Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suositus: Aurinko keskustassa  (Luettu 2830 kertaa)

Poissa Urkkikekkonen

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Suositus: Aurinko keskustassa
« : Heinäkuu 09, 2023, 16:36:13 »
Isotissisten brunettien ystäville suositus. Kuvat omat. Ikä tietty vähän alakanttiin.Hyvää palvelua itse olen saanut tältä ladyltä satunnaisesti useita kertoja. Päämajanaan hänellä Espoo, aiemmin Helsinki.

Poissa PeTre

  • Full Member
  • Viestejä: 202
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suositus: Aurinko keskustassa
« Vastaus #1 : Heinäkuu 11, 2023, 12:05:21 »
Suosituksesta rohkaistuneena kävin kokeilemassa ja tulos oli…nooh ei niin loistava. Varasin 30min hieronnan. Alkumuodollisuuksiin meni muutama minuutti. Sen jälkeen päästiin itse asiaan. Rouva itse ehdotti tissipanoa johon sanoin että se sopii loppuhuipennuksena, mutta jatketaan vielä muulla toiminnalla. Kysyin myös, että eihän ole kiire, johon hän vastasi, että ei ole.

Kuitenkin pari minuuttia myöhemmin piti siirtyä tuohon tissipanoon ja siinäkin muutaman minuutin jälkeen sitten haluttiin minun jo tulevan ja rouva aloitti määrätietoisen tumputtamisen. Eipä siinä. Sitähän sinne mentiin hakemaan. Siitä suihkuun. Pesujen jälkeen kun kyselin pyyhettä, niin vastaus oli, että ei ole kuin pieniä, en asu täällä ja miksi pesit noin isolta alalta (suihkuttelin siis vain veitikan alueen, mutta jalathan siinäkin kastuu).

Tiedä sitten oliko kiire siksi, että siellä oli jo seuraava poka tulossa, mutta 30min ajasta käytettiin n. 15min. Tissit oli kyllä todella upeat, joten niiden parissa olisi voinut tuon toisen vartin vielä käyttää. Jos nopeaa helpotusta kaipaa, niin noiden rintojen takia kokeilemisen arvoinen. Hinta-laatusuhde niissä kohdillaan