Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kauan tuleminen  (Luettu 2512 kertaa)

Poissa Häpeämätön Piski

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Kauan tuleminen
« : Tammikuu 05, 2023, 09:42:43 »
Terve!

Me miehet tykätään leikkiä omalla kikkelillämme. Jotkut tietty toistenkin vehkeillä. Sen touhun olen jättänyt muille. Oman vehkeen räplääminen onkin jokseenkin päivittäistä.

Joskus toisessa aiheessa kerroinkin kuinka pidän herkistelystä. Saatan tehdä sitä useampana peräkkäisenä päivänä, kuitenkin välttäen tulemista, mällien heittoa. Sitä paremmalta se sitten tuntuukin kun pääsee lopulta tyhjäämään kassit. Tätä olen tehnyt myös niin, että saan ”yllättää” vaimoni suurella lastilla - mieluiten hänen törötisseilleen. Aijai. On kai tämä jonkinsortin perversio.

Nykyteknologia mahdollistaa myös tällaiselle insinöörin rentulle mielenkiintoisia asioita. Puhelin jossa kamera. Ja vielä hyvä kamera. Ja hidastettuna. Sitten kuvaamaan tulemista. Hidastettuja on kiva katsoa. Mikä siinä mällin lentämisessä tisseille niin kiinostaakaan. No, insinööri tietty on kiinnostunut myös numeroista. Esim kuinka kauan tuleminen kestää. Ensimmäisestä roikosta viimeiseen (siis sellaiseen joka vielä lentää, eikä vain valu ulos kyrvästä). Tyypillisesti herkistelyn jälkeen n 15-20 sekuntia. Pisimmillään n 25 s. Yllättävän kauan. Luulen tämän olevan myös treenauksen tulosta. Kegelin lihakset. Kyllä on silti kannattanut! Piiiitkä iso O ja naiset (eivät toki kaikki) arvostavat. Kai hekin uskovat/tietävät/luulevat, että kauan ja paljon tuleminen on merkki heidän hyvyydestä. Ja onhan se pääosin.

Muilla kokemuksia jaettavaksi?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 05, 2023, 09:44:31 kirjoittanut Häpeämätön Piski »

Poissa Vieras0362

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kauan tuleminen
« Vastaus #1 : Tammikuu 05, 2023, 13:35:15 »
No oma mielenkiinto numeroihin ei ole insinöörinä minulla läikkynyt näihin puuhiin. Varmaan johtuu diplomista ja vähemmän käytännönläheisestä ajattelusta.