Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mies ja tunteet  (Luettu 12856 kertaa)

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mies ja tunteet
« Vastaus #60 : Marraskuu 03, 2019, 09:25:06 »
Olen huomannut korrelaation käytetyn rahamäärän ja rakkauden määrän välillä. Tosin sanoen, mitä enemmän käytän rahaa naiseen, sitä enemmän hän minua rahastaa eikun siis rakastaa. Tämä ei päde vain tähän harrastukseen, vaan myös normaalielämään.

Olen ilmaissut nauttivani erään sihteerin seurasta. Rakkauden tunnustukset olen jättänyt tekemättä, vaikka pientä ihastusta on ollut ilmassa välillä. Sua lemmin kuin järjetön mä oisin-biisin sanat, on enemmän kuin totta amiraalin tapaamisella. Pääsee vähän irti arjesta ja voi haaveilla uudesta navan ympärysmatkasta.   
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 03, 2019, 09:28:45 kirjoittanut Lord Nelson »

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mies ja tunteet
« Vastaus #61 : Marraskuu 03, 2019, 10:07:02 »
^ Niin sehän olisikin helppoa  :D Yleensä sitä kyllä leijailee omissa maailmoissaan pitkään tapaamisen jälkeen. Vähän sama tunne kuin rakastuneena :)

Tiedän tunteen,oikein kun on pilluhuurussa se vastaa 1,5 promille humalaa ;D

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mies ja tunteet
« Vastaus #62 : Marraskuu 13, 2019, 00:11:13 »
Miettinyt että voisko olla että sellainen vähän sisäänpäin kääntynyt introvertti tavallinen suomalainen mies, joka ei näytä paljoa tunteitaan eikä muutenkaan halua huomion keskipisteeseen on kuitenkin usein aika tunteellinen mies sisältä. Ja sit taas sellainen kokoajan tunteitaan näyttävä ja sillä huomiota hakeva mies, onkin todellisuudessa usein sisältään tunne köyhempi, kun sitä pitää näyttää ja muille todistella?
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mies ja tunteet
« Vastaus #63 : Marraskuu 13, 2019, 05:52:56 »
^
Niin...se mitä näkyy ulospäin ei välttämättä ole aina sama mitä on sisällä. Mutta sehän tarkoittaa myös sitä että joskus se voi olla sama asia. Eiköstä vaan? Oli sitten introvertti tai ekstrovertti. Mä en lähtis kepeästi linjaamaan että se mikä näkyy ulospäin olisi yleensä eri asia kuin se mikä on sisällä. Toisinaan varmaan on mutta liittyykö siihen intro tai ekstroverttius niin siinä olisin varovainen. Ja sitten tuli mieleen että sille ihmisellehän ne tunteet on ihan samat näkeekö muut ne vai ei. Tunteet ei muutu siitä. Eli jos joku on surullinen mutta ei sitä näytä ulospäin niin tämä henkilö on silti surullinen. Muut ei vaan sitä tiedä. Sitä tunnetta ei silti voi vähätellä. ...Jos ja kun me halutaan ymmärtää toista niin meidän pitää jollakin tavalla selvittää minkälaisia tuntemuksia toisella on. Jos joku ei kerro ääneen mitä liikkuu pään sisällä niin piirun verran vaikeampi rasti se on muiden selvittää. Mutta eihän tämä elämä aina helppoo ole sille kellä ei oo telepaattisia kykyjä. :)
Amator

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mies ja tunteet
« Vastaus #64 : Marraskuu 13, 2019, 12:00:55 »
^ Veli Seepeli lausui viisaita. Toisen tunteita ei voi tietää ellei niistä puhuta. Ja kun vielä halukkuus / kyvykkyys puhumiseen vaihtelee tilanteiden ja ihmisten mukaan ei tulkinta ole helppoa. Tästä johtuen aika usein itsekin syyllistyn toisten tunteiden vähättelyyn ja ohittamiseen. Pitäisi yrittää enemmän ymmärtää että tunteilleen ei kukaan mitään voi, ainoastaan omaan käyttäytymiseen voi vaikuttaa.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mies ja tunteet
« Vastaus #65 : Marraskuu 13, 2019, 13:09:38 »
Just niin ehkä hain enemmän just sitä ettei tunteiden näyttämisellä, ole suoranaista yhteyttä siihen miten paljon ihminen tuntee. Toiset sulkeutuu tunteinensa kanssa ja purkaa sen sitten itsekseen vaikka maalaamiseen tai musiikkiin tms. Ite arvostan sitä että tunteet näytetään ja kerrotaan rehellisesti. Lähinnä mietin sitä kun aina puhutaan että me suomalaiset ollaan sellaisia hiljaisia, jotka eivät turhaan tunteitaan näytä ja miehet vielä pahempia. Hiljainen ja sisäänpäin kääntynyt ihminen voi olla usein kuitenkin hyvä kuuntelija ja muutenkin empaattinen. Vähän jopa siinä parempi, kuin sellainen itseään korostava ja omia tunteitaan korostava ihminen?
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.