Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Autorunkkaaminen mun kanssa, ilmoitus Vantaa
naut1skelija:
en kyllä keksi, miksi maksaisin siitä, että aika normi perus tyllerön näköinen neitokainen ehkä vähän huohottelis ja vilauttais nöpötisuja ja saisin ite runkata ja sitten vielä maksaa tästä "ilosta". Kun voin ottaa minkä tahansa 100 30min neitosen tuolta joka antaa suuhoitoa ja pillua ja vaikka ois kuinka huono niin varmasti parempi kokemus kuin jonkun suomitytön tissin vilauttelu autossa. Ja tämä sisältää jo sen että mitään epäilyttävää ei liittyisi tähän touhuun.
Vieras0408:
--- Lainaus käyttäjältä: naut1skelija - Tammikuu 15, 2023, 14:37:42 ---en kyllä keksi, miksi maksaisin siitä, että aika normi perus tyllerön näköinen neitokainen ehkä vähän huohottelis ja vilauttais nöpötisuja ja saisin ite runkata ja sitten vielä maksaa tästä "ilosta". Kun voin ottaa minkä tahansa 100 30min neitosen tuolta joka antaa suuhoitoa ja pillua ja vaikka ois kuinka huono niin varmasti parempi kokemus kuin jonkun suomitytön tissin vilauttelu autossa. Ja tämä sisältää jo sen että mitään epäilyttävää ei liittyisi tähän touhuun.
--- Lainaus päättyy ---
Näinpä.
Lienee enemmänkin jotain fetissijuttuja.
Vieras0361:
Saako stripin privassa runkata?
naut1skelija:
--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Tammikuu 15, 2023, 14:58:02 ---Saako stripin privassa runkata?
--- Lainaus päättyy ---
Eikös kaikki niin siellä tee, tai näin mä olen ainakin luullut?
Entto:
--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Tammikuu 15, 2023, 14:58:02 ---Saako stripin privassa runkata?
--- Lainaus päättyy ---
Eikös se talouspaperirulla ole siellä juuri siksi?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta