Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Freyja hieronnan tarpeessa
Sapho:
--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Tammikuu 18, 2023, 00:04:36 ---
--- Lainaus käyttäjältä: HarryPotter - Tammikuu 17, 2023, 23:49:07 ---^ Vähän menee OT, mutta hierominen on oikeasti raskasta puuhaa ja jumeja tulee varmasti.
Itse kävin vasta avaamassa hieronnassa omia "lihasjumeja" ja joo, tuntui muuten hyvälle :drinking:
En läähättänyt, enkä muuten kuolannut!
--- Lainaus päättyy ---
Musta on IHANAA hieroa muita, mutta olisihan se ihanata myös vastaanottaa joskus itse jotain vastaavaa. ❤️
Kiva ettet läähättänyt ja kuolannut siellä hieronnassa. 😂🐶
--- Lainaus päättyy ---
Tämmöinen käynti oliskin upea, että saisin ensin itse antaa hieronnan toiveiden mukaan ja sitten vaihtuisi roolit.
Tosin silloin naisen pitäisi olla sitä sorttia, että oikeasti nauttisi siitä. Silloin tuo olisi älyttömän kiihottavaa.
orjamies:
minun hierontaa on kehuttu tuskin se tantrista on pahimman kuolan valumisen voi estää gägillä :whipping:
Wandererman:
Täällä hyväkuntoinen keski-ikäinen herrasmies...ehkä :laught:
Osaan hieroa. Mieluiten öljytyin käsin, pitkään ja nautinnollisesti, ei hätäillen.
Sinun toiveidesi mukaan :inlove:
hyvinvarustettu91:
Täältä löytyis kolmekymppinen luotettava ja siisti herrasmies Helsingistä. Koulutusta alalle ei ole, mutta hierottua on kyllä tullut kiitettävästi. Jonkun verran on tullut myös eroottisissa hieronnoissa käytyä ja parhaat muistot on kyllä tulleet kerroista, kun molemmat ovat päässeet hierottavaksi. Joko tälle ilalle varataan aika?
Vieras1918:
--- Lainaus käyttäjältä: irritaatio - Tammikuu 18, 2023, 05:13:58 ---Eikös sun mies voisi tehdä tämän?
--- Lainaus päättyy ---
Hän kaipaa vielä hieman lisäoppia hieronnan suhteen. Kukaan ei voi olla hyvä kaikessa. 😌
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta