Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hahjanaisia ajatuksia :)  (Luettu 4324 kertaa)

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #20 : Tammikuu 18, 2023, 20:12:41 »
Mä olin 26 vuotta parisuhteessa. Uutta en kaipaa sillä erosta jäi todella syvät arvet. Niiden paraneminen kesti monta vuotta.


Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #21 : Tammikuu 18, 2023, 20:21:45 »
Minulla on ollut vaikeaa "sitoutua" yhteen tai muutamaan palveluntarjoajaan

Mä nimenomaan haluan ja olen aina halunnut “sitoutua” aina vain yhteen palveluntarjoajaan kerralla. Mua ei kiinnosta “hyppiä kukasta kukkaan” 🙂

Poissa Ulla

  • Full Member
  • Viestejä: 158
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #22 : Tammikuu 18, 2023, 20:51:20 »
Minulla on ollut vaikeaa "sitoutua" yhteen tai muutamaan palveluntarjoajaan

Mä nimenomaan haluan ja olen aina halunnut “sitoutua” aina vain yhteen palveluntarjoajaan kerralla. Mua ei kiinnosta “hyppiä kukasta kukkaan” 🙂
Mistä sitten mies on riippuvainen, joka haluaa  ’hyppiä kukasta kukkaan’?  Tottuuko ihmisen keho poligamiaan ja promiskuitettiin vai onko kysymys vallasta? (Yhden naisen mies joutuu vähän naisen kengän alle).

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #23 : Tammikuu 18, 2023, 21:47:35 »
Minulla on ollut vaikeaa "sitoutua" yhteen tai muutamaan palveluntarjoajaan

Mä nimenomaan haluan ja olen aina halunnut “sitoutua” aina vain yhteen palveluntarjoajaan kerralla. Mua ei kiinnosta “hyppiä kukasta kukkaan” 🙂
Mistä sitten mies on riippuvainen, joka haluaa  ’hyppiä kukasta kukkaan’?  Tottuuko ihmisen keho poligamiaan ja promiskuitettiin vai onko kysymys vallasta? (Yhden naisen mies joutuu vähän naisen kengän alle).

Olen miettinyt vähän samaa asiaa ja se voi olla juurikin näin.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #24 : Tammikuu 18, 2023, 21:59:06 »

(Yhden naisen mies joutuu vähän naisen kengän alle).


Puhtaasti heikkoa koulutusta mieheltä jos ei osaa tasa-arvoa opettaa

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #25 : Tammikuu 23, 2023, 19:15:22 »
Olen yrittänyt viime aikana epätoivoisesti solmia parisude asiakkaan kanssa, jolla on paha riippuvuus seksipalveluihin. Minusta tuntuu, että rakkausenergiat menee toisille naisille ja miehellä ei ole enää voimiä olla perinteisessa parisuhteessa.

Tällaisesta en ole ennen kuullutkaan, että PT yrittää epätoivoisesti solmia parisuhdetta asiakkaan kanssa, jolla vieläpä on paha ongelma  ::).

Olen kyllä kuullut asiakkaista, jotka yrittävät "pelastaa" huoran  ::) mutta en PT:stä, jotka yrittävät pelastaa asiakkaan ainakaan tällä tavalla  :D
(sivuhuomiona: toki olen kuullut täälläkin juttuja vastuullisista palveluntarjoajista, jotka ovat ohjanneet asiakkaita ammattiavun piiriin ja se on kunnioitettavaa toimintaa)
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #26 : Tammikuu 23, 2023, 19:19:33 »
^ Kieltämättä kuulostaisi vähän pahalta jos me horot alettaisi yrittää epätoivoisesti solmia parisuhdetta asiakkaiden kanssa 😂😂

Ulla nyt vinkkejä, miten epätoivoisiin tekoihin tässä voi mennä? Siis kun yrittää solmia sitä parisuhdetta, epätoivoisesti.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Ulla

  • Full Member
  • Viestejä: 158
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #27 : Tammikuu 25, 2023, 00:13:48 »
Mies on paljon nuorempi ja superkomea, että kaikki naiset on hulluna ja repii häntä paloiksi, mutta maksulliset ei kiinnosta paljon komeudesta, vaan enemmän rahasta ja raha on myös tarjolla. Hän on tottunut poligaamiaan, mutta on surullinen, että ei ole rakkautta elämässä. Miten miestä voi käännyttää pois poligamiasta? Tai voi löytää ratkaisu, että käyn hänen kanssa maksullisilla yhdessä. :drinking:

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 312
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #28 : Tammikuu 26, 2023, 13:17:34 »
Polygamiaa? Jaa että haluaa useamman hupakon vaimokseen, kun ei yksi riitä.

Poissa Ulla

  • Full Member
  • Viestejä: 158
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #29 : Tammikuu 26, 2023, 23:05:22 »
Käytää maksullisia palveluja näyttää enemmän promiskuiteettilta kuin polygamialta.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Promiskuiteetti

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Polygamia

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1527
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #30 : Tammikuu 27, 2023, 01:51:28 »
Mies on paljon nuorempi ja superkomea, että kaikki naiset on hulluna ja repii häntä paloiksi,
Näin on.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6709
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #31 : Tammikuu 27, 2023, 19:33:39 »
Hyvän nautintoharrastuksen olet valinnut.

Mitä huteihin tulee, niin niitä yleensä tulee kaikille, on se harrastus sitten mikä tahansa. Aina ei ole vaan paras päivä - ja yleensä riittää, että toisella osapuolella (hupakko tai turska) päivä ei natsaa näissä nautintoharrastuksissa. Eikä kemiat&synkka vaan kaikkien kanssa nappaa, vaikka rapsat olisi kuinka postiviisia. Itse näen kuitenkin, että huvin&nautintojen määrä yrittää helposti hutien määrän.  :kiss: :inlove:

Laadun osalta jokaisella on omat henkilökohtaiset speksit eli se mikä toisille on hyvää laatua, ei sitä välttämättä ole kaikille.
Laatuhan voi olla tosi hyvää, vaikka määrät on korkeita. Myöskin toisaalta pienellä hupakkomäärällä luultavammin osuu suurempaan hutiprosenttiin.

Joka tapauksessa samapa tuo, kunhan itse tykkää ja nauttii harrastuksesta  :drinking:
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2023, 19:35:21 kirjoittanut HarryPotter »
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Ulla

  • Full Member
  • Viestejä: 158
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #32 : Tammikuu 28, 2023, 06:36:44 »
Pystyttekö te seksipalveluista pahasti riippuvaisia enää suureen rakkauteen ja keskittyä vain yhteen naiseen?

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2557
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #33 : Tammikuu 28, 2023, 06:51:33 »
^ Vastaus kysymykseesi parahin Ulla on se että pystyisin jos sellainen tietty nainen olisi elämässäni.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2557
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #34 : Tammikuu 28, 2023, 07:00:36 »
^^^^^ Ja sellaisen haluan tehdä selväksi että miksikään promiskuiteetti bonoboksi en ikinä alkaisi. Minä en ole mikään kommuunihippi.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2391
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #35 : Tammikuu 28, 2023, 09:07:36 »
Pystyttekö te seksipalveluista pahasti riippuvaisia enää suureen rakkauteen ja keskittyä vain yhteen naiseen?

En pysty, kun sitoutuminen kumppaniin tai ylipäätään mihinkään ei kuulu elämänfilosofiaan jonka nimi on vapaus.

Poissa Ulla

  • Full Member
  • Viestejä: 158
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #36 : Tammikuu 29, 2023, 06:42:12 »
Vapaus itsestään ei ole hyvä asia.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1993
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #37 : Tammikuu 29, 2023, 12:06:04 »
Vapaus itsestään ei ole hyvä asia.

No nyt vaatii jotain selventävää ajatuksenjuoksua että tuon täytteeksi.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Puutarhuri

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1513
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #38 : Tammikuu 29, 2023, 12:11:21 »
^ Vastaus kysymykseesi parahin Ulla on se että pystyisin jos sellainen tietty nainen olisi elämässäni.

Yhdyn tähän vastaukseen, toki en koe olevani pahasti riippuvainen seuralaispalveluista. Jos ei lasketa kuinka paljon olen viettänyt aikaa täällä siis, siinä saattaa olla riippuvuudesta kyse ;D.
Antaa kaikkien kukkien kukkia

Poissa Ulla

  • Full Member
  • Viestejä: 158
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #39 : Tammikuu 29, 2023, 20:14:58 »
Deittisivustoillakin on aika iso prosentti miehistä ovat pahasti riippuvaisia pokaamaan koko ajan uusia naisia seksiin ja eivät enää kykenee rakkauteen ja terveen parisuhteen. Aika surullista. Ja seksipalvelujen käyttäijen volyymi kasvaa koko ajan. Naiset jää ilman rakkautta ja terveellistä nautintoa. Ystävälläni on elämän aikana kerääntynyt 500 vakiopanoa, pokattuja naisia, rikottuja sydämiä.