Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Freyja hieronnan tarpeessa  (Luettu 7857 kertaa)

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #20 : Tammikuu 20, 2023, 11:48:44 »
Teen jatkuvasti tantrisia hierontoja muille ja siinä ohessa pyrin availemaan myös lihasjumeja.

Omat paikat ovat kuitenkin enemmän tai vähemmän jumissa suht säännöllisin väliajoin.

Olisikin joskus ihanaa olla itse vain vastaanottavana osapuolena (miespuolisen) taitavan hierojan hierottavana. Siten, että lihasjumeja saisi myös auki, mutta hieronta olisi myös tantrinen, eroottinen ja sensuelli ainakin osan ajasta. ❤️

Läähättävät ja kuolaavat lääppijät älkööt vaivautuko. 🙈

😘

Tää ei ole mikään seuranhakupalsta. Ota kimpsus ja kampsus ja suksi muualle vonkaamaan

T: setä

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #21 : Tammikuu 20, 2023, 14:02:09 »
Se on kyllä upea tunne, kun voi vaan olla toisen hyväiltävänä ja saa keskittyä omiin tuntemuksiin ja nautintoon. Ohjailla ja neuvoa toista, jotta päästää aina vaan pidemmälle ja pidemmälle nautinnon tuomaan transsiin.

Enempää en voisi olla samaa mieltä!  :inlove:

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #22 : Tammikuu 20, 2023, 16:30:27 »
Teen jatkuvasti tantrisia hierontoja muille ja siinä ohessa pyrin availemaan myös lihasjumeja.

Omat paikat ovat kuitenkin enemmän tai vähemmän jumissa suht säännöllisin väliajoin.

Olisikin joskus ihanaa olla itse vain vastaanottavana osapuolena (miespuolisen) taitavan hierojan hierottavana. Siten, että lihasjumeja saisi myös auki, mutta hieronta olisi myös tantrinen, eroottinen ja sensuelli ainakin osan ajasta. ❤️

Läähättävät ja kuolaavat lääppijät älkööt vaivautuko. 🙈

😘

Tää ei ole mikään seuranhakupalsta. Ota kimpsus ja kampsus ja suksi muualle vonkaamaan

T: setä

Ai ei? Anteeksi kovasti, olen ymmärtänyt pahasti väärin. Ikävää, jos pahoitin mielesi. Saa kai sitä hupakkokin kysellä vastavuoroisesti hierontaa joskus.. 😌

Minulla on tähän päivään asti ollut sangen erilainen käsitys vonkaamisesta, mutta kiitos kun valaisit minua asiassa! Aina sitä oppii kun jotain uutta! En tiennyt olevani vonkaaja, kun tietääkseni minun ei sellaista ole tarvinnut elämässäni harrastaa, mutta nyt tiedän!

Lupaan lopettaa vonkumisen tällä foorumilla. Hirveää semmoinen.

Pahoittelut vielä aiheuttamastani mielipahasta. Toivottavasti se ei pilannut päivääsi.

Iloista viikonloppua sinulle! ❤️
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2559
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #23 : Tammikuu 20, 2023, 16:39:22 »
Ehkä tämä ei ole teknisesti seuranhakupalsta mutta tämä on SEKSIseuranhakupalsta! Eli melkein sama juttu. :)
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #24 : Tammikuu 20, 2023, 16:44:31 »
Itse haen täältä avovaimoa naisista, löytyykö?

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 637
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #25 : Tammikuu 20, 2023, 18:16:48 »
”Läähättävät ja kuolaavat lääppijät älkööt vaivautuko. 🙈”

Ajattelin kyllä ensi viikolla vaivautua, mutta lupaan olla hieromatta. :P

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #26 : Tammikuu 21, 2023, 01:33:08 »
”Läähättävät ja kuolaavat lääppijät älkööt vaivautuko. 🙈”

Ajattelin kyllä ensi viikolla vaivautua, mutta lupaan olla hieromatta. :P

Nappasit ehkä huumorintyngän tuosta... Toivottavasti. 😉
Hieronnassa en kaipaa ainakaan koko aikaisesti lääppimistä ja kuolaa keholleni, muissa tilanteissa se on ihan okei. Olet lämpimästi tervetullut edelleen. 😘 Ja kyllä sä vissiin jotain meinasit vähän hieroa... 😌
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #27 : Tammikuu 21, 2023, 01:42:43 »
Ehkä tämä ei ole teknisesti seuranhakupalsta mutta tämä on SEKSIseuranhakupalsta! Eli melkein sama juttu. :)

Aaaaarrrrgh... Missä menee seksin ja seuranhaun raja? (Tämä aaaaargh ei nyt kohdistu herra Patsaaseen).

Uskallan väittää, että tantrinen hieronta voi parhaimmillaan olla miljoona kertaa intiimimpää ja extaattisempaa kuin perus-seksi.

Tänään hieroin yhtä ihanaa, joka sai koko puolitoistatuntisen ajan kokovartalo-energia-orgasmeja kiihtyvällä tahdilla. Sekosin laskuissa, mutta aika hiton monta niitä tuli.

Lukeeko täällä jossain säännöissä, ettei horo saa tiedustella vastaavaa tantrista palvelua itselleen, kuin mitä itse tarjoaa? (Edelleenkään ei nyt ole herra Patsaalle kohdistettu tämä).

Enkä pakkaa kimpsujani ja kampsujani arvon Setä, koska palveluilleni on selkeästi ollut paljon kysyntää. Nii. Plöööö! *näyttää kieltä*

Freija kuppi nurin. Vittu. Saatana.🙈

Ehkä multa meni jokin hieno vitsi ohi herra Sedän kommentissa.

Mutta perkele.

Täällä pysyn, kunnes pois häädetään. Koittakaa kestää. 😘
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 21, 2023, 01:48:01 kirjoittanut Freyja »
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2559
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #28 : Tammikuu 21, 2023, 05:37:26 »
En täysin ymmärrä miksi Freyjan ilmoitus ärsyttää herra jahtaajaa niin paljon koska eikös tämä saitti ole tietääkseni juuri sitä varten että tänne voivat että palveluntarjoajat sekä ostajat laittaa ilmoituksiaan?
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #29 : Tammikuu 21, 2023, 08:28:40 »
Ehkä kysymys oli jonkinlaisesta huumorista joka meni vähän ohi.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #30 : Tammikuu 21, 2023, 09:11:09 »
Enkä pakkaa kimpsujani ja kampsujani arvon Setä, koska palveluilleni on selkeästi ollut paljon kysyntää. Nii. Plöööö! *näyttää kieltä*

Ei kannata välittää tosta Sedän viestistä, idiootteja on aina. Pysy vaan täällä, sun postauksia on kiva lukea.

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #31 : Tammikuu 21, 2023, 10:31:57 »
Läähättävät ja kuolaavat lääppijät älkööt vaivautuko. 🙈

😘

Mä voin tulla. Lupaan vain kuolata en läähätä samaan aikaan.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #32 : Tammikuu 21, 2023, 13:57:02 »
En täysin ymmärrä miksi Freyjan ilmoitus ärsyttää herra jahtaajaa niin paljon koska eikös tämä saitti ole tietääkseni juuri sitä varten että tänne voivat että palveluntarjoajat sekä ostajat laittaa ilmoituksiaan?

Kiitos. ❤️
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #33 : Tammikuu 21, 2023, 14:02:05 »
Ehkä kysymys oli jonkinlaisesta huumorista joka meni vähän ohi.

Tätä jäin miettimään itsekin. Minullakin on hivenen omituinen huumorintaju toisinaan, joka saattaa välillä mennä ohi monilta. Mutta ehkä saatoin vähän triggeröityä jos minua kehotetaan häipymään.

No, tiedä sitten.

Saatan olla vähän ärsyttävä välillä vissiin, mutta en odottanut kyseisen aloituksen nostattavan ärsytystä, joten olen hieman hämilläni.

Ehkä se oli vitsi, ehkä ei. Ainoastaan herra Setä tietää.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #34 : Tammikuu 21, 2023, 14:03:21 »


Ei kannata välittää tosta Sedän viestistä, idiootteja on aina. Pysy vaan täällä, sun postauksia on kiva lukea.

Oi, kiitos. 😘
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #35 : Tammikuu 21, 2023, 14:04:29 »


Mä voin tulla. Lupaan vain kuolata en läähätä samaan aikaan.

Ihanaa! 😅😘
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #36 : Tammikuu 21, 2023, 14:12:21 »
Ehkä kysymys oli jonkinlaisesta huumorista joka meni vähän ohi.

Ehkä se oli vitsi, ehkä ei. Ainoastaan herra Setä tietää.

No mä mietin eka samaa mutta vaikka kuinka luin rivien välitkin niin en löytänyt siitä yhtään mitään hauskaa.

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 637
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #37 : Tammikuu 21, 2023, 14:15:06 »
Haluan olla mukana joukossa, joka jakaa tukea Freyjan hierojanhaulle.

Minusta jokaisella on täällä oikeus hakea seuraa. Hakeepa sitä seksiin, hierontaan tai vaikka elokuviin. Erityisesti kantani vahvistui pari päivää sitten, kun kysyin täällä uudessa langassa, että keskityttäisikö vain seksiaiheisiin. Vastauksista suuri osa kannatti ”laajaa ja yleistä” keskustelua, jossa aiheet voivat olla mitä vaan ”maan ja taivaan väliltä. Mennään tällä avarakatseisuudella.

Mutta vaikka teemoja olisi supistettukin, niin kyllä ehdottomasti Freyjan peräänkuuluttama ”tantrinen, eroottinen ja sensuelli” hieronta sopisi tiukemminkin rajatulle saitille.

Mielenkiintoista on myös se, että yksi kylmimmistä Freyjan haun tylyttäjistä on itse kirjoittanut tällä saitilla ”Ei meinannut ilmoa löytyä, olisko heittää yyveenä yhteystietoja, kiinnostaa tämä mimmi kovasti.” Minulle tuo ainakin kuulostaa melkoiselta seuranhaulta, jopa vonkaamiselta.

Harmittavaa on myös se, että itse olen kyseisen tylyttäjän kanssa kirjoitellut erityisesti transukokemuksista tämän saitin palstoilla joskus hyvinkin  hyödyllisesti ja kiinnostavasti. Nyt se ei enää ole mahdollista, sillä öyhöttäjät ja tylyttäjät menee minulla estoon.

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #38 : Tammikuu 21, 2023, 14:23:31 »
Uskallan väittää, että tantrinen hieronta voi parhaimmillaan olla miljoona kertaa intiimimpää ja extaattisempaa kuin perus-seksi.

Sorry, tulee hiukan off-topikkia.
En siis omaa virallisesti hierontataitoja, vaikka 25 vuoden kokemus urheiluhieronnasta vastaanottajana onkin.
En siis valitettavasti voi auttaa Freyjan ongelmassa.

Mutta tuo lainattu teksti on juuri sitä, mitä olen ajatellut tantrisen hieronnan parhaimmillaan olevan.

Sen takia minua on kiehtonut suuresti ajatus nousta moiselle hierontapöydälle asiakkaan muodossa. Tekijä vain ollut hakusessa.
Ensi kerta, tärkein kerta.

Perusseksi on kuitenkin vähänniinku nähty ja koettu(omien intressien rajoissa), joten senkin takia sitä hiukan kaipailisi jotain uutta ja erilaista.

Freyja toimii Stadissa? Am I right?

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 21, 2023, 14:25:39 kirjoittanut Olavi »

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #39 : Tammikuu 21, 2023, 14:33:16 »
Haluan olla mukana joukossa, joka jakaa tukea Freyjan hierojanhaulle.

Minusta jokaisella on täällä oikeus hakea seuraa. Hakeepa sitä seksiin, hierontaan tai vaikka elokuviin. Erityisesti kantani vahvistui pari päivää sitten, kun kysyin täällä uudessa langassa, että keskityttäisikö vain seksiaiheisiin. Vastauksista suuri osa kannatti ”laajaa ja yleistä” keskustelua, jossa aiheet voivat olla mitä vaan ”maan ja taivaan väliltä. Mennään tällä avarakatseisuudella.

Mutta vaikka teemoja olisi supistettukin, niin kyllä ehdottomasti Freyjan peräänkuuluttama ”tantrinen, eroottinen ja sensuelli” hieronta sopisi tiukemminkin rajatulle saitille.

Mielenkiintoista on myös se, että yksi kylmimmistä Freyjan haun tylyttäjistä on itse kirjoittanut tällä saitilla ”Ei meinannut ilmoa löytyä, olisko heittää yyveenä yhteystietoja, kiinnostaa tämä mimmi kovasti.” Minulle tuo ainakin kuulostaa melkoiselta seuranhaulta, jopa vonkaamiselta.

Harmittavaa on myös se, että itse olen kyseisen tylyttäjän kanssa kirjoitellut erityisesti transukokemuksista tämän saitin palstoilla joskus hyvinkin  hyödyllisesti ja kiinnostavasti. Nyt se ei enää ole mahdollista, sillä öyhöttäjät ja tylyttäjät menee minulla estoon.

Kiitos PaksUkko! ❤️

Aah, ymmärrän tylyttämisen, jos on yritetty minuun saada yhteyttä, enkä ole vastannut. Erittäin hyvin. 😞 En kylläkään nyt tiedä, onko tällainen keissi ollut kyseessä. Mutta jos on tällaisesta kyse, pyydän anteeksi.

Olen aidosti pahoillani kaikista niistä kerroista, jolloin en ole vastannut joidenkin viesteihin. Toisinaan viestejä tulee paljon ja koska haluan antaa kunnollisen vastauksen, en aina ehdi vastata. Mun energiatasot vaihtelee, joskus pitää ottaa taukoa työstä ja keskittyä muihin asioihin, kuten ihan perusarkeen tai vapaa-aikaan, jota jälkimmäistä itsellä ei mitenkään hulppean paljon ole. Siis sellaista puhtaasti omalle itselle omistettua aikaa.

Sitten ollaankin yhtäkkiä tilanteessa, jossa on jäätävä määrä vastaamattomia viestejä. Olen jokaikinen kerta ollut iloinen, jos joku on lähettänyt minulle viestin uudemman kerran, ellen ole vastannut aiempaan. Jos siis on kyse asiallisesta sellaisesta.

Viestittelyihin menee paljon aikaa ja kun on ruuhkavuodet päällä, se on joskus haastava kombo.

Olen kuullut, että on ihan normaalia alalla olla vastaamatta kaikkiin viesteihin. Se kuitenkin tuntuu itsestäni kurjalta ja uskokaa minua kun sanon, etten todellakaan haluaisi itse niin toimia. Joskus se vaan menee niin, halusin tai en.

Teen parhaani, enempään en pysty.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️