Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Freyja hieronnan tarpeessa  (Luettu 7947 kertaa)

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Freyja hieronnan tarpeessa
« : Tammikuu 17, 2023, 23:23:59 »
Teen jatkuvasti tantrisia hierontoja muille ja siinä ohessa pyrin availemaan myös lihasjumeja.

Omat paikat ovat kuitenkin enemmän tai vähemmän jumissa suht säännöllisin väliajoin.

Olisikin joskus ihanaa olla itse vain vastaanottavana osapuolena (miespuolisen) taitavan hierojan hierottavana. Siten, että lihasjumeja saisi myös auki, mutta hieronta olisi myös tantrinen, eroottinen ja sensuelli ainakin osan ajasta. ❤️

Läähättävät ja kuolaavat lääppijät älkööt vaivautuko. 🙈

😘
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6785
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #1 : Tammikuu 17, 2023, 23:49:07 »
^ Vähän menee OT, mutta hierominen on oikeasti raskasta puuhaa ja jumeja tulee varmasti.

Itse kävin vasta avaamassa hieronnassa omia "lihasjumeja" ja joo, tuntui muuten hyvälle  :drinking:
En läähättänyt, enkä muuten kuolannut!

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 29 )

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #2 : Tammikuu 18, 2023, 00:04:36 »
^ Vähän menee OT, mutta hierominen on oikeasti raskasta puuhaa ja jumeja tulee varmasti.

Itse kävin vasta avaamassa hieronnassa omia "lihasjumeja" ja joo, tuntui muuten hyvälle  :drinking:
En läähättänyt, enkä muuten kuolannut!

Musta on IHANAA hieroa muita, mutta olisihan se ihanata myös vastaanottaa joskus itse jotain vastaavaa. ❤️

Kiva ettet läähättänyt ja kuolannut siellä hieronnassa. 😂🐶
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #3 : Tammikuu 18, 2023, 05:13:58 »
Eikös sun mies voisi tehdä tämän?

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2612
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #4 : Tammikuu 18, 2023, 05:44:05 »
No, kelpaako läähättävä patsas tai patsasteleva läähättäjä asiakkaaksi? ;)
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Sapho

  • Jr. Member
  • Viestejä: 92
  • * Kelpo kaveri
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #5 : Tammikuu 18, 2023, 09:39:34 »
^ Vähän menee OT, mutta hierominen on oikeasti raskasta puuhaa ja jumeja tulee varmasti.

Itse kävin vasta avaamassa hieronnassa omia "lihasjumeja" ja joo, tuntui muuten hyvälle  :drinking:
En läähättänyt, enkä muuten kuolannut!

Musta on IHANAA hieroa muita, mutta olisihan se ihanata myös vastaanottaa joskus itse jotain vastaavaa. ❤️

Kiva ettet läähättänyt ja kuolannut siellä hieronnassa. 😂🐶

Tämmöinen käynti oliskin upea, että saisin ensin itse antaa hieronnan toiveiden mukaan ja sitten vaihtuisi roolit.

Tosin silloin naisen pitäisi olla sitä sorttia, että oikeasti nauttisi siitä. Silloin tuo olisi älyttömän kiihottavaa.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #6 : Tammikuu 18, 2023, 10:03:46 »
minun hierontaa on kehuttu tuskin se tantrista on pahimman kuolan valumisen voi estää gägillä  :whipping:
kysyvälle vastataan

Poissa Wandererman

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #7 : Tammikuu 18, 2023, 11:17:43 »
Täällä hyväkuntoinen keski-ikäinen herrasmies...ehkä :laught:
Osaan hieroa. Mieluiten öljytyin käsin, pitkään ja nautinnollisesti, ei hätäillen.
Sinun toiveidesi mukaan  :inlove:

Poissa hyvinvarustettu91

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #8 : Tammikuu 18, 2023, 12:47:19 »
Täältä löytyis kolmekymppinen luotettava ja siisti herrasmies Helsingistä. Koulutusta alalle ei ole, mutta hierottua on kyllä tullut kiitettävästi. Jonkun verran on tullut myös eroottisissa hieronnoissa käytyä ja parhaat muistot on kyllä tulleet kerroista, kun molemmat ovat päässeet hierottavaksi. Joko tälle ilalle varataan aika?

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #9 : Tammikuu 18, 2023, 12:52:27 »
Eikös sun mies voisi tehdä tämän?

Hän kaipaa vielä hieman lisäoppia hieronnan suhteen. Kukaan ei voi olla hyvä kaikessa. 😌
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #10 : Tammikuu 18, 2023, 12:53:02 »
No, kelpaako läähättävä patsas tai patsasteleva läähättäjä asiakkaaksi? ;)

Hyvin kelpaa. 😁
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #11 : Tammikuu 18, 2023, 13:08:19 »
^ Vähän menee OT, mutta hierominen on oikeasti raskasta puuhaa ja jumeja tulee varmasti.

Itse kävin vasta avaamassa hieronnassa omia "lihasjumeja" ja joo, tuntui muuten hyvälle  :drinking:
En läähättänyt, enkä muuten kuolannut!

Musta on IHANAA hieroa muita, mutta olisihan se ihanata myös vastaanottaa joskus itse jotain vastaavaa. ❤️

Kiva ettet läähättänyt ja kuolannut siellä hieronnassa. 😂🐶

Tämmöinen käynti oliskin upea, että saisin ensin itse antaa hieronnan toiveiden mukaan ja sitten vaihtuisi roolit.

Tosin silloin naisen pitäisi olla sitä sorttia, että oikeasti nauttisi siitä. Silloin tuo olisi älyttömän kiihottavaa.

Hieronnan laadusta riippuen nautin sekä hierottavana olemisesta, että hieronnan antamisesta. Paljon. 😌

Tähän väliin on varmaan myös hyvä sauma todeta, että oikeissa olosuhteissa koko kehoni saattaa muuttua yhdeksi erogeeniseksi alueeksi ja tietyn tyyppisestä eri kehonosien hivelystä saatan päätyä toisinaan johonkin kokovartalo-orgastiseen tilaan.

Ihan vain mainitakseni niskan, kaulan, kasvot, hiukset, päänahan, hartiat, selän, käsivarret, eritoten sisäpuolet, kämmenet, vatsan seudun, reidet, sääret, jalkapohjat, kainalot, pakarat... 😌❤️😁

Ainiin. Ja olen useasti miettinyt, voisiko joskus tulevaisuudessa olla mahdollista saada orgasmi pelkästään nännien hyväilyn seurauksena. Koska mun nännit ovat HERKÄT. Ja päädyn melkoisiin orgastisiin tiloihin välillä jo pelkästään siitä, että niitä hyväillään, imeskellään ja nipistellään. Jotkut ovat joskus ihmetelleet, että "tuntuuko tää OIKEASTI susta NOIN hyvältä?!" Joo kyllä, kyllä, jatka vaan! Se ei ole näyttelyä. En muutenkaan tykkää näyttelystä. Paitsi roolileikeissä. Silloin se on kivaa!

Libido on aina ollut korkea. Kuten varmasti suurimmalla osalla palveluntarjoajista. 😁 Mikä ihana ammatti! Olen siunattu!

Ai perhana. Rupesi panettaa. 😅
Vaikka sain seksiä tänään jo kahdesti tunnin sisään. Tuli kotipäivä vahingossa, hups. Sorit vaan kaikille aikoja kyselleille.

Lisäsikö tämä kiinnostusta? 😇
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa hyvinvarustettu91

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #12 : Tammikuu 18, 2023, 13:25:16 »
Vai lisäsikö?  :inlove: Se on kyllä upea tunne, kun voi vaan olla toisen hyväiltävänä ja saa keskittyä omiin tuntemuksiin ja nautintoon. Ohjailla ja neuvoa toista, jotta päästää aina vaan pidemmälle ja pidemmälle nautinnon tuomaan transsiin.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #13 : Tammikuu 18, 2023, 13:31:48 »
^ Vähän menee OT, mutta hierominen on oikeasti raskasta puuhaa ja jumeja tulee varmasti.

Itse kävin vasta avaamassa hieronnassa omia "lihasjumeja" ja joo, tuntui muuten hyvälle  :drinking:
En läähättänyt, enkä muuten kuolannut!

Musta on IHANAA hieroa muita, mutta olisihan se ihanata myös vastaanottaa joskus itse jotain vastaavaa. ❤️

Kiva ettet läähättänyt ja kuolannut siellä hieronnassa. 😂🐶

Tämmöinen käynti oliskin upea, että saisin ensin itse antaa hieronnan toiveiden mukaan ja sitten vaihtuisi roolit.

Tosin silloin naisen pitäisi olla sitä sorttia, että oikeasti nauttisi siitä. Silloin tuo olisi älyttömän kiihottavaa.

Hieronnan laadusta riippuen nautin sekä hierottavana olemisesta, että hieronnan antamisesta. Paljon. 😌

Tähän väliin on varmaan myös hyvä sauma todeta, että oikeissa olosuhteissa koko kehoni saattaa muuttua yhdeksi erogeeniseksi alueeksi ja tietyn tyyppisestä eri kehonosien hivelystä saatan päätyä toisinaan johonkin kokovartalo-orgastiseen tilaan.

Ihan vain mainitakseni niskan, kaulan, kasvot, hiukset, päänahan, hartiat, selän, käsivarret, eritoten sisäpuolet, kämmenet, vatsan seudun, reidet, sääret, jalkapohjat, kainalot, pakarat... 😌❤️😁

Ainiin. Ja olen useasti miettinyt, voisiko joskus tulevaisuudessa olla mahdollista saada orgasmi pelkästään nännien hyväilyn seurauksena. Koska mun nännit ovat HERKÄT. Ja päädyn melkoisiin orgastisiin tiloihin välillä jo pelkästään siitä, että niitä hyväillään, imeskellään ja nipistellään. Jotkut ovat joskus ihmetelleet, että "tuntuuko tää OIKEASTI susta NOIN hyvältä?!" Joo kyllä, kyllä, jatka vaan! Se ei ole näyttelyä. En muutenkaan tykkää näyttelystä. Paitsi roolileikeissä. Silloin se on kivaa!

Libido on aina ollut korkea. Kuten varmasti suurimmalla osalla palveluntarjoajista. 😁 Mikä ihana ammatti! Olen siunattu!

Ai perhana. Rupesi panettaa. 😅
Vaikka sain seksiä tänään jo kahdesti tunnin sisään. Tuli kotipäivä vahingossa, hups. Sorit vaan kaikille aikoja kyselleille.

Lisäsikö tämä kiinnostusta? 😇

Yritin muokata kommenttia, mutta aikaraja meni umpeen. Siispä höpöttelen nämä lisä-sivuraiteet tähän. Pahoittelen toistoa. Ja sivuraiteita.

Musta on IHANAA hieroa muita, mutta olisihan se ihanata myös vastaanottaa joskus itse jotain vastaavaa. ❤️

Kiva ettet läähättänyt ja kuolannut siellä hieronnassa. 😂🐶
[/quote]

Tämmöinen käynti oliskin upea, että saisin ensin itse antaa hieronnan toiveiden mukaan ja sitten vaihtuisi roolit.

Tosin silloin naisen pitäisi olla sitä sorttia, että oikeasti nauttisi siitä. Silloin tuo olisi älyttömän kiihottavaa.
[/quote]

Hieronnan laadusta riippuen nautin sekä hierottavana olemisesta, että hieronnan antamisesta. Paljon. 😌

Tähän väliin on varmaan myös hyvä sauma todeta, että oikeissa olosuhteissa koko kehoni saattaa muuttua yhdeksi erogeeniseksi alueeksi ja tietyn tyyppisestä eri kehonosien hivelystä saatan päätyä toisinaan johonkin kokovartalo-orgastiseen tilaan.

Ihan vain mainitakseni niskan, kaulan, kasvot, hiukset, päänahan, hartiat, selän, käsivarret, eritoten sisäpuolet, kämmenet, vatsan seudun, reidet, sääret, jalkapohjat, kainalot, pakarat... 😌❤️😁 Rinnat, genitaalialueet ja pylly ovat sitten oma lukunsa. Mutta niiden kimppuun ei kannata rynnätä suonpäin ilman alkulämmittelyjä... Tosin joskus lämpenen ihan tarpeeksi jo toisesta osapuolesta ja erektiossa seisovista kulleista. Kaunis ja kiihottava näky. Lisäksi on kiihottavaa katsella kun mies runkkaa. (Hitto, nämä mun jutut pakenevat jonnekin aivan sivuraiteille...)

Ainiin. Ja olen useasti miettinyt, voisiko joskus tulevaisuudessa olla mahdollista saada orgasmi pelkästään nännien hyväilyn seurauksena. Koska mun nännit ovat HERKÄT. Ja päädyn melkoisiin orgastisiin tiloihin välillä jo pelkästään siitä, että niitä hyväillään, imeskellään ja nipistellään. Jotkut ovat joskus ihmetelleet, että "tuntuuko tää OIKEASTI susta NOIN hyvältä?!" Joo kyllä, kyllä, jatka vaan! Se ei ole näyttelyä. En muutenkaan tykkää näyttelystä. Paitsi roolileikeissä. Silloin se on kivaa! Näyttely siis.

Mua höpötyttää, joten ihan ot:na heitän tähän vielä, että tykkään myös todella paljon kiusoittelusta. Se on tullutkin jo aika monelle selväksi...

Hitaasti etenevät hommat ja edgetys ovat yksiä mielipuuhiani. Varsin ihana sessio oli tuossa eilen, kun sain kahlita yhden ihanuuden ❤️❤️❤️ (pusuja vain sinulle, jos luet tätä!) kaikista raajoista sänkyyn ja kiusata häntä lähes 1,5 tuntia.

Yksi parhaista asioista, mitä saattaa kuvitella!!  :inlove: Ja sellainen hitaasti etenevä, edgettävä käsihoito tai suikkarin anto on kyllä...  :inlove: Jos vähän vain lipaisen ja pussaan täältä ensi alkuun ja ihan hellästi hivelen... Ja kohta vähän lisää. Ai nyt alkaa tuntua liian hyvältä.. Otetaas rauhallisemmin. Jos sitä terskaa hieman hellästi nuoleskelisi. Ai se tuntuikin noin hyvältä. Pidetään taukoa. Ja hups, otetaan koko kalu suuhun ja pyöritellään kieltä vähän terskan ympäri. Ja jos muutamia kertoja ottaisi syvälle suuhun hitaasti koko kalun ja hiljennetääs tahtia, ettei lopu leikki liian aikaisin.

Myöskin piiiitkä, öljyinen lingam-hieronta / edgetys on IHANAA!! Voi pojat kun tuntuu hyvältä, jos saa saatella kanssaeläjiä jonnekin taivaisiin. ❤️ Ihanaa.

Olen enemmänkin sellaisen kiusoittelevan, pitkäkestoisen suikkarin annon ystävä, kuin että rynkytetään ties kuinka kauan henkitorveen asti niin että meinaa tukehtua. Sellasta tosi hc-pitkäkestoista syväkurkkuilua en vissiin ole kunnolla ikinä oppinut. Sori, pojat. Vaikka kyllä se kalu syvälle tarvittaessa menee. Tykkään suihinotosta. Myös. Paljon. Sori mun ajatuksista, jotka pomppii kuin kiimaiset kanit. 🐰🐰🐰

Libido on aina ollut korkea. Kuten varmasti suurimmalla osalla palveluntarjoajista. 😁 Mikä ihana ammatti! Olen siunattu!

Ai perhana. Rupesi panettaa. 😅
Vaikka sain seksiä tänään jo kahdesti tunnin sisään. Tuli kotipäivä vahingossa, hups. Sorit vaan kaikille aikoja kyselleille.

Pahoittelut sivuraiteista. Ajatuksenjuoksu on vähän tämmöstä taas.

Lisäsikö tämä kiinnostusta? 😇
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #14 : Tammikuu 18, 2023, 13:36:04 »
minun hierontaa on kehuttu tuskin se tantrista on pahimman kuolan valumisen voi estää gägillä  :whipping:

Voin näyttää sinulle, millaista on hitaasti etenevä, tantrinen hieronta... Ehkä opit jotain uutta. 😘
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #15 : Tammikuu 18, 2023, 13:36:42 »
Täällä hyväkuntoinen keski-ikäinen herrasmies...ehkä :laught:
Osaan hieroa. Mieluiten öljytyin käsin, pitkään ja nautinnollisesti, ei hätäillen.
Sinun toiveidesi mukaan  :inlove:

 :inlove:
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #16 : Tammikuu 18, 2023, 13:38:06 »
Täältä löytyis kolmekymppinen luotettava ja siisti herrasmies Helsingistä. Koulutusta alalle ei ole, mutta hierottua on kyllä tullut kiitettävästi. Jonkun verran on tullut myös eroottisissa hieronnoissa käytyä ja parhaat muistot on kyllä tulleet kerroista, kun molemmat ovat päässeet hierottavaksi. Joko tälle ilalle varataan aika?

Kiitos tarjouksesta! 😘 Ehkä jatkamme yksityisviestein... Tänä iltana olen sidottu äidillisiin velvoitteisiin valitettavasti.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #17 : Tammikuu 18, 2023, 13:41:33 »
Vai lisäsikö?  :inlove: Se on kyllä upea tunne, kun voi vaan olla toisen hyväiltävänä ja saa keskittyä omiin tuntemuksiin ja nautintoon. Ohjailla ja neuvoa toista, jotta päästää aina vaan pidemmälle ja pidemmälle nautinnon tuomaan transsiin.

On huikeaa, kun pystyy antamaan toiselle jotain tällaista. ❤️ Menen itsekin aivan euforia-pöllyyn usein hierontojeni seurauksena, koska elän sen verran vahvasti sen toisen osapuolen kokemuksessa mukana.

Harmillisesti en vain ole vielä saanut itse vastaanottaa ihan vastaavaa kokemusta hierottavana, joten ehkä olisi jo pikkuhiljaa senkin aika.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #18 : Tammikuu 18, 2023, 14:53:32 »
Frryja kuulostaa jokseenkin aivan ihanalta tapaukselta.  :inlove:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa hyvinvarustettu91

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Freyja hieronnan tarpeessa
« Vastaus #19 : Tammikuu 18, 2023, 15:06:10 »
Täältä löytyis kolmekymppinen luotettava ja siisti herrasmies Helsingistä. Koulutusta alalle ei ole, mutta hierottua on kyllä tullut kiitettävästi. Jonkun verran on tullut myös eroottisissa hieronnoissa käytyä ja parhaat muistot on kyllä tulleet kerroista, kun molemmat ovat päässeet hierottavaksi. Joko tälle ilalle varataan aika?

Kiitos tarjouksesta! 😘 Ehkä jatkamme yksityisviestein... Tänä iltana olen sidottu äidillisiin velvoitteisiin valitettavasti.

Laitoin YV:ssä vähän tarkemmin.