Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuvaile siemensyöksyäsi  (Luettu 7811 kertaa)

Poissa Puutarhuri

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1513
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Kuvaile siemensyöksyäsi
« : Tammikuu 14, 2023, 20:23:09 »
Tuleeko sinulla useimmiten paljon tavaraa, vai vain pieni luraus? Kirkasta vai paksua siemennestettä? Sykkiikö kullisi voimakkaasti vai ei juuri ollenkaan? Tuleeko montakin sykähdystä? Entä tuleeko siemensyöksy millä voimalla ja kuinka kontroloidusti?

Täällä voi vapaasti tarinoida tästä aiheesta :).
Antaa kaikkien kukkien kukkia

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuvaile siemensyöksyäsi
« Vastaus #1 : Tammikuu 14, 2023, 20:46:02 »
Aah! Ihanaa! Tämä on mielenkiintoinen aihe! ❤️
Minusta on aina kovin kiehtovaa, miten erilaisia varustuksia miesoletetuilta löytyy housuista ja kuinka erilaisia orgasmit ja siemensyöksyt voivat olla! 😍
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvaile siemensyöksyäsi
« Vastaus #2 : Tammikuu 14, 2023, 21:04:12 »
Aah! Ihanaa! Tämä on mielenkiintoinen aihe! ❤️
Minusta on aina kovin kiehtovaa, miten erilaisia varustuksia miesoletetuilta löytyy housuista ja kuinka erilaisia orgasmit ja siemensyöksyt voivat olla! 😍

Harvoin sattuu orgasmit ja siemensyöksyt samalle aikaa

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2627
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuvaile siemensyöksyäsi
« Vastaus #3 : Tammikuu 14, 2023, 21:08:09 »
Mulla tulee vaan lämmintä ilmaa ja pullanmuruja :D
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Puutarhuri

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1513
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuvaile siemensyöksyäsi
« Vastaus #4 : Tammikuu 14, 2023, 21:11:12 »
Itse koen että minulta tulee aika paljonkin siemennestettä jos en ole tullut muutamaan tuntiin. Ja mitä pidempään sessio kestää niin sitä enemmän näyttäisi tulevan, masturboidessa myös ajoittain kironnut millä voimalla ja määrällä tulen jos pitkitän sessiota, välillä ollut vähän sotkuista touhua. Jos ei olisi niin sotkuista touhua niin olisi kiva tietää kuinka korkealle/pitkälle oikeasti satsi lähtisi ;D.

Toisen naamalle en ole koskaan tullut, mutta vähän pelkään että "tavara" lentäisi ties minne väärään paikkaan ;D. Noin yleisesti siemenneste näyttäisi olevan hieman paksua, ei missään nimessä kirkasta, mutta tämä varmaan johtuu paljon myös nesteytyksestä ja siitä kuinka monta kertaa on tullut viime aikoina.

Jos olen edgettänyt pidempään aikaan niin sykähdyksiä tulee ihanan monta, valehtelematta voi tulla paljon yli kymmenenkin. Tuon jos joskus myös PT:n luona pääsisi kokemaan niin eufooria olisi sanoinkuvaamaton.

Ja haaveena olisi myös oppia taito saada orgasmi ilman siemensyöksyä, ja oppia sitten tulemaan kun itse päätän tulla :).
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 14, 2023, 21:15:53 kirjoittanut Puutarhuri »
Antaa kaikkien kukkien kukkia

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuvaile siemensyöksyäsi
« Vastaus #5 : Tammikuu 14, 2023, 21:14:15 »
Mulla tulee vaan lämmintä ilmaa ja pullanmuruja :D

Hieno mainospuhe. 😅 Toivottavasti kukaan ei tukehdu niihin pullanmuruihin.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvaile siemensyöksyäsi
« Vastaus #6 : Tammikuu 14, 2023, 21:15:00 »
Aah! Ihanaa! Tämä on mielenkiintoinen aihe! ❤️
Minusta on aina kovin kiehtovaa, miten erilaisia varustuksia miesoletetuilta löytyy housuista ja kuinka erilaisia orgasmit ja siemensyöksyt voivat olla! 😍

Harvoin sattuu orgasmit ja siemensyöksyt samalle aikaa

Ärsyttää jos mälli lentää, mutta ei ole saanut orgasmia kun sillon kuitenkin lakkaa seisomasta. Yleensä yhtäaikaiseen orgasmiin ja mällinlentoon pääsee handjobissa. Seuraavaks poskihoidossa. Yhdynnässä ei lähes koskaan/koskaan

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuvaile siemensyöksyäsi
« Vastaus #7 : Tammikuu 14, 2023, 21:20:05 »
Itse koen että minulta tulee aika paljonkin siemennestettä jos en ole tullut muutamaan tuntiin. Ja mitä pidempään sessio kestää niin sitä enemmän näyttäisi tulevan, masturboidessa myös ajoittain kironnut millä voimalla ja määrällä tulen jos pitkitän sessiota, välillä ollut vähän sotkuista touhua. Jos ei olisi niin sotkuista touhua niin olisi kiva tietää kuinka korkealle/pitkälle oikeasti satsi lähtisi ;D.

Toisen naamalle en ole koskaan tullut, mutta vähän pelkään että "tavara" lentäisi ties minne väärään paikkaan ;D. Noin yleisesti siemenneste näyttäisi olevan hieman paksua, ei missään nimessä kirkasta, mutta tämä varmaan johtuu paljon myös nesteytyksestä ja siitä kuinka monta kertaa on tullut viime aikoina.

Jos olen edgettänyt pidempään aikaan niin sykähdyksiä tulee ihanan monta, valehtelematta voi tulla yli kymmenenkin. Tuon jos joskus myös PT:n luona pääsisi kokemaan niin eufooria olisi sanoinkuvaamaton.

Ja haaveena olisi myös oppia taito saada orgasmi ilman siemensyöksyä, ja oppia sitten tulemaan kun itse päätän tulla :).

Näin naisen näkökulmasta myös orgasmit ilman siemensyöksyjä ovat melkoisen huikeita ja sitten ne energia-orgasmit, joita olen joskus päässyt sekä omalla kohdallani, että palveluntarjoajan roolissa todistamaan. On melkoisen upeaa, jos joko itse tai toinen osapuoli päätyy sellaiseen kokovartalo-orgastiseen tilaan.

Ja anteeksi, että tulin tänne pölisemään, vaikka aihepiiri oli kohdennettu peniksen omaaville henkilöille. Minä vaan sillai hiukan innostuin tästä aiheesta. Koska kullit ja siemensyöksyt. ❤️
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Jurtaani

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvaile siemensyöksyäsi
« Vastaus #8 : Tammikuu 14, 2023, 21:26:43 »
Hyvin vaihtelevaa mutta jos on ollut useamman päivän laukesmatta, silloin usein tulee paljon ja suurella voimalla. Tällöin se on myös koostumukseltaan kiinteämpää kuin silloin kuin on lyhyempi aika viime kerrasta. Sykähtelyjen määrä on enemmän vaihtelevaa ja vähemmän ennustettavissa, mutta näin äkkiseltään arvioisin että enemmän sykähtelyä tapahtuu tositoimissa, eli kun laukeaminen tapahtuu naisen sisällä.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2613
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuvaile siemensyöksyäsi
« Vastaus #9 : Tammikuu 14, 2023, 21:28:14 »
Loistava aiheen aloitus Puutarhurilta.

Tänään vedin kuivat katsellessani Voluptuous lehteä ja tuli tyypilliset liisterit eli paksua ja valkoista 3 tai 4 erää.

Tällä tarinalla oli onnellinen ja tahmea loppu.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3985
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuvaile siemensyöksyäsi
« Vastaus #10 : Tammikuu 14, 2023, 21:31:14 »
Normaalistihan siemensyöksyni täyttää kumin pohjalta n.1-2cm, välillä enemmän. Neste on löysää liisteriä, huonosti tarttuvaa.

Voimakkaimman siemensyöksyn olen saanut erään kokeneemman(todennäköisesti laittanut korkkarit naulaan kauan sitten) ptn käsihoidossa.
Hän osasi jollain lailla stimuloida eturauhasta samalla kun teki käsihoitoa.
Tavaraa lensi paljon ja noin metrin, puolentoista, korkeudelle.

Pt:kin hämmästeli tulosta.

Sykkimisiä ei ole tullut laskettua, alle tusinan varmasti.
Saitin Bud Spencer

Poissa Puutarhuri

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1513
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuvaile siemensyöksyäsi
« Vastaus #11 : Tammikuu 14, 2023, 21:33:15 »
Itse koen että minulta tulee aika paljonkin siemennestettä jos en ole tullut muutamaan tuntiin. Ja mitä pidempään sessio kestää niin sitä enemmän näyttäisi tulevan, masturboidessa myös ajoittain kironnut millä voimalla ja määrällä tulen jos pitkitän sessiota, välillä ollut vähän sotkuista touhua. Jos ei olisi niin sotkuista touhua niin olisi kiva tietää kuinka korkealle/pitkälle oikeasti satsi lähtisi ;D.

Toisen naamalle en ole koskaan tullut, mutta vähän pelkään että "tavara" lentäisi ties minne väärään paikkaan ;D. Noin yleisesti siemenneste näyttäisi olevan hieman paksua, ei missään nimessä kirkasta, mutta tämä varmaan johtuu paljon myös nesteytyksestä ja siitä kuinka monta kertaa on tullut viime aikoina.

Jos olen edgettänyt pidempään aikaan niin sykähdyksiä tulee ihanan monta, valehtelematta voi tulla yli kymmenenkin. Tuon jos joskus myös PT:n luona pääsisi kokemaan niin eufooria olisi sanoinkuvaamaton.

Ja haaveena olisi myös oppia taito saada orgasmi ilman siemensyöksyä, ja oppia sitten tulemaan kun itse päätän tulla :).

Näin naisen näkökulmasta myös orgasmit ilman siemensyöksyjä ovat melkoisen huikeita ja sitten ne energia-orgasmit, joita olen joskus päässyt sekä omalla kohdallani, että palveluntarjoajan roolissa todistamaan. On melkoisen upeaa, jos joko itse tai toinen osapuoli päätyy sellaiseen kokovartalo-orgastiseen tilaan.

Ja anteeksi, että tulin tänne pölisemään, vaikka aihepiiri oli kohdennettu peniksen omaaville henkilöille. Minä vaan sillai hiukan innostuin tästä aiheesta. Koska kullit ja siemensyöksyt. ❤️

Ei haittaa ollenkaan, mielellään sitä kuuntelee PT:n/naisen näkökulmasta asiaa myös ;). Kunhan et nyt kiihota meitä niin paljon että pitää sinun luokse varata aika paineiden poistoon (okei okei, on sekin ok ;D ;D)
Antaa kaikkien kukkien kukkia

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuvaile siemensyöksyäsi
« Vastaus #12 : Tammikuu 14, 2023, 21:44:23 »
Loistava aiheen aloitus Puutarhurilta.

Tänään vedin kuivat katsellessani Voluptuous lehteä ja tuli tyypilliset liisterit eli paksua ja valkoista 3 tai 4 erää.

Tällä tarinalla oli onnellinen ja tahmea loppu.

Sorit off topicista, mutta en voi hillitä kertomasta muistoa, jonka tämä minussa nosti pintaan. Yläasteen puutyö-opettajalla oli poksu-lehtiä opettajanpöytänsä laatikossa. Poijjaat olivat sitten tehneet jekun ja käyneet salaa kaatamassa piimää niiden lehtien väliin. Voi olla, että opettajaa hieman vitutti moinen kepponen. Voi myös olla että pojat vain rehvastelivat, eikä mitään piimällä lotrausta koskaan tapahtunut.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuvaile siemensyöksyäsi
« Vastaus #13 : Tammikuu 14, 2023, 21:50:33 »
Aah! Ihanaa! Tämä on mielenkiintoinen aihe! ❤️
Minusta on aina kovin kiehtovaa, miten erilaisia varustuksia miesoletetuilta löytyy housuista ja kuinka erilaisia orgasmit ja siemensyöksyt voivat olla! 😍

Harvoin sattuu orgasmit ja siemensyöksyt samalle aikaa

Ärsyttää jos mälli lentää, mutta ei ole saanut orgasmia kun sillon kuitenkin lakkaa seisomasta. Yleensä yhtäaikaiseen orgasmiin ja mällinlentoon pääsee handjobissa. Seuraavaks poskihoidossa. Yhdynnässä ei lähes koskaan/koskaan

Oho, tähän olen harvemmin törmännyt. Kuulostaapa turhauttavalta! 😕

Lohdutukseksi voin sanoa, että mun on vaikea saada orgasmia muutoin kuin jos klitorista stimuloidaan kunnolla ja oikealla tavalla samalla. Enkä aina tule silloinkaan. En ole koskaan saanut orgasmia pelkän yhdynnän voimin.

Monet miehet tuntuu myös kuvittelevan, että squirttaus on yhtä kuin orgasmi. Ei ole. Ainakaan omalla kohdallani. Vaikka onhan se vänkä fiilis.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuvaile siemensyöksyäsi
« Vastaus #14 : Tammikuu 14, 2023, 21:52:49 »
Itse koen että minulta tulee aika paljonkin siemennestettä jos en ole tullut muutamaan tuntiin. Ja mitä pidempään sessio kestää niin sitä enemmän näyttäisi tulevan, masturboidessa myös ajoittain kironnut millä voimalla ja määrällä tulen jos pitkitän sessiota, välillä ollut vähän sotkuista touhua. Jos ei olisi niin sotkuista touhua niin olisi kiva tietää kuinka korkealle/pitkälle oikeasti satsi lähtisi ;D.

Toisen naamalle en ole koskaan tullut, mutta vähän pelkään että "tavara" lentäisi ties minne väärään paikkaan ;D. Noin yleisesti siemenneste näyttäisi olevan hieman paksua, ei missään nimessä kirkasta, mutta tämä varmaan johtuu paljon myös nesteytyksestä ja siitä kuinka monta kertaa on tullut viime aikoina.

Jos olen edgettänyt pidempään aikaan niin sykähdyksiä tulee ihanan monta, valehtelematta voi tulla yli kymmenenkin. Tuon jos joskus myös PT:n luona pääsisi kokemaan niin eufooria olisi sanoinkuvaamaton.

Ja haaveena olisi myös oppia taito saada orgasmi ilman siemensyöksyä, ja oppia sitten tulemaan kun itse päätän tulla :).

Näin naisen näkökulmasta myös orgasmit ilman siemensyöksyjä ovat melkoisen huikeita ja sitten ne energia-orgasmit, joita olen joskus päässyt sekä omalla kohdallani, että palveluntarjoajan roolissa todistamaan. On melkoisen upeaa, jos joko itse tai toinen osapuoli päätyy sellaiseen kokovartalo-orgastiseen tilaan.

Ja anteeksi, että tulin tänne pölisemään, vaikka aihepiiri oli kohdennettu peniksen omaaville henkilöille. Minä vaan sillai hiukan innostuin tästä aiheesta. Koska kullit ja siemensyöksyt. ❤️

Ei haittaa ollenkaan, mielellään sitä kuuntelee PT:n/naisen näkökulmasta asiaa myös ;). Kunhan et nyt kiihota meitä niin paljon että pitää sinun luokse varata aika paineiden poistoon (okei okei, on sekin ok ;D ;D)

Kiitos vinkistä! 😘 :behind: :blowjob:
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Vieras0362

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvaile siemensyöksyäsi
« Vastaus #15 : Tammikuu 14, 2023, 22:05:31 »
Plörts

Poissa Vieras0355

  • Jr. Member
  • Viestejä: 61
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvaile siemensyöksyäsi
« Vastaus #16 : Tammikuu 14, 2023, 23:09:52 »
Hyvin samanlainen kysymys, kuin jos pyytäisi kuvailemaan osallistumista auto-onnettomuuteen. No, en tiedä miten lopputulokseen päästiin, mutta yleensä naisen persereikä vinkkailee kuin kykloppi lumimyrskyssä, pienten sameiden pisaroiden valuessa kohti maata. Jompikumpi yleensä itkee.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 14, 2023, 23:11:37 kirjoittanut deiveson »

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6789
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kuvaile siemensyöksyäsi
« Vastaus #17 : Tammikuu 14, 2023, 23:18:51 »
Mä-mä-mä-mä Märkää  8)
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 30 )

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuvaile siemensyöksyäsi
« Vastaus #18 : Tammikuu 14, 2023, 23:20:40 »
Parvekkeelta olen ampunut variksia ja kylppärissä purkuhommissa kaakeleita. Olen myös liimaillut ajovaloumpioiden rikkinäisiä kiinnikkeitä siemennesteelläni.

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvaile siemensyöksyäsi
« Vastaus #19 : Tammikuu 14, 2023, 23:38:12 »
Tuleekohan naiselta saishe liukkaammin kun on lauennut perseeseen?