Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ostat ostaessasi seksipalveluita?  (Luettu 7844 kertaa)

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ostat ostaessasi seksipalveluita?
« Vastaus #40 : Kesäkuu 26, 2020, 16:37:46 »
Mutta älkää nyt ainakaan kuvitelko, että jos nainen on feministi, kiinnostunut ympäristön tilasta ja vähemmistöjen asemasta tai muuta vastaavaa, että se haluaisi vain hellää tasa-arvoista rakastelua oman kumppaninsa kanssa. ;D

Hyvä pointti. Tulee vaan mieleen, että jos se kiihottava juttu on ristiriidassa oman moraalin / oikeustajun kanssa, niin niiden toteuttamisessa voi olla haasteita. Mulle lievä alistaminen vois olla hottia, mutta kun kerran käytännössä kokeilin tätä yhden palveluntarjoajan kanssa, tytön vastustelu oli sen verran vakuuttavaa ettei se tuntunut enää hyvältä eikä kiihottavalta.

Voin kuvitella, että vahvasti naisten tasa-arvosta tuntevalle feministille alistumisen kokeilu vaatii paljon sopimista, herkät tuntosarvet ja vahvan luottamuksen kumppaniin.

Anniinahan kuulostaa melkein joltakin persun toiveunelta  ;D. Seksihän on iloinen asia. Ja voi myös olla sellaista aikuisten ihmisten leikkiä. Aina ei halua tehdä asioita sillä tavalla perinteisesti. En itse kyllä ymmärrä, että miksi feministi ei voisi haluta seksileikeissä olla vaikka se alistuva osapuoli. Eihän siinä ole kysymys mistään itsenäisyyden menettämisestä, vaan ihan puhtaasti fantasiasta  :).
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 26, 2020, 16:45:08 kirjoittanut kocour »

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ostat ostaessasi seksipalveluita?
« Vastaus #41 : Kesäkuu 26, 2020, 16:55:00 »
^ Ei nyt sekoiteta politiikkaa tänne asialliseen ketjuun.

Voihan feministi valita vaikka kotiäitiyden ja tehdä kaikki kotityöt miehen käydessä muualla töissä. Idea on siinä, että on se valinnanvapaus. Feministi voi myös valita myydä seksiä, koska se on hänestä kivaa.  ;D

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ostat ostaessasi seksipalveluita?
« Vastaus #42 : Kesäkuu 26, 2020, 17:44:54 »

Voihan feministi valita vaikka kotiäitiyden ja tehdä kaikki kotityöt miehen käydessä muualla töissä.

Se on juuri näin. Feministiä ei voi tunnistaa ammatista. Se että toisinaan muut ihmiset luokittelee toiset esimerkiksi ammatin/ihon värin/kansallisuuden mukaan johonkin samaan nippuun saa aina mun sykkeen kohoamaan. Ihminen on aina paljon enemmän kuin esim. ammatti. Mahdollisuus tutustua toiseen ihmiseen on ehkä elämän yksi parhaista asioista. Samalla siinä matkalla oppii itsestään paljon.

Amator

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ostat ostaessasi seksipalveluita?
« Vastaus #43 : Kesäkuu 26, 2020, 18:51:57 »
^ Ei nyt sekoiteta politiikkaa tänne asialliseen ketjuun.

Voihan feministi valita vaikka kotiäitiyden ja tehdä kaikki kotityöt miehen käydessä muualla töissä. Idea on siinä, että on se valinnanvapaus. Feministi voi myös valita myydä seksiä, koska se on hänestä kivaa.  ;D

Juuri näin! Sitä mikä on naiselle sallittua ja mikä halventavaa ei päätä miehet, kirkko tai mikään feministijury, vaan jokainen nainen itse. Tämän kun kaikki feministiksi itseään nimittävät ymmärtäisivät.

Tämä sama koskee myös väh... okei, ei politiikkaa ettei mene fiksu keskustelu kuralle.
#maksuseksionihanaa

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ostat ostaessasi seksipalveluita?
« Vastaus #44 : Kesäkuu 26, 2020, 18:58:05 »

Voihan feministi valita vaikka kotiäitiyden ja tehdä kaikki kotityöt miehen käydessä muualla töissä.
Se on juuri näin. Feministiä ei voi tunnistaa ammatista. Se että toisinaan muut ihmiset luokittelee toiset esimerkiksi ammatin/ihon värin/kansallisuuden mukaan johonkin samaan nippuun saa aina mun sykkeen kohoamaan. Ihminen on aina paljon enemmän kuin esim. ammatti. Mahdollisuus tutustua toiseen ihmiseen on ehkä elämän yksi parhaista asioista. Samalla siinä matkalla oppii itsestään paljon.

Sama! Odotan sitä aikaa kun on täysin ok, että opettaja tai ministeri käy bdsm bileissä tai myy/ostaa seksiä. Merkitystä on vain sillä kuinka hyvin tekee duuninsa.
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ostat ostaessasi seksipalveluita?
« Vastaus #45 : Kesäkuu 26, 2020, 19:56:09 »

Voihan feministi valita vaikka kotiäitiyden ja tehdä kaikki kotityöt miehen käydessä muualla töissä.

Se on juuri näin. Feministiä ei voi tunnistaa ammatista. Se että toisinaan muut ihmiset luokittelee toiset esimerkiksi ammatin/ihon värin/kansallisuuden mukaan johonkin samaan nippuun saa aina mun sykkeen kohoamaan. Ihminen on aina paljon enemmän kuin esim. ammatti. Mahdollisuus tutustua toiseen ihmiseen on ehkä elämän yksi parhaista asioista. Samalla siinä matkalla oppii itsestään paljon.

Seepeli kiteyttää kaiken oleellisen. Vaikka olenkin kehunut itseäni kovana tissimiehenä, niin naisessa ylivoimaisesti kaikkein seksikkäintä on aina älykkyys. Pidän voimakastahtoisista ja itsenäisistä naisista, joilla on omat perustellut mielipiteet, ja jotka uskaltavat olla juuri sellaisia mitä haluavat olla. Sellaisista, jotka uskaltavat olla oman elämänsä Che Guevaroja. Ja tämä ei liity mitenkään politiikkaan  :).

Toissa talvena vein iäkkään tätini elokuviin katsomaan ruotsalaista Nuori Astrid- leffaa. Elokuva kertoo Astrid Lindgrenin nuoruudesta. Voimakastahtoinen ja itsenäisyyteen pyrkivä Astrid teki nuoruudessaan suuria virheitäkin, ja maksoi niistä kovan hinnan. 1900-luvun alkupuolen Ruotsi oli aika erilainen yhteiskunta kuin nykyään. Elokuva oli aika realistinen kuvaus sen ajan elämästä eikä vaikeitakaan asioita kierrelty. Elokuvan jälkeen mentiin kahville Biskettiin. Jännitin vähän, että mitä yli 80-vuotias tätini oli mieltä elokuvasta, missä seksuaalisuuttakin käsiteltiin aika suorasukaisesti. Tätini kysyi minulta, että minkä takia Pohjoismaissa kasvaa niin upeita, itsenäisiä, viisaita, rohkeita ja tasa-arvoisia nuoria naisia. En ehtinyt vastata, kun hän vastasi itse jotain tähän malliin, että "Meillä on niin tasa-arvoinen yhteiskunta ja hieno koulujärjestelmä, mikä takaa jokaiselle mahdollisuuden opiskella niin pitkälle kuin vaan halut ja kyvyt riittävät". En keksinyt vastata siihen oikein mitään nokkelaa. Joten olin vaan hiljaa  :).

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ostat ostaessasi seksipalveluita?
« Vastaus #46 : Kesäkuu 26, 2020, 22:23:30 »
Mun lempi aihe  :D

Luokittelen itseni ihan pesunkestäväksi feministiksi, mutta en kyllä pysty ymmärtämään, mitä vikaa siinä on, jos joku nainen (tai krhmmm, vaikka ihan itsekin... ::) ) kiihottuu vaikkapa alistamisesta ja paljon hurjemmistakin jutuista, kuin mistä tällä forkalla kehtaa edes puhua.

Ongelmallista on, jos naisen (tai kenen tahansa) seksuaalisuus pyritään ulkopuolelta määrittelemään jonkunlaiseksi sukupuolen perusteella. Esim:

Naiset tarvitsevat aina tunneyhteyden nauttiakseen seksistä.

Naiset tykkäävät kun heidät otetaan rajusti ja mies päättää.

Naiset eivät voi myydä vapaaehtoisesti seksiä.


....jne.

Sellaisille "feministeille", jotka pyrkivät määräämään esimerkiksi mun puolestani saanko huorata tai kiihottua niistä jutuista, joista kiihotun, mulla ei oikein riitä ymmärrystä.

Sen sijaan mun mielestä nimenomaan feminismiä on se, että itse tunnistan, millaisesta seksistä tykkään, ja sitten toteutan halujani halukkaiden täysi-ikäisten kumppaneiden kanssa. Ja samaa mahdollisuutta toivon ihan kaikille, sukupuolesta riippumatta. Ja siihen maksuseksi voi nähdäkseni olla hyvä väylä.  :)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Herra_Hoo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ostat ostaessasi seksipalveluita?
« Vastaus #47 : Kesäkuu 29, 2020, 08:04:33 »
Mikään toteuttamani asia ei ole mitenkään kinkyä, mutta tiedän, että parisuhteeseen nämä toteuttettavat perveersiot eivät kovin tiedostavan naisen kanssa sovi...

Tuota tuota... Eikö "tiedostavat" naiset voi haluta kaikenlaista kinkyä parisuhteessa? (Vaikkapa alistamista?) Mä oon ajatellut olevani "tiedostava" nainen, jossain määrin myös feministi, niinkuin varmaan iso osa suomalaisista seksityöntekijöistä. Tiedostava on kyllä aika hämärä termi, kai sillä voidaan tarkoittaa lähes mitä tahansa. Mutta älkää nyt ainakaan kuvitelko, että jos nainen on feministi, kiinnostunut ympäristön tilasta ja vähemmistöjen asemasta tai muuta vastaavaa, että se haluaisi vain hellää tasa-arvoista rakastelua oman kumppaninsa kanssa. ;D

Joo myönnetään, että "tiedostava" on kovin huono nimitys, mutta katson erään f sanan olevan myös... Ainakin se on kovin paljon politisoituneempi tänäpäivänä. Omat kokemukseni eivät valitettavasti ole samanlaisia "tiedostavista naista" ja en halua missään nimessä lokeroida ketään mihinkään kategoriaa, tai tehdä olettamaa tiedostavuus -> umpimielisyys seksuaalisuuden osalta. En ole ollenkaan yllättynyt asiasta, että palveluntarjoaja on hyvin tiedostava tasa-arvoon liittyviin asioihin ja samalla voi pitää alistavasta seksistä. Omakohtaisesti vaan kokemukseni ovat vaan hyvin toisenlaisia ja siksi ilmaisin tällaisen "stereotypisen väittämän".

Omien seksuaalisten mieltymysten takia olisikin mahtavan hienoa, että voisin löytää kumppaniksi sellaisen naisen, jonka kanssa ajatukset menisivät nappiin niin "tiedostavuuden", kuin seksuaalisten mieltymysten osalta. Toki se tarkoittaisi, että yksi turska nousisi kuivalle maalle.

Poissa Iinasi

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ostat ostaessasi seksipalveluita?
« Vastaus #48 : Heinäkuu 01, 2020, 12:35:11 »
Seuraneidin mielipide tässä, ja tietysti varmaan kovin yksilöllinen...

Minä rakastan sitä tunnetta, että herra (tai miksei pariskuntakin) on maksanut seurastani, ja olen kokonaisvaltaisesti hänen käytössään ja hänen tyydyttämistä varten tuon ajan.

Lähes kaikissa kokemuksissani, asiakas aina pitää minua suuressa arvossa ja haluaa minun myös nauttivan. Ja minähän nautin, koska en tee tätä mistään pakosta vaan juurikin halusta, jännityksestä ja toki hieman elintasoa nostaakseni.

Minua saisi siis kohdella paljon määräävämminkin, koska siitä(kin) juuri saan kicksejä!