyvän tapaamisen jälkeen kun lähdin pois ja menin rappusia alas tuli toinen siivoojista vastaan ja kysäisi että nooo olikos hyvä pano! Minä siihen vastasin vaan, että tottakai oli hyvä pano. En kait minä näin aikaisin aamulla viitsi huonolle panolle lähteä!   :headbang: :headbang:

Harmi kun en huomannut häneltä kysyä olisiko hänkin halunnut pienet panot vaikka siivouskomerossa!?? Oli hän ihan hyvän näköinen nuori daami  :laught:

Poissa oulum

  • Jr. Member
  • Viestejä: 74
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vähän huvitti
« Vastaus #1 : Tammikuu 20, 2023, 12:04:31 »
Tulee varmasti tutuksi rappusiivojille kämpät missä ramppaa porukkaa ja päättelevät. Tai sitten kuulunut tapahtuman ääni käytävään ;)

Paikalla orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vähän huvitti
« Vastaus #2 : Tammikuu 20, 2023, 13:00:02 »
olikohan päivän ollut kun " kaikki tiesi " keskustassa missä tuttu asu kun oli joku vuokrannu panoluukuksi vanhan talonmiehen asunnon.
kysyvälle vastataan