Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nainen, miten poistat karvasi?  (Luettu 8480 kertaa)

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nainen, miten poistat karvasi?
« Vastaus #20 : Marraskuu 15, 2019, 08:20:10 »
^
Hihii Pörrö-pillukarvaöljy ;D
Mutta niin, tämä https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/CERIDAL-LIPOLOTION-ihooeljy-100-tai-500-ml Ceridal iho-öljy on halpaa ja hyvää. Jos kärsii mistään iho-oireista, niin reseptillä saa melkein ilmaiseksi. Itse käytän päästä varpaisiin päivittäin, aina ajelun jälkeen ja myös meikin alle. Useampikin asiakas on maininnut sileästä ja pehmeästä ihosta, en ole kertonut, että salaisuuteni on Ceridal ;)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5159
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nainen, miten poistat karvasi?
« Vastaus #21 : Marraskuu 15, 2019, 11:46:22 »
^ Miksi mä olen ostanut pörröä enkä tuota 😂 Kiitos, ceridal siis ostoslistalle!
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Katariinas

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nainen, miten poistat karvasi?
« Vastaus #22 : Marraskuu 19, 2019, 00:58:14 »
Mulla kans käytössä giletten proglide, jolla vetelen aina työpäivien alussa kaikkialta karvat veks. Sääriä käyn sokeroimassa säännöllisen epäsäännöllisesti. Brassisokeroinnissa kävin kerran, sattuhan se mut oli kyllä wörtti. Tän työn huono puoli on se, että en oikein ehdi kasvattelemaan tota alakertaa niin pitkäks, että pääsis käymään sokeroinnissa. Ja sit jos sattuskin käymään niin, että alakerta on sokerointipituinen, niin kaikki hybät sokeroijat on just sillon varattuna😂
Ihan Horona paikalla

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 352
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nainen, miten poistat karvasi?
« Vastaus #23 : Lokakuu 18, 2023, 17:43:04 »
pillukarvoja jos joudun lyhentää hygienian takia nii ihan partakoneella. sääret, kainalot jne giletten partavaahdolla ja rainbow miesten partahöylillä
Keikat kalenterissa !
PORISSA 22.4.2024 <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa HighFive72

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nainen, miten poistat karvasi?
« Vastaus #24 : Lokakuu 18, 2023, 18:00:18 »
Vaikka mies olenkin, niin laitan sen verran lusikkani sheivaussoppaan, että itse olen huomannut että mitä enemmän "kertakäyttö" höylissä on niitä teriä, niin sen parempi on omalle iholle. Eli joku 5 terää on paras. Ja samoilla höylillä voi parturoida ylä- ja alapäätäkin..  :headbang:

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nainen, miten poistat karvasi?
« Vastaus #25 : Lokakuu 18, 2023, 18:27:31 »
Mä käyn sokeroinnissa, koska muuta metodia ei oo jalkoväli hyväksynyt. Tää meinaa sitä et sen kolmisen viikkoa on pieni sänki, mutta en mä jaksa stressata, en tiedä, haittaako asiakkaita. Töitä ei estä.

Jalat (vähintään sääret) ja kainalot ajan säännöllisen epäsäännöllisesti viisiteräisellä höylällä, johon vaihdan terän noin vajaan 10 ajon välein.
Helsingissä <3