Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: ”Uusittu hieronta Helsingissä”  (Luettu 4730 kertaa)

Poissa Hermanni97

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
”Uusittu hieronta Helsingissä”
« : Tammikuu 03, 2023, 18:53:05 »
Onko muilla kokemuksia tästä thaimaalaisesta Töölössä, ...it ilmoittelee? Muutaman kerran käynyt ja hieroo hyvin, mutta sovittu aika ei pidä. Plussana isot rinnat joita saa nuolla ja voi kyllä jäädä yliaikaa esim juttelemaan, mutta hieronta jää lyhyeksi vaikka siitä olen kerran maininnutkin…?

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: ”Uusittu hieronta Helsingissä”
« Vastaus #1 : Tammikuu 04, 2023, 18:01:04 »
Oon katsonut kiinnostuksella ilmoa. Kiitos rapsasta.

Kumpaa siis meinaat: että runkkaus on liian nopea (ei osaa/halua himmata) vai että ei osaa/jaksa hieroa selkää?
You and me, part-time lovers

Poissa Hermanni97

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: ”Uusittu hieronta Helsingissä”
« Vastaus #2 : Tammikuu 04, 2023, 18:38:33 »
Oon katsonut kiinnostuksella ilmoa. Kiitos rapsasta.

Kumpaa siis meinaat: että runkkaus on liian nopea (ei osaa/halua himmata) vai että ei osaa/jaksa hieroa selkää?
Osaa kyllä hieroa, mutta olen 2x sopinut 45min ajan ja 25min hierontaa ja 5min runkkausta, kun laukean nopeasti… pitäis ehkä pyytää hiljentämään… uusi näissä jutuissa ja kovasti haluan oppia turskaksi :D Näyttävä on nainen ja hyvä vartalo ja tissit joita saa kosketella ja nuolla, muita erikoisuuksia en ole pyytänyt, uskon että onnistuisi…. Mukava kyllä muuten viimeksikin 30min jälkeen kävin pesee kullin ja pyysi jäämään kahville, rupateltiin niitä näitä 30min vielä… eli naiselta irtos 15min yliaikaakin, mutta ei siihen mihin olisin sen ajan halunnut käyttää… ja ainiin hän on thaimaalainen 35 taitaa olla puhuu kohtuu hyvin suomea!

Poissa Sapho

  • Jr. Member
  • Viestejä: 84
  • * Kelpo kaveri
Vs: ”Uusittu hieronta Helsingissä”
« Vastaus #3 : Tammikuu 04, 2023, 22:31:53 »
Jos nyt oikein ongelman ymmärsin niin kyllähän selvä pyyntö hidastaa tai keskeyttää hetkeksi pitäisi mennä perille ilman sen suurempaa performanssia, jos aikaa jäljellä.

Itse kyllä kokeilisin muita hierojia jos on häiritseviä tekijöitä. Hieman yleistäen sanottuna, kyseistä hierojaa tietämättä ja keski-ikäistyvän miehen kyynisyydellä, en usko että saat thaikkua koulutettua pitkittämään sun laukeamista vaikka aikaa olisi jäljellä. Omien kokemusten mukaan thaikun käsi vatkaa vaikka tarttuisit siihen kiinni kaksin treenatuin käsin jos ovat saaneet vainun, että satsi on tulollansa.

Vankka usko esim. tämän foorumin naisiin, että saisit luultavasti rahoillesi paremmin vastinetta.

Pahoittelen pessimististä asennettani ja tsemppiä yritykseen.

Poissa Ahmattilainen

  • Full Member
  • Viestejä: 207
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: ”Uusittu hieronta Helsingissä”
« Vastaus #4 : Helmikuu 24, 2023, 11:27:56 »
Kävi myös kiinnostamaan tämä ilmoittaja. Onko kellään viimeaikaisia kokemuksia?

"Tuhma setä"

Poissa Ollin kuppi

  • Newbie
  • Viestejä: 47
  • * Kelpo kaveri
Vs: ”Uusittu hieronta Helsingissä”
« Vastaus #5 : Helmikuu 25, 2023, 09:08:39 »
Jos nyt oikein ongelman ymmärsin niin kyllähän selvä pyyntö hidastaa tai keskeyttää hetkeksi pitäisi mennä perille ilman sen suurempaa performanssia, jos aikaa jäljellä.

...

Vankka usko esim. tämän foorumin naisiin, että saisit luultavasti rahoillesi paremmin vastinetta.

Pahoittelen pessimististä asennettani ja tsemppiä yritykseen.

En kovin paljon ole thaikuissa käynyt, mutta himmailu ei kaikilta oikein onnistu. Mälli pitää saada liikkeelle, ettei vaan kestäisi turhan pitkään.

Sitä asennetta löytyy kyllä venakoiltakin. Olen joskus varoitelleut Stefi tms nimimerkillä ilmoittelevasta, ilmon tuntee pitkistä punaisista kiharoista hiuksista. Vartalo kuvattu ns edullisesta kulmasta, joten todellisuus ei ole yhtä hemaiseva. Ja heti alkaa sen päiväinen vatkaus ettei tosikaan.

Samaa mieltä kotimaisista ja tämän palstan naisista.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 25, 2023, 09:10:21 kirjoittanut Ollin kuppi »