Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Nautinto&Hekuma
Pertti55hki:
Puhtaat pyyhkeet on kyllä perusedellytys että menisin käymään.Joskus olen ottanut omat mukaan. Tokmannilta saa isoja alle 20
irritaatio:
--- Lainaus käyttäjältä: Nauttija123 - Tammikuu 02, 2023, 09:33:31 --- tarjosi vesilasin myös lopuksi.
--- Lainaus päättyy ---
En tiedä voiko tästä enää palvelu parantua.
Vieras1918:
--- Lainaus käyttäjältä: irritaatio - Tammikuu 02, 2023, 21:40:38 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Nauttija123 - Tammikuu 02, 2023, 09:33:31 --- tarjosi vesilasin myös lopuksi.
--- Lainaus päättyy ---
En tiedä voiko tästä enää palvelu parantua.
--- Lainaus päättyy ---
🤣🤣🤣
Vieras1918:
--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Tammikuu 02, 2023, 09:41:21 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Nauttija123 - Tammikuu 02, 2023, 09:33:31 ---pyyhkeet tuoksuivat puhtaille (vaihtoi jokaiselle puhtaat).
--- Lainaus päättyy ---
Niin no joo, senhän tietää vaan itse palveluntarjoaja. Nämä on taas näitä. Oma rapsoihin kaipaisin pikkasen enemmän paneutumista.
--- Lainaus päättyy ---
Kröh. Eikös tuo nyt ole itsestäänselvyys (toivottavasti?!), että on puhtaat pyyhkeet ja lakanat?
Jos nyt on itse tehdystä rapsasta kyse, on minusta hivenen noloa 🙈 ja silloin täytyy ehkä olla jotain pielessä, ellei niitä positiivisia rapsoja muuten tule. Anteeksi, jos olin ilkeä. Kannattanee poistaa koko aloitus ennen kuin seuraa vain hallaa itselle.
Tosin, vaikka itsellekin kyllä satelee ihania kehuja asiakkailta, harvoin missään foorumeilla niitä rapsoja näkee. Kiitos siis jok'ikisestä ihanasta palautteesta täälläkin. ❤️
Ennemmin ehkä aktivoituisin vaikka täällä kirjoittelemaan ja herättelisin huomiota, kuin lähtisin luomaan feikkiprofiilia.
Nauttija123 on rekisteröitynyt tänne eilen ja kirjoittanut tuon tasan yhden viestin. 🙈 Tällä tavalla ei välttämättä uusia asiakkaita ainakaan saa. Ihan vinkkinä.
Toivottavasti on ihana ja hyvä hierojatar oikeasti kyseessä. ❤️ Ja tsemppejä töihin ja kaikkeen! Sekä paljon iloa ja vaurautta tähän vuoteen!
Vieras1918:
--- Lainaus käyttäjältä: Pertti55hki - Tammikuu 02, 2023, 15:55:05 ---Puhtaat pyyhkeet on kyllä perusedellytys että menisin käymään.Joskus olen ottanut omat mukaan. Tokmannilta saa isoja alle 20
--- Lainaus päättyy ---
Prismasta saa myös edullisesti pyyhkeitä. Ehkä sitten joskus, kun olen varakas, panostan joihinkin oikeasti laadukkaisiin pyyhkeisiin. Puhtaita ovat joka tapauksessa, kuten petivaatteetkin. Pyykkiä kertyy kyllä niin samperisti. 😅
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta