Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Freyja hieronnan tarpeessa

<< < (7/9) > >>

Vieras1542:

--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Tammikuu 21, 2023, 01:42:43 ---Enkä pakkaa kimpsujani ja kampsujani arvon Setä, koska palveluilleni on selkeästi ollut paljon kysyntää. Nii. Plöööö! *näyttää kieltä*

--- Lainaus päättyy ---

Ei kannata välittää tosta Sedän viestistä, idiootteja on aina. Pysy vaan täällä, sun postauksia on kiva lukea.

STT:

--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Tammikuu 17, 2023, 23:23:59 ---Läähättävät ja kuolaavat lääppijät älkööt vaivautuko. 🙈

😘

--- Lainaus päättyy ---

Mä voin tulla. Lupaan vain kuolata en läähätä samaan aikaan.

Vieras1918:

--- Lainaus käyttäjältä: Thor Patsas - Tammikuu 21, 2023, 05:37:26 ---En täysin ymmärrä miksi Freyjan ilmoitus ärsyttää herra jahtaajaa niin paljon koska eikös tämä saitti ole tietääkseni juuri sitä varten että tänne voivat että palveluntarjoajat sekä ostajat laittaa ilmoituksiaan?

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos. ❤️

Vieras1918:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Tammikuu 21, 2023, 08:28:40 ---Ehkä kysymys oli jonkinlaisesta huumorista joka meni vähän ohi.

--- Lainaus päättyy ---

Tätä jäin miettimään itsekin. Minullakin on hivenen omituinen huumorintaju toisinaan, joka saattaa välillä mennä ohi monilta. Mutta ehkä saatoin vähän triggeröityä jos minua kehotetaan häipymään.

No, tiedä sitten.

Saatan olla vähän ärsyttävä välillä vissiin, mutta en odottanut kyseisen aloituksen nostattavan ärsytystä, joten olen hieman hämilläni.

Ehkä se oli vitsi, ehkä ei. Ainoastaan herra Setä tietää.

Vieras1918:

--- Lainaus käyttäjältä: Everdreamer - Tammikuu 21, 2023, 09:11:09 ---

Ei kannata välittää tosta Sedän viestistä, idiootteja on aina. Pysy vaan täällä, sun postauksia on kiva lukea.

--- Lainaus päättyy ---

Oi, kiitos. 😘

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta