Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hahjanaisia ajatuksia :)  (Luettu 4323 kertaa)

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Hahjanaisia ajatuksia :)
« : Tammikuu 15, 2023, 13:06:00 »
Tämän harrastuksen aloittaminen muutama vuosi sitten ja tähän skeneen uppoutuminen mm. tämän saitin avulla oli erittäin fiksu päätös. Nyt 50+ -vuotiaana voin sanoa etten koskaan tule lopettamaan tätä harrastusta. Olen aina pitänyt jutuista jotka ei kuulu ihan valtavirtaan ja voin sanoa että tämä skene on ehdottomasti mun juttu.

Olen tavannut hienoja palveluntarjoajia ja kaksi erityisen upeaa palveluntarjoajaa ja olen löytänyt viime aikoina itsestäni aivan uusia puolia, kiitos toisen heistä eli nykyisen vakkarini 🙏 Tämä harrastus on ollut melkein jokaisen euron arvoinen. Sanon “melkein” koska hutejakin matkan varrelle mahtuu muutaman pt:n verran. Mutta kuka niitä jaksaa muistella enää vuosien jälkeen 🙂

Lukumäärällisesti en ole tavannut aivan hirveän montaa pt:tä mutta joitakin heistä olen tavannut pitkän aikaa, kuten esim. nykyistä vakkariani (kiitos). Panostankin mieluummin palveluntarjoajan laatuun kuin heidän lukumääräänsä.

Mulle on tärkeää pt:n hyvä palveluasenne ja se että hänen kanssaan kemiat kohtaa. Ulkoiset seikat tulee vasta niiden jälkeen.

Yritän tällä postauksella herättää keskustelua. Ei kai tällä sen suurempaa merkitystä ole 🙂


Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #1 : Tammikuu 15, 2023, 15:10:49 »
Hei, voisitko kiittää vakkariasi vielä kertaalleen, kiitos.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3940
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #2 : Tammikuu 15, 2023, 16:29:47 »
❔️
Mulle jäi epäselväksi:
Kuka on vakkari?
❔️
Saitin Bud Spencer

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #3 : Tammikuu 15, 2023, 16:31:11 »
Ei kai sitä mennä paljastamaan, kiitellään vain.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2391
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #4 : Tammikuu 15, 2023, 16:33:45 »
Vakkari on se jolta saa alennusta hinnasta ja/tai tiskin alta palveluita joita muut eivät saa.  ;D

Poissa Puutarhuri

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1513
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #5 : Tammikuu 15, 2023, 16:55:26 »
Minulla on ollut vaikeaa "sitoutua" yhteen tai muutamaan palveluntarjoajaan, vaikka muutama heistä selvästi ansaitsisi toisen tai useamman visiitin. Tulee välillä jopa hieman morkkis kun ei mene uudestaan vaikka tapaamisessa sitä niin lupasikin :D. Kai se on ollut sitä seikkailunhaluisuutta, mutta samalla nyt tuntuu että se fiilis on kohta tyydytetty niin pitää sitten miettiä mitä tehdä jatkossa ;).
Antaa kaikkien kukkien kukkia

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1276
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #6 : Tammikuu 15, 2023, 17:04:09 »
Minulla on ollut vaikeaa "sitoutua" yhteen tai muutamaan palveluntarjoajaan, vaikka muutama heistä selvästi ansaitsisi toisen tai useamman visiitin. Tulee välillä jopa hieman morkkis kun ei mene uudestaan vaikka tapaamisessa sitä niin lupasikin :D. Kai se on ollut sitä seikkailunhaluisuutta, mutta samalla nyt tuntuu että se fiilis on kohta tyydytetty niin pitää sitten miettiä mitä tehdä jatkossa ;).

Melkein noin, mulla ei tule morkkista.

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 737
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #7 : Tammikuu 15, 2023, 19:40:10 »
Taas tuli todistettua tän harrastuksen hienous.. Jo ensi viestien vaihdon perustella tuntui, ett nyt on upea pt. Nooh, tänään sit nähtiin, eikä kyll kaduta.. Niin mukana, ja luontevaa gfeä, ett unohtu melkein mistä on kyse.
Harvoin kysyn kesken aktin, mitä teet ens viikonloppuna. No tänään kysyin, se kuvastaa hänen palvelualttiuttaan. Huh huh, mikä löytö. Ens kerrasta osaa jo odottaakin jotain, ku ensi puraisu nyt takana.  :inlove:
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Jurtaani

  • Jr. Member
  • Viestejä: 65
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #8 : Tammikuu 15, 2023, 23:10:28 »
Ilman tätä harrastusta ei olisi seksielämää joten kyllähän siitä nyt muutaman euron maksaa silloin tällöin. Parhaista tapaamisista yleensä poikii myös uusia, mutta koska kaikki suosikit tuppaavat olemaan ulkopaikkakuntalaisia, niiden tapaamisten määrään ei voi itse paljon vaikuttaa. On kuitenkin tiettyjä palveluntarjoajia joita pyrin tapaamaan aina kun ovat maisemissa ja oma lompakko antaa myöden. Sen verran tuore olen kuitenkin tämän harrastuksen parissa että paljon tulee vaan kokeiltua eri vaihtoehtoja myös sen sijaan että olisi löytynyt mitään oikeata vakkaria vielä.

Poissa Ulla

  • Full Member
  • Viestejä: 158
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #9 : Tammikuu 16, 2023, 06:26:19 »
Tämä harrastus aiheuttaa riippuvuutta. Pystyttekö te enää olla perinteisessä parisuhteessa?

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3940
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #10 : Tammikuu 16, 2023, 08:31:38 »
^
Voi Ulla, tämän harrastuksen vuoksi pystymme olemaan parisuhteessa.
Saitin Bud Spencer

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2557
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #11 : Tammikuu 16, 2023, 09:24:48 »
^^ Se on helppoa sillä en ole parisuhteessa.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2618
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #12 : Tammikuu 16, 2023, 10:17:23 »
^
Voi Ulla, tämän harrastuksen vuoksi pystymme olemaan parisuhteessa.

Näin se menee :drinking:
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 312
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #13 : Tammikuu 16, 2023, 13:49:18 »
Tämä harrastus aiheuttaa riippuvuutta. Pystyttekö te enää olla perinteisessä parisuhteessa?

Siis onko perinteinen parisuhde se missä käydään maksullisissa kertomatta vs nykyinen missä kerron bonusdeiteistä enneb menoa?

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #14 : Tammikuu 16, 2023, 14:15:44 »
En ole koskaan ymmärtänyt miksi parisuhteessa pitäisi käydä huorissa tai vieraissa. No, mulla ei ole tosin pitkiä parisuhteita koskaan ollut.

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #15 : Tammikuu 16, 2023, 14:23:52 »
^
Voi Ulla, tämän harrastuksen vuoksi pystymme olemaan parisuhteessa.

Nii, jokaiselle on se yksi ja ainoa, mutta sen löytäminen neljän miljardin massasta on todella haastavaa. Tai itseasiassa se on 1% eli on niitä 40 miljoonaa, mutta silti.

Sitä odotellessa totuus on valitettavasti monesti, että hyvä seksi ja hyvä vaimo ei kulje käsikädessä. Veikkaan, että erot vähenisi murto-osaan jos kaikki kävis huorissa. Ainakii lapset kiittäs ku ei tulis avioeroja

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #16 : Tammikuu 16, 2023, 15:54:09 »
Kun on vakavaa parisuhdetta aikuisessa elämässä takana se 15 vuotta (vähintään), voi mielestäni ottaa uskottavasti kantaa siihen, miksi parisuhteessa oleva käy mahdollisesti maksullisissa/vieraissa.

Sinkkuna tai vastarakastuneena on nyt aika turha tätä ihmetellä.
Kuten aina, keskittyminen omiin tekemisiin on se paras vaihtoehto.

Kyllä se selviää, miksi, kunhan tulee niitä vuosia alle. Tosin ei tietty kaikille.

Syitä on varmasti yhtä monta kuin on maksullisissa kävijää. Niitä nyt on turha sen enempää spekuloida.
Tiedän vain omat motiivini ja niitä on avattu toisessa topikissa.

Ja mä kyllä uskon, että niitä ainoita ja oikeita on enemmän kuin yksi. Tällä ihmismäärällä, mikä pallolla on ja sit etsit yhtä sieltä?
Mitkä ovat todennäköisyydet sen ainokaisen löytymiselle?

Muutenkin olisi aika masentava ajatuksena.

Kyl mä olen tavannut monta naista, keissä oli rutkasti vaimoainesta.
Ennen ja jälkeen-avioliittoa.

Jälkeen-tilanteista olen tosin poistunut nopeasti siinä vaiheessa, kun ollaan vielä voiton puolella, itsehillintä pitää ja kaikki, mitä on tapahtunut, ei ole edennyt poskisuukkoa pidemmälle.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7660
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #17 : Tammikuu 16, 2023, 16:32:31 »
Miksi pitäisi olla perinteisessä parisuhteessa. Suhteita on monenlaisia.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #18 : Tammikuu 16, 2023, 18:33:05 »
Vakkari on se jolta saa alennusta hinnasta ja/tai tiskin alta palveluita joita muut eivät saa.  ;D

Tuossa tulikin juuri toiseen ketjuun pohdittua hieman näitä vakkarin kanta-asiakasetuja, mutta asia sopinee pohdittavaksi laajemmin ehkä paremmin tänne...

Tästä on varmaan monenlaisia kokemuksia, mutta yleinen havainto tuntuisi olevan, että varsinaiset alennukset eivät yleensä kuulu vakkarietuihin paitsi ehkä siten, että vakkari saattaa samalla rahalla saada pikkuisen enemmän tai parempaa. Tai jokin satunnaiskävijöille lisämaksullinen ektra saattaa vakkarilla sisältyä hintaan. Tietysti vakkarin kanssa saatetaan harrastaa useammin pidemmän kaavan settejä tai liittää niihin vaikka illalliset tms. ja silloin saatetaan sopia jokin könttähinta. Mutta en ole mieltänyt sitä varsinaisena alennuksena, vaan paketit ja pidemmät ajat ovat melkein missä tahansa liiketoiminnassa suhteessa edullisempia kuin ostaa irtotavarana. Kolme tuntia kuuluukin olla suhteessa halvempi kuin yksi. Ja kestotilaus on aina suhteessa halvempi kuin irtonumero. Toisaalta sekin voi laskea keskituntihintaa, jos tapaamisesta pienempi osa on varsinaista toimintaa ja iso osa jotain PT:n kannalta kevyempää. Mutta mielestäni näissä ei ole kyse varsinaisesta alennuksesta vaan ihan normaalista hinnoittelulogiikasta joka on tyypillistä alalla kuin alalla. Kanta-asiaakkaan kohdallahan tavoitteena on maksimoida ansainta pitkällä aikavälillä, koska sen maksimointi lyhyellä aikavälillä voi johtaa pienempään ansaintaan pitkällä aikavälillä.

Sen sijaan tuo, että vakkarille saatetaan myydä joitakin erikoispalveluita "tiskin ali", joita ei ehkä kaikille ole tarjolla, lienee tyypillisempää. Usein se liittyy sellaisiin juttuihin, joissa PT:ltä tarvitaan enemmän luottamusta, joka yleensä on rakentunut vain vakkarin kanssa. Vakkarille palvelu voi myös olla vähän henkilökohtaisempaa ja toiveita toteutetaan ja kuunnellan ehkä vähän herkemmin ja tarkemmin. Vakkarin ei tarvitse aina erikseen pyytää kaikkea, vaan PT pystyy tarjoamaan "automaattisesti" sitä, mistä on huomannut vakkarin tykkäävän.

Vakkarille saatetaan antaa (yleensä sanattomasti) toisinaan "priority lane", joka tällä alalla saattaa tarkoittaa esim. sitä, että viesteihin vastataan vähän nopeammin tai pystyy jopa ohittamaan varausjonon ja saamaan jonkin tietyn haluamansa ajan ohi muiden. Tai vakkarille saatetaan antaa yhteystieto, josta tavoittaa paremmin.

Mutta näinhän se toimii millä tahalla alalla, jossa kanta-asiakassuhteet ovat arvokkaita. Tällä alalla on pitkälti ihan samat bisnelogiikat kuin missä tahansa liiketoiminnassa.

Kaikki yllä maintut ovat tietysti ihan PT-/asiakas- ja tapauskohtaisia, eivätkä päde aina kaikilla ja kaikkialla, mutta havaintojeni mukaan nämä ovat keskimäärin aika tyypiillisiä ilmiöitä.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Ulla

  • Full Member
  • Viestejä: 158
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Hahjanaisia ajatuksia :)
« Vastaus #19 : Tammikuu 16, 2023, 22:18:14 »
Olen yrittänyt viime aikana epätoivoisesti solmia parisude asiakkaan kanssa, jolla on paha riippuvuus seksipalveluihin. Minusta tuntuu, että rakkausenergiat menee toisille naisille ja miehellä ei ole enää voimiä olla perinteisessa parisuhteessa. Olen ollut pitkässä avioliitossa asiakkaan kanssa, jolla ei ollut riippuvuuta ja hän on pystynyt satsata kunnolla parisuhteeseen.