Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ketkä niitä ohareita tekevät?  (Luettu 3795 kertaa)

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Ketkä niitä ohareita tekevät?
« : Lokakuu 26, 2019, 09:22:40 »
Täältäkin olen saanut useasti lukea, että ulkkari palveluntarjoajat tekevät ohareita ja kotimaiset eivät. Ilmeisesti mulla on käynyt erikoinen tsägä kun en ole koskaan kokenut ulkkarin tekemää oharia vaikka olen tavannut heitä useamman sataa.

Kaikki mulle tehdyt oharit ovat kotimaisten tekosia ja yllättäen muutama heistä ihan tunnettujakin sihteereitä eri foorumeilta.

Ulkkarin tekemä ohari on ajatuksenakin outo sillä yrittäväthän he maksimoida asiakasmääränsä sinä lyhyenä aikana minkä Suomessa viipyvät ja tähän ei oikein oharoimalla pääse.



Poissa Enginn

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ketkä niitä ohareita tekevät?
« Vastaus #1 : Lokakuu 26, 2019, 11:06:59 »
Mulle on tehnyt ulkkari oharit ja kotimaiset muutamat oharit, käyn tosin huomattavasti enemmän kotimaisilla joten se vääristää mun henkilökohtaisia tilastoja.

Mutta tosiaan oharit ovat melko yleisiä palveluntarjoajan puolelta ainakin omiin kokemuksiini perustuen, vaikkakin niihin melko usein uskottavan kuuloiset tekosyyt on keksitty. Tai ainakin sellaiset joita on paha kiistää. Lasken ohareiksi silti jos tuntia-kahta ennen tapaamista perutaan.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15154
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ketkä niitä ohareita tekevät?
« Vastaus #2 : Lokakuu 26, 2019, 11:10:09 »
Ohareitaa on tullut sekä Suomalaisilta, että ulkomaalaisilta palveluntarjoajilta.
Tilastoa en ole pitänyt kumpia on enemmän.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ketkä niitä ohareita tekevät?
« Vastaus #3 : Lokakuu 26, 2019, 11:12:58 »
Mulle on tehty vain ihan muutama ohari tässä vuosien varrella, tekijöinä sekä suomalaiset että ulkkarit.
Suomalaisista tekijöinä pari "harrastelijaa" joiden kanssa jo viestittely oli melkoista säätöä. Forkkien "ammattilaiset" on aina pitäneet lupauksensa.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ketkä niitä ohareita tekevät?
« Vastaus #4 : Lokakuu 26, 2019, 11:14:18 »
On niitä ohareita varmaan ollut uran aikana. En niitä kuitenkaan muista, itseasiassa unohdan heti ja otan varasuunnitelman käyttöön. Jotkut ulkkarit ovat joskus sanoneet, että eivät ota varauksia, vaan sisään pääse se kuka on ensiksi ovella.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ketkä niitä ohareita tekevät?
« Vastaus #5 : Lokakuu 26, 2019, 11:23:04 »
Mulle on tehty vain ihan muutama ohari tässä vuosien varrella, tekijöinä sekä suomalaiset että ulkkarit.
Suomalaisista tekijöinä pari "harrastelijaa" joiden kanssa jo viestittely oli melkoista säätöä. Forkkien "ammattilaiset" on aina pitäneet lupauksensa.

Lainaan tätä ja komppaan Juutasta. Ohareita on tullut molemmilta. Kotimaisilla, ei ammattilaisilta ja ulkomaalaisilta silloin tällöin. Harrastuksen alkuaikoina oli hetkiä jolloin olisin halunnut tavata Afrikkalaisen tytön, mutta kovin on vaikeaa kun ovea ei avattu tai vastassa oli Romanian tumma :-\

Jotkut ulkkarit ovat joskus sanoneet, että eivät ota varauksia, vaan sisään pääse se kuka on ensiksi ovella.

Mulle on sanottu ihan samaa! Vähän nii kuin D-pankissa, aika ilman ajanvarausta ;D

𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ketkä niitä ohareita tekevät?
« Vastaus #6 : Lokakuu 26, 2019, 11:29:36 »
Varsinaisia ohareita en ole kokenut enää vuosiin. Tuohon olen myös törmännyt, ettei oteta varauksia.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ketkä niitä ohareita tekevät?
« Vastaus #7 : Lokakuu 26, 2019, 11:31:38 »
Toi on mulle ihan uutta ettei oteta varauksia. Mä varaan aina ajan muutaman tunnin päähän eikä ongelmia ole ollut.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ketkä niitä ohareita tekevät?
« Vastaus #8 : Lokakuu 26, 2019, 11:49:32 »
^Yhden tytön ohjeistus oli: Odota siinä kadulla ja soitan sitten kun olen vapaa.

Soittoa en ikinäkään saanut ja 3h ja 5 tuopin jälkeen kyllästyin istumaan. Siinä kadulla olleen terassin kulmassa istuessani huomasin pari mahdollista turskaa jotka vilkuilivat hermostuneesti luuriaan ja vuoronperään katosivat samaan suuntaan. Sattumaa? Ehkä...
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ketkä niitä ohareita tekevät?
« Vastaus #9 : Lokakuu 26, 2019, 13:02:41 »
Kotimaiset oharin tekijät lähinnä puoliamatöörejä, joilta uskallus ei riittänyt. Ulkkareista liukuhihnat tekivät niitä jokunen vuosi sitten. Viime aikoina ei ole ollut.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ketkä niitä ohareita tekevät?
« Vastaus #10 : Lokakuu 26, 2019, 13:38:19 »
Toi on mulle ihan uutta ettei oteta varauksia. Mä varaan aina ajan muutaman tunnin päähän eikä ongelmia ole ollut.

Pääkaupunkiseudulla minulle on kerrottu syykin: ajanvaraajat tekevät ohareita enemmän kuin suoraan lennosta tulijat.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ketkä niitä ohareita tekevät?
« Vastaus #11 : Lokakuu 26, 2019, 13:47:42 »
Kotimaisista tulee vain yksi ohari mieleen lähivuosien aikana, mutta ulkkareista usempi on oharoinut.
Vantaalla on hyvä se, että todennäköisesti saa samasta osoitteesta heti ajan toiselle tytölle, niin ettei tarvitse ajaa kassit täynnä takaisin kotia.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ketkä niitä ohareita tekevät?
« Vastaus #12 : Lokakuu 26, 2019, 17:16:52 »
Toi on mulle ihan uutta ettei oteta varauksia. Mä varaan aina ajan muutaman tunnin päähän eikä ongelmia ole ollut.

Pääkaupunkiseudulla minulle on kerrottu syykin: ajanvaraajat tekevät ohareita enemmän kuin suoraan lennosta tulijat.
Onneksi tämä ei näyttäisi olevan ongelma täälläpäin.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ketkä niitä ohareita tekevät?
« Vastaus #13 : Lokakuu 28, 2019, 23:26:23 »
Toi on mulle ihan uutta ettei oteta varauksia. Mä varaan aina ajan muutaman tunnin päähän eikä ongelmia ole ollut.

Pääkaupunkiseudulla minulle on kerrottu syykin: ajanvaraajat tekevät ohareita enemmän kuin suoraan lennosta tulijat.

Hmmm. Mietin onko toi se fiilis tällä puolen myyntitapahtumaa.
Ennakkovaraajat peruvat tapaamisia toki enemmän, mutta mutta...mulla oharit on ei kyllä oo tullu erityisen paljon ennakkovaraajilta. Pikemminkin toisinpäin. Aika jännä.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Jyväskylässä su 21.4.!

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ketkä niitä ohareita tekevät?
« Vastaus #14 : Lokakuu 29, 2019, 09:51:55 »
Sihteerien oharit tulevat joko multibuukkaus liukuhihna tapauksilta tai pissiksiltä joilla menee viime hetkellä pupu pöksyyn.