Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hengellistä seuraa/palveluntarjoajaa??  (Luettu 874 kertaa)

Poissa Jarstick

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Hengellistä seuraa/palveluntarjoajaa??
« : Toukokuu 05, 2024, 08:44:48 »
Aihe saattaa olla hieman outo tällaisella sivustolla. Mutta lähimenneisyyden erittäin huono kokemus maksullisesta seksistä sai mieleeni ajatuksen lopettaa koko touhu. Rahat menee pahimmassa tapauksessa täysin tunkiolle ja lopputulemana paska fiilis. Niin kävi viimeksikin...jälleen kerran.

Aloinkin miettimään, löytyykö sellaista naista tai palveluntarjoajaa ylipäätään, joka ei suorita työtään kiireellä, selaile puhelintaan kesken kaiken jne. Itse olen alkanut kaipaamaan kokonaisvaltaisempaa kokemusta, jossa henkisyyskin olisi läsnä. Ymmärrän toki sen, jos asiakas ei ulkonäöltään, -muodoltaan tai muilta ulkoisilta ominaisuuksiltaan miellytä, niin siitä haluaa tietysti nopeasti eroon. Omassa tapauksessani en toki tällaisia merkkejä ja piirteitä tunnista, vaan huoliteltu ulkoinen olemus, koulutustaso ym. ovat kyllä kohdallaan. Niinpä osan maksetusta ajasta haluaisi käyttää "maailman parantamiseen", joka mielestäni olisi osa palvelukokonaisuutta. Voihan tietysti olla, että parhaat yksilöt ovat jääneet huomaamatta tai ei ole tietämystä siitä, keitä he mahtaisivat olla...

Sitten vaikeampi kysymys: olen itse alkanut miettimään paljon henkisiä ja hengellisiäkin asioita viime aikoina. Uskon omalla tavallani ja pyrin olemaan aina parempi versio itsestäni. Olisi siis mukava tietää, onko alalla sellaisia palveluntarjoajia, joille uskonasiat olisivat merkityksellisiä ilman, että niitä tarvitsee tuoda esille tai alkaa julistamaan? Jos on, niin sellaisen palveluntarjoajan luona voisi piipahtaa purkamassa niin fyysisiä kuin henkisiäkin tarpeita. Voi olla, että täältä niitä ei löydy, mutta kokeilenpa vaan... Hyvää kevättä kaikille tasapuolisesti!

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 410
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hengellistä seuraa/palveluntarjoajaa??
« Vastaus #1 : Toukokuu 05, 2024, 10:30:00 »
Kun näin otsikon, tuli ensimäisenä mieleen, että joku seurakunnan saarnaaja etsii uskovaisia maksullisia ja sitten kun niitä löytää niin sunnuntaina julistaa että tämäkin kunniakkaan seurakunnassa aktiivisena toimivan Timo-veljen tytärkin myy seksiä, rukoilkaamme hänen puolestaan, sitä ennen tuokaa Jenni tänne eteen niin annetaan hänelle raamatullinen piiskaus tuossa alttarilla.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1810
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hengellistä seuraa/palveluntarjoajaa??
« Vastaus #2 : Toukokuu 05, 2024, 12:55:15 »
Onkohan kallion ruusu tehnyt paluun tuli vaan 1 mieleen.
kysyvälle vastataan

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 379
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hengellistä seuraa/palveluntarjoajaa??
« Vastaus #3 : Toukokuu 05, 2024, 15:45:44 »
Pariisissa tapasin kerran aasialaisen neidon, jonka luona soi buddhalainen musiikki, ja joka halusi välillä ”meditoida” yhdessä (käytännössä makasi kainalossa kunnes kysyi epäluuloisena että nukunko mä…). Hänen kanssaan olisi varmaan voinut jutella hengellisiä, ainakin jos homman ei tarvitse tapahtua kristillisessä viitekehyksessä.

Voisi olla tarkennus siinä paikallaan aloitusviestiinkin.

Paikalla Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 387
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hengellistä seuraa/palveluntarjoajaa??
« Vastaus #4 : Toukokuu 05, 2024, 22:14:47 »
Minulle on urallani tullut vastaan neito joka opiskeli teologiaa ja oli seurakunnassa töissä. Toinen tapaus, kirkkovaltuutettu, sekä ollut myös seurakunnalla töissä. Hyvät kyydit antoi molemmat.

Poissa Jarstick

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hengellistä seuraa/palveluntarjoajaa??
« Vastaus #5 : Toukokuu 06, 2024, 19:30:34 »
Minulle on urallani tullut vastaan neito joka opiskeli teologiaa ja oli seurakunnassa töissä. Toinen tapaus, kirkkovaltuutettu, sekä ollut myös seurakunnalla töissä. Hyvät kyydit antoi molemmat.
Juuri jotain noiden tyyppisiä olisi hakusessa. Vai olisiko niin, että hommat hommina ja palveluntarjoaja haluaa irrottautua "vakavammasta" siviiliammatista, eikä henkistä/hengellistä yhteyttä pääsekään syntymään 🤔

Paikalla anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 278
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hengellistä seuraa/palveluntarjoajaa??
« Vastaus #6 : Toukokuu 06, 2024, 20:20:44 »
Tantrahieronta kuulostaisi sellaiselta, joka sopisi tähän mainiosti!
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hengellistä seuraa/palveluntarjoajaa??
« Vastaus #7 : Toukokuu 06, 2024, 21:05:42 »
Aihe saattaa olla hieman outo tällaisella sivustolla. Mutta lähimenneisyyden erittäin huono kokemus maksullisesta seksistä sai mieleeni ajatuksen lopettaa koko touhu. Rahat menee pahimmassa tapauksessa täysin tunkiolle ja lopputulemana paska fiilis. Niin kävi viimeksikin...jälleen kerran.

Aloinkin miettimään, löytyykö sellaista naista tai palveluntarjoajaa ylipäätään, joka ei suorita työtään kiireellä, selaile puhelintaan kesken kaiken jne. Itse olen alkanut kaipaamaan kokonaisvaltaisempaa kokemusta, jossa henkisyyskin olisi läsnä.

Sitten vaikeampi kysymys: olen itse alkanut miettimään paljon henkisiä ja hengellisiäkin asioita viime aikoina. Uskon omalla tavallani ja pyrin olemaan aina parempi versio itsestäni. Olisi siis mukava tietää, onko alalla sellaisia palveluntarjoajia, joille uskonasiat olisivat merkityksellisiä ilman, että niitä tarvitsee tuoda esille tai alkaa julistamaan? Jos on, niin sellaisen palveluntarjoajan luona voisi piipahtaa purkamassa niin fyysisiä kuin henkisiäkin tarpeita. Voi olla, että täältä niitä ei löydy, mutta kokeilenpa vaan... Hyvää kevättä kaikille tasapuolisesti!

Ajatus lopettaa koko touhu... Kannattaa miettiä, mitä tästä harrastuksesta hakee. Kuulostaa siltä, että haet ehkä jotain, mitä maksulliset seksipalvelut eivät tarjoa eikä kuulukaan tarjota. Ja silloin homma ei kyllä tarjoakaan pidemmän päälle kuin pettymyksiä. Silloin ehkä haluat ostaa sellaista, mitä ei ole myynnissä. Lähtökohtana kuitenkin on, että maksullinen seksi on nimenomaan maksullista seksiä, jota ostetaan fyysisten tarpeiden tyydyttämiseksi. Ja toki henkistenkin siltä osin kuin niillä on välitön liityntä seksuaalisiin tarpeisiin, seksuaalisuuteen tai fyysisen läheisyyden ja kosketuksen tarpeeseen. Mutta sanoisin, että jos hakee jotain laajempaa henkistä yhteyttä ja syvällisempää yhdessäoloa tai hengellistä ulottuvuutta, niin ei maksullinen seksi ole sitä varten. Sitä varten on aidot siviili-ihmissuhteet ja maksullisella puolella eri palveluntarjoajat. Maksuseksin puolella toki roolileikkejä saa ostaa ja hyvin aidontuntuista tyttöystäväkokemustakin, mutta niissä palveluntarjoaja myy sinulle illuussiota. Se voi hetkittäin tuntua niin todelta, että se tyydyttää henkisetkin tarpeet, mutta vain hetkittäin. Se on kuitenkin vain illuusiota, johon uskominen tuottaa henkisen krapulan.

Mutta sitten tuolta edellä mainitulta pohjalta haet vain aidosti tapaamisella läsnäolevia palveluntarjoajia, niin sellaisiahan kyllä löytyy helposti ihan tämän saitin rapsoja ja suosituksiakin lukemalla.

Mitä edellisen ehdotukseen Tantrasta tulee, tosiaan viritellään noita hengellisiä yhteyksiä, mutta se on tosiaan enemmän itämaista genreä eikä siihen kuulu mitkään keskustelut. Enemmän sellaista hiljaista meditatiivista yhteyttä. Ei ehkä ihan sitä, mitä aloittaja hakee?
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hengellistä seuraa/palveluntarjoajaa??
« Vastaus #8 : Toukokuu 06, 2024, 21:18:53 »
Mun luona ei puhelin pirise enkä tee muuta kuin keskityn asiakkaaseen. Lämpöä, läheisyyttä ja seksiä, usein syvällisiä keskusteluja seksin jälkeen, luonnollisesti ajan puitteissa.

Henkistä kohtaamista kanssani, kyllä, mutta ei hengellistä alkuunkaan.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃