Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Freyja hieronnan tarpeessa
Transuchaser9000:
--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Tammikuu 17, 2023, 23:23:59 ---Teen jatkuvasti tantrisia hierontoja muille ja siinä ohessa pyrin availemaan myös lihasjumeja.
Omat paikat ovat kuitenkin enemmän tai vähemmän jumissa suht säännöllisin väliajoin.
Olisikin joskus ihanaa olla itse vain vastaanottavana osapuolena (miespuolisen) taitavan hierojan hierottavana. Siten, että lihasjumeja saisi myös auki, mutta hieronta olisi myös tantrinen, eroottinen ja sensuelli ainakin osan ajasta. ❤️
Läähättävät ja kuolaavat lääppijät älkööt vaivautuko. 🙈
😘
--- Lainaus päättyy ---
Tää ei ole mikään seuranhakupalsta. Ota kimpsus ja kampsus ja suksi muualle vonkaamaan
T: setä
Vieras1542:
--- Lainaus käyttäjältä: hyvinvarustettu91 - Tammikuu 18, 2023, 13:25:16 ---Se on kyllä upea tunne, kun voi vaan olla toisen hyväiltävänä ja saa keskittyä omiin tuntemuksiin ja nautintoon. Ohjailla ja neuvoa toista, jotta päästää aina vaan pidemmälle ja pidemmälle nautinnon tuomaan transsiin.
--- Lainaus päättyy ---
Enempää en voisi olla samaa mieltä! :inlove:
Vieras1918:
--- Lainaus käyttäjältä: Transuchaser9000 - Tammikuu 20, 2023, 11:48:44 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Tammikuu 17, 2023, 23:23:59 ---Teen jatkuvasti tantrisia hierontoja muille ja siinä ohessa pyrin availemaan myös lihasjumeja.
Omat paikat ovat kuitenkin enemmän tai vähemmän jumissa suht säännöllisin väliajoin.
Olisikin joskus ihanaa olla itse vain vastaanottavana osapuolena (miespuolisen) taitavan hierojan hierottavana. Siten, että lihasjumeja saisi myös auki, mutta hieronta olisi myös tantrinen, eroottinen ja sensuelli ainakin osan ajasta. ❤️
Läähättävät ja kuolaavat lääppijät älkööt vaivautuko. 🙈
😘
--- Lainaus päättyy ---
Tää ei ole mikään seuranhakupalsta. Ota kimpsus ja kampsus ja suksi muualle vonkaamaan
T: setä
--- Lainaus päättyy ---
Ai ei? Anteeksi kovasti, olen ymmärtänyt pahasti väärin. Ikävää, jos pahoitin mielesi. Saa kai sitä hupakkokin kysellä vastavuoroisesti hierontaa joskus.. 😌
Minulla on tähän päivään asti ollut sangen erilainen käsitys vonkaamisesta, mutta kiitos kun valaisit minua asiassa! Aina sitä oppii kun jotain uutta! En tiennyt olevani vonkaaja, kun tietääkseni minun ei sellaista ole tarvinnut elämässäni harrastaa, mutta nyt tiedän!
Lupaan lopettaa vonkumisen tällä foorumilla. Hirveää semmoinen.
Pahoittelut vielä aiheuttamastani mielipahasta. Toivottavasti se ei pilannut päivääsi.
Iloista viikonloppua sinulle! ❤️
Thor Patsas:
Ehkä tämä ei ole teknisesti seuranhakupalsta mutta tämä on SEKSIseuranhakupalsta! Eli melkein sama juttu. :)
irritaatio:
Itse haen täältä avovaimoa naisista, löytyykö?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta