Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Autorunkkaaminen mun kanssa, ilmoitus Vantaa

(1/7) > >>

ekakerta:
Tervehdys,

Onko joku herrasmies tavannut tätä nuorta neitoa Vantaalla? Pyytää suhteellisen suolaista hintaa siitä, että itse runkkaa itsensä autossa, mutta onko sen arvoista?

antero pee:

--- Lainaus käyttäjältä: ekakerta - Tammikuu 13, 2023, 13:41:18 ---Tervehdys,

Onko joku herrasmies tavannut tätä nuorta neitoa Vantaalla? Pyytää suhteellisen suolaista hintaa siitä, että itse runkkaa itsensä autossa, mutta onko sen arvoista?

--- Lainaus päättyy ---

Riippuu vähän siitä, minkä ikäinen on. "Ikä 18, lukiolaistyttö"...
Jos nimittäin onkin alaikäinen, niin ollaan hyvin kaltevalla pinnalla. Helposti voi jopa häkki heilahtaa, jos hommat menee yhtään pieleen. Varovasti siellä.

Mutta jos on paperit näyttää, että 18 täytetty, niin sitten oman maun ja kukkaron mukaan. Itse en lähtisi, mutta sehän on mun vakiorepla :D

ekakerta:
Ainakin mainostaa olevansa täysi-ikäinen, muutenhan ei olisi edes harkinnassa! Lähinnä mietin, että onko todella sellainen ilo silmille, että kannattaa moisesta maksaa :)

Salainenrakastaja:
18 vuotias teini alastomana on varmasti iloa silmille.

Ituhippi:

--- Lainaus käyttäjältä: Salainenrakastaja - Tammikuu 13, 2023, 15:55:31 ---18 vuotias teini alastomana on varmasti iloa silmille.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: ekakerta - Tammikuu 13, 2023, 13:41:18 ---Tervehdys,

--- Lainaus päättyy ---
"Jos oot kiltti ni saatan tissiä vähä näyttää" ni ei siel ketää alastomuuttaan esittele.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta