Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Luna Coyote
LunaCoyote:
--- Lainaus käyttäjältä: Pertti55hki - Huhtikuu 25, 2023, 13:07:18 ---Asia on selvitetty hyvässä hengessä, oli ehkäpä turha rapsata. Yllättäviä asioita tapahtuu maailmassa.
--- Lainaus päättyy ---
Vastaan vielä täällä tähän, kun nyt tein Saitille tunnukset. Olen syvästi pahoillani tapahtuneesta.
Minulle on työuran aikana käynyt muutama
kerta niin, että sovittu tapaaminen ei ole toteutunut omasta mokastani johtuen. Näistä
on opittu ja en sovi enää tapaamisia, jos en ole 100% varma omasta energiatasosta. Tässä tapauksessa olin siis ottanut päiväunet ja en ollut herännyt herätyskelloon. Olin liian väsynyt tekemään töitä ja silti yritin tehdä töitä.
LunaCoyote:
--- Lainaus käyttäjältä: dijon - Huhtikuu 27, 2023, 19:26:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pertti55hki - Huhtikuu 25, 2023, 12:22:57 ---Oli sovittu tapaaminen mutta teki oharit, ei edes ilmoittanut mitään. Ja ihan selkeästi päivä, paikka ja aika oli sovittu.
Ensimmäinen kerta kun minulle käy näin ettei mitään ilmoita. Ja vielä kotimainen.
--- Lainaus päättyy ---
Tämähän edustaa sitä uutta varausmaksun-koulukuntaa. Maksoiko 50e sakkoa päälle, kuten asiakkaan harmiksi jäisi oharitilanteessa?
_
dijon on sinappi
--- Lainaus päättyy ---
Hei,
Minulla ei ollut varausmaksua käytössä vielä alkuvuodesta/keväällä eli tässä tapauksessa rahaa ei oltu siirretty minulle etukäteen.
Nykyisin käytän varausmaksua, mutta vain uusille asiakkaille. Tämä käytäntö ollut syksystä 2023 alkaen vasta, eli aika uusi juttu
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta